Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen van harte gefeliciteerd met je 30ste. Maak er een mooie dag van!

2. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mams ben ik jou helemaal vergeten. Wat fijn dat de echo goed was. Dat is een hele geruststelling. En wat betreft die datum volgens mij ligt het af en toe ook van de persoon die het apparaat bediend. Soms zijn ze er niet zo handig mee!

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Hier alweer uit de veren:(
    Ben moe, sliep echt te laat gister maar ja, de tegelzetter komt zo weer...
    Dus ik moet vandaag uitkijken dat ik niet over mn wallen struikel!

Slecht geslapen en laat dus, heb t huis al 8x ingericht vannacht:)

Fijn weekend allemaal

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha Minim herkenbaar. Is erg spannend zo'n huis kopen.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dank jullie wel meiden.
    Juultje onze vk is heel vakkundig met de echo hoor ,maar omdat het kleintje nog onder de 2cm was is de termijn niet nauwkeurig vast te stellen nog.
    Over 3-4 weekjes weer en dan weten we het echt zeker.

Wen, gefeliciteerd! Fijne verjaardag.

Dutchdiva, balen zeg:(

Kirsten, waarom ging het huis niet door???

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Er is er één jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is wen30! :D gefeliciteerd meis! Maak er een superdag van! Hoop dat je je tent verankerd hebt...weather sucks hier! Hoop dat het zonnetje nog voor je gaat schijnen. In ieder geval ge-*zoen*- feli-*zoen*-citeerd *zoen* :D

Nino: hoe gaat het met de primolut? Is je ongi al doorgebroken eigenlijk? Over dat haarverlies... heb ik eigenlijk al jaren...mn kappers zeiden altijd dat het aan de periode van het jaar lag....tuurlijk! Ik ben het hele jaar in de rui! :D heb geen kale plekken ofzo. Maar wel weinig en dun, sluik haar. Gelukkig is het vrij lang en kan ik er nog wat mee ;):) maar na hett douchen ligt er wel altijd een grote "haarbal" in het putje :(
    Jannie heb jij geen tips voor "haarbehoud" voor nino en mij? :D

Kirsten: waarom gaat het huisje niet door?

Dutchdiva: potverdorie meid...balen van die ongi...:( je verdient geen glaasje maar een hele fles wijn. Jij moet naar mijn mening ook veel te lang wachten... ik hoop dat het nu ook eens raak mag zijn. Hop naar de roze lijst!

Jannie en deesjedees: FIJNE VAKANTIE!!!! *zwaait hun uit*

Mams: foto foto foto! Wat leuk dat jullie het hartje gehoord hebben.:)

Mira en kirsten: hebben jullie hetzelfde neefje? :D

Vaddie: jammer van je vk. Maar mag ik vragen wat je net zo erg vind? Heeft het te maken met thuisbevallen en het ziekenhuis? Een gyn doet toch hetzelfde als een vk? Of zie ik iets over het hoofd? :) ik heb namelijk alleen maar ervaringen met gyns... ;)

Hier: gister tot een gat ik de nacht zitten gamen :):D heerlijk! Effe tina-tijd! Vandaag boodschapjes doen, huisie poetsen en vanavond naar vrienden :)
    Ongi loopt nog steeds, maar is op retour. Ga straks een ovutest doen...het klinkt heeeeel vies, maar het bloed had verdacht veel weg van vruchtb slijm :( Is toch nog veels te vroeg hè? Anyway...klussen zou nu meer op een slachtpartij lijken...jakkie! :D

Maar girls... ik ben ervan door! *sleurt zich uit bed en huppelt de dag in*
    See you later alligator! :D:D:D

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: Preuts. Ik ben enorm preuts. In het ziekenhuis heb je waarschijnlijk iedere afspraak een andere gyn (of assistent) En tijdens de bevalling dus veel vreemde mensen aan je bed. Dat is even de hele korte versie.

@Wen: gefeliciteerd.

