oohh meiden ff ego berichtje tussendoor. Zit nog na te trillen. Moeder belde net. Me jongste zusje zou vandaag met haar beste vriendin en oppaskindjes een dagje weg gaan. Komt me zusje bij haar vriendin aan, begint ze opeens helemaal raar te doen. Spraak viel weg, helemaal in paniek en toen viel ze helemaal weg. Zusje 112 gebeld, die zijn gelijk gekomen omdat ze dachten aan een hersenbloeding of iets. In de amublance kwam ze weer klein beetje bij. Na veel onderzoek schijnt het een hele ernstig aanval van migarne geweest te zijn. Waardoor ze in een soort shock is geraakt. Maar oohh meiden, de ergste dingen schieten door je hoofd. Ik was helemaal overstuur. Die 2 zijn al zolang bevriend, ik ken haar ook zo goed. Ben me kapot geschrokken. Wat duurt dat wachten dan lang, voordat je iets hoort uit het ziekenhuis. Puff.. ik sta weer ff keihard met me voeten op de grond. Sorry meiden, moest het even kwijt. Maar gelukkig is alles nu weer zo goed als goed..
He bah Wen!! Wat een nieuws zeg Kan me voorstellen dat je je kapotgeschrokken bent. En je zusje al helemaal!
Wen, jeetje jaaa dat verwacht je niet. Meestal gebeuren die dingen altijd ver weg en bij oudere mensen. Je staat er niet bij stil dat ht ook in je naaste omgeving kan gebeuren en dan helemaal niet bij iemand zo jong. Dan sta je idd weer even met beide benen op de grond dat niemand uitgesloten is...er kan vanalles gebeuren! Gelukkig is het ergste geweest, hoop dat ze snel weer opknapt en jij bijkomt van de schrik!
Wen: Wat moet dat schrikken zijn geweest zeg! Idd, weer even een herinnering dat het leven zo fragiel is... Kom lekker tot rust meid, laat de boel even de boel en ga even bij je zusje op bezoek. Mss helpt je dat. Hopelijk gaat inmiddels alles weer wat beter met zowel je zusje als haar vriendin!
Hoi allemaal, Fleurop, leuk dat je ff gereageert hebt. We waren natuurlijk erg benieuwd hoe het met jou gaat! En dat gaat dus prima! Weten jullie of het een jongetje of meisje is? Wen, nou als ik je crocs/birkenstocks/ Ugs winter verhaal lees dan krijg ik toch lichtelijk paniek Tina, have fun! Wen, jeetje heftig zeg! Gelukkig is het weer goed. Snap dat je goed geschrokken bent! Hier verder alles zn gangetje. Ga maar eens ff poetsen... Vamorgen vrijgezellenfeest van ene vriendin geregeld. Wordt leuk. Nu ff aan de bak en vanavond een feestje. Morgen nog een feestje, gaan we een dagje naar Zeeland. Mn neefje wordt 1 jaar en ze zijn daar op vakantie.
Hey meiden, Jeetje Wen wat is dat schrikken zeg, bah!! Gelukkig was het geen hersenbloeding. Snap dat het je weer ff me beide benen op de grond zet. Eigenlijk ben je allemaal gewoon zo kwetsbaar en das weer ff schrikken als er zoiets bij dierbaren gebeurt. Mijn beste vriendin heeft een heel ernstig auto ongeluk gehad. Daar is een goede vriend van ons bij overleden. Dat is nu 4 jaar geleden, maar heeft me wel getekend voor t leven. Ben dankbaar dat ik mn vriendin nog heb, maar ben vaak bang om nog eens zo'n verschrikkelijk telefoontje te krijgen.
Fleurop leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat het goed gaat met je. Succes met de laatste loodjes. Skaya: Ben erg benieuwd of dat proseed wat gaat opleveren. Birkestocks: NOT Uggs: HOT Crocs: NOT! Jeejjj beetje bruinverlies net. Mag dus zondag beginnen met chlomid. Ga nu eindelijk ook eens een banner maken. Ma 8 aug een follikel meting. Tina: Fijne vakantie! Geniet ervan. Liefs
@Wen: dat was schrikken. Sterkte @Tina: veel plezier. @Nino: yes! Hier nog steeds niet lekker. Nog caviakooi doen en stofzuigen en dan vind ik het genoeg voor vandaag.
@nino. oohhh wat fijn een ongi!! YES!! wij hebben 4 jaar geleden ook de beste vriend van manlief verloren. Weet precies wat je bedoeld. knuffel..
Haha had nooit gedacht ooit zo blij te worden van een 'ongi'. Ook al is het maar een ontrekkingsbloeding ik ben door dolle heen. Zit zelfs al te dagdromen over de follikelmeting 8 augustus en dat ze dan misschien zelfs wel meerdere eitjes zien. Een tweeling zou zooooo gaaf zijn! Zit zelfs al te denken dat als dat echt zo zou zijn en ik het dan aan mn ouders ga vertellen... Ik ze een fotolijst geef met 3 vakjes kleinkind 1 (van mn broer) kleinkind 2 en 3 hihi. Beetje voorbarig, maar dromen is leuk! *zwijmel, zwijmel* Ik spooooor niet hoor.
oohh ben zo blij voor je, wordt ook zo blij om zo'n mooie banner onder je naam te zien. Droom maar een eind weg hoor, als iemand het nu verdiend om hoop te hebben ben jij het!! Gun het je zo. Er is niks heerlijker dan over zulke dingen te dagdromen. Geweldig, geniet ervan..
