Juultje: Het zit je niet mee he? Knuffel! Ik hoop dat het snel toch weer wat beter gaat er je niet meer zoveel overgeeft. Skaya: Al een Kv2v5 gedaan? Hij geeft vast een mooie dikke roze streep, kan niet anders Straks komen mijn moeder en zusje even langs. Mijn zusje gaat op een tournee met een orkest en heeft een slaapzak nodig die niet veel ruimte inneemt en laten wij die nu juist twee hebben Daarna nog samen naar de stad, zusje moet nog wat broeken hebben en ik ga gezellig mee natuurlijk
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM, Mira, me83, Juultje meisje:kirsten, vaddie, Wen @Skaya, ben benieuwd naar je test van vanmorgen!!! @minim, hoop op een mooie taxatie voor jullie!!
Pffff hier ook nog steeds elke ochtend beroerd, hoef niet over te geven gelukkig. Maar mn eetlust word er niet beter van.s Avonds ook niet. Eet mn groentes op maar verder kom ik niet pas later op de avond mn vlees enzo. Hahahaha.
Hey girls! @juultje: he, wat balen zeg.. Sterkte en hopen dat t snel minder wordt!! @ de rest vd ladies: wil er iemand mij op t lijstje erbij zetten? Heb ff geen pc bij de hand en via de blackberry gaat dat niet zo makkelijk :S ik denk zelf dat t een jongetje wordt.. xx
Mams: De kwaaltjes zijn bij jou dus begonnen Gelukkig hoort het erbij, maar hopelijk blijft het niet zo lang doorgaan als bij Juultje. Mss helpt het om kleine porties over de dag te verspreiden (zoals je bij de avond al doet met je groenten en later je vlees )? Hier krampen in mijn buik, hopelijk is het mijn eisprong!!!
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83 MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje meisje:kirsten, vaddie, Wen Stampertje: jongen: Stampertje, Mira85 meisje: Zo, Stampertje staat erbij!
Ja mira idd kleine porties eten. Ik eet in bed een cracker. Dan na een uur een boterham. Tien uur nog eentje. Tussen de middag 2 broodjes/boterhammer Smiddags wat fruit en dan dus avondeten verdeeld over de hele avond hahahah.
Mams: Help dat goed voor je? Had je dat eigenlijk bij je zoon ook, die misselijkheid of is dat iets van deze zwangerschap? Mama en zusje komen zo (hadden een tijdje geleden gesmst dat ze in de auto gingen stappen) dus ik ben er zo even weg van Tot vanmiddag dames!!!
Ja dat helpt gelukkig goed Bij zoonlief was ik ook wel misselijk maar moest vaker overgeven dan dit keer. was heel anders. De hele zwangerschap verloopt tot dusver anders. Pukkels, zware pijnlijke borsten, steeds zo'n weeeig/misselijk gevoel. Bij zoonlief had ik dat niet en werd de misselijkheid veroorzaakt door maagzuur... Dat heb ik dit x weer niet.
Zo, net het echobureau gebeld voor een definitieve termijnbepaling en de combinatietest/nekplooitmeting. 15 augustus, dat is al best wel snel! Volgens de vorige echo zou ik dan 11 weken en 5 dagen zijn en volgens de berekening qua menstruatie zou ik dan 12 weken en 3 dagen zijn. Iig de goede termijn voor het onderzoek. Ben heel benieuwd, dan is het beebje natuurlijk al weer een flink stuk groter. Bij Tygho hadden we de echo met 10wk1d en dat is natuurlijk al flink groter dan wat we dit x hadden gezien, maar ook weer flink kleiner dan wat we 15 augustus gaan zien! Spannend!!!
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136 MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136 meisje:kirsten, vaddie, Wen Stampertje: jongen: Stampertje, Mira85 meisje: Mams136 Zoooo even mijn ideetjes aangevuld.
Datum toch maar even aangepast naar zaterdag., als ik op een andere site uitreken is dat mijn nod., dus nog een dagje langer wachten., Ga zondag testen.,
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136 MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136 meisje:kirsten, vaddie, Wen Stampertje: jongen: Stampertje, Mira85, kirsten meisje: Mams136, MiniM Ik hebt ook ff aangevuld. Gebaseerd op niks hoor, maar toch leuk!
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136 MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136 meisje:kirsten, vaddie, Wen Stampertje: jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie meisje: Mams136, MiniM
NOD lijst: 23 juli - Kwiebje (31 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 31 jaar) 26 juli - Skaya (lange cyclus, 5e ronde, 1e kindje, 22jaar) 30 juli - Kirsten87 (gegokt op 35 dgn, ronde 7, 1e kindje, 23 jaar) - Me83(27 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 27 jaar) 11 augustus - Uiltje (28 dagen, 5e ronde, 1ste kindje, 29 jaar) 15 augustus - Tina85 (gegokt op 28dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) - Mira85 (ronde 2 na ontpillen, 2 december gestopt met de pil, 1e kindje, 26 jaar) --> 4 augustus naar GYN nav lange cyclussen en lange tijd positieve ovutesten Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11