Maar hoe zat het nou precies met bloedverlies bij jou kirsten? Er lopen hier zoveel verhaallijnen door elkaar heen dat ik t ff niet meer weet Verven; alle muren creme wit, plafond wit Ps. Schoonmoeders: mijne is echt geweldig!! Heeft geholpen om alles te schilderen! Ze is echt heel lief.
@Kirsten: we duimen voor je. @Me: fijne verjaardag. Meeting: lijkt me erg gezellig. En een hightea lijkt me ook een goed idee. Volgens mij mag je dan ook wel andere dingen drinken dan thee. Ik denk dat het wanneer toch altijd een punt van discussie is. Want de komende maanden is er toch altijd een kans dat er mensen nog niet zwanger zijn, mensen wel zwanger, mensen die bijna gaan bevallen en mensen die al bevallen zijn. Gewoon proberen meerdere meetings te plannen? (oktober en maart?) Schoonmoeders: is geen contact mee. (kan je dus ook nagaan wat voor mens het is) Schoonvader: iemand die weinig iniatief toont. En de jongere zus van Lief is ook zwanger, zij woont dicht in de buurt van schoonvader dus er is zeer weinig interesse. Gelukkig ziet Lief dat ook en is hij heel erg blij met zijn zeer leuke schoonouders. Hier: vandaag aan het werk in Den Haag. Morgen thuis. En morgen ook de eerste keer naar de gyn. Dus daar wel al een beetje gespannen voor. Gelukkig heeft Lief morgen vrij kunnen krijgen dus hoef niet alleen.
Ha meiden wij zijn lekker bepakt en bezakt onderweg naar Luxemburg voor onze eerste overnachting. Gezellig bij mijn zus en gezin. Daarna naar Italië. Als ik terugkom wil ik in ieder roze zien bij Kirsten!! Verder iedereen succes plezier enzo. Tot volgende week!!!
Kwiebje: Veel plezier op vakantie. Geniet ervan en lekker uitrusten Mijn moeder is vanmorgen geweest voor de voortuin, mijn man heeft haar geholpen dus die ziet er weer mooi uit. Ik ben binnen bezig geweest en moet nog wat opruimen. Zo nog stoffen, zuigen, opruimen en de caviakooi doen en dan zijn we klaar
Hello Hello! I'm ba-ack!!! Jeetje, dames...ik heb jullie gemist (hoezo verslaafd???) Stampertje, gefeliciteerd met je verloving! Wat leuk om te lezen dat je vriend op de knieën gegaan is Veel plezier met de voorbereidingen! Me, Happy Birthday! Maak er een leuke dag van! *zoen-zoen-zoen* Kirsten: Jeeeeeeeeeeeeetje...wat maak jij het toch weer spannend! Ik heb net weer een stuk of 20 blz gelezen, en zat steeds te hopen 'ja, nu heeft ze eindelijk een posi test...' maar je houdt ons dus nog steeds in spanning... is niet goed voor die zwangere dames hier hoor! Dusssss...kom op met die posi test! Mira en me... meiden wat balen zeg. Het was niet de bedoeling dat jullie ongi zouden worden. Nou hup, lekker wijntje in het zonnetje en op naar de volgende ronde. Wen: Hoe's de babykamer? Hoe's de babykamer? Ooooh ben benieuwd! foto!foto!foto! Kwiebje: have fun op vakantie! Enne...badlaken tussen de tanden en klussen maar! Hihi, dat moet een avonturenkind worden! De rest... sorry, ben weer even de draad kwijt...komt ervan hé...weekendje weg, en ik word hier gelijk afgestraft met bijlezen! gelukkig heb ik morgen ook nog een dagje vrij, dus kan ik op me hier op mn gemak terug 'bijwerken' Hier: nou, heeeeeeerlijk genoten van ons weekendje! Zalig in de sauna en stoombad. Solarium was niks...ik