hahaha, ja is goed voor de calorie verbranding. Nog vermoeiender dan sporten. Daar vliegen de kilo's er vast mee af.
Haha, zo noemden we het in het begin van onze relatie altijd 'sporten' of 'oefenen'. Inmiddels is het 'klussen'. Gisteren had mijn man het weer over klussen: 'Schat, ik wil nog veel klussen!' 'Ja, ik weet het, de voortuin, achtertuin, slaapkamers...' 'Nee, met jou!' Naast het klussen in huis ook klussen met mij dus
ik heb 1 keer het woord klussen gebruikt, omdat het zo gewoonte was geworden van hier. Kreeg een blik van hem of ik ter plekke gek was geworden. Hij vind het ook maar niks dat ik hier op zo'n forum zit te kleppen. Nou dat is dan heel jammer voor hem, ik vind het wel gezellig.. Hier is meestal een blik genoeg, of we willen nog wel eens 'Jeetje Pietje' gebruiken. De Gooische vrouwen fans, moeten dit wel herkennen..
@Wen: klinkt bekend ja. Mijn man heeft wel eens heel verontwaardigd gevraagd of we het echt over sex hebben hier?? Ja natuurlijk! We hebben het over zwanger willen worden. Hoe had je het dan in gedachten. hahahahahaha Laat hem soms kleine stukjes lezen maar hij is ondertussen al wat gewend. Zeker sinds hij de opmerking plaatste dat ik te veel hier klets. Heb toen gezegd: oke, dan luister en reageer jij. Meteen mijn darmen even uitgebreid besproken....... Hij was snel klaar. hihi
Wen: Ja, die reactie kreeg ik de eerste keer ook, inmiddels heeft hij het overgenomen Hier vind hij het niet erg dat ik hier op het forum zit. Soms krijgt hij wel genoeg van de verhalen of de keren dat ik roep 'Och, schat, kijk nou... Er is er weer een zwanger!!! Wat leuk voor ze!!!'. Dan heeft hij nog wel eens zoiets van 'Ja?!?! Wat moet ik daarmee?!'.
hier hoef ik meestal ook niks te zeggen. Alleen maar te kijken en dan weet hij genoeg. Soms ook wel eens niet alweer he. Hi hi. Mijn man heeft nog geen comentaar gegeven dat ik hier klets. Weet eigenlijk ook niet eens of hij het wel weet.
Hier heeft manlief er op zich geen problemen mee dat ik op het forum zit. Op voorwaarde dat ik mijn hart ook bij hem uitstort Ben nogal een gesloten typje dat dus niet makkelijk praat. "Anoniem" hier op het forum heb ik daar geen probleem mee, maar vind het soms wel eens moeilijk om mijn gevoelens te verwoorden naar mn mannetje toe. Ben nogal snel geneigd om minder prettige gevoelens in mn eentje te verwerken. En dat wil mn mannetje dus niet (De schat ) Het enige wat ik niet tegen hem mag zeggen is wanneer de ovutest knalt Maar dames, wat ben ik jaloers op jullie met al die mooie ovutestjes... daar kan ik momenteel alleen maar van dromen Ik hoop dat jullie beseffen hoeveel geluk jullie hebben om maandelijks een eisprong te vinden. Heb het er soms wel eens moeilijk mee... Maar ik gun het jullie van harte hoor! Ik weet, en ik voel gewoon, dat mijn tijd ook nog komt. Zie het maar als een positieve jaloezie tegenover van jullie Jannie: Mooie echo hoor! Zo een ieniemiene ukkie! Superschattig! Wanneer ga je het aan de kinderen vertellen dat ze grote broer worden? Skaya: hè bah, verslapen is al niet leuk, maar om er dan ook nog hoofdpijn aan over te houden... meid, ik hoop dat je ondertussen al over de helft van je dag zit. Ik zit nu precies op de helft moet tot 18u... Hier vanmorgen afspraak gehad bij de bank. We zijn ingeloot voor een nieuwbouwhuis. Ben ik zooooo blij mee!!! (is trouwens ook weer goed om gedachten te verzetten) Is werkelijk een suuupergroot huis! Woonoppervlakte +/- 158m². (lengte van het huis is 12 (!!) meter! Probeer dat maar eens in de omgeving van rotterdam te vinden en dan ook nog betaalbaar... En ook nog een hoekhuis *droomt even weg* Maar er is nog niets getekend...dus moet mn blijdschap nog even in het gareel houden We hebben volgende week nog een afspraak met de makelaar voor meer informatie. En dan zien we wel weer En nu ga ik weer aan het werk!
@tina, jullie kleintje komt er echt hoor! Weet ik zeker.dikke knuf... Spannend nieuwe huis, leuke tijden. Wij zijn vorige jaar flink aan het klussen geweest! En dan heb ik het echt over hamers, verf, en zulk soort dingen.. en wonen nu echt in ons droom jaren 30 huis. Alles opgeknapt, en oude elementen en glas en lood laten renoveren. Heerlijk als je een huis hebt, waar je verliefd op bent. Hoop dat het gaat lukken voor jullie. Meiden, mag je eigenlijk onder de zonnenbank als je zwanger bent. Niet dat ik er met 29 graden buiten onder gaat liggen. Maar vroeg het me af, meningen zijn nogal verdeeld op internet..
