Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik moet zeggen dat het zonder niet heel fijn is.,maar toch maar eens proberen :) en wat was dat zaadbevordende spul dan??

2. me83

me83 Niet meer actief

@kirst..hopelijk weet je dat bij vrouwen het begin naar de seks al in de ochtend begint.. duss... je vooral veel laten verwennen.. mannen die helpen int huishouden worden meer terugverwend:cool: en veel plaatjes kijken van leuke sterren bijv.. zorg dat je helemaal klaar ervoor bent! in je hoofd fantaseren enzo.. en dan klussen.. :D

niet ff snel want je moet bevrucht worden bla bla.. neeeeeej.. neem je tijd!!! wooooooooohhhsaaaaaaahhhh;)

3. me83

me83 Niet meer actief

of zoals vaddie zegt... sh'bam!!!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hahahahahahah Zo Moet Het! Ik heb weer inspiratie voor mn klusweek die gemarkeerd staat in mn agenda...ergens rond 21 augustus gaat die in :p thnx ME hahaha!
    Maar als je elke dag of om de dag gaat heb je uiteindelijk alle sterren en fantasieen wel gehad en is je vocht ook wel op :p
    Ben erg benieuwd naar de Pre seed ;)

5. me83

me83 Niet meer actief

hhahahaha ik heb mijne gratis omdat ie niet goedgekeurd was.. kan je ook eens proberen bij een fokker.. voor afgekeurde(schoonheidsfoutje,doof,onvruchtbaar ed)of gesterriliseerde oude moedertjes(oud voor hun,voor ons ongeveer 4 jaar)

vaak geven ze die weg aan een goed huisje.. en je hondje went er best snel aan hoor.. honden zijn niet dom want katten kunnen goed met de nageltjes overweg hoor:prespect hebben moeten ze leren;)

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha Whoooossshaaaaah!! Ik zeg dat altijd!! Hahaha
    Ja dat is helemaal waar., maar soms wil je ff tussendoor omdat je druk bent.., ach joh, we zien wel het komt helemaal goed.,

Mocht ik met 3 rondes nog niet zw zijn dan bestel ik dat spul ook maar..,

7. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. wahahahahha succes meid!! ik kluste om de dag.. kan ook niet anders hoor met zoveeeellll vocht,,,,uhhhhh nou weet ik het.. ik heb nu vocht teveeel joh!!!! ik moet nodig weer eens klussen.. hmmmzzzz zo maar ff snel douchen en me benen ontdoen van wintervachtje:cool:

8. me83

me83 Niet meer actief

zat net ff te kijken naar dat pro seed maar ziet er wel goed uit verders... ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of het werkt!zou leuk zijn

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, vandaar die vochtophopingen!!!! Gauw lozen dan!!

Dat is wel een goed idee van die afgekeurde katten. Dat ga ik onthouden, voor als we naar een anders huisje gaan.

Kirsten jaaa ff tussendoor ff snel :p hoeft niet altijd helemaal uitgebreid...
    Uit welke streek komt dat whoooshaahh? Die kennik nog niet!

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Van de film: Bad boys
    Om rustig te worden of iemand rustig te laten worden zeggen ze: Whoooshaaah en doen ze de vingers als zo'n lotus/boedha zeg maar, kijk hem maar een keer., hilarische film!

11. me83

me83 Niet meer actief

hahahah idd geweldige film met will smith en matin lawrence..moet je vast wel eens gezien hebben,,

ohhhhh wat voel ik me toch raar.. pfff word er gek van! lijkt op spierpijn,kriebel,tril gevoel rond me navel.. alsof me buikspieren oprekken ofzo.. en alsof je binnewaartse kriebel hebt en je kan er niet aan krabben.. .erg vervelend.. maar ff een bak druifjes gepakt en een kop thee.. ff nog een stuk house kijken:)

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dat klinkt wel heel erg positief me!!! Spannneeennnnddd!!!!
    Ik heb nu niet echt iets, op de klodders en moeheid na.., maar dat wend al heel erg..,

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @me: en dan te bedenken dat ik MIJN sh'bam in het openbaar doe. hahahahahahahaha

Hier samen met Lief voor pampus op de bank. Ook hij heeft een griepje te pakken. We zijn zo zielig. hihi

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ahhhh dat is ook wat., nou lekker tegen mekaar aankruipen zou ik zeggen.,
    Mijn ventje is weer eens werken dus ga zo maar weer alleen op bed:S.

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    NOD lijst:
    29 juli
    -me83 (27 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 27 jaar)
    30 juli
    - Kirsten87 (gegokt op 35 dgn, ronde 7, 1e kindje, 23 jaar)
    10 augustus
    - Mira85 (46 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    11 augustus
    - Uiltje (28 dagen, 5e ronde, 1ste kindje, 29 jaar)
    15 augustus
    - Tina85 (gegokt op 28dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar)
    22 augustus
    - Kwiebje (31 dagen, 7e ronde, 1e ronde, 31 jaar)
    7 september
    - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde.
    - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk

VERWARRING/BAAL-lijst:
    - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar)

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11

Skaya: Stond er niet up-to-date op, want had nog niet de tijd genomen dat te veranderen (en kan nog niet geloven dat ik al weer zover ben dat ik op de wachtbank mag ;)) dus meteen maar even aanpassingen gedaan!

Wat een geklets zeg, moest 3 pagina's doorlezen aan reacties ;) Zondag of maandag heb ik (hopelijk) een innesteling *duim, duim, duim*. Ben zo ontzettend benieuwd!!! Mijn gevoel zegt op het moment nog niks, maar ik weet ook niet wat ik nu zou moeten voelen...

16. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Zoooo dan, miniM in tha houzzzz hahaha.

Lekker direct ;) hou ik wel van..

Ik kan ook niet meepraten over het glijmiddelgebeuren..

Ennuh weer over de crocs, heb ook nooit beweerd dat ze mooi zijn :D maar als je ze n keer aan gehad hebt snap je meteen waarom ze populair zijn ;) daarom vroeg ik t.

En idd.. Uggs zijn ugly!!

Net naar harry potter geweest, hij was goeeeeed!!

17. me83

me83 Niet meer actief

@vaddiie.. hahahahahaah ja jullie doen het int openbaar daar.. haahhaha.. ach arme jullie beterschap saampjes!!! wel schattig hoor samen snotteren!

@minim.. jaa heb heel lichte brede 2e streep.. ik ga nu pas zaterdag ochtend testen want ben wel beetje bang voor weer een vmk ookal heb ik nu veeeeeell meer kwaaltjes en ook de innesteling gevoeld(vorige keer niet)

@mira.. ik duim voor je meis!!!! ik duim voor iedereen al zo hard dat ik er eelt van op me duimen heb maar dat geeft niet..

als skaya terug komt uit turkije kan ze nog wat hcg strooien van daar..;)

18. me83

me83 Niet meer actief

hahahah echt hee.. minim door de bocht!!! wat vind je dan wel mooi??? en niet alleen louboutin en manolo's roepen he;)

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou ik moet zeggen dat ik dat ook heel mooi vind! Ik denk dat ik alles behalve crocs in huis heb staan:D hihihi.., Van alle soorten iets.,

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hahaha ja sorry hoor,hou gewoon van duidelijkheid!:p
    Vind veel mooi, maar die 3 zijn gewoon niet voor mij gemaakt! Voor niemand vind ik eigenlijk, zou verboden moeten worden:D

Truste!

Oja, Me! Goed nieuws! Dat word roze!!!

Deel Deze Pagina