heb een supergevoelig huidje en word van 5 minuutjes zon al rood, maar dat solarium deed dus helemaal niks bij me. Lampen niet sterk genoeg ik weet het niet...20 minuutjes onder gelegen en nog steeds wit. Ach ja, vind ik niet erg hoor. Verder heeerlijk gegeten...ahum...gevreten (durf niet op de weegschaal te staan) en lekker gezwommen. Manlief verslagen met een potje minigolf *juich* en beetje rondgewandeld. En verder beetje geklust *zucht* dus heerlijk batterijtjes opgeladen en genoten. Helaas nog geen ei gevonden... heb wel alle dagen ovutestjes gedaan, maar zo goed als witte testen. Dus ga zo mn banner even aanpassen. Dadelijk even kijken wat FF aangeeft qua cyclusduur... Edit: FF geeft 38-dagen cyclus aan...*slik* dus banner aangepast van 28 naar 38 dagen. Ei over 9 dagen??? Ben benieuwd
Hahaha het is ook niet goedvoor mezelf hoor., nog geen bloedverlies stampertje., geen drupje! kwiebje veel plezier op vakantie.,
@kwiebje, hoop dat je dit nog net leest, fijne vakantie. En zet hem op in die tent. Ik vind dat juist altijd super gei... op zulke plekken. Nou je weet wel wat... Uuhhh wat wilde ik nou nog meer schrijven. Weet het niet meer. Hier kamertje gekocht. Iets stoerder omdat het nu een knul is. Babykamer New England | Babypark Maar wat was het moeilijk zeg, en wat heb je een hoop lelijke of gamellen kamertjes. Het is 8 tot 10 wkn levertijd dus moeten er nog even op wachten. Hahaha o ja, schoonmoeder. THE best hier. Kan niet zonder haar. Is echt me tweede moeder. Ze komen zo ook bbqen, dus ik ga even wat dingen klaarmaken. Tot straks meiden!!
Wen: Super mooi kamertje zeg!!! Heel erg mooi, zou ik zelf ook uitgekozen kunnen hebben Schoonmoeder: Hier een leuke, eerlijke schoonmoeder. Toen ik een trouwjurk ging uitzoeken heb ik haar meegenomen omdat ze zo eerlijk is. Verder altijd gezellig en in voor een lolletje. Het enige vervelende aan haar is dat ze rookt, want daar kan ik, vanwege mijn allergiën, niet tegen. Maar verder is ze een top-vrouw. En manlief zegt ook dat hij mijn moeder een leuke schoonmoeder vindt! We hebben het beide dus getroffen
Wen: Mooi kamertje hoor! Ik hou ook wel van stoere meubels Maar ben meer van het strakke, zonder gleufjes,latjes,dingetjes. Maar vind 'em wel mooi hoor! Dat bengeltje gaat heerlijk slapen! Lijkt me ook heel erg moeilijk om een kamertje te kiezen. Ben zo het type van "ooooh, dat vind ik mooi!" en 2 meter verder "ooooh die vind ik ook mooi!" En voor je de winkel uitbent heb ik dat minstens 7 keer gezegd! Zal hier ook een crime worden om een kamertje te kiezen Gelukkig is manlief er ook nog Zal ik een eerste selectie maken, mag hij daaruit kiezen Oh...huisje staat nog...bedden zijn nog heel Onze slaapkamer grensde gelukkig niet aan die van de buren Enne...om een tipje van de sluier op te lichten...het "pret-in-bed-tasje" was ook weer van de partij Need I say more???
@ tina, dat pret pakket heeft z'n geld wel opgebracht hè... Ik hou ook echt van van alles. Ons vorige huis was heel straks. Dit huis is helemaal jaren 30 en vol met oude elementen en glas en lood. Daar past dit beter bij. Maar juist voor strak hadden ze hier echt heel veel. Aanrader voor straks meid. Wij zijn in Gouda geweest.