Nino: Jaaah! Daar is het dan, de ongi! Op naar een mooie ronde met clomid en een mooi ei Een van de militairen die 5 jaar geleden in Afganistan omgekomen zijn was de buurjongen van mijn man. Hij is tijdens zijn uitzending ook jong overleden en dat heeft er bij ons ook goed ingehakt. Emotionele, militaire uitvaart, waarbij iedereen op moest staan toen de kist binnen kwam (ja, ook burgers zoals wij!) Mijn man heeft het er met vlagen (de dag van zijn overlijden voornamelijk) nog erg moeilijk mee. Die jongen had nog zoveel wat hij, op korte en lange termijn, wilde gaan doen, maar waar hij de kans niet meer voor gekregen heeft...
Tjee ik kan jullie niet bij houden. Dus sorry als ik iemand vergeet! Nino: ongi wat fijn!! Heb je tenminste een eerlijke kans straks. Wen: heftig zulke dingen. Hopelijk slaapt je zusje goed vanacht. Vaddie: beterschap! Me: ben razend benieuwd naar test nummer 2. Kwiebje: lekker hoor dat hardlopen. Heerlijk ook vakantie in het vooruitzicht! Voor de rest weet ik het ff niet meer. Hier gaat het redelijk. Jeej eindelijk. Overgeven is nu zo'n 1 a twee keer per dag maar begin me wel iets fitter te voelen. Bijna op de 14 weken dus dit zal zo'n beetje het keer punt zijn lijkt me. Buikje groeit lekker. Sta nog wel op -7 kilo maar dat kan ook niet anders. En nu heerlijk weekend!!!
Juultje: Wat fijn dat het al wat beter met je gaat. Dat gewicht komt wel weer goed Zo lang je buikje maar goed groeit en alles met de kleine goed is, maakt het niet echt uit. Ik hoop dat het binnenkort nog beter gaat met je en het overgeven helemaal over zal zijn! Dan kan je echt gaan genieten van alles
Juultje, dat met dat gewicht gaat wel weer goedkomen! Zoals Mira zegt, als je buikje maar lekker groeit!! Nino JAAAA je begin van je ongi!!! Hoe blij zal jij wel niet zijn meid!! En lekker dromen hoor!! Dat is toch heerlijk, gewoon doen! Ben benieuwd naar je meting 8 aug. Hoe doen ze dat? Mooie banner Vaddie, balen dat je nog niet opgeknapt bent! Veel rust nemen hor!
Ja echt fijn. Alleen is het tot nu toe jammer genoeg bij dat beetje bruinverlies gebleven. Maar ja, de gyn zei dat ik bij het minste verlies al moest tellen als cyclusdag 1. Ze gaan de 8ste een echo doen. Hopelijk zijn er dan eitjes aan het groeien of bijna aan t springen... Spannend! Heb er een goed gevoel bij.
jaaa nino!!!! eindelijk een start van cyclus!!!! gefeliciteerd hoor!!!(dat mag gevierd worden!!!!) @kirst.. heb ook krampjes hoor dus dat zegt niks meid! hier nog geen bloed gelukkig.. hopelijk blijft het zo! @uggs.. ja met wintervoeten moet je wat toch haahaha.. buiten dat ze best leuk zijn zijn ze wel uberwarm @tina.. veel plezier met je weekendje weg!!! ook voor mira!! @vaddie beterschap meid!! en tnx.. was mijn poes
ohh nee was tina hahahaha oeps... tnx tina voor je reactie van de poes! sorry vaddie @fleurop... gaat al hard zeg!!! gelukkig gaat alles goed met jullie! @wen.. jeetje meis wat een verhaal zeg... hopelijk gaat alles nu goed en zijn jullie allemaal van de schrik bekomen hier is het meisje waarvan ik laatst vertelde vandaag bevallen met 36 weken.. tis een jongen en heet milan. hij weegt net 6 pond. dus best aardig voor een prematuurtje.alles gaat goed met moeder en zoon!
Dames, ff een vraagje tussendoor: Ik weet dat je bloedverlies kan hebben bij eisprong en innesteling. Nu was is net naar het toilet (alsvast sorry voor de details) en ik zag wat helder rood bloed in mijn ondergoed. Ook bij het afvegen dat er helderrood bloed bij. Ik schrok heel erg en ben nog steeds niet rustig, want de eerste gedachte die door mijn hoofd ging was: Ik ben ongi geworden!!! Maar dit zou, gezien mijn positieve ovutesten van het begin van de week, wel heel erg vroeg zijn. Graag jullie ideeën over dit bloedverlies... Wat ben ik blij dat ik dit met jullie kan bespreken hier zeg!!! Had niet geweten wat ik anders had moeten doen...