Spannend hoor Kirsten en Minim bieden op een huisje! Succes! Mams: Jij moet vandaag naar de vk! Spannend. Hoe laat heb je je afspraak? Mira:Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over deze ronde. De pendels zien er veelbelovend uit. Hier vannacht weer misselijk, lang wakker gelegen. Daarna toch weer in slaap gevallen... Vanmorgen weer kotsmisselijk. K*t medicijnen. Nu schijn je van chlomid nog meer bijwerkingen te hebben, dus dat belooft wat.
Mira: ik duim voor je dat je kan blijven! en wat betreft dat "geruste gevoel" Je hoort zo vaak dat mensen net in de laatste ronde voor ze naar de gyn gaan opeens zwanger zijn. dus wie weet! Ik hoop het zo voor je! Veel plezier trouwen bij Harry Potter! Ik vond em echt goed! Hier besloten om in de namiddag vrij te nemen. Eerst langs de sloperij voor een nieuwe tweedehands autodeur. De mijne is geroest En dan de rest van de middag lekker simmen (computerspel) ofzo. Effe lekker half dagje voor mezelf mannetje gaat tour kijken... dus effe lekker relax
Ja ik zou het fijn vinden als ik iets verder ben en dan ons kindje voel bewegen. En weet zolang mn buik groeit dat het op zich goed is. Maar toch kwam er weer een big smile op mn gezicht toen ik het hartje hoorde! Ja had de AH reclame gezien, vond het wel leuk maar lalala pasta blijft de beste vind ik! Wat betreft de angelsound, ik snap de mensen die hem wel aanschaffen, maar voor mn eigen gemoedsrust doe ik het dus niet. 11 aug nieuwe controle bij de vk, en 23 aug de 20 weken echo! Dan weten we wat het is!!! Mira, ik ben benieuwd dan deze ronde! Ik duim voor je! Nino, beterschap! Hier verder een mooie zooi met de tegelboeren over de vloer. Om 13 uur nogmaals naar het huisje en dan wel of geen bod doen! Spannend!
Tina: Thanks voor je positiviteit Hoop ook dat het zo mag zijn. We zien het wel, genoeg klussen de komende maand en dan zien we vanzelf of het geholpen heeft Oow, niks verklappen hoor, mijn zusje was ook al geweest en vond hem erg mooi. Ze vertelde dat ze op een bepaald moment in de film een traantje weg heeft gepinkt. Dus ben benieuwd Geniet van je vrije middag Lekker je eigen gang gaan, mag ook wel eens Hoe gaat het verder met afvallen? Hier vanmorgen een drinkmaaltijd op (blijft het lekkerste) en straks weer de repen opeten Oow, even egoberichtje: Mijn zwager belde net op, ons neefje heeft 2 weken geoefend voor zwemdiploma B en mag vanmiddag op Vorige keer kon ik niet mee omdat we toen net op scoutingkamp waren dus is mijn man alleen terug gegaan, maar nu kan hij niet mee (moet nog werken) en daarom ga ik deze keer mee Ben zo trots Cadeautje ligt al ingepakt klaar, dus vanmiddag hem even super trots maken, door te zeggen dat hij dan al meer zwemdiploma's heeft dan Tante Mira (Heb alleen maar A).
Hi ladies, Hier vannacht weer mega buikpijn, zoals vorige keer toen ik ongi werd. Vannacht dus ook ongi geworden. Weer een cyclus van 29 dagen. Check mijn handtekening! Mijn cyclus is de ene maand 29 en de andere 31, gek he? Gelukkig is dat wel regelmatig. Angelsounds geen idee of ik dat zou willen. Ik weet ook niet of ik onzeker zal zijn tijdens zwangerschap. Kan me wel voorstellen dat je dat bent, vooral als je niets voelt. AH: ik heb de nieuwe gezien en idd iets over plakken, maar weet niet meer goed wat. Effe opletten het weekend. Droomhuizen!! Ik ga gelijk even op funda kijken!!
