Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten dat je het deze ronde hebt opgegeven kan misschien juist een teken zijn dat het raak is!
    Had ik de 3e ronde ook, geen goed gevoel, 1x maar geklust dus weinig hoop..
    totdat ik het gewoon voelde/wist!

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Pfff begin me weer een beetje oke te voelen.,
    Ik heb me vannacht en vanmorgen toch een partij misselijk gevoeld! Gadverdamme.., waardeloos., en toen ik een geurtje rook dat me niet beviel hing ik meteen boven de pot :( en vannacht haast niet geslapen.., En geen druppel alcohol gehad hoor, hoop dat het goede tekenen zijn inderdaad., maar wil niet teveel gaan hopen.
    Temp is overigens wel in een stijgende lijn nu al 3 dagen!! Dat was me ook nog niet eerder overkomen..,

MiniM: Lekker rustig aan doen en zwemmen.., dat is misschien voor mij ook nog niet zo'n gek idee vanmiddag., maar misschien blijf ik met dit rotweer ook wel lekker op de bank hangen met mijn dvdtjes en beetje met de was rommelen..,

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Je leest het bij de anderen ook, maar het komt helemaal goed. Ik ga duimen dat je gevoel het fout heeft en je gewoon zwanger bent deze ronde!

Hier is het nu echt slecht weer :( Alleen maar regen, dus vandaag zullen we niet al te veel doen. Waarschijnlijk opruimen/schoonmaken thuis...

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mams: Ik hoop het..,!!! Tekenen worden wel duidelijker maar ik durf gewoon niet te hopen.., zo bang op weer die teleurstelling, soms het idee dat ik gek ben ofzo of mezelf voor de gek loop te houden:s
    Dat vrouwenlichaam is ook geen pijl op te trekken natuurlijk.., argghhh wil gewoon meteen na de daad een teken hebben van wel of niet!! Hahahahaha

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Ik denk dat iedereen dat zou willen, meteen na het klussen en duidelijk teken (in deze digitale tijd een smsje of mailtje ;) 'U heeft zojuist een kind verwekt. U bent uitgerekend op .. .. 2012!' :D haha)

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha nou inderdaad, zoiets zat ik aan te denken:p Hehehe

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira hahahah de uitvinding van de eeuw!! :D:D

Kirsten, ik ben nog steeds voor je aan het duimen!

Me, en? Heeft die vader nog iets gezegd?

MiniM, wel gezellig dat je vriend lekker even mee gaat zwemmen!

Mams136, ik vind dat zo knap dat je het gewoon weet dat je zwanger bent. MiniM wist het ook meteen!

Hier gisteren aardig wat krampjes en voel ze nu nog steeds...geen goed teken ben ik bang...

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Skaya, waarom gooi je er geen testje tegen aan? Nog 2 dgn tot je nod toch?

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja dat vind ik ook super knap!., maar misschien moet het je gewoon overkomen en weet je het dan..., we weten natuurlijk ook niet wat we moeten voelen he.., en je wilt graag iets voelen nu.,
    Krampjes kunnen beide kanten opgaan he.., Ik heb al 2 dagen krampjes en nog een week ofzo verwijderd van mijn ongi., ik weet het ook niet Skaya, kan je niet helpen. Ennuhhh.., duim voor jou ook nog steeds hoor!!!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier: is dus officieel, ben forum verslaafd. hahahahaha Lief heeft het nog wel goed gemaakt. Heb hem gewoon gezegd dat hij ik hem echt even nodig heb want als ik dit de komende maanden alleen moet doen (emotioneel gezien dan) ik gillend gek word. Merk dat ik weer de neiging krijg om mijn bed niet uit te komen, zeker met dit pokkeweer. (ben al eerder lang depressief geweest en erg bang dat het weer gaat proberen) Na dat gezegd te hebben kreeg ik als reactie: dan moet je dat toch gewoon zeggen....... Tja, daar heeft hij natuurlijk ook wel een punt. Want hij is gisteren wel de hele ochtend aan het schilderen geweest in de toekomstig kinderkamer..... (en ik was sporten, hahahaha)

Ben enorm vergeetachtig. Vandaag een verjaardag maar was vergeten dat ik ook met mijn zusje en oma had afgesproken.... Oeps! Zusje en oma komen nu dus maar een uurtje later zodat we eerst nog even naar die kinderverjaardag kunnen.

