Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dankje Mira!

Kirsten jaa dat heb ik dus precies hetzelfde. Zou liefst wachten tot zeker een dag overtijd, maar hoe dichterbij nod komt hoe lastiger het wordt om je in te houden...laat me nu alweer overhalen :p

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Skaya, ik weet niet zeker of die voor je nod kunnen maar ik had dat wel gedaan:) Toen en licht streepje, daarna kruidvat wit en dag erna een mooie roze streep op de kruidvattest dus het zou wel kunnen....

Ik hoop het zo voor je!
    Voor jullie allemaal trouwens!

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik snap het.., en eerst was ik ook van het aanmoedigen om te testen maar nu probeer ik je te weerhouden.., ik weet ook niet waarom.., maar ik zou denk ik in jouw geval wachten tot donderdagochtend.., ik ga het ook doen., gewoon een paar dagen langer wachten gewoon voor de zekerheid.,
    Maar ik hoop natuurlijk dat we samen op de roze wolk kunnen stappen:D

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik vond het juist fijn om wat eerder testen, minder lang in onzekerheid.
    Maar ieder zn eigen ding he!

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tsjah dat is ook weer zo..,
    Ik wil liever de teleurstelling niet een dag voor ik ongi wordt ofzo..,:) ach., overal zitten voor en nadelen aan..,

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa aan de ene kant denk ik: De klap is niet minder hard als ik morgenochtend negatief test dan dat ik de dag erna ongi wordt.
    Ik heb een test van MiniM die me vast geluk brengt en een aantal pendels aan mijn kant...wie weet. Ik ga het er wel op wagen!
    Zal het alleen niet kunnen komen vertellen morgenochtend, want moet gelijk naar mn werk. Geen tijd om de pc op te starten, maar als het schokkend is kom ik via mn telefoon in de pauze wel even ego-berichten!
    M'n buik voel ik non-stop nu, lijken lichte menstruatiekrampen en een zwaar vol gevoel...

Sowieso tot morgenavond meiden!

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat super spannend Skaya!!!
    Nee die teleurstelling zal niet minder worden dat is waar maar dan wordt ik liever ongi zonder eerst teleurgesteld te zijn door de negatieve test. Ach uiteindelijk maakt het ook niks uit, hij moet eigenlijk ook helemaal niet negatief zijn! Hihihi..,
    Ben benieuwd morgen!!!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier draaien de duimen overuren voor iedereen ;) Ik ben ook erg benieuwd naar de testen.

9. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hellooooo! Daar ben ik weer ;) Eeeeeiiiiindelijk haha.
    Ik ben 2 weken op vakantie geweest, dus vandaar dat ik erg weinig op het forum te vinden was! Ik heb geprobeerd alles n beetje bij te lezen en hoop dat ik niks groots gemist heb!!

Er is me niet zoveel meer bijgebleven om op te reageren, sorry :$ Echte zwangerschapsdementie!! :S

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ha lieve meiden!

Bedankt allemaal voor de felicitaties en lieve krabbels. Heb echt een geweldig verjaardag/nacht gehad! :D
    Ondanks het weer (was zo blij met het zeil over de tuin) was het echt zo leuk en mega gezellig. Ben tot over me oren verwend.
    En van manlief een super mooie donkerblauwe 5 deurs Clio gekregen :D

Vandaag heel de dag poetsen hier, na ruim 70 man over de vloer gehad te hebben en die hebben allemaal meegegeten. Leek het wel een varkensstal in huis en buiten. Maar dat geeft niks het was super.

Ben nu helemaal op, heb wel even alles terug gelezen. Maar heel eerlijk even geen puf om op alles te reageren. Dus ik haak vanaf nu gewoon weer in.

Wel ff snel op Skaya, oohh meid ik hoop zo dat je op roze mag! Spannend meid!!

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Wen: fijn dat het zo geslaagd was, super!

@Skaya: jeetje wat spannend zeg! Ik hou het in de gaten morgen!

@Vaddie: goed dat je het gezegd hebt! En de reactie van je mannetje was ook wel bemoedigend zo te lezen.

@Stampertje: welkom terug! Heb je een leuke vakantie gehad?

Hier een rustig dagje en dat is ook wel een keer heerlijk.
    Wat betreft het forum; mannetje had er in het begin wel wat moeite mee maar hij ziet ook wel in dat het voor mij fijn is om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en mijn vragen en onzekerheden te kunnen delen met vrouwen in hetzelfde schuitje. Is toch anders dan praten met een man haha.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Stampertje, welkom terug!

Wen, leuk te horen dat het zo geslaagd was!

Skaya, ik duim! Maarre, sta morgen maar een kwartiertje eerder op om ons toch even op de hoogte te stellen hoor... Je kunt ons toch niet zo lang in spanning laten zitten?:$

En ladies, willen jullie ook voor mij duimen? Morgen belt de makelaar:(

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    MiniM: Tuurlijk duim ik ook voor jou! Ik duim voor iedereen die het maar wil :D

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wen: wat leuk dat het zo geslaagd was! Kan je dan nog lang van nagenieten..., heerlijk zeg

wat spannend miniM van de makelaar., ben hele benieuwd., ik ga zo weer een bezichting bespreken..,
    hier nog steeds rommelende darmen..,

15. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYA!!! Tell us! :D

@MiniM: Duim, duim, duim, duim...!

@DutchDiva: Ja was heerlijk, lekker ontspannen nu..Heb m'n werk ff los kunnen laten, das wel fijn. Al die stress is niet goed voor n mens :( Dat merk ik nu wel, volgende week weer werken, zie er nu al tegenop.. Bah!

16. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Minim ik ben benieuwd!

Skaya en heb je al getest?

Stampertje fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Oow, ik ben ook zo benieuwd!!! Ze zal nog geen pauze hebben op haar werk...

Stampertje: Fijn dat je een prettige vakantie hebt gehad. Na een vakantie is het altijd vervelend om weer aan de slag te gaan, zeker als je lekker hebt kunnen rusten ;)

MiniM: Al iets gehoord van de makelaar?

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: en?????

@MiniM: al iets gehoord?

Hier aan het werk in Den Haag. Bieb is helemaal leeg. Plaatsgebonden klussen zijn al weer klaar dus nu weet ik zeker dat ik zeer op tijd naar huis ga. Het is eindelijk weer eens droog dus daar natuurlijk wel even goed gebruik van maken.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ff egobericht: Gisteren al mooie ovutest, maar vandaag vind ik nog mooier :D De teststreep is zelfs dikker dan de controlestreep (foto staat in het album bij mijn profiel ;)). Ben er zo blij mee en trots op :D De teststreep was gelijk al goed te zien op de test zodra de urine door liep, dus moest wel een mooie positieve test zijn. We hebben regelmatig geklust, dus hopelijk komt het helemaal goed deze ronde!

20. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Ik hoop met je mee mira!! :) xx

Deel Deze Pagina