spannend kirsten... klinkt allemaal erg zwanger (herken alles van jou aan het begin van deze zwangerschap) vanacht heerlijk regen gehad.. koelde het weer iets af... hopelijk vandaag niet teveel regen.. kunnen we straks naar de braderie fietsen.. ga met de 2 jongste... zijn beide ruim 2 en lijken wel een 2-ling.. zit maar 2 maanden tussen... poll, geloof niet dat ik hem had ingevult.. lukte niet zo met de foon, of uiteindelijk wel? maar goed.. maakt mij niet zo veel uit... al vind ik eindhoven wel erg ver weg...
Kirsten: Jeetje wat houd jij het spannend! Ik ben ook heerlijk naar het strand geweest gister. Stampertje: Mooi buikje hoor! Jannie: Geniet nog lekker de laatste dagen op de camping! Minim: Gefeliciteerd met de 17 weken! Vaddie: Wat fijn dat de echo goed was en je gewoon lekker naar de vk mag blijven gaan. Dat zal wel een last van je schouders zijn. Heb ook nog een prachtige buik voorbij zien komen van stampertje! Mooi hoor meis. Loopt een beetje in een puntje.. Dat betekend een jongentje toch? Hier vannacht letterlijk door het huis gekropen van de blaasontsteking. Plastte gewoon bloed. Heb echt pijn! Heb vanmorgen pillen bij de ha gekregen. Voel me net een pillendoos Heb eigenlijk een nacht (slaapdienst) vandaag, maar heb me toch maar ziekgemeld.Voel me dan zo schuldig.
Moge meiden, Heb wel steeds even snel meegelezen op me telefoon, maar het is zo druk hier. eind juli/aug en sept zijn echt tropenmaanden hier. En als ik dan thuis kom, heb ik nergens meer puf voor. Dus lees wel, maar reageer even iets minder. Vanavond naar de vk, ga ook even aangeven dat ik het niet meer red om de 100% die ik normaal kan geven nu waar te maken. Blijf ergens hangen rond de 70% denk ik. @kirsten, jeetje wat zal ik me lelijk versgissen als jij niet zwanger bent. Liggen de kv5 testen al klaar voor morgenochtend?? @dees, leuk even een berichtje vanaf je vakantie. En jeetje meid, je bent nu al dik 10 wkn zwanger ook. Wat gaat het snel allemaal. En hier idd een jongen, het is heerlijk op die blauwe wolk. @juultje, hoe is het met het spugen en misselijk zijn. Gebruik je nog steeds de zetpillen? Hier net nog even een buikfoto gemaakt. Het gaat echt snel nu opeens. Ga het nu ook heel duidelijk aan mijn kleding merken, alles gaat beetje kneller, en strakker zitten. Flitser beetje raar uitgepakt, maar buik is duidelijk zichtbaar dacht ik zo..
Ooh ja heb ook nog 2 hele mooie buiken van mams en stampetje voorbij zien komen. Leuk.. Stampertje, jij hebt echt al een flikke toeter voor een eerste. Leuk hoor! En Vaddie, super meid dat het zo goed ging bij de gyn. Valt het je nu achteraf allemaal wel mee tot nu toe. Nino, oohh gadsie blaasontsteking. Je hebt een goede te pakken zo te lezen. Beterschap meid, vaak is het ergste gevoel na een paar dagn al weg met die pilletje. Maar het is zo vervelend. Wil je er nu niet bij hebben. Knuffel!!
Wen waauwww komt mooi uit je buik in dat jurkje zeg!! Lekker mee pronken hoor hhahaha Nino, getver meissss auwwww!!!! Dat heb ik nog nooit gehad, dat ik echt bloed plastte...hoop dat het gauw beter met je gaat en je niet schuldig voelen!
@Kirsten: we duimen @Jannie: merkt het hier ook. (nu al, zo frustrerend) Met tillen e.d. moet ik ook echt even oppassen. @Nino: helaas niet terug naar de vk. Ben naar een geboortecentrum geweest. En binnen dat centrum mag ik voorlopig naar de vk. Ben zo gezond, frummel doet het super en alles was goed. Behalve mijn gewicht dus. Zijn klinische vk's. Die schijnen meer te mogen dan een gewone vk. Beterschap met je blaasontsteking! @Wen: mooi! Hier begint de buik eindelijk heeeeeel langzaam te komen. Hier: zit me een beetje te vervelen. Flink last van mijn stuitje dus maak er een kort dagje van. Vreemde gewaarwording: mijn baarmoeder komt tegen mijn buikspieren en dat voel je goed. Vond het vreemd dus gisteren gevraagd. En het is zeker zo. Ze zei dat ik door mijn sterke buikspieren zelfs kansloop om de baby al snel te voelen. Gaaf!
@vaddie, ooh ik hoop dat je het snel voelt, het is zo leuk!! Dat gekriebel en geplop in je buik. Ik voel het de ene keer beter dan de andere. Maar iedere keer krijg ik nog steeds een grijns van oor tot oor. Zei ze nog waar de pijn aan je stuitje vandaan kon komen?
Bekkenpijn. Op haar advies extra trainen. (heupen en bovenbenen) HOpelijk wordt het minder en geen BI
Aha! Nu snap ik het. Oke, maar nog altijd beter als bij de gyn. Het scheelt iig veel pottenkijkers aan je bed begrijp ik, dus das wel fijn! Thanks meiden. Ga weer een kruikje vullen. Poehhh zou nu wel willen dat ik een bad had! Skaya: Ga het proberen me niet schuldig te voelen. Maar weet dat ze die dienst haast niet opgelost gaan krijgen nu bijna iedereen op vakantie is. Kan me daar dan toch druk om maken. Haat het om me ziek te melden, doe ik dan ook niet zo snel hoor. Kan zo hard zijn voor mezelf. Geen fijne eigenschap. Ga trouwens liever met een griepje werken dan met een blaasontsteking.
Besterschap Nino! Mooie buik Wen! groeit ook goed he! Vind het nu ook ineeens snel gaan. Ik zal straks ook weer eens een foto maken als ik thuis ben. Doe ik elke week. Leuk om de groei te zien.
Nino jaaa heel herkenbaar, ik ga het liefst ook gewoon werken dan dat ik me ziek meld en voel me ook schuldig altijd. Moeten we ons afleren
@Skaya: kan ook thuis maar ik doe dat in de sportschool. (abductor, zo heet het apparaat) Thuis: op je zij gaan liggen, benen strekken en bovenste been diverse keren optillen. En daarna omdraaien en je andere been doen.
oohh kirsten, kan je nu niet vast een testje er tegen aan gooien. Ik ben zo nieuwsgierig. *stuiter, stuiter,stuiter...*
Nino beterschap! MiniM gefeliciteerd met je 17 weken. Gaat lekker zo... Kirsten wil je ons een plezier doen en gewoon testen .....
Morgenochtend dames., geduld is een schone zaak., hahaha ik laat jullie en onszelf nog 1 nachtje in spanning..,