Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

ohh leuk wen.. heb je al ideeen hoe je hetwilt of kijk je eerst rond?

@kirst.. tis echt spannend meis!! hoop het zo voor je!!

hierlekker op een terrasje gezeten vanmiddag en daarnet.. was aardig goed weer vandaag! lekker genoten.. morgen oook nog lekker int zonnetje zitten.. ben om 12 uur klaarmet werken:D

heb voor me verjaardag geld gehad en kadobonnen ennnn... 2 boeken! 1 voor met zwangerschap en alles wat erbij komt en 1 voor als je bevallen bent.. van me beste vriendinnetje gekregen en haar vriend.. dus ik ga zo heerlijk lezen!:D

me ongi loopt wat meer terug naar normaal bloedverlies.. dus hoef nu geen dijken meer te bouwen voor de tsunamis ahhaha

nog een gesprek gehad met s.moeder nou.. daar word je soms echt moe van.. ik vind de binding van moeder en kind na de geboorte heel belangrijk(vooral nu nichtje met prematuurtje int ziekenhuis is en het kindje niet vaak kan vasthouden ed)zeker als je thuis komt uit ziekenhuis ed.. nou s. moeder is zwaar gepikkeerd dat ik niet zou willen dat ze elke dag komt helpen en dat ze vind dat ze dan geen band kan op bouwen als ze niet elke dag mag komen
    (als ze denkt dat ze dan met kind alles mag doen en ik dus niks nou dan heeft ze het goed mis.. ) thank god for sloten op de deur!
    dit gaat nog leuk worden. ppffff

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O god nee he.,!! Jeetje wat vervelend ME., daar zou ik ook niet vrolijk van worden., het is MIJN/ONS kind en je komt zo vaak als je wilt op bezoek maar wel met normale mate hoor.., pffff
    Nou succes ermee tegen die tijd., en dat ze zich er nu al druk over maakt:s poeh.,
    Nou slaap lekker en geniet lekker na van je verjaardag en je heerlijke terrasmoment..,

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik ben er nog! Ben vandaag druk geweest met spullen pakken. Morgen gaan we. Eerst een nachtje in Luxemburg naar mijn zus en daarna naar Italiƫ. Joehoe!

Meeting is idd wel leuk als iedereen zwanger is. Of dat haalbaar is weet ik niet. Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Ik lig nog niet in bed hoor, maar manlief wilde even rondneuzen op internet dus moest ik mezelf even dan deze laptop verwijderen ;)
    Leuk idee, meeting als we allemaal zwanger zijn (pril of bijna uitgerekend) en daarna nog een keer met allemaal kindjes :D Dan kunnen we lekker onze kindjes showen :p

Meeting: Lijkt me nog steeds leuk, maar leuker als er, idd, meer zwanger zijn (liefst ik ook ;)).

Wen: High tea is een leuk idee. Er is vaak voor iedereen wel iets wat zij lust en het is overal in NL wel te regelen (in de grote steden zeker ;)).
    Veel plezier morgen met het uitzoeken van een babykamer. Wel een fototje nemen om hier te showen he ;) Ik ben benieuwd wat jullie smaak is (maar ik vermoed dat ik het wel mooi zal vinden :p)

Me: Wat vervelend dat je moeder zo reageerde. Het is jullie kind en jullie morgen beslissen wie er wanneer op bezoek komt. Jullie moeten ook van elkaar kunnen genieten hoor! Dat is net zo belangrijk of zelfs belangrijker dan dat oma op bezoek komt!!!

Ik denk dat we zo ook naar bed toe gaan. Morgen samen het huis opruimen en schoonmaken (is nodig en nu hebben we er echt tijd voor) en morgen avond komen er vrienden van ons op visite zodat we elkaars trouwalbum kunnen bewonderen (zij zijn 1 maand eerder getrouwd ;)).
    Zo, nog even voorzorgsmaatregelen nemen voordat ik in bed spring (ff 'ploppen' noemen we dat hier ;)) en dan hopelijk ontspannen slapen. Voor iedereen alvast een goede nachtrust gewenst :D Tot morgen dames!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me, Och heden!! Dat heb je goed gedaan! Gelijk duidelijk zijn, zodat ze nu gelijk weet. Anders zit je er tegen die tijd ermee. Nu is ze er dan al bekent mee.

