Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Moet je zelf aanvragen, als er medisch niks aan de hand is. Krijg je alleen je eerste termijnecho, de 20 wkn echo. En nog 1 rond de 36 wkn.
    Dat vonden wij te weinig..:) Mijn verloskundigen doen geen pretecho's maar misschien die van jou straks wel. Ik ben in Papendrecht geweest, daar zit dus een pretechobureau.
    Moet je zelf betalen. Voor gister had ik een 2d echo van 20 min, incl dvd met opname van de echo. En 8 foto's. Nou heeft de echo uiteindelijk bijna 34 min geduurd, en heb iets van 15 foto's meegekregen. Was echt super, hele aardige vrouw, en je kan ook evt. oma's e.d meenemen als je dat leuk vind. Wij moesten gister 80 euro betalen. Dat vind ik zelf niet duur voor zoiets.
    Rond 27 wkn willen we ook nog een 4d echo doen, die zijn iets duurder. Maar het is iedere cent waard!!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoezo krijg je er nog 1 rond de 36 weken??
    Dat is toch alleen maar als je kindje te groot of te klein word geschat???
    Ik heb dat de vorige keer niet gehad hoor...

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Dat vertelde mijn vk bij de intake, dat hun ook standaard een echo met 36 weken doen. Vraag me niet waarom hoor, ik dacht. Ok logsich dat is dan op het einde.
    Misschien scheelt het per vk??

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams en Wen: Mss om de ligging van het kindje te bekijken en te controleren of het kindje ingedaald is (maar ingedaald liggen kunnen ze toch ook voelen? toch???) zodat ze daar zekerheid over hebben. Ik roep maar wat hoor... *Houdt zich weer afzijdig als het gaat over echo's en verloskundigen*

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier is het niet standaard dus denk idd dat dat per VK verschilt.

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben nu ook wel benieuwd, volgende week weer controle bij de vk. Zal het dan eens vragen waarom.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Alle testmeiden, morgen om 7 uur de wekker, 7.05 tekst, foto's en uitslagen hier op het forum. Anders zitten we weer heel de dag in de spanning...;):p

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaha goeie Wen!!

Hier een K*Tdag van jewelste.
    Vanacht al slecht geslapen...Rare dromen over agressieve apen en slangen, wakker geschrokken en niet meer in slaap kunnen vallen. Toen ik eindelijk sliep, ging manlief zn wekker, 10x,20x,30x totdat ik em uit bed heb gemept!
    Die maakte zo'n herrie dan zoonlief wakker werd..Ik heb de hele dag al een portie koppijn waar je niet goed van word.
    De onderruit van de voordeur is een uurtje terug kapot gegaan (mooi spinneweb aan barsten over de gehele ruit)
    Tygho is aant spelen met 2 buurtkindjes en die maken meeeeeeeha herrie en om de 10min sneuvelt er wel iets, sta te koken met een theedoek voor mn smoel omdat ik misselijk word van de lucht, en tot overmaat van ramp piest meneer zich net ook nog ff fijn in de broek! En dan niet een paar druppies nee gewoon alles, alles drijfnat tot op zn schoenen(2e paar in 3 dagen...Dat word crocs aanschaffen...)
    En ik ben gesloopt, ik kan niet meer, nog 1 dingetje en ik ontplof!
    !$#*@&$%&!(@!@)_!(&@$#&)!)(&$#(

*einde klaagzang*

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :) hahaha oohh sorry. Het is zo erg, dat ik er gewoon beetje om moet lachen. Jij heb echt met recht een vreselijke KUTdag vandaag. Beloof me alleen 1 dingen. GEEN CROCS!!!!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Ik heb toch echt een paar crocs hoor *schaam, schaam*. Die zijn namelijk erg makkelijk af te wassen aangezien ik, toen ik ze kocht, regelmatig op de operatiekamers van het ziekenhuis aanwezig was. Dus vandaar ;)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb altijd gezworen, geen crocs!
    Maar dit is geen doen meer.
    Crocs kan ik afspoelen en afdrogen en weer aantrekken als hij weer eens in zn broek heeft gepiest....
    Elke keer de schoenen in de wasmachine word ik niet blij van en de schoenen worden er niet beter van.

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik snap ook zeker het nut van dingen. Maar ik ga nog liever in me blote kont naar buiten, dan op die dingen.

Maar vooruit dan :),jullie komen er mee weg, met die redenen.
    Zeker mams, ik wil niet de schuldige zijn dat ze straks door mij ontploft..;)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahahahaahahah Dankje:p

Nou er zit een noodraam in de deur, nu nog hopen dat hetzelfde glas nog bestelbaar is, alle gekleurde varianten gaan eruit dus dan zou er onderin blank zitten en bovenin geel :S

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ff egobericht: Net een ovutest gedaan en deze was stukken lichter dan die van de afgelopen dagen. Dus mijn ei is weer verdwenen/gesprongen. Dus ik neem vandaag (had gisteren avond echt behoorlijke steken en trekkende pijn bij mijn linker lies en vanmorgen buikpijn) + 14 dagen voor LF als mijn NOD. Dus op naar woensdag 10 augustus :D

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nog een voordeel van crocs, als die tegen de deur z'n schoenen uittrapt. Krijg je never nooit een ruitje kapot met crocs..:p

Anders voor het gekleurde glas bij bedrijven navragen die ook glas in lood verkopen. Daar hebben wij het toen ook een keertje vandaan gehaald.

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :D JOEHOE!!! op naar wo 10 aug, ik ga vast beginnen met duimen voor je!!!

17. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Oeiii ik voel hier n langdurige discussie aankomen whaha grapje hoor!!

Ik vind t ronduit heeeeeeerlijk, die crocs.
    Heb ze ook n beetje opgefleurd hoor, met bloemen en diamantjes, zal wel ns een foto posten!! Bij mij scheelt het bergen met rugpijn, die crocs. Ik werk in n verzorgingshuis, en dan loop je superveel op 1 dag! Dan is t echt heel fijn als je schoenen aan hebt die lekker lopen/aanvoelen!! Geloof me :D

Ach jaaaa, mooi zijn ze gewoon echt niet! Maar wel heel praktisch en verzorgend :D

Xx

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Bedankt! Ik ga ook duimen :D Vanavond nog een keertje klussen (voor de zekerheid) en nog even doortesten met de ovutesten of de streep echt weg gaat en blijft ;)

Stampertje: Mijn crocs ook gekocht aangezien ik er de hele dag op moest lopen en ze vaak schoon moest maken. Dus helemaal eens ;)

19. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. jeeejj jjee eitje!!! nu echt!! dat moet goed komen hoor!!

@crocs.. verschrikkelijk!! liever sandaaltjes aan dan crocs .. en ik haat sandalen hahah..:D

@skaya.. al getest weer? ik kon het niet meer uithouden dus heb net getest.. ja wel weer na 3 bakken thee.. maar zeker wat duidelijker als gister.. manlief ziet de streep ook... dus beeld het niet in hahahah. nu moet ik morgen wel weer nieuwe testjes halen want nou zijn ze op:)

20. me83

me83 Niet meer actief

voor degene die het willen zien(want heb natuurlijk een k*tcamera.. ) kijk ff bij mams bij 17 juni... zo is tie .. heel licht maar ergens in de verte zie ik een streep:D

Deel Deze Pagina