@Dames op de wachtbank: Sterkte! we duimen voor roze

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ff egoberichtje: Ovutest was behoorlijk donker :D Ben al weer een hele tijd bezig met de testjes en hij begon deze week steeds een klein beetje donkerder te worden. Vandaag was de teststreep even donker als (en mss nog wel net ietsiepietsie donkerder dan) de controlestreep :D Ik blijf dus de komende dagen nog even testen en daarna hopelijk op het wachtbankje ;) Zei gister en eergister al tegen mijn man "Ik heb het gevoel dat ik uit mijn broek aan het glijden ben!!!" (Sorry voor de woordkeuze) want ik heb echt meer slijmvorming dan normaal, dat voel ik gewoon (en nogmaals sorry voor de details). Ik heb weer hoop :D

Vaddie: Verslaving? Nee joh!!! Ik ben iedere dag meerdere keren hier te vinden en zelfs op scoutingkamp, waarbij je dan natuurlijk snel betrapt kan worden, kon ik het niet laten om niet iedere dag minimaal 1 keer te komen lezen! Je bent echt niet de enige meid ;)
    Wat goed dat je met je man hebt gepraat en fijn dat hij aangegeven heeft dat je gewoon met hem kan praten hierover. Positief blijven meis!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja verslaafd zijn we wel ja.,! Hihihi.., het is ook zo gezellig hier..,

Wat goed Mira..: En ja dat glijden klinkt bekend., hehehe.., Nou helemaal goed en lekker aan de klus!!

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, verslaafd.. nee hoor... zit op de camping.. manlief is met de oudste spoorloos verdwenen (zullen wel bij de achterburen zitten) en de jongste ligt op bed.. mama ff tijd voor de laptop ;)

mira.. be benieuwd meis.. op naar roze....
    ga zo ff verder terug lezen..

ennuh Vaddie, mijn mannetje is wel blij met dit forum.. klaag ik bij hem een stuk minder ;)

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mijn ventje vind het ook niet erg hoor.., hij snapt dat ik op die manier mooi mijn ei kwijt kan.., zolang ik mijn Eisprong maar niet kwijt wil., hahaha

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Haha, je eisprong kwijt wil je zeker niet. Die willen we alleen maar vinden ;) Nou, dat glijden is dus een goed teken ;) Fijn dat ik daarin ook niet de enige ben.

Mijn man is denk ik ook wel blij met dit forum. Kan ik al mijn vragen stellen en lekker kletsen. Maar volgens mij zou het ook wel graag zien dat ik meer tijd aan de laatste dingen voor school/stage zou besteden dan dat ik hier ben. Ach, hij weet ook wel dat het of op het forum kletsen is of hem de oren van het hoofd af kletsen is. Dus waarschijnlijk vindt hij het niet zo vervelend ;)

Ik had eens zitten rekenen, als ik werkelijk morgen/overmorgen mijn eisprong heb, heb ik op cylcusdag 30/31 mijn ei. Dat zou betekenen dat ik met een gemiddelde LF een cyclus van ongeveer 44/45 zou hebben :D Wauw!!! Ik ben nu al blij :D

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mijn mannetje kijkt af en toe wel een beetje raar, zeker in het begin. Maar hij mag blij zijn! Moet toch ergens mijn 'ei' kwijt over dit alles! Moet zeggen dat ik er ook al een stuk slimmer van ben geworden, heb heel cliche, een heleboel geleerd van iedereen en de info op het forum zelf.

Vaddie, goed dat je het gezegd hebt. Wij vrouwen kunnen zulk soort dingen wel een beetje aanvoelen, maar bij mannen moet je het een stuk directer aanpakken. Zeggen we niks, dan zien ze het ook niet snel. Nu weet hij ervan en kan hij ernaar handelen toch? Wel ontzettend lief dat hij zo hard bezig is!

Jannie, waar zat je ook al weer op de camping? Hoe is het weer bij jullie? Ik regen bijna me huis uit :p

Mira, ik duim voor een mooi ei voor je!

Kirsten jaaa dat is wel zo dat het twee kanten uit kan. Toen ik 6 dagen voor nod zat, voelde ik trouwens ook al wel krampjes en teken in mn borsten...heel vroeg maar verzin het toch niet...

MiniM jaaa misschien test ik morgenoch wel met jou zw-test van zwanger&kids! Kan die ook al voor nod?

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee het wordt ook niet verzonnen., maar soms als ik dan toch nog ongi wordt., denk ik., ben ik nou gek? Ik voelde toch tekenen? Wat moet ik dan voelen als ik WEL zw ben..,
    Vandaag de hele dag geluierd en straks mijn 2e wasje ophangen maar dat was het voor vandaag.,
    Heb nog steeds zo'n hard gevoel in mijn buik en krampjes., weet gewoon niet wat ik moet denken.,

Skaya: Ben super benieuwd hoe je test uitvalt.,

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Spannend Kirsten! Wanneer wil jij gaan testen?

Heb nu wel weer flinke krampen onderin mn buik...zowel links als aan de rechterkant...

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Spannend meis. Ik denk dat het goed gaat komen deze ronde! Positief blijven en snel een positieve test ;)

Kirsten: Lekker he, die tegenstrijdige tekenen van een zwangerschap/ongi. Ik duim voor een mooie positieve test voor jou!

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Volgens mijn banner kan ik over 6 dagen testen maar ik heb het idee dat mijn ei ietsjes later was., ik denk volgende week woensdag ofzo., eerst maar is even een ruime week mijn ongi afwachten., al zoveel witte teleurstellende testen gezien..,

Deel Deze Pagina