Wen mooie kamer hoor. Tina haha volgens mij hebben jullie je wel vermaakt. Kwiebje fijne vakantie en geniet ervan! Vanochtend bij de verloskundige geweest. Alles goed en hartje van frummel gehoord. Bloeddruk goed. Spugen lijkt minder te worden. En moet aan de bel trekken mocht het zo blijven als nu. Afspraak voor 20 weken echo is gefaxt naar het ziekenhuis. Dus al met al al best veel geregeld.
Hallo allemaaal!!!!! Hebben jullie een beetje kunnen genieten van het mooie weer!?? Ik wel, ondanks dat ik moest werken ben ik lekker met de kids op werk naar buiten gegaan. Heb ze in hun ondergoed onder de tuinslang gezet! Kwiebje, ENJOYYYYY!!!! Wen, waaaauwww wat een mooi kamertje zeg! Schrik wel van de prijs zeg eej! Poeh! Wel echt super mooi!!! Zal die als een prinsje gebruik van gaan maken Juul, fijn dat alles goed is met jullie kleintje! Mag wel hopen dat het spugen minder lijkt te worden! Kan je tenminste wat meer gaan genieten. Tina hahahahha zo te lezen heb je een heeeerlijk mini-vakantietje gehad! LEkker hor meid! Die zonnebank, tjaa, die lampen vervangen ze gewoon niet, dus die kenne ze net zo goed niet neerzetten. Ben zelf zondag in een zonnestudie geweest voor een zonnebank sessie, maar moest wel steeds denken aan mn groeiende eitjes en die enge straling van dat ding...heb een handdoek over mn onderbuik gelegd. Kan nooit goed zijn? Me, Van Harte MEID!!!! Ennuh jaaa ik heb ook een s.moeder met een sterk eigen mening over de opvoeding. Ze heeft ook nogal wat Turkse maniertjes waar ik het NIETT mee eens ben en zij dus wel tot uitvoering wil brengen bij mijn kids. Ze wil ook heeel graag oppassen, maar er moeten geen dingen gebeuren die ik niet wil want dan zit mn kroost zo alsnog op t kdv Schat van een vrouw verder hoor, heel lief, maar zoals ik hierboven zei, sterk eigen 'i know best'. Kirsten!!!!!!!! IK WIL EEN ROZE TEST ZIEN!!!!! (jij ook, weet ik wel, maar wordt nu toch echt een beetje ongeduldig!)
@ Juul: Wat fijn.., goed om te weten @Wen: Wat een super mooi kamertje!!! @ Tina: Hahaha helemaal geweldig, tina en haar pretpakket zijn onafscheidelijk! Hihihi @ Skaya: Haha vind het echt geweldig hoe jullie meeleven., maar ik wil het inderdaad net zo graag of nog wel meer!! @Hier: Jeetje ik wordt GEK van mijzelf.., ik ben zo giga warrig en vergeetachtig en ga zo maar door., gadver, wordt er echt naar van.., Tot overmaat van ramp riep ik vanmorgen in de winkel (met veel klanten) tegen mijn collega: Ik heb je geriepen! Nou pfffff kan niet slechter.., hahaha Mijn collega's vroegen zelfs of het wel goed met me ging en bla bla.., nou sorry zei ik maar., ik weet het ook niet. Ook giga emo en t jeukt rond mijn tepels., Verder niks veranderd, alleen maar vervelende dingen bij gekomen., sta nu op janken dus ga maar lekker mijn konijntje vertroetelen en hokje schoonmaken, misschien nog ff grasmaaien moet deze week WEER de zaterdag werken, dus niet veel tijd deze week. Morgen lekker gedachten verzetten en met mijn vriendin en haar kids naar het strand.., heerlijk Sorry voor wederom mijn lange ego-bericht maar wordt zo gek van mijzelf.,!!
Kirsten, dat dagje strand zal je goed doen!! Dat weet ik zeker!! Lekker even genieten van je vriendin, het mooie weer en het niks doen. Hoop dat er gauw duidelijkheid komt voor je in de roze richting!