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Me: Bah meis, wat een rotnieuws! Sterkte ermee! Want dat van vroeg testen is inderdaad waar, maar dat maakt het niet minder kl*te!

@Mams en Stampertje: mooie buikjes hoor!!!

@Mira: *stuurt wat positiviteit die kant op* Weer een kortere cyclus! :D OP naar een cyclus zonder ongie en met beebje!!!

@Kwiebje: wat???!!! Dan neemt hij maar een rol ducktape mee om over zijn mond te plakken en geen geluid te maken! Een kindje verwekken op je vakantie... hoe mooi kan het zijn! (*Oeps, zie later dat deze mogelijkheid al genoemd was...)

@MiniM: jippie! Hier ook een theeleut, dus ik snap je gemis!

@Kirsten: je houdt het wel spannend zeg! Maar ik blijf wel duimen draaien tot donderdag dan hoor! Als je dan maar wel op roze gaat ;)
    Ben het trouwens met je eens wat bereft de meeting. Binnenkort eentje vol roze en een jaar daarna eentje met veeeeeel kindjes! Wil ook liever zwanger op meeting maar goed, dat had ik op hyves ook al meegedeeld. Ik snap je bezwaar tegen hyves trouwens heel goed hoor, heb ook heel lang getwijfeld. Ik heb hier niet voor niets een andere naam natuurlijk ;)

@Wen: veel plezier met het kopen van de babykamer morgen! Super zeg!

Morgen ga ik met manlief naar de dierentuin en we nemen het dochtertje van vrienden mee. Ik heb er echt megaveel zin in! Hopelijk wordt het een leuke dag!

7. me83

me83 Niet meer actief

ja joh ze is altijd zo.. schoonmoeders.. pfff.. ze gingtoen ook aan haar huisarts vragen over me cyclus en ze weet ook precies wanneer ik ongi moet worden.. echt hatelijk.. vooral toen ik zei dat ik wel graag gebruik wil makn van een kdv en zij vind van niet want zij heeft wel tijd.. ik gelijk.. daar gaat het niet om ik wil gewoon da tmijn kind met andere kindjes kan spelen ..pff.. maar ja.. komt wel goed.. wie zeurt krijgt niks.. dus beter zeurt ze niet want anders hoeft ze echt niet te komen hahahah

maar goed.. genoeg hierover.. krijg altijd gelijk moordneigingen erbij haahaaha..

ik gaat ff bakkie zetten en zo lekker in me bedje me zwangerboek lezen:D voorbereiding is soms het halve werk.. ;)(al zal je je voor een kind nooit 100% kunnen voorbereiden hhahahah)

trusten allemaal ladies!!! slaap lekker,,fijne vakantie voor degene die gaan,met ducktape en al.. (pas op als je controle krijgt hahaa) en tot morgen weer:)

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Me: vervelend zeg, zo'n schoonmoeder. Hier ook eentje met gebruiksaanwijzingen hoor, maar meestal ook wel lief. Alleen kan ik me enorm storen aan haar manier van commentaar leveren, ook als het om mijn neefje gaat. Dus dat wordt nog wat als er straks bij ons een kleine komt...
    Geniet van je bakkie en je boek!

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb de ducktape vanmiddagde auto in zien gaan, haha. Alleen voor een ander doel. Maar dat kan veranderen, hihi.

Wen leuk een kinderkamer kopen. Ik hoop dat je wat leuks kan vinden.

Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder. Ik doe vanalles met haar en kan ook met haar praten en zo. Als ik jullie verhalen lees, dan heb ik het erg getroffen.