Dank je wen Over die zonnebank...ik zou dat niet doen...lijkt me dat je dan ook een zwangerschapsmasker kunt krijgen. Of zie ik dat verkeerd???? Ik weet het niet zeker hoor...Maar ik zou het risico in ieder geval niet nemen
@Tina: ook jou tijd komt nog wel! Fijn dat jullie zijn ingeloot. Is het jullie droomhuis? @Wen: ik zou het ook niet doen. Idd vanwege de risico op een zwangerschapsmasker. En waarom zou je met dit weer eigenlijk onder de zonnenbank willen? Een uurtje buiten in de tuin is toch veel lekkerder? (ook al is het niet zo heet)
haha nee nu ga ik echt niet hoor. Puff.. moet er niet aan denken. Maar in de winter ga ik altijd wel 1 x in de 1 a 2 weekjes lekker ff eronder. Alles staat je altijd net wat leuker met een klein beetje kleur op je wangen. Iemand in de winkel bij ons, wilde haar zonnenbank verkopen. En toen dacht ik he , mag dat eigenlijk wel. Omdat je namelijk ook gewoon in de zon mag, en onder de zonnenbank kan ik me ook insmeren voordat ik ga liggen.
Tina: Hier ben ik nog vol ongeloof over mij positieve ovutest hoor (mijn hoofd wil het nog niet geloven, heb ook amper last van mijn buik gehad op wat steekjes na). Bij jou komt dat ook allemaal hoor! Dat weet ik zeker!!! Kop op meis, ik duim voor een snel ei voor jou Wat fijn dat jullie ingeloot zijn voor een nieuwbouwhuis. Lijkt me zo gaaf! *Droomt weg bij het idee van zelf een mooi nieuwbouwhuis te kunnen kopen* Oow, en nog een hoekhuis ook lees ik nu. Bofkont!!! Wen: Ik weet er nog niet zoveel vanaf, maar ik zou voor zekerheid gaan en niet onder een zonnebank gaan liggen. Je weet maar nooit wat dat met je doet. (Ik lees nu je reactie boven mij, fijn dat je toch al niet wilde gaan liggen daarvoor )
@Wen: wat ik altijd heb begrepen is dat hoe dichter je bij de bevalling komt hoe meer je dient op te passen met zon. Hetzelfde geldt voor je haar kleuren. Door al die hormnen heb je kans dat je huid/ haar/ wat dan ook anders reageert dan normaal.
@jannie . mooie echo!!! zo klein nog.. hahahah @tina.. ik ga voor je duimen dat je dat mooie grote huis krijgt.. dan komt de vulling voor het huis er vanzelf wel bij lekker groot zeg!!! daar horen kindertjes in!!! @all.. heb steeds een beetje ongi krampjes?? heel erg vaag.. soms even en dan is het weer weg.. gister ook al dus toen al begonnen met ovu testen..
Yep, ik sluit me aan bij vaddie...echt oppassen met het zonnetje hoor! Liever een keertje wit in de herfst/winter, dan zo'n zwangerschapsmasker... trouwens...in de winkel heb je zo van de flesjes...bruinen zonder zon Ik heb vorige week nog een flesje gehaald voor mijn melkfleswitte benen. Werkt fantastisch! (Moet er wel bijvertellen dat ik een erg blank type ben. Bij het minste zonnestraaltje verbrand ik al...dus heb niet veel van dat product nodig. Wil het contrast ook niet te groot maken ) Voor mn gezicht heb ik een licht zelfbruinende dagcrème van nivea. Ik heb een zeer droge huid en kan weinig producten verdragen, maar dit was een goede aankoop voor mij *Geeft alle meiden hier een dikke knuffel* Jullie zijn lief!!!! Ik kan niet wachten om met jullie mijn eerste positieve test te delen...zowel ovu- als zwangerschapstest En dat huisje...voor mij is het echt mn droomhuisje Maar manlief moet op een paar puntjes nog over de streep getrokken worden Dus eerst maar weer naar de makelaar Heb het gevoel dat na alle ellende van het afgelopen jaar (BBZ, manliefs herna, PCOS), voor ons het tij begint te keren...
@tina.. zeg dan tegen je man dat je in het nieuwe huis meer ruimte hebt?weet niet of het zo is.. al is het verschil maar 2 m2.. de meer ruimte de beter.. en dat je int nieuwe huis totaal met een nieuw fris gevoel en goede moed aan een kindje kan beginnen.. hahaha gelukkig zijn vrouwen erg goed in het aanvoeren van argumenten ed.. het lukt je vast wel.. zou het je zo gunnen.. een vers nestje en hopelijk dan snel een kindje erbij!
@ Wen: Zonnebank wordt sterk afgeraden tijdens zwangerschap, dit inderdaad voor het zwangerschapsmasker., deze draag je namelijk je hele leven mee en dat is niet wat we willen toch..., @ Tina: Klinkt super zeg dat huis! Fantastisch., hopelijk wordt je droom werkelijkheid., @ Hier: Heel de dag volgehouden op het werk maar om half 5 stortte ik in., die laatste anderhalf uur heb ik mezelf er echt doorheen moeten slepen maar het is gelukt, en nu ben ik totaal ingestort., ga zo lekker op de bank liggen en na gtst is het voor mij afgelopen vrees ik.., BAH wat kan een mens zich dan toch belabberd voelen zeg., gadverdamme!
Hallo, Net alles bijgelezen maar niet de puf om op iedereen te reageren... Wat ben ik steeds moe s avonds zeg... Maar nu lang weekend dus lekker bijtanken. Jullie ook vast een fijn weekend en morgen klets ik weer mee!