Kwiebje: Wat ontzettend *piep* dat je ongi bent geworden. Wel een mooie regelmatigheid! Op naar een cyclus van 31 dagen, om maar regelmatig te blijven
Mira: Ik begrijp het traantje wegpinken van je zusje...Ik had het ook moeilijk... maar verder...sssssssssssttttttt Afvallen staat momenteel stil. Ik neem nog steeds 's morgens en 's middags een modifastmaaltijd (reep en shake) en in de avond eet ik met mn mannetje mee. Gisteren zooooo trek in chinees...dus daar ook maar aan toegegeven. Heb net mn eerste reepje op, straks dan nog maar een shakie (of musli) en vanavond een soepje en sla. Ben in ieder geval blij dat ik momenteel blijf hangen en dus niet gelijk weer bijkom. Ben nu ongeveer 2 maanden aan het modifasten...heb nog nooit zo lang een dieet volgehouden dus ben wel blij. Zit nu dus rond -9kg, maar volgende week MOET ik -10 op de weegschaal hebben staan. Is toch wel mijn streefdoel voor het einde van deze maand
Mijn humeur is op dit moment wel oke. Mijn hoop is wel ver te zoeken. Ik hou er voor mijn eigen bescherming rekening mee dat het weleens niet op de 'normale' manier gaat lukken. Met mijn cyclus is volgens mij op het eerste oog niks mis, maar ja we zijn met z'n tweeƫn. Mijn mannetje heeft wel overgewicht. Gisteren hebben we het er ook over gehad. Verder zie ik het wel even. Nu eerst maar weer bijna 2 weken wachten tot mijn ongi over is. Daarna gaan we gewoon weer proberen natuurlijk, anders komt het er ook niet.
Kwiebje: Ik begrijp je helemaal. Zou je zo graag willen helpen, maar dat kan niet... Dan maar een extra dikke knuffel!!! Jullie tijd komt ook, net als hij voor ons ook nog komt, dat weet ik zeker!
Nino, we gaan naar Side! Heb er zooooo veel zin in! Wordt alleen al helemaal vrolijk als ik aan de ontbijtjes en de koekjes en taartjes savonds denk We zijn al een keer in Alanya, Kusadasi, Bodrum en Marmaris en Icmeler geweest. Side schijnt ook el erg leuk te zijn. Wat ontzettend balen dat je zo ziek wordt van die stomme medicijnen!!! Hadden ze dit van te voren ook aangegeven dat dit zou gebeuren? MiniM, mooi dat je het hartje hebt kunnen horen! Ik zou ook niet zo snel een angelsound aanschaffen! Wel lief van de vk dat ze je volgende afspraak wat eerder plannen! Kwiebje, verwen jezelf vandaag ff lekker, wees even boos op de wereld! Ik ken je gevoel en denk ook af en toe welles van: oohhh wat nou als het gewoon niet lukt op de 'normale' manier?! Maar volhouden hor en je positiviteit komt vast terug naarmate je ei weer dichterbij komt!
@ huizenkijkers, ben erg benieuwd of jullie al een bod uit hebben gebracht. @ kwiebje. Wat piep zeg ongi geworden. Balen. Volgens mij is aan je cyclus idd niks mis. Als ik je temp kaartje zo bekijk. Ga hard voor je duimen voor de volgende ronde. @ hier, net ingecheckt. zitten op stoel 2b en 2c. Raamkant hoeft van mij nl niet. Hopelijk zit er geen stinkerd naast ons. Bah bah. Dat vind ik soms zo erg in het vliegtuig.
Skaya: Oehh heerlijk Side. Ben ik ook geweest. Wel leuk, maar wel rustig. Ik zat ook buiten Side in Cesars resort. Heerlijk he al die koekjes en toetjes! Jullie zitten all in maak ik op uit jou verhaal? Nee dat had de gyn. niet verteld van die bijwerkingen. Gaat nu wel weer beter. Heb vooral snachts en smorgens last van misselijkheid. Wel gek, want juist dan zit er veel tijd tussen van het innemen. Heb ook megalast van haaruitval. Dit schijnt las ik wel een symptoom te kunnen zijn van PCOS. Tina heb jij dat ook? Dees: Haha. Heb ik ook een keer gehad naast iemand zitten die enorm aan t zweten was. Dan duren een paar uurtjes megalang ieuwww! Hopelijk niet voor jullie. Kwiebje: Wat balen zeg getver! Niet leuk! Dikke knuff voor jou meis. Tina: Die ene kilo gaat jou makkelijk lukken!
Meiden wat zijn jullie toch lief *geeft iedereen een knuffel*. Nino balen dat je zo ziek wordt van die medicijnen zeg! Hopelijk wel snel met resultaat. En zijn er al een paar potentiƫle nieuwe huiseigenaren aanwezig hier? Dees veel plezier met de koekjes en taartjes.
hier ff lekker tour kijken.. tassen zijn ingepakt, boodschapjes binnen... nu nog soppen en straks nog ff mijn haar kleuren....
Zo, terug van afzwemmen... Hij heeft het gehaald. Super trots op zijn diploma en dat hij nu beter kan zwemmen dan mij Cadeautje was helemaal goed, ' Tante Mira, die wilde ik altijd al hebben!!! '. Super leuk! Jannie: Bijna vakantie!!! Lekker genieten meis
Mira: Ahh wat schattig. Leuk hoor! Jannie: Nou heerlijk. Lekker genieten van jullie vakantie. Veel plezier!