Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten de test was dus negatief.? Balen meis! Helaas begrijp ik hoe je je voelt en dat is echt k****!! Ik hoop dat je toch niet op rood gaat. Mocht het toch gebeuren dan is hier bijna altijd wel iemand die je kan bijstaan. Zelfs 's ochtends vroeg! Ik hoop dat je je kan concentreren op je werk vandaag. Succes. Dikke knuffel

2. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Balen kirsten. Heb je niet te vroeg getest? Ik blijf even duimen.

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Balen Kirsten... Maar t kannog!

Hier ook al wakker... Te vroeg, want sliep pas laat.... Maar ja, tis niet anders. Zo douchen en dan op naar Zeeland! Naar de camping waar mn zus op vakantie is. Mn neefje is 1 geworden!

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stampertje, gefeliciteerd meis.... nu genieten van alle voorbereidingen!

kwiebje, balen meis... hoop dat ongi wegblijft en je gewoon een laat positester bent...

hier weer lekker mogen uitslapen (gaan er nu om de beurt 's ochtends voor de kids uit) maar moest er helaas vanacht vaak uit omdat de jongste aan het dromen was..
    is echt lekker genieten... 2 weken gewoon lekker met elkaar zijn en geen groot huis wat je netjes bij moet houden....
    hebben nog een week te gaan :D en daarna nog een ruime week thuis samen met manlief en kids.... wat een luxe..

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, veel plezier vandaag! Leuk zo kleintje 1 jaar!! heeerlijk!

@jannie, klinkt goed meid! geniet er nog even van, het is ook altijd weer zo voorbij..

@kirten, aahh gadsie, ook al is het veel makkelijk gezegd dan gedaan. Nog even moed houden hoor meid. Er is nog steeds geen ongi, dus we duimen allemaal door.

@mira & me, hoe is het bij jullie???

6. me83

me83 Niet meer actief

@stampertje.. gefeliciteerd meis!!!! superlief!

@kirst.. balen meis!! maar geen bloed geeft wel moed!!

@all.. hier afgelopen nacht eruit om te plassen.. ineens donkerrood bloed beetje.. en net toen ik ging drupde er erg veel bloed uit.. geen helderrood nog maar donkerrood en met betje stolseltjes erin..de test is onveranderd.. echte tuurtest.. dus geloof er niet meer in..

wel raar dat er 2 katten vaochtend op mijn buik lagen te slapen (normaal altijd 1 voeteneind,1naast me kussen)

maar heb niet het idee dat het om een hematoom oid gaat

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Stampertje: Wauw, super gaaf meis! Nu genieten van je dubbele wolk. Al een datum in gedachten? Ik met zeggen, het regelen is af en toe lastig (vonden wij de gastenlijst, wie wel, wie niet ;)) maar de dag zelf is zo mooi en helaas ook weer zo voorbij, dus geniet meis :D

Kirsten: He, nee toch... Kom op meis, positief blijven! Geen bloed geeft moed!!!

Wen: Lief dat je het vraagt, maar hier dus vannacht met een tampon in geslapen (voor de zekerheid) en dat was dus wel nodig... Die zat dus vanmorgen helemaal vol :( Ik vermoed dat er iets fout gaat in mijn cyclus, want dit lijkt meer op een ongi dan op een onschuldig beetje bloed :(:( Hier geldt de zin "Geen bloed geeft moed" helaas als niet meer. Ben erg teleurgesteld nu...

8. me83

me83 Niet meer actief

ohh ja.. me buikpijn is dus wel helemaal weg.

nu ff teen mom kijken:)

9. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. heb je al antwoord van de vk? miss dat bij de innnesteling een adertjeis geraakt? las iemand die ook met 2 dagen al innesteling had namelijk..

hoeveel anders is je cyclus nu dan? dan wel een korte! dat is ook fijn

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Nog geen antwoord van de VK. Ik denk dat we bij de verloskundigen-topic hetzelfde gelezen hebben ;) Ook idd een vrouw die 2,5 dagen bloeding had (leek bij haar op ongi) maar toch nog zwanger kon zijn volgens de verloskundige... Ik weet het ff niet. We wachten maar af, ik ga gewoon uit van een ongi (dan zou ik een cyclus hebben van 34 dagen) en dan kan het alleen maar beter worden ;) Maar mijn Goede gevoel hierover is nu ver te zoeken :(:(:(

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    he bah mira en me, klotezooi!! dikke knuffel meiden..

12. me83

me83 Niet meer actief

blijf positief meis!!! een korte cyclus heb je zowiezo in je zak toch?!

ik zou als ik jou was na je bloeding of wanneer je je nod moet hebben gewoon ff testen voor de zekerheid! je weet maar nooit!

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Me en Mira idd wat Wen zeg klotezooi.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Ja, klopt. De positieve kant zou zijn dat het nu een normale lengte voor een cyclus zou zijn, maar ik had er toch wel een goed gevoel over en die ovutesten vind ik dan ook zo raar. Die waren echt super mooi, nog donkerder dan ik ooit heb gehad... We zien het wel weer!

15. me83

me83 Niet meer actief

hoelang zal het duren voor je helder bloed verlies krijgt? tis nu echt bijna zwart soms.. heeft iemand dit al eens gehad hier?

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Nee, nooit gehad. Kan je niet verder helpen helaas...

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hè bah wat een nare berichten deze ochtend! We moeten op roze dames niet allemaal op vreemd rood!!!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dutch: Ja, dat probeer ik ook te doen, maar dat rare lichaam van mij wil niet meewerken :(

Ik had weer eens zitten denken. Ik heb na die cylcus van 76 dagen ongeveer 10 dagen lang maar minimaal bloedverlies gehad. Kan hier niet zo zijn dat er nog wat opgeschoond moet worden voordat het eitje goed kan innestelen? Of dat het eitje door een dikke laag baarmoederslijm moeten dit het bloedverlies tot gevolg heeft? Oow, ik probeer allerlei dingen te verzinnen waardoor dit niet ongi is...

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh meiden, wat kunnen we onszelf gek piekeren he, om maar dat ene logische antwoord naar boven te krijgen. Ik zou het echt niet weten Mira, lijkt me wat laat. En helemaal als het zoveel is.
    Maar ik ben geen dokter of vk.

Me, nee meis, bijna zwart had ik wel tijdens me ongi als ik dan ook wat stolsels had. Meestal is dat gewoon wat ouder bloed.

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mira, lieverd. Ik zat er nog eens over na te denken. Kijk alles kan natuurlijk. En wil je echt niet ontmoedigen. Maar ik denk a) dat het nog veel ste vroeg is voor een innesteling, het is natuurlijk ook zo dat je ei pas spring ongeveer 24 uur NA een pos test.
    b) een dupje bloedverlies tijdens een innesteling is al zeldzaam, laat staan zoveel.
    c) ik denk dat het niet goed is als je lijf tussendoor dan dit soort bloedverlies eruit zo moeten gooien om het op te schonen zoals je schrijft.

Ik vrees gewoon dat je cyclus nog een beetje in de war is meis, maar je gaat wel de goede kant op. Hij wordt steeds korter. En doordat je ongi's hebt, heb je ook een eisprong. Ook al is het heel lastig deze precies te vinden.

Het vruchtbaarslijm tijdens de eisprong is ook zo lastig. Tijdens mij laatste eisprong had ik echt alles behalve vruchtbaar slijm. Ik herkende niks aan me lijf wat ook maar leek op een eisprong. En ik raakte toen zwanger.

Dat is het moeilijke ervan, ons lijf kan ons zo vreselijk voor de gek houden..

Deel Deze Pagina