Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee nog geen nieuws., nog steeds geen bloed gespot en lig nu lekker op t strand., misschien na vandaag wel wat rood zien., maar dan ben ik verbrand., hahaha, het is heerlijk hier.
    alleen vanmorgen vette tegenvaller: wilde ff nieuwe bikini scoren (kreeg mijn boobs niet meerf in mijn bikini's) viel onze auto uit en is niet meer aan te krijgen.., pfff hoop echt dat de kosten meevallen.., zit er wel over in..,
    nou dames., ga hier weer ff gezellig doen.,

2. me83

me83 Niet meer actief

was je bikini gewoon te klein of zijn je boobs gewoon hard gegroeit? krijg echt kriebels ervan weet je dat! knap dat je tot donderdag wacht hoor.. ik zou gek worden!;)

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Allemaal tekenen van een zwangerschap :D Ik denk dat je donderdag vast een steep ziet, licht of donker, maar ik denk echt dat je zwanger bent. Super knap dat je zo lang kan wachten!!!

Me: Ik vind het niet zo erg om ongi te zijn nu, het weer maakt me dan niet uit. Behalve dat ik vanmorgen een witte legging met een jurkje aan wilde doen en het toch maar even niet gedaan heb. Je weet maar nooit ;)

4. me83

me83 Niet meer actief

hahaa idd mira.. je weet maar nooit..

hier trouwens iets zoooo raars.. ik ben al haast niet meer ongi.. alleen beetje oud bloed.. dat kan toch niet? dacht dat je met vmk dus minimaal 5 dagen ongi ben.. was vorige keer wel iig.. gister nog me laatste testje gedaan omdat de huid van me buik pijnlijk aanvoelde en me boobs jeuken nog steeds.. nog steeds heel licht een streepje.. echt heel vaag hoor..maar vind het best raar.. miss eens bloed laten prikken bij de ha? wat vinden jullie?

5. me83

me83 Niet meer actief

dat beetje oud bloed is trouwens sinds gister.. dus 1 dag beetje bruin.. 2 dagen ongi.. en weer 2 dagen bruin..

of zou de 2v5 steeds streepjes geven bij mij? de cb was zaterdag negatief .

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: sorry geen tips. Maar volgens mij kan bij een mk het wel een paar weken duren eer alle hcg uit je lichaam is

Bezoek aan de gyn ging goed. Idd een echo gehad. Hartje gezien. Verder weinig bijzonderheden want frummel lag op zijn zij met de rug naar ons toe. Alles zag er erg goed uit dus verdere controle mag bij de klinische verloskundige. De begeleiden ook de bevalling. (dus minder mensen) Dus best happy.

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Oow, dat is erg prettig :D Weer een geruststelling voor je!!! En nu lekker genieten meis :D

Me: Ik denk dat ik je daar niet mee kan helpen. Mss iemand die ook eens een VMK heeft gehad???

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Vaddie, wat fijn om te lezen dat het goed ging bij de gyn. Goed hoor meid! Die hindernis heb je ook weer gehad :)

9. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie.. oh meis wat fijn dat het er weer opzit voor je.. je zal best zenuwachtig zijn geweest. zeker fijn dat er minder mensen bij je bevalling zijn! toch nog een beetje intiem met je man en kindje samen erna..

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ vaddie: wat goed dat t erop zit en dat t allemaal goed is! Heel fijn

@ me: ik zou t niet weten meis maar een bezoek aan de ha kan geen kwaad., zou ik wel doen als ik in jouw schoenen stond.,
    @ boobs: gewoon vet gegroeid t zag er echt niet uit., puilde er gewoon uit., bah
    @testen: geen moeite mee., al teveel witte testen gezien zie gewoon op tegen t testen, stel t wel uit.,
    ga zo bbquen, vriendjelief komt ook zo, eerst ff auto ophalen 127eurries., viel dus nog mee.,

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie dat is toch wel weer goed nieuws!!! Weer een stapje terug van de gyn! Mooi! En al een lekker eigenwijs kindje die van jou, lekker met zn rug naar de camera gaan liggen :p

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    bloedverlies bij vmk..
    heb 2x op exact hetzelfde termijn een vmk gehad (onze vk vind het gewoon een mk, maar goed..) en 2x totaal verschillend.. de eerste keer maar 2 dagen klein beetje en daarna 1 dag wat bruin (zeer weinig)
    de 2de keer liep ik in 2 dagen bijna leeg, maar had ik er ook krampen bij..
    testen kun je alleen vergelijken als het een zelfde test is.. dus cb en kv niet vergelijken.. doe over 2 dagen nog een test en dan weer kv en vergelijk die...
    maar kan zomaar 2 weken duren voor ie wit is hoor...

hier bekaf.. morgen nog een dagje druk doen en daarna denk 2 dagen alleen maar camping.. merk dat mijn buikje toch meer rust nodig heeft...

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ZO! Dat konden mijn darmpjes niet aan.., pfff Lekker gezellig gebbqd maar net even een poosje op het toilet doorgebracht(sorry!!) Jeetje., en nog buikpijn en misselijk van mijn eigen ontlasting., haha (ja ik lag erom maar zit er maar mooi mee), hoop echt dat dit een goed teken is anders snap ik niet waarom ik dit moet doormaken., blegh!

Nog mensen lekker van het heerlijke zomerweer genoten??
    Ik ben verbrand!! Gewoon door factor 30 heen!!! het doet zeer., het is aan 1 kant., rechts, mijn bovenbeen, zijkant middel en stukje schouder., Ging echt hard., maar wel lekker hoor..,

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Jannie: Neem de tijd voor jezelf he., en neem je rust., er groeit weer iets in je dus dat vergt wat van je..,
    Genietse nog eventjes..,

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Vaddie wat fijn dat het mee is gevallen! En lekker die extra bevestiging dat het kindje goed groeit.

Me gun het wat tijd inderdaad. Is best een aanslag op je lichaam.

Jannie geniet nog even van de laatste paar dagen van jullie vakantie. Hopelijk blijft het goed weer.

Kirsten nog steeds geen testdrang? Ik wel voor jou hoor!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee het valt mee., temp is wel weer 0,1 gestegen dus het ziet er goed uit., morgen maae testen denk ik., is ie dan weer wit koop ik vrijdagacvond nog k2v5 en is ie maandag nog niet posi bel ik de ha

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Verdorie rottelefoon alweer geplaatst., wilde er nog aan toevoegen dat ik sinds gister zelf ook echt denk dat ik zw ben maar wil t mezelf wat uit mijn hooft preaten straks is t allemaal valse hoop.,
    maar regens sterk t gevoel dat t niet anders kan...,

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten ik heb ook goede hoop voor je. Zal morgen zeker ff inloggen.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vaddie, handig die poll op hyves! Ik heb getemd.
    Tip voor de anderen, als je stemt komt dit wel als buzz op je homepage, dus ff deleten als je niet wil dat iemand dt ziet.

Vandaag 17 weken zwanger:D

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Heb je getemd? Hihi
    Waarop?? Wil ik een soort van meedoen maar dan via hier?? Of vinden jullie dat niet wat..,

Deel Deze Pagina