Ja ik denk dat ik iets later test., ik weet niet zo goed wanneer mijn ei geweest is, test dan liever iets later als dat hij nega is en ik dan teleurgesteld ben en event. dan alsnog zw ben.., tsjah moeilijk., ik denk dat ik op zijn vroegst zondag test., als ik me kan bedwingen..,
Tina: Wat vervelend dat de ongi niet af wil nemen Hopelijk wordt het toch snel minder. Ik ga voor je duimen *Knuffel* Hier net terug van een rondje kermis. Schoonzus was gezellig mee, dus lekker rustig aan gedaan en een frietje gegeten Zo naar bedje toe en klussen
ik gaat morgen denk even kijken voor een leuke nieuwe camera met veel mp erop kan ik weer mooie fotootjes maken... hopelijk ook van dubbele roze streepjes
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 Zo ik heb mijn kansen gespreid...2x meisje en 2x jongen.
Goede avond allemaal! Wat een drukke dag achter de rug! Eerst eens ff bijlezen... Mira, ik lees een positieve ovutest! goed hoor! Ik duim dat het raak is! Maar het goede begin is er. Oh Wen, ik ben me toch ff een partij jaloers op jou! Morgen al een pret echo! Ik moet nog een maandje... Ben heel benieuwd! Hou ons niet te lang in spanning he! Verwacht om 19.35 uur al verslag Juultje, wat erg dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Ik meot het afkloppen... Heb nog geen 1 keer overgegeven. LEUK! Die poule! Ik vul mezelf dadelijk ff toe! Me, hoop echt dat het raak is. En als je gevoel dat al zo zeker zegt? Ik duim nog ff door! Zwangerschapsgym, ik heb me ook opgegeven (okt-nov) en vanaf eind augustus ga ik ook zwangerschaps zwemmen. Ook het kinderdagverblijf is geregeld! Uiltje, ik zat in Euro Disney tussen mn ei en nod. Ben toch gewoon overal in geweest. Weet niet of het kwaad kan eerlijk gezegd WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! SKAYA! Een hele kleine voorzichtige gefeliciteerd! Die testen brachten mij ook heel veel geluk! En jou nou ook! SUPER!!!! Morgen een k2v5 doen? ff een klein vraagje ?Is het zeker geen ovu test? De zw testen zijn blauw bovenaan toch? En zoals ik je stuurde in een pb had ik een aantal testen in de verkeerde verpakking gekregen en toen kreeg ik nieuwe.... Wil je niet ontmoedigen hoor, maar wel ff checken dacht ik? Hier: de badkamer is helemaal klaar en ziet er super uit! Maar belangrijker, we hebben gekocht onder voorbehoud!!!! Volgende week horen we wat we voor mijn appartement krijgen en dan kan het koopcontract getekend worden. Het enige wat nog roet in het eten kan gooien is als mn appartement spontaan veel minder waard zou zijn. Maar denk dat dat meevalt. Dus ben blij!
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM, meisje: Zo! Ik heb mezelf er ook bijgezet! Kom maar op met jullie gedachtes!
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM, Mira85, meisje: Minim: Zo, ook mijn idee
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM,me83 meisje: kirsten
@minim.. alvast een voorzichtige gefeliciteerd met het verkopen van je huis.. hoe is het met je bod? al wat gehoord?hopelijk krijg je de volle prijs voor je app terug zodat je strax lekker een mooi ruim huis kan kopen
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM, Mira, me83 meisje:kirsten Zo! Mira was er ff afgevallen...
Ik heb mn app gekocht via een speciale regeling, dus kan het nu gewoon terug verkopen aan die makelaar. Tis alleen wel zo dat de taxatiewaarde ook de terugkoopprijs is. Dus dat is ff afwachten...
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM, Mira, me83 meisje:kirsten, vaddie
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM, Mira, me83, Juultje meisje:kirsten, vaddie
Goedemorgen iedereen. Vandaag lekker thuis werken. Straks tusendoor lekker naar de sportschool. (en wassen en honden uitlaten hahahahah)
Even ego. Was vanochtend al weer twee keer raak. Even kijken of ik zonder al te veel overgeven op mijn werk kan komen.
Jeetje juul., het gaat niet zo gemakkelijk bij je.., sterkte ermee hier behoorlijke steken en nog steeds gerommel.., ga gauw aankleden en naar de fysio., vanmiddag weer twee gesprekken omtrend kopen en kopen met erfpacht.., ben benieuwd....,