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van. In tegenstelling tot bij Tina in de buurt schijnt hier de zon, dus ik stuur wat naar je op ;)

Tina en Kirsten: Geen idee of wij hetzelfde neefje hebben, maar waar mijn neefje afgezwommen is, waren er nog zeker 10 meer die afgezwommen zijn voor B ;) Maar Kirsten, ook jij gefelciteerd met je neefje zijn zwemdiploma (wat klinkt dat raar als ik dat voor mezelf zeg...)

Tina: Fijn dat je even lekker tijd voor jezelf hebt genomen (dat mag ook gewoon ;)). Idd, klussen als je nog een beetje ongi ben is ook niet mijn ding en gelukkig ook niet die van mijn man. Ik vind het sowieso dan erg vies aanvoelen en zou niet kunnen genieten. Hopelijk toch snel een mooie ovutest (die van mij lijken beetje bij beetje wat donkerder te worden :D maar nog niet positief genoeg voor een ei :()

Vaddie: Super vervelend dat je naar de GYN moet. Ik kan er helaas niets aan doen, maar ik hoop dat het je toch mee zal vallen als je eenmaal een keer bent geweest. En ik kan alleen zeggen, gewoon aangeven dat je het vervelend vind en wat jou mening en gevoel is. Dat begrijpen ze best wel. Voor nu, lekker genieten van die kleine in je buik! Knuffel meis!!!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Vaddie: Wat super vervelend voor je.., bah! Snap dat het ook niet helpt dat je man dan nog even vrolijk weggaat., hopelijk toch een fijn weekend en vind je er een plekje voor..,

@ Huis: Mensen willen idd niet zakken met de prijs:s Maar....., boven alle verwachtingen zien we ineens een huis op funda die we steeds voorbij zijn gegaan.,! Gaan straks even langsrijden en bij die mensen aanbellen., Gewoon brutaal vragen of we even binnen mogen kijken.., :D

@ Jannie: Hoop dat je een fijne vakantie krijgt en lekker geniet., en dat je daardoor de reis snel vergeet,.!!

@ Dutch: AH BALEN MAN!! BAH.., nou kop op meis., ik probeer je op te peppen maar bij mij is de moed even helemaal weg, dus lastig om dan een ander op te peppen..,

@Mams: Wat fijn van je echo.., ach het komt wanneer het komt, die 5 dagen maakt niet zo heel veel uit, het kan ook eerder of later komen toch..,

@ Wen: Van harte gefeliciteerd met je 30e!! Maak er een knalfuif van en geniet!!

@ MiniM: Wat super spannneeenddd!!! LEUK LEUK!

@ Tina & Mira: Hahaha hetzelfde neefje!! Wat grappig., nee het is t zoontje van mijn vriendin en ik ken alle familie die ze hebben en ze leken niet op de mevr van de prachtige efteling-trouwfoto's! Hihi En hij heeft zijn A gehaald en gaat nu voor zijn B.., :D

@ Hier., moed zit in mijn schoenen maar giga last van mijn darmen!! Winden van hier tot tokyo en kan ze haast niet inhouden *schaam, schaam* en veel ontlasting en hard.,
    Vaag., hoop natuurlijk op een goed teken maar ben ook wel bang voor de teleurstelling en heb het idee dat ik onvruchtbaar ben ofzo.., ff dipje dus.,
    Nou ik ga hollen, weer een druk weekend!!

Ik hoop trouwens dat ik niemand vergeten ben na mijn korte bericht van gister.., anders........,: SORRRYYY

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, wat balen meid dat je toch naar de gyn zal moeten! Wees maar even lekker boos! Hoop ondanks dit je toch een beetje geniete kan van je drukke weekend!

Wen, van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!! Geniet ervan en niet te veel voor ober spelen vanavond hoor! Dat heb je nogal snel als er veel mensen komen.

Mams, fijn dat je echo goed was!!! Wie weten stellen ze het straks wel weer bij die datum..

MiniM hahahaha jaaa ik ken dat. Hoop dat je de dag een beetje doorkomt!

