Die file zal ik wel eten voor je van de week. Wijntje weet ik niet zeker ligt eraan of ik er zin in heb. Nou hier maar een vaag iets. Ben aan het tempen en ff geeft een rood stippel kruis aan. Heb dus nu vandaag denk ik vruchtbaarslijm. Kan niet aan mijn baarmoedermond voelen omdat hij hoog zit. Kan er niet bij. Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen. Misschien dan toch nu een ei???? Vaag lichaam ook
Geweldig. een mooie echo dus. Kunnen ze 21 juni zien of het er eventueel 2 zijn? Ben benieuwd naar de echo
plaats dat vruchtbaar slijm ook in je ff... dan kan ie vandaag of morgen nog veranderen... dat het een stippellijn is, geeft gaan dat tie het vermoed...
@jannie.. wat gaaf zeg .. een goede echo!!! wat fijn voor je.. komt wel vaker voor toch dat er een leeg vruchtzakje bij zit? me benedenbuurmeisje had dat ook..
Oohh Jannie wat fijn!! Ben zo blij voor je. Maar stel nou dat het er 2 zijn. Dan zouden ze nou toch even groot moeten zijn. Of zeg ik nu iets raars?
Zo! Wt een hoop info over wat wel en niet mag. Wist t eigenlijk allemaal wel. Wat betreft thee, drink ik al 3 weken niet meer werd er steeds misselijk van... Skaya, heb je de testjes al binnen? Wen, mooie buik! Jannie, ook hier nogmaals; goed nieuws!!
Poeh wat in berichtjes allemaal.,! Alvast excuses als ik iemand vergeten ben.., zoveel gelezen., @ Stampertje..,: Jeetje wat een spanning! Kan me goed voorstellen dat je dacht dat het mis was, maar gelukkig heb je een goede echo gezien.., fijn hoor.., Nu met een gerust hard verder genieten.., @ Jannie: Ook een mooie echo..,super hoor.,!! @ Wen: Mooie buikkk.,!! Super zeg.,! @ Kylie: Jeetje wat vervelend zeg., en dat je lichaam dan ook zo reageert., bah! Hopelijk is dat stuwen gauw over., *denk aan je* @ Hier: Denk dat jouw theorie (helaas) klopt wen.., Vanmiddag last gekregen van mijn keel, spierpijn, hoofdpijn, snotterig, futloos, afwezig., nouja komt dus neer op ziek worden.,!? Hoop het niet.., maarja wat doe je eraan, eet vitamientjes, eet gezond, leef gezond, je doet er niks aan.., Vanavond is manlief heel laat waarschijnlijk, klus in maastricht, heb net al alleen gegeten en straks denk ik maar komt een vrouw bij de dokter kijken in mijn eentje.., lekker janken en snotteren (kan soms zo lekker zijn)
Jannie1980: geweldig van je echo!!! gefeliciteerd! Kirsten87: je mag hier komen snotteren maar heb nog wat huiswerk te doen, dus echt gezellig ben ik niet... Tenzij je melk in je thee wilt
@Jannie: fijn dat je een mooie echo had. Hele geruststelling toch weer. Hier gecrasth op de bank. Zo douchen, hondjes uitlaten, thee drinken en lekker naar bed.
kwam nog ff snel spieken... manlief heeft nog niet gescant.. hopelijk morgenavond ff.. net wat klantjes gedaan en nu lekker bedje in.. ben weer kapot..
hi meiden, heb alleen tussen het bellen door zitten lezen. Ik ben moe, dus ik reageer morgen weer. Welterusten
MiniM jaaaaaa hoor net van mn mannetje dat ik testjes gekregen heb, maar niet van een bedrijf haha! Hy vond het maar raar! Heeeeeel erg bedankt!!!! Ik geloof er heilig in dat ze geluk brengen!!! Jannie wat fijn dat je echo goed was!!! Zelf weer wat meer gerustgesteld ook? Net thuis van etentje en heb wel de Carpaccio op, maar met zeebaars als hoofdgerecht. In de soep, die de andere optie was, zat rosbief in en leek me niet lekker. Was wel echt de laatste carpaccio voorlopig.
Nou, mijn laatste berichtje voor vandaag Skaya: Ik hoop dat je van we carpaccio genoten hebt, als het voorlopig de laatste is Hier vandaag weer een ovutest dit donkerder is dan die van gisteren. Geen idee hoe dat komt, maar we testen gewoon nog even door Vanavond van vrienden van ons gehoord dat ze zwanger zijn, nu 9 weken, dus helemaal leuk voor ze natuurlijk. Ze zijn 1 maand eerder dan ons getrouwd en we gunnen het ze echt. Wat zou ik ook graag zo snel na de bruiloft zwanger zijn geraakt! Binnenkort gaan we een avondje afspreken om trouwalbums van elkaar te kijken, dus dan kunnen we meteen ook daarover kletsen
Hallo meiden, ogen vallen dicht, maar heb toch even 14 pagina's gelezen. Kan helaas niet op alles reageren, maar Jannie, fijn dat je echo goed was!!!
Pff dames., hier een ego berichtje: ALLES doet pijn, mijn ogen staan half dicht, slecht geslapen en het idee dat mijn stem het niet volhoudt vandaag. Vriendjelief kwam vannacht om 1u thuis van zijn werk ('s morgens om 5u weggegaan), ligt nu dus nog lekker te slapen en moet om 8u weer op voor zijn werk (best pittig, arm ventje van me.,) Maargoed daardoor werdt ik dus weer wakker, vervolgens de halve nacht niet goed geslapen, steeds wakker en gekke dromen., zo druk in mijn hoofd! Heb ik wel vaker als ik ziekjes ben, bah.., Nou ik ga wat proberen te eten en de dag doorkomen op mijn werk.., BLEGH,!!
spannend meis... hij knalt er nu dus vanaf? hopelijk heb jij tegen de tijd dat jullie afspreken ook een mooie posi-test meis...