Wauw Wen!! Wat een mooie echo zeg..,! Heel leuk om te zien.., Testen? Zondag ga ik testen., wil overtijd zijn.., Ooo Tina., wat heeerlijk!! Geniet ervan als het zover is meis.., @Slijm: Veel witte klodders in mijn ondergoed!! Echt heerlijk :S (not!!) @ Mams: Jeej balen dat je je zo rot voelt., soms heb je van die dagen., blegh., sterkte Ennuh die echo bij 36 weken is volgens mij een liggingsecho, hebben mijn vrienden en collega ook allemaal gehad. @Crocs.,: BLEGH, snap dat ze misschien handig zijn, maar AFSCHUWELIJK!!! Geef hem dan plastic slippers?? Hahaha @Me: Whaaaaaaaaaaaaaaa!!! Wat superrrrrr gaaaaffff!!!! Van harte me!! Nu begint het bij mij ook nog meer te kriebelen maar ik MOET me nog even inhouden, zit nu een paar dagen voor mijn NOD en als mijn ei ietsjes later is geweest zit ik echt veelste vroeg.., Straks test ik negatief, ben ik verdrietig en teleurgesteld en misschien wel voor niks..,
wen gefeli!!! TESTERS.. OP NAAR ROZE!! hier lekker dagje weg geweest.. eerst op de fiets naar de braderie en toen door naar het strand... was echt heerlijk... kids volop genoten.. morgen weer!!! daarna met zusje+aanhang BBQen... van mij mag de hele vakantie wel zo zijn! las iets over slijm... dat heb ik sinds ik zwanger ben.. hopelijk goed teken... en er was iemand die hetzelfde op de J/M lijst had ingevult... ik heb het puur op gevoel gedaan en niet op kwaaltjes oid... ben er hier nog niet uit of het idd een meisje zou zijn, maar manlief is overtuigt en die heeft het bij mij beide keren goed gehad.. hopelijk nu weer.. ga weer lekker verder in mijn boekje... verslint boeken op dit moment
Hier toch wel heel nieuwsgierig geworden na bij me een heel licht streepje te hebben gelezen., maar helaas een omo witte test! Echt NIKS op te vinden.., grrrr moet ook gewoon van mijn gevoel op aan gaan en wachten tot zondag.., ben weer genezen.., Trap er ook iedere maand in he :S Behalve vorige maand, volgens mij heb ik toen niet getest.., offf.....,? Nou weet t niet meer., hihi.
Oohh meissie, ik snap het zo goed dat je niet bent in te houden. Maar nu nog wit, wil niet zeggen dat die streep niet meer gaat komen. Het is pas woensdag. Dus wel hoop houden hoor!!
Nou.., de hoop is aan de ene kant helemaal weg, aan de andere kant heb ik veel wit slijm en ben zo giga moe! en rugpijn en hoofdpijn dus ja.., ach je weet het niet he..,
Hallo meiden, Vandaag een dagje heerlijk gezwommen. 's Morgens was het nog wel te doen maar 's middags werd het erg druk. Toch vind ik het lekker dat we weer eens geweest zijn. Ik heb daarom ook niet veel meegekregen vandaag van hier maar zag wel dat we het hier in de gaten moeten gaan houden qua testers. Spannend...
Crocs: ik woon erin. hahahaha. Kan niet op slippers lopen en vrienden hadden toen paarse crocs voor me gekocht. Als geintje. Daar hebben ze spijt van gehad want zodra ik thuis gaan mijn schoenen uit en de crocs uit. hihi Testers: we duimen
Wen, ik maak me ook geen zorgen hoor dat ik mn beeb nog niet voel. Komt vanzelf! Spannend morgen Me en Skaya! Ik kom meteen kijken als ik wakker ben! Stampertje, heerlijk he dat geluid van het hartje! En ook fijn dat je 20 weken echo is vervroegd. Dat wachten is zo erg... Skaya, pretecho moet je zelf bespreken en ook zelf betalen... Wan pret he Wen, goed gesproken tegen de testers! Ik ben morgen vrij, dus als ik wakkker ben verwacht ik ook alle roze strepen hier! Mams, wat een héérlijke dag..... Hoe is het nu? Enne... Crocs tot maat 24 ofzo zijn nog best schattig. Daarna VERBODEN! En Stampertje, opgepimpt zijn ze nog erger hahahaha Mira, fijn dat je je ei deze ronde gevonden hebt. Hoe lang duurt je cyclus deze ronde denk je ongeveer? Wordt steeds wat korter toch? Kirsten, balen meis. Maar t kan nog he!
