Mira: Klinkt goed! Klussen! Stampertje: Welkom terug. Fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad. Minim: Ennn?? Al iets gehoord? Spannend hoor! Skayaaaa: Oehhh je houd ons we in spanning! Vertel.....
Heb al tig keer ingelogd, zou ze de vroege pauze bedoelen, of haar lunchpauze.. Misschien heeft ze het wel te druk om te reageren.. Ooohhhh Skaya... Ben zo benieuwd!!
Wen jullie hebben morgen de pretecho! Spannend. Kunnen ze daar al zien of het een jongetje of een meisje wordt? En wat denk je zelf?
ja!! Oohh ik tel de uren af. Kan niet wachten. Dit is echt een pretecho, die we zelf hebben geregeld. Met als doel idd de geslachtsbepaling! Manlief is er helemaal zeker van dat het een jongentje is.. Ik denk ook een babyboy. Maar neig soms ook erg naar een meid. Morgenavond om half 8 hebben we de echo, zodra ik terug ben laat ik het jullie gelijk weten!
Hahaha ja leuk een poule, ben heel benieuwd wat jullie denken. Hier om me heen is het zo 70% jongen, en zo 30% denk een meisje. Ben heel benieuwd naar jullie? Als ik nu zelf zou moeten kiezen ga ik voor een uuhhhh........ Jongen...
Weet niet of alle zwangeren mee willen doen, maar heb alvast Wen en Juultje op t lijsje gezet. Dus voeg jezelf ff toe...
Wen Jongen: Wen Meisje: Nino, Juultje Juultje Jongen: Juultje, Wen Meisje: Nino, Zoals Nino als zei, de zwangere moeten zichzelf maar toevoegen als je mee wilt doen. Zou wel leuk zijn, heb bij iedereen wel een bepaald blauw of roze gevoel.. @juul, hoe is het nu met de misselijkheid en het overgeven??
Wen Jongen: Wen, mams136 Meisje: Nino, Juultje Juultje Jongen: Juultje, Wen Meisje: Nino, mams136 Mams136 jongen: meisje: mams136 Ik doe ook mee
Wen Jongen: Wen, mams136 Meisje: Nino, Juultje Juultje Jongen: Juultje, Wen Meisje: Nino, mams136 Mams136 jongen: Nino meisje: mams136
Wen Jongen: Wen, mams136 Meisje: Nino, Juultje Juultje Jongen: Juultje, Wen Meisje: Nino, mams136 Mams136 jongen: Nino meisje: mams136, Juultje Wen het gaat redelijk. Nu nog gemiddeld 1 tot 2 keer per dag. Ik hoop wel dat de roze wolk nog komt!
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85 Meisje: Nino, Juultje Juultje Jongen: Juultje, Wen Meisje: Nino, mams136, Mira85 Mams136 jongen: Nino, Mira85 meisje: mams136, Juultje Dit zegt mijn gevoel Edit: Juultje erbij gezet bij Mams, waren beide tegelijk aan het invullen