Dutchdiva, keihard balen meisss!!! Ga heel hard voor je duimen dat het volgende ronde raak is!

Tina, dat zou wel heel vroeg zijn? Dat kon toch eigenlijk niet nu al een ei? Dat ei heeft de kans nog niet gehad om te groeien/rijpen?! Ben benieuwd wat je ovutest zegt!

Me, wat spannend weeer!!!! Dieren hebben daar wel een zesde zintuig voor ja! Heel bijzonder!

Kirsten, kop op meid! Doe leuke dingen, dan kom je hopelijk gauw uit je dipje!

Hier niks bijzonders, lekker weekend aan het vieren. Geen testdrang nog...
    Heb nog niet het idee dat ik binnekort ongi ga worden, meestal voel ik dat wel een paar dagen van te voren. Hoop zooooo dat het raak is en k lekker zwanger naar Turkije kan over 2 weken!

11. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Skaya: Ga hard voor je duimen. Heb op een of andere manier een goed gevoel bij jou. Zou natuurlijk helemaal super zwanger op vakantie. Wanneer ga je testen?

Vaddie: Balen zeg! Snap het zeker wel dat je liever niet naar de gyn gaat. Dikke knuff.

Wen: Happy birthday!!! Maak er een super dag van. Veel plezier!

Tina: Ik word pas ongi als ik stop met de primolut. In principe is dat gewoon een ontrekkingsbloeding. Moet t/m maandag slikken. Dus hoop donderdag of vrijdag ongi te zijn.

Minim: Spannend hoor! Hopelijk word jullie bod geaccepteerd! Ga voor je duimen.

Liefs

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nou dames, nog heel effe tussendoor :)

Vaddie: ik begrijp het...ik heb in het ziekenhuis ook telkens een andere gyn gehad. Maar moet wel zeggen dat ze allemaal heel vriendelijk en meelevend waren. Ik denk ook wel dat je telkens kan vragen naar dezelfde gyn...alleen bij de bevalling heb je de gyn van wacht... Ik weet dat je er nu niets aan hebt, maar ik hoop dat jij ook zo lieve gyns treft als mij. En van die preutsheid...gewoon zeggen hoor tegen die mensen! Je zal heus niet de eerste zijn :)

Kirsten: ow...had ik niet goed gelezen dat het niet je neeftje was :D Maar zou toch lachen zijn...als je opeens iemand herkend van ons! :D
    Al denk ik dat ik in eerste instantie wit wegtrek als iemand komt vragen of ik Tina85 ben :D En daarna een rooie kop! Whaaahaaaa! Ik krijg nogal snel een rood hoofd als ik verlegen word :):):) en dat ben ik nogal...zouden jullie hier niet zeggen he :D Ik schrijf beter dan ik praat :p:D Tenzij ik iemand al een tijdje ken ;)

Mira: Nee, klussen tijdens ongi is ook totaaaaaal niet mijn ding...van soppen gesproken :):D whaaaa, ik ga het mij al helemaal voorstellen...nee dank u :D

Nino: aaaaah, dat wist ik niet :) dacht dat primolut gelijk een ongi zou opwekken... (weer wat geleerd :))

Skaya: mja daar zeg je zo-iets...dat ei lijkt me ook nog niet rijp te zijn... had ik eigenlijk niet bij stilgestaan ;) Ik ga zo een ovutestje doen...als jullie niets meer van me horen is ie wit ;)

Meiden ik moet hollen! Moet nog ovutesten (hihi leuk werkwoord:D),douchen, kleding uitkiezen, mezelf klaarmaken en daarna naar vrienden...ooooh als ik dat maar ga redden...:-s

See you girls!

