Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O neee! Ongikrampjes maaaarrr...,: mijn temp is al 3 dagen gestegen en nu constant., ooo spannend., maar door die krampjes geef ik doe moed redeloijk op.,

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: De moed niet opgeven meis! Echt niet doen hoor!!! Geen bloed geeft moed, en ik heb er hier nog niet overgelezen, dus de moed blijft :D Positief blijven meis!

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Daar sluit ik me helemaal bij aan!

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hallo dames!

MiniM had mij een priveberichtje gestuurd, super lief :) dus ik zal even zeggen hoe het gaat.
    In ieder geval: dames, geniet ervan, de tijd gaat zoooo snel. Ben nu alweer bijna 31 weken zwanger. Nu is het echt aftellen geblazen. We kunnen bijna niet wachten tot we de kleine in onze armen hebben.
    Gisteren de kinderkamer zo goed als klaar.. nu alleen nog mooi aankleden (zin in!).

Maar opzich verloopt mijn zwangerschap goed. Kleine kwaaltjes, maar allemaal normaal. Nu ik in het laatste trimester zit begint alles wel wat zwaarder te worden; meer moe, sneller last van harde buik, bekken en bandenpijn. Dus ik raad iedereen aan om vooral voor de 30ste week lekker nog een vakantie te pakken ed. Dan ben je over het algemeen het meest fit.

Mijn laatste controle en (30 weken)echo was opzich goed, alleen mijn kleintje loopt al ruim 2 weken voor. Nu zegt dat niet meteen alles, misschien heeft ie gewoon een groeispurt, maar als ie groot blijft zal het toch waarschijnlijk een ziekenhuisbevalling worden en misschien inleiding. Ik wil graag thuis, dus moet eventjes aan wennen. Maar alles voor de gezondheid en veiligheid van kind en mezelf natuurlijk. Ik word in iedere geval goed in de gaten gehouden. Over ruime week weer echo!

Ik wens de dames die druk bezig zijn met klussen heel veel vrchtbaarheid ;)

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Fleurop: leuk om weer van je te horen en fijn dat het zo goed gaat! Je komt nu echt in de laatste loodjes lees ik, spannend hoor! Breng je ons wel op de hoogte als de kleine er eenmaal is?

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Neeeeeeeeeee! Ga weg, ga weg, ga weg!!! En bloed; blijf weg, blijf weg, blijf weg!!!
    Ik duim voor je Kirsten!

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ha Meiden, beetje druk hier gister, dus even dagje geen tijd voor forum.

@fleurop, ooh wat leuk om te lezen. Suc6 met de laatste loodjes. Spanennd hoor!

@skaya, oohhh nee he, :( die klote ongi's ook steeds. Hele dikke knuffel voor jou!!

@me, ik snap dat je nog een beetje voorzichtig bent, maar als je morgen weer een duidelijke streep heb. Gaan we toch echt heel erg hard juichen voor je hoor!! :)

@kirsten, oohh spannend allemaal.

@minim, misschien hebben wij straks van de winter wel geen keus op het laatst. Hebben we zulke dikke voeten en enkels van het vocht dat we alleen nog maar Uggs, crocs en birckenstocks aan kunnen. hahahahaha, ik lach wel. Maar zou het ook echt vreselijk vinden...

Sorry meiden, ben er vast een paar vergeten. Maar ik haak weer in vandaag! Nog 8 uur dan ben ik weer thuis, horizontaal op de bank. Tel de uren af.. puff moe....:)

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, staat de fundering van je centerparcs huisje nog...:p

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ fleurop: wat super leuk om van je te horen en wat vliegt de tijd zeg! Al bijna op t eind.., jeetje.,
    echt leuk dat je een berichtje plaatst we waren benieuwd naar je,

mijn moed is echt weggezakt maar hoop op t tegendeel..,

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    jaaaaaa daaaaaaaaag! ik heb wel 12 pagina's moeten bijlezen! Ik weet dus echt niet meer wie wat gezegd heeft hƩ! Sjongejonge...stelletje kletsmajoren! Heb ongi's voorbij zien komen :x niet goed! heb een leuke foto van een kat gezien! wat een scheetje zeg! :) Euhmmm wat heb ik nog gelezen...ow glijmiddeltjes enzo... en schoenen.

Pfff teveel om nu op te reageren...
    Ik ga mn koffer verder inpakken. We vertrekken zo meteen :D
    Ow en wen...ik zal voorzichtig doen met de fundering ;) Episch centrum verplaatst dit weekend van omgeving rotterdam naar omgeving nijmegen :p:D

Salut!

Tina

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Veel plezier dit weekend! Geniet ervan ;):p Ik zal ervoor zorgen dat ik stevig sta, zit en lig komend weekend ;)

Fleurop: Leuk om wat van je te horen. Al in het laatste trimester, gaat snel hoor! Nog maar even te gaan!

Schoenen: Hier heb ik dus crocs (zoals al eerder toegegeven ;)) en ook Birkenstocks (maar dan een goedkope versie ervan en wel 3 paar ;)). Alleen Ugly's heb ik niet hoor!!! Mijn man zou me vermoorden als ik met een paar thuis kom en sloffen moet je gewoon alleen thuis aan doen (sorry, maar ik vind ze echt lelijk). Gelukkig is iedereen anders en zijn er wel mensen die Ugly's leuk en mooi vinden, anders zou het maar een saaie boel worden als iedereen hetzelfde aan zou doen!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, dankje wel!! Heb ik even rust zeg, zonder dat ik lig te trillen in mn bed! Gisteravond ook weer, of was het onweer :p
    Have fun meidd!!!!