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Blegh! Na 3 weken vakantie weer voor t eerst om 06.45 beginnen. Dat valt ff tegen om zo vroeg m'n bed uit te gaan!
    Ik vind okt. Voor een meeting een prima plan! Dan zijn we vast allemaal op roze :D
    Ik weet alleen nog niet wanneer we trouwen dus ik hoop dat de meeting op n goede data valt hihi.

Volgende week met mn beste vriendin naar de sauna, in zoetermeer. Iemand die daar ervaring mee heeft? De kleinste thermen in NL blijkbaar..

Hier ook n druk weekend achter de rug.. Donderdag en vrijdag heel de huiskamer geschilderd, en zaterdag is er laminaat gelegd. Gisteren veel gepoetst, en dus nu weer aan t werk!

@ thee-kwestie: ooooh das erg, zonder thee moeten leven :( voor mij is n kopje thee echt als de eerste kop koffie als je wakker wordt voor de koffiejunks :D

Salut!! Xxx

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @schoonmoeder: wat een bemoeizuchtige zeg! Poeh! Nee dan heb ik t ook heel erg getroffen ik heb natuurlijk mijn schoonmoeder en een stief-schoonmoeder maar kan t met beide goed vinden en kan tegen beide ook echt alles zeggen wat ik wil en dat is echt super fijn, mijn schoonvader is al helemaal een schat, dus ben gezegend geloof ik

poeh stampertje das indd vroeg en zeker na je vakantie., sterkte vandaag!
    wat voor kleur is je huis geworden? Ben daar altijd veel mee bezig hihi..,

@high thee: klinkt super gezellig! Lust alleen geen thee dus voor mij een glaasje water., hihi, maar die lekkree dingetjes gaan er wel in hoor..,!! Hahaha

hier mijn temp afgelopen dagen: 36,8 36,8 36,9 37,0 36,9. Hoe klinkt t?? Verder nog geen rood te zien en krampjes zijn minder., borsten voelen anders aan en nog steeds vochtverlies/wit slijmverlies en volgens mij ben ik een beetje prikkelbaar(sorry ventje van me).., heb sinds gister ontstoken en bij poetsen bloedend tandvlees..,

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten dat klinkt als harstikke zwanger joh!!

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik hoop het echt! Maar waarom zijn de testen dan nog steeds wit?? Ik durf gewoon niet meer te testen weet je dat..,?

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vieze en gekke geurtjes kan ik ook al niet echt meer hebben., pfff bah! IK WIL ZEKERHEIDDD!!! Zou het helpen als ik erom schreeuw?? Hahaha

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha Kirsten helaas niet maar moet zeggen het klinkt echt heel goed. Welke dag in je cyclus zit je nu?

16. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Me vandaag echt je verjaardag toch? Van harte gefeliciteerd en hoop dat je een leuke dag hebt vandaag!

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dag 38 (met in mijn hoofd dat dit een wat langere cyclus is) ik denk dodag mijn NOD., schat ik ivm tempen en daarop mijn ei gebaseerd.

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dan zou je nu idd een beetje vroeg zijn met testen. Nog een paar daagjes volhouden en wel Kruidvat testen he..... :)

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Heb nu Etos nog eentje van liggen.., doe eerst die wel kan ik altijd vrijdagavond nog een k2v5 halen., consumentenbond had Etos op nr. 1 staan.., ach ik kijk wel.

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Een fijne verjaardag vandaag :D

Kirsten: Lastig he, dat wachten op een positieve test!!! Zo zie je maar dat je nooit precies weet hoe je cyclus is: jij dacht al eerder te kunnen testen en had (waarschijnlijk) een laat ei en ik dacht later te kunnen testen en had (waarschijnlijk) een vroeg ei... We blijven het zeggen, geen bloed geeft moed ;)

Hier opgestaan en het gevoel dat mijn ongi al minder heftig is. Had gisteren echt het leegloop-gevoel toen ik opstond (en dat was terecht) en vandaag viel het heel erg mee. Hopelijk neemt de hevigheid van mijn ongi al af, zou natuurlijk fijn zijn.

Deel Deze Pagina