Net het antwoord van de VK gelezen: Helderrood bloedverlies kan door een eisprong komen. De innesteling vind ongeveer 7-10 dagen na de eisprong plaats dus dit is nog vroeg. Maar het kan ook door het ontpillen komen. Doordat je lichaam moet wennen aan een eigen cyclus hebben zeg maar. Waarschijnlijk dus toch iets van het ontpillen van mijn lichaam. Ja, 7 jaar aan de pil is ook niet niks, en dan opeens zonder pil... Dat lichaam van mij denkt gewoon "Je zoekt het zelf maar uit, ik ga even tegenwerken!!!". Komt goed
Even snel vanaf bb meiden: Me, wat ontzettend K-U-T weer!!! Ik heb een malibu'tje met je meegedronken hor! Mira, balen meid, maar je ben nu echt goed in de running!!! Ik ben gewoon jaloers op jou cyclus nu hor!!! Uiltje, zou balen zijn als je je ei gemist zou hebben. Hoop dat er wat goeds uit komt! Hier ongi al bijna over...normaal duurt het echt wel 3 dagen langer en is het heviger...maarja we zien het wel wat dit dan weer brengt. Heb vanavond ook lekker een glaasje malibu gedronken!
Hey meiden!! Ik heb alles bijgelezen maar vind t lastig alles te onthouden.. @ Me & Kirsten: Balen joh Das echt t grote nadeel van vroeg testen he Heb ik bewust de laatste ronde niet meer gedaan, heb toen gewoon gewacht (met veel moeite natuurlijk) totdat ik de 3e dag overtijd was.. Had toen ook bewust wat minder op het forum meegelezen/gekeken omdat dat dan toch meer prikkelt... @ Mira: Balen @ Nino: Jaaaaa, ga zwanger trouwen Helemaal leuk. @ Bruiloft: We gaan t wel heel simpel houden, en klein.. Niet al te veel mensen uitnodigen.. Alleen de dichtsbijzijnde fam. en onze 2 beste vrienden (zijn ook allebei getuigen ) @ Vakantiegangers: Have fun, geniet ervan!! Het is voorbij voordat je er erg in hebt Ik hoop zooooo dat ik niemand vergeten ben nu
@ Skaya: Thanks lieverd @ Every1: Zag van mams een mooie buikfoto voorbij komen, dacht zal die van mij ook ff spammen Deze foto is van week 14.
@me: jeetje wat k#%§*t zeg,had echt gehoopt op 3mensen roze deze keer maar nu is het al 2 op rood dom 1, ik dus, nog in totale onzekerheid. Temp stijgt nog steeds, nog steeds wit slijmverlies en totaal geen bloed. Snel moe en snel moeten plassen. Gisteren op t werk zware zakken getilt en kreeg toen last van mijn buik dus gestopt en gezegd dat ik last kreeg van mijn rug. Gister een gezellige avond met vrienden gehad en de alcohol maar ff laten staan(vond mijn vriend ook fijner) Vanmorgen wederom getest en wederom negatief, begin te denken dat mijn ei later is geweest dan ik dacht en ik dus een langere cyclus heb. @mams en stampertje: mooie buiken!!! Daar worden we vrolijk van.
Stampertje: Ook al een mooie buik zeg. Super! Skaya: Ik had er ook al aan zitten denken toen ik een keer jou cyclussen zag in je handtekening. Hopelijk worden die van jou ook langzaam maar zeker korter Maar we blijven hopen dat de cyclussen zo zullen blijven, altijd beter dan 125 of 76 Hier: Vanmorgen opgestaan en weer een tampon vol. Dus de hoop van "mss... toch..." is nu echt weg. En ik moet zeggen, ik heb er nu vrede mee. Dit is tenminste echt ongi! De vorige keren steeds een beetje bloed op een dag en dat ongeveer 10 dagen lang. Nu echt ongi, dus hoop er voor donderdag vanaf te zijn, dan hebben we de afspraak bij de GYN...
O Mira was jouw helemaal vergeten., ook voor jouw balen natuurlijk maar wat goed dat je het nu een plekje kunt geven. Hopelijk is het donderdag over ja, anders worden onderzoekjes wel wat lastig denk ik..,
meiden op rood balen hoor... had zo op meer roze gehoopt... heb zin in een meeting met allemaal zwangere!!! buikfoto's... mooie buikjes hoor... hier door de vakantie nog geen foto's gemaakt... hopen komende week een mooie serie in de duinen te kunnen maken.. hier weer eens lekker kunnen uitslapen.. de jongens kwamen pas om 8.15 vanavond naar de oude reddingsboot met friese paarden kijken... heb ik nog nooit gezien en vanavond is er een demo ga me snel douchen en aankleden.. willen straks toch proberen een kerkdienst te bezoeken...
Ja ik krijg ook wel weer wat hoop ondanks mijn negatieve testen, alleen zoveel trekkerige buikpijn en last van lucht!! Niet normaal., ach ik weet het ook niet., Ik denk dat mijn ei wat later is geweest en dan zou mijn NOD aankomende donderdag ongeveer zijn, dus ik wacht nog wel weer een paar dagen langer..,
Kirsten: Maakt niet uit meid, ik vergeet vast ook wel eens iemand Je klachten klinker goed. Komt op meid, ga van ons 3-en maar lekker op roze Jannie: Lekker, even uit kunnen slapen! Geniet nog even van de vakantie, die gaan altijd zo snel voorbij
Wat goed jannie!! Dat is heel fijn., ja die darmen kan ik over meepraten., blegh! En misselijk ben ik niet echt gelukkig maar wel super zin in chocolaaaaaaaa!! Hihihi Ach afwachten., en wachten duurt lang.
Mira jammer dat het nu toch echt ongi is! Maar een normale lengte is ook wat waard inderdaad. Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk. Kirsten het blijft veelbelovend klinken bij jou. Ook die tempstijging. Helaas geeft dat nog geen garantie. De temp keldert vaak pas op de dag van of vlak voor je ongi. De andere symptomen zijn veel beter!! Maar donderdag is nog wel ver weg zeg, pff. Dan zie ik waarschijnlijk pas na mijn vakantie of je op roze bent. Mams en stampertje mooie buikjes!! Ze worden nu toch echt serieus zeg!! Jannie geniet nog even lekker!! Fijn dat je zo rustig aan kan doen. Is vast heel goed voor je spruitje.
Nino wat fijn dat je in de NOD lijst kan!!!! Dat is toch wel een momentje. Ben super blij voor je!! Nu gebeurt er tenminste iets.
Ook nog ff ego hier. Volgende week heb ik waarschijnlijk mijn ei, maar dan zijn we op vakantie. Heel mooi zou je zeggen. Nou niet dus! We gaan met een klein tentje en manlief wil niet klussen in dat tentje!!! WAT!!! Omdat het best gehorig is en zo. Nou dat denk ik toch wel. Jeetje mina zeg moet ik nog mijn best gaan doen ook. Haha. Ik lach wel, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk. Ach het komt vast wel goed, maar ik maak me wel zorgen.