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Thanx voor jullie reacties. Maandag weten we meer!

tegelzetter is net klaar, komt maandag de kraan, wasbak enz hangen en dan is het klaar hier:D
    Met een beetje geluk beginnen we over 2 maanden aan de volgende klus.;)

14. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. we lijken meer op mekaar dan ik dacht hahaha.. ik heb ook dat fijne dunne haar .. met douchen idd ook altijd een pluk in het putje.. erg vervelend!

en rood worden kan ik ook heel goed.. werd er vroeger ook wel mee gepest.. want als iemand zei. word rood dan gebeurde dat ook:):x

maar 1 voordeel!.. je huis is wel heel goed doorbloed.. goed tegen rimpels ed!!:D

@minim.. ik ga duimen dat je bod geaccepteerd word!!
    @kirsten.. ik duim voor jou voor dat huis wat je zag en hopelijk gaat bekijken!hopelijk is het precies wat je wilt!

@skaya.. word echt spannend meis ! nog 3 dagen! zou echt top zijn als je zwanger naar turkije kan! heb je gelijk lekker de tijd om er in alle rust aan te wennen!

ik heb vanavond een feestje van een vriendin.. waarbij haar vader het vorige keer aan me zag toen ik zwanger was.. ben benieuwd of tie vanavond wat aan me ziet mocht hij er ook zijn.

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM ik ga heel hard voor je duimen! Zou wel super leuk zijn, en idd door naar de volgende kluss hahaha!

Me en Tina, hier nog 1 met een rode kop bij het minste of geringste! Vooral op school was dat altijd heel vernederend! Nu kan ik er wel om lachen als het gebeurd gelukkig..:D

Me, ben ook benieuwd of die vader weer iets tegen je zal zeggen!!

Nino, ik hoop dat je gevoel gelijk heeft.

Wilde eigenlijk morgenochtend gaan testen, maar ben echt ZO bang dat het wit is en weer van mn wenswolk wordt getrapt. Dan kan ik weer 30 dagen gaan wachten op een ei...dat duurt weer zooo lang! Ga woensdag testen alsk dan nog niet ongi ben :D als ik het volhou!

16. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... spannend meis.. knap als je het volhoud hoor!.. ik weet dat het anders een teleurstelling is. maar die krijg je miss toch wel ongeacht wanneer je de test doet.. ik deed het vorige keer 1 dag voor nod..als ik jou was zou ik wel maandag of dinsdag de test doen.. maar ben erg benieuwd! ik gun het je zo!!

ik ga nu weg.. lekker door de regen pfff.. word ook niet meer droog geloof ik tot morgen middag laat(buienradar) hopelijk ziet die vader wat bij me ahhahah.. zowiezo word het gezellig vanavond:D

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Oh Skaya, spannend zeg! Ik duim!

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Wen: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk heb je een heel leuk feestje gehad!

Verder even geen puf om te reageren op de rest, sorry. Heb even genoeg aan mijn eigen gevoel. Dat komt wel weer goed en ik hoop niet dat jullie je verwaarloosd voelen, maar ik heb deze ronde gewoon tijd nodig om het te verwerken. Hoe stom dat ook klinkt als ik het hier zo neer zet.

Welterusten meiden.

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Allemaal feestjes lees ik. Nou zoals jullie aan de tijd kunnen zien hebben wil een geslaagde avond met vrienden gehad. Was echt super!
    Wat rood worden betreft. Ben ik heel erg goed in, en vooral als ze dan gaan vragen waarom ik nou rood wordt. Dan wordt t nog 10x erger.
    Heb krampjes en rommelende darmen, vandaar dat ik nog niet echt kan slapen. Kylie heeft het idee dat het raak is bij mij. Ikzelf niet echt omdat ik het deze ronde op de 1 of andere manier heb opgegeven, ach we zien wel. Ga maar is proberen te slapen, misselijk van alle prik van vanavond.

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja Kirsten, je was er nog laat bij;) ik hoop dat kylie gelijk heeft en dat het raak is!

hier alles, mijn grootste hyper actiefheid door het huis is weer een beetje gezakt:) dadelijk lekker ontbijten en dan weer ff zwemmen. Was vorige week zo ontspannend dat ik vandaag ook weer ga. Vandaag gaat vriendlief ook mee.

Deel Deze Pagina