Idd ,mijn buikje is niet te missen als ik me gewoon normaal aankleed. Gelukkig hoef ik em ook niet te verbergen. Ik vind het alleen maar leuk, zo'n bolletje! Mira en me. Echt jammer meiden maar een mooie korte cyclus is ook al heel fijn! Kirsten ,wat hou je ons toch in spanning.
Ja mezelf ook in spanning., heb vanmorgen wel getest maar negatief bah! Kwiebje: Wat vervelend., ik snap m aan de ene kant wel., maar komop! Kindje maken!! Hoop dat je hem nog kan overhalen. @mams: Lekker pronken hoor.., leuk leuk!
Goedemorgen, Gister een dagje zonder t forum omdat we naar decamping waren. Was erg gezellig geweest! Was alleen helemaal gebroken toen we terug waren...2x 2 uur in de auto, hele dag camping, vroeg eruit en laat naar bed hakt er dan wel in. Dus vandaag een dagje relaxen! Jannie, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Me en mira, balen meiden! Ik had er zo'n goed gevoel ver; een duidelijk ei, herkenbare klachtjes... Snel naar de volgende ronde... Kop op ladies! Me, heb je ondans alles een leuk feestje gehad? Uiltje, ik duim dat je je ei toch hebt gehad! Kirsten, negatief ja? Balen zeg... Maar de moed nog niet opgeven hoor. Fijne dag allemaal
Haha ja ik heb ook algezegd dat er dan handdoek over onze mond doen om in ieder geval dat geluid te dempen!!
Wij gisteren ook naar de camping geweest. Bij mijn ouders. Die staan op een camping waar we vroeger een aantal keren zijn geweest. Ook voor ons ruim 2x 2,5 uur rijden. Lange dag maar wel erg gezellig. Vandaag eigenlijk een forumdate gepland van een ander forum maar die is op het laatste ogenblik afgezegd. Dus vandaag lekker thuis rommelen.
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim En? Heeft het geholpen?
Ben echt een theeleut maar werd en steeds zooooo misselijk van... Dus al weken geen thee meer gehad en net dacht ik; ik ga er weer eens voor... tot nu toe gaat het goed! Dus Wen, wellicht lukt het bij jou ook weer!
@stampertje.. mooie buik meis!!! @minim.. gefeli met je bakkie thee.. dat word weer lekker thee leuten!!! @kwiebje..ducktape mijn verjaardag was leuk!! lekker drankie gedaan(was na 1 drankie al haast lam maar maakt niet uit)en tot laat lekker zitten kletsen en doen..
Vaddie: Leuke dag gehad dus. Jammer dat het zo ver rijdens was. Minim: Jippie, rustig aan weer wat thee drinken, lekker Hier net richting stad geweest, is koopzondag. Was erg gezellig nieuwe tas en portemonnee gekocht, was aan vervanging toe Verder is de ongi nu echt doorgebroken. De tampons zijn bijna niet aan te slepen, de grootste maat erin en dan presteer ik het nog om door te lekken... Gelukkig niet zichtbaar, dus niet voor schut gelopen in de stad Mijn ongi is weer precies zoals voor ik aan de pil begon, al zijn er nog geen krampen zoals ik ze vroeger had, toen wilde ik me het liefst een hele week in mijn bed verstoppen met een kruik *Klopt de buikkrampen even af en de hoop dat ze weg blijven*
@MimiM: geniet van de thee. (wel groene he? ) @Mira: vervelend dat leeglopen. Sterkte! Hopelijk snel over.
Vaddie: Dank je! Het is idd vervelend, jaren niet gehad (toen ik aan de pil was is mijn ongi minder hevig en minder pijnlijk geworden), en nu komt het terug. Het is voor mij weer een soort bevestiging dat mijn lichaam nu begrijpt dat het tijd is om zelf weer na te gaan denken over een cyclus. Maar we weten waar we het allemaal voor doen
@Mira: en wat je al zegt. Is ook een tegen dat het ontpillen een beetje over lijkt te zijn. En toen ik gestopt ben met de pil kwam ik er al snel achter waarom ik ooit begonnen was. (buikkrampen en rugpijn) Zo strijk is ook gedaan. MIsschien eens kijken of lief zo gek krijg om samen een film te kijken. En zo lekker pannenkoeken eten. Echt al weken zin in.
Vaddie: Eet smakelijk, lekker pannekoeken. Hier is het pizza geworden, ook al een hele tijd niet meer op (helaas wel kant en klaar, zelf maken is nog steeds het lekkerste )
Vaddie en Mira, lekker hoor eetsmakelijk!! Mira balen van je ongi, mooie cyclus, maar jeetje dat je zo erg vloeit zeg!! Kwiebje, daar moet een oplossing voor zijn hoor!! Ducktape idd of gewoon een appel in je mond en een muziekje aan voor eventueel gekraak... Kirsten, ik ben zoooooooooooo benieuwddddd!!!!!! MiniM, dat wordt weer volop genieten van je bakkies thee! Die eerste smaakte vast heeeerlijk?! Stampertje, waaauwww meid wat een buik al! Ik wordt zoooo jaloers van die buiken! Het gaat zo hard al bij iedereen!! Ongi is eigenlijk al zo goed als over, nog een beetje bruinverlies vandaag en gisteren. Is een stuk korter deze keer. Normaal duurt het zeker wel 7 dagen.
Skaya: Mss is je kortere ongi een voorbode voor ook een kortere cyclus Ik ga voor je duimen in ieder geval! Ik hoop dat mijn ongi deze keer ook korter is dan de 10 dagen die ik de 2x hiervoor had. Anders heb ik straks geen bloed meer over na 10 dagen deze hoeveelheid vloeien