Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

hahahah kijk.. dat is een voordeel van testen int weekend.. lekker een wijntje nemen.. :D.. maar woe is al 2 dagen terug he! dus als je al hcg had.. dan is dit nu al zwaar verdubbeld..

maaaar ik wacht wel.. :p

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja daarom wil ik het ook eigenlijk wel bij kylie kwijt.., maar ik zie wel hoe het loopt., heb haar een smsje gedaan over wat mijn vriend en ik hebben besproken en kylie begrijpt dat echt wel.., maar als ik het niet voor me kan houden kan ik het toch wel bij haar kwijt en dat zij haar mond houd:d maar liever ben ik mijn mannetje trouw natuurlijk..,

Yes yes i know Me maar ik wil voor de zekerheid op de ochtend testen mijn langste cyclus was 50 dagen dat was een foutje vind ik zelf., haha dus ik reken mijn langste cyclus 37dgn dat zou zondag zijn dus denk toch maar tot zondag wachten.., of zaterdag.., grrr weet t niet, heb ook geen tijd om een extra test te halen voor zondag of maandag als hij morgen nega is..,
    AAAAHHHHHH WORDT GEKKKK!!!

Maar beter witte klodders dan bruinachtige modders.,!

Ik had hem ineens:D sorry., spot er maar mee zul je wel denken..,

3. me83

me83 Niet meer actief

whahahahahahhahahaa jou inspiratie is beter in vorm dan de mijne!!! ahahahahahah..

ja idd.. je moet ook doen wat goed voelt!
    en ja.. dan moet je wachten als je geen test meer hebt.. nog meer spanning hahaahah.. nee hoor pest je maar.. test maar lekker op zondag hoor meis! als die posi is kan je maandag gelijk nog een cb halen;)

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Kirsten, wacht maar af hoor. Als jullie straks echt zwanger zijn. Is die zo blij. Never nooit niet dat die 12 wkn zijn mond kan houden. :)
    Volgens mij hebben alle zwangere hier het al voor de 12 wkn aan een hoop mensen verteld.
    Die van mij riep het ook altijd. Nou hij heeft hooguit 3 dgn zijn mond gehouden, toen ging die los..:D

5. me83

me83 Niet meer actief

hahaaha ja idd wen.. tis ook te moeilijk om je mond te houden ..en de mensen die je verteld als eerste van je zwangerschap zijn ook vaak de mensen die je verteld als het misgaat..en allebei wil je niet alleen ondergaan denk ik..

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja jullie hebben ook wel gelijk.,
    ik zie het wel.,
    kylie begrijpt t gelukkig heel goed en vind t geen probleem..,
    well ik ga verder filmpje kijken ben lekker met mijn mannetje aan t bankhangen met chips en cola en hij een heerlijk biertje natuurlijk., hihi, water loopt me in de mond! Grrrr

7. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Waaaaaaaaaaaaah!!!! Mijn vriend heeft me vanavond ten huwelijk gevraagd :D ben zooooo gelukkig :) vind t echt helemaal geweldig. Zit nu op een dubbele wolk (L) xxx

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohhhhhh!!!! Meid wat super, gefeliciteerd!! Geniet ervan dikke knuffel

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Stampertje gefeliciteerd meid!!!! Hoe heeft ie het gedaan?

Me en Kirsten jullie maken er een spannende tijd van! Maar gelukkig houden jullie de humor erin:D

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Gefeliciteerd stampertje!

11. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Op een romantisch bruggetje in het park :D draaide me om en zattie ineens op zn knie :) zoooo lief!

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ohhhhh zwijmel zwijmel!! Moest je huilen?

13. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Nee was wel heeeel erg blij! En toen ik mijn beste vriendin als getuige vroeg had ik wel ff tranen in m'n ogen! X

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Tina: omgeving Nijmegen? Waar zit je dan? Want dan moet ik gaan uitkijken voor dat episch centrum. ;)

@Nino: lekker dromen meid, heerlijk!

@Vaddie: beterschap!

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Wen: jeetje wat een naar bericht zeg! Gelukkig is het goed afgelopen maar toch...

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Stampertje: wat een geweldig nieuws!!! Ik word er helemaal blij van!

@Mira: ik kan je helaas niet helpen, maar ik hoop toch dat het een vroege innesteling is.

@Me: dat mag gewoon niks te betekenen hebben!!!

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wauw!!! Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi ladies, ik lig al een uur wakker in mijn bedje. En ik heb nog wel vakantie, pff veel te vroeg. Zijn er nog testers vanmorgen?

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Whaaaaaaaaaaaaaa wat gaaf!!! Daar wacht ik ook al heel lang op., maar wat super stampertje!!!
    Geniet van je dubbele wolk!!

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vanmorgen trouwens getest., halve nacht wakker gelegen en gedacht en ik moet tot 5u werken en tot 6u is de etos open dus kan nieuwe halen maar denk dat ik dan niet eerder weer test dan maandag., volgens mij wordt ik echt ongi :( ben echt verdrietig..,

Deel Deze Pagina