HAhaahah ik ben ook echt anticrocs, vind zo walgelijk lelijk. Maar elke dag een paar schoenen in de wasmachine(of soms meer) begint me echt te vervelen! En mijn lontje is al zo lekker kort door de zwangerschap. Kirsten ,niet met middag/avondurine testen meid..dat heeft geen zin, zeker zo vroeg niet! Ik zou vrijdagochtend proberen. Wel spannend deze maand meiden! Word tijd voor wat nieuw roze, want volgens mij was ik de laatste vorige maand ofniet?? Mn hoofdpijn is gelukkig weg, nadat het buiten ff flink geonweerd heeft. Ik ben daar heel gevoelig voor helaas. De kleine man ligt in bed en ik ook. Lekker tv kijken zonder gezeur en hopelijk komende nacht goed slapen.
MiniM: Als het goed is wordt deze cyclus 46 dagen (maar we hopen natuurlijk op een roze einde ). Dat zou 30 dagen minder zijn dan de vorige cyclus en dus idd een stuk korter Ikke is blij Mams: Eindelijk je hoofdpijn kwijt. Nu lekker een nachtje goed slapen en morgen weer fris (en hopelijk met een iets langer lontje ) wakker worden.
Stampertje fijn dat alles goed is meid! Weer een fijn gevoel lijkt me. Wen wat lief dat duimpje!!! Ohhhhhhhh Me ahhhh een streepje!!! Dat zijn de berichten die ik wil lezen hier. Bij de volgende wil ik wel een foto zijn hoor. Mira mijn duimen draaien al. Nu het lange wachtbankje!! Pff wat duurt die altijd lang hè? Skaya ik ga morgenochtend eerst tempen en dan kom ik gelijk hier kijken. Ennuh wij willen een mooie roze streep zien hoor. Liefst met foto natuurlijk. Kirsten met je voeten op de grond landen komt altijd hard aan hè? Maar gelukkig is er nog volop hoop. Ik hoop het echt voor je. Wacht maar tot zondag en laat je niet gek maken door ons, haha. Dutchdiva fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Persoonlijk vind ik zwemmen altijd meer op overleven dan ontspannen lijken, pfff. Ik kan namelijk niet heel goed zwemmen. Heb wel mijn A maar ik lijk een beetje op een hondje, haha. Crocs heb ik nooit gehad en zo het er nu naar uitziet, zal ik ze ook nooit kopen. Maar idd als je iedere keer schoenen moet wassen dat schiet niet op. Jannie nog veel plezier op vakantie. En lekker boekjes lezen! Nu kan het nog. Heerlijk!!
Me, JAAAAAAAAA!!!!!!! Wat goed meiddd!!!!! Morgen nog een nieuwe halen en gewoon weer testen en een foto erop zetten! Wen en MiniM, thanks voor de info. Voor 80 euro zou ik het ook doen!!! Toch elke euro wel waard denk ik zo Mira, meid wat fijn dat je cyclussen zich zo mooi aan het herstellen zijn!!! Hoop dat je op roze kan 10 aug. Kirsten, begrijp het wel hor meid! Dan moet je lekker wachten nog een paar dagen! Hebben we van het weekend ook nog een tester! Meiden, ik twijfel of ik niet nog een ochtend moet wachten met testen?! Heb zoveel menstruatie-krampen alweer, dat ik er nu wel weer onzeker van wordt. Hoewel ik normaal nooit zolang en veel van te voren krampies heb. Normaal krijg ik keihard krampen, barst ongi los en zijn de krampen met paar uurtjes over.. Ga zo weer met een maandverband in slapen, net als gister en weer hopen dat het uit blijft. Hadden er meer meiden menstruatie-krampen als teken van zwangerschap? En als ik morgenochtend test, dan ben ik pas later in de ochtend online. Ga om half 9 eerst ff sporten...heb ik dat gehad.
@skaya.. ik voel continu dingen.. krampjes..soms echt ongi krampen.. nu weer spierpijn achtig.. heb natuurlijk weer in de middag /avond getest.. dus hoop vrijdag ochtend wel richting knaller te gaan hoor.. zal dan proberen met foon een foto te maken.. deze is nu echt nog te licht om erop te krijgen. heb weinig mp.. en nog geen nieuwe camera gekocht helaas.. miss dit weekend ook wel.. @kirst... nog ff wachten meis!! maar je kwaaltjes geven echt goede hoop! bij jou ook skaya.. ben er echt van overtuigd dat je zwanger bent
Spannend dames., voor ons alledrie! Ik heb nu ook soort ongi krampjes en winden(sorry..,) dus kan op ongi duiden., maar ben ook weer beetje misselijk nu.., ik wacht nu indd tot zondag moet zaterrdag extra werken dus ook minder piekertijd haha., @ skaya., dan wacht je toch gewoon tot zaterdagochtend., of vrijdag., mocht hij posi zijn is hij dan alleen maar duidelijker dacht ik zo., me: we willen een knaller zien!
Goedemorgen dames. Hier nog steeds helemaal niet lekker. Ben nu aan het 'werk' maar denk dat ik zo toch even nog een uurtje ga liggen.