Ja sta op het punt., ik heb ook nog niks gegeten, een half glaasje jus d'orange en het idee dat dat er weer uit moet.., straks maar even wat fruit en joghurt halen voor tussen de middag want ik moet niet aan brood of crackers denken, sta al te kokken bij het idee., Dat dat zo ineens kan komen opzetten he? Sinds gistermiddag., gadver en voel me ook goed beroerd., blegh, nouja ik probeer het eerst gewoon. Ik ben zo type die liever naar huis wordt gestuurd als zich ziek meld over de telefoon.., Maar thnx.,!
@Kirsten: beterschap Hier vanmorgen lekker 'uitgeslapen' tot 7 uur. LIef moest onverwacht eerder beginnen en normaal sta ik tegelijk met hem op maar dat trek ik nu echt niet. Vandaag werken tot 19.00 dus zo maar eens richting trein
Jannie: Mooi hoor. Altijd een speciaal moment als een echo weer goed is Ik ben met mijn schoonzus meegegaan naar de 20w-echo. Ze zei dat ik de hele tijd met mijn mond open heb zitten kijken (normaal kan ik mijn mond niet dichthouden en praat ik altijd ) en ja heb geknikt als de echoscopiste wat uitleg gaf Was allemaal erg mooi en indrukwekkend om te zien! Vaddie: Lekker uitgeslapen? Fijn als dat een keertje kan! Mijn man moet volgende week overwerken, dus dan is hij er ook weer een uur eerder uit iedere werkdag. Dan blijf ik ook gewoon liggen hoor
oohh jannie, wat leuk om te zien. Ben zo blij voor je!! @kirsten, beterschap meid! En gaat het niet, lekker je bedje in uitzweten en zieken..
Jannieee wat leuk om die foto's te zien! Wat een klein ding nog heh, 9mm!! Kirsten, beterschap meid! Vanmorgen heb ik me flink verslapen. Moest half 8 beginnen en werd na 7en wakker! Heb gelijk hoofdpijn van het haasten. Lekker dagje zal het worden. *NOT*
Skaya: Oei, dat is minder. Ik ken het idee van moeten haasten na verslapen en dan hoofdpijn. Hopelijk vliegt je dag om en kan je weer snel naar huis
@ jannie, mooie echo hoor. Hopelijk hebben we er allemaal binnenkort zo'n mooie. @ skaya, pfff haasten verschrikkelijk is dat. Hopelijk houd je het een beetje vol vandaag. @ hier, Heb toch maar wat ovu testjes besteld. Ben namelijk erg benieuwd. Had net nog steeds vruchtbaarslijm. dus misschien wel een ei in aantocht. Heb ze besteld bij zwanger en kids. Die zijn dan waarschijnlijk mrogen binnen toch?
Deesjedees: Ja, volgens mij leveren die erg snel dus kan je ze morgen verwachten. Vind het zo fijn dat je daarvoor niet thuis hoeft te zijn en ze gewoon via de brievenbus kunnen.
ik heb er namelijk nog eentje. en wil nu eigenlijk wel elke dag testen totdat ik een positieve test heb.
Deesjedees en Skaya: Ja, dat zou echt super vervelend zijn als je die nu mist. Ik heb zondag niet getest, gelukkig maandag een positieve test (of een die bijna positief was), maar ik had het niet leuk gevonden als die op zondag was geweest!
Mira, nee idd! Wel een gelukje dat je Piek tussen de 24-48 uur duurt. Ik heb ook steeds 2 dagen een duidelijk positieve test.
Skaya: Dat is dan iets wat Moeder Natuur goed gemaakt heeft, 2 dagen een piek! Naast al die andere dingen die je beter anders had kunnen doen in het vrouwelijk lichaam is dit wel een pluspuntje
hier een positieve ovu test Tja waar je blij mee kunt zijn. Alleen nu het ik vanavond slaapdienst. Dus er kan niet geklusd worden. Dinsdag laatste keer geklusd. Hopelijk zijn morgen de testen binnen dan kan ik nog eens testen. Dan morgen avond maar klussen.
volgens mij springt je ei pas 24-72 uur na een posi ovutest dus is morgen en overmorgen klussen geen probleem herstel, lees net dat ie dan tussen de 25-36 uur springt