Me is gewoon hardstikke zwanger, ik ben al aan het juichen hoor!! :D:D:D

Mira, het gaat idd ineens de goeie kant op bij jou!!! Dalijk heb je gewoon hele mooie cyclussen als het nog nodig is. Maar die roze test is ook heel dichtbij, dat kan ik je wel vertellen!

Kirsten, zijn de krampjes alweer weg? Heb de afgelopen week heeel veel gelezen over krampjes die ook kunnen duiden op een zwangerschap! We blijven positief hor net als je temp!

MiniM ik ben het met je eens hor. Zouden alle drie verboden moeten worden. Heb wel een paar nepuggs, maar dat was om mn voeten warm te houden als ik in de winter een half uur door de sneeuw moet lopen met die maffe hond van mij.

Mijn merk is GUESSS :D Heb gisteren een GUESS TAS van me lieffie gehad uit Brussel!! Gewoon zomaar!!! :D Durf hem niet te gebruiken, veels te bang dat hij stuk gaat aangezien bij mij altijd de voeringen en de ritsen in no time kapot zijn, omdat ik de boel te zwaar belaad.

Mn ei heb ik pas na Turkije, dus met HCG strooien wil ik wel, maar dan moet ik kijken of ik een zakje daar kan kopen! Misschien ligt het wel naast het turks fruit op de markt :p

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Fleurop is al aan de laatste loodjes bezig zeg! De eerste van ons clubje staat al bijna op punt van bevallen!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Dat zou mooi zijn, in Turkije gewoon op de markt HCG kunnen kopen! Wil je dan voor iedereen genoeg meenemen ;) Dan kan iedereen op roze :D

Net een mailtje van Centerparcs gehad: Bedankt voor uw boeking in de KEMPERVENNEN! Dat is, als we langzaam rijden, 45 minuten hier vandaan hahaha. Mijn oma heeft daar vlakbij gewoond, dus we zullen wel lekker op het park blijven om te relaxen ;) De omgeving ken ik namelijk al iets te goed! Op naar Aqua Mundo, zwemmen bij het zeevissenbad en in het golfslagbad :D

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Het gaat idd snel hier. Ik kan het ook niet helemaal bijbenen hoor. Maar ik ga een poging doen om een beetje mee te lullen.

Tina veel plezier in je jacuzzi of wat er ook allemaal in je huisje zit. Als je weer terug bent dan zijn we hier waarschijnlijk weer zo'n 100 pagina's verder! :D

Wen een dagje zonder zp is best weleens goed hoor:p of kreeg je afkick verschijnselen.

Kirsten ongi krampjes kunnen duiden op zwanger, maar ook ongi helaas. Ik hoop het eerste voor je!!! :x

Me hoe is bij jou? Alle kwaaltjes nog aanwezig?

Fleurop wat leuk om van je te horen. Jeetje jij loopt al tegen het einde en hier zijn er een stel nog steeds bezig, pff.

Glijmiddel heb ik nog nooit gebruikt en ga ik ook niet doen. Dan maar wat langer voorspel hoor. Of de man wat meer aan de bak, haha.

Ik heb hier alleen birkies. Die zitten met mijn rare voetjes het beste. In dichte schoenen moet ik zooltjes hebben, dus geen ugg's voor mij. Ik zie mensen altijd half naast die schoenen gaan lopen. Dat lijkt mij niet lekker lopen.

Hier gaan we over een paar dagen op vakantie!! Lekker met ons tentje naar Italiƫ. We hebben niks gepland, maar dat doen we eigenlijk altijd. Nu nog even zorgen dat alles hier in huis op orde is. Daar heb ik geen zin in. Ik ga zo eerst maar even hardlopen. Ik heb een app op mijn iPhone om in 9 weken 5 kilometer te kunnen hardlopen. Gisteren heb ik nieuwe hardloopschoenen gekocht. Dus ik ga vandaag hopelijk als een speer haha. Ben pas met week 1 bezig maar toch.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje wat een goed voornemen om te gaan hardlopen! 5km is echt wel veel om zo ff aan een stuk door te rennen! Kzou er een voorbeeld aan moeten nemen.
    Hang op t moment alleen maar aan de gewichten, ben het hele cardio btje zat.

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    De Kempervennen heeft wel een mooi zwembad als ik me kan herinneren. Maar zijn jij niet eerder dat je daar liever niet heen wilde??! Hihi wat een pech, maar het weer wordt wat beter dus het wordt toch wel genieten!!

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya dat had ik op een gegeven moment ook in de sportschool. Als ik daar op hardloopband stond dan keek ik degene tegenover me recht aan. Dat is irritant, want je bent op een gegeven moment aan het focussen en dat gaat niet met een hijgend paard tegenover je. Buiten lopen vond ik heerlijk. Je ziet vanalles en je voelt de wind en zo. Oh ik heb er zin in.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Klopt, Ik zei idd dat ik daar liever niet naartoe ging aangezien ik de omgeving als zo goed ken en we dan geen uitstapjes in de omgeving zouden kunnen maken. Ach, dan maar lekker op het park vertoeven ;) Het weer zou echt stukken beter moeten worden, dus lekker daar in de zon en zwemmen enz ;) Komt goed hoor!

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Skaya: dat heb ik ook met die tassen., haha, altijd snel kapot en soms heb je zo'n leuke tas dan baal ik daar echt heel erg van..,

krampjes zijn nog steeds aanwezig , weet t nog niet zo goed.,

uggs: mijn vriend was er ook niet blij mee hoor., maar wilde ze gewoon graag, haha

Deel Deze Pagina