Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja inderdaad., zou super leuk zijn!!!

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen, fijn dat alles goed was en hoop dat je snel een goede mix vind met werken en rust.

Jannie bedankt voor het delen. Ik ga ook wat mee aan mezelf denken. Werk 35 uur in 4 dagen. Tis wat veel maar gaat nog goed.

Kirsten succes morgenvroeg!

Truste

Oja, taxateur is geweest. Morgen horen we meer!

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ik kwam na een lange dag alleen even snel spieken of er al nieuws was van Kirsten, maar ik moet morgenvroeg terug komen zie ik. Dan nu maar snel onder de wol.

Welterusten dames!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen dames!

Ik zit helemaal te trillen!!! Ik heb net een test gedaan maar het streepje is zo licht dat ik hem niet eens op de foto krijg., ik wil morgenavond (koopavond) een digitest halen van cb en dan zaterdag weer testen eerst met een k2v5 en dan met dezelfde urine de cb als de k2v5 posi is.,
    Vriendjelief is ook nog thuis nu en ik kwam met traantjes in mijn ogen beneden en hij ziet t streepje ook!!!!!! Whhaaaaaaa maar hij is wel heeeeel licht dus wil mezelf niet te blij maken, maar het kan toch niet anders meer damess!!??

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten spannend. Voorzichtig gefeliciteerd! Heb je een etos test gedaan? Of een Kruidvat test? De KV reageert namelijk veel sneller.

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Etos idd., had niks anders in huis en steeds aan het werk, dinsdag dat drama met mijn auto dus nee geen tijd gehad voor kv te kopen., :S
    Maarja ben in principe ook al 5dgn overtijd, al denk ik dat vandaag wel mijn nod is.,
    Wel een nare bijkomstigheid mijn temp is 0.3 gezakt, is dit heel erg?

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Als je een streep hebt heb je een streep. Dus snel naar de KV en veel testen halen :)....

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Haha ja inderdaad., helaas hier pas vrijdags koopavond., dus kan morgen pas en dan zaterdagochtend maar doen (aangezien hij nu ook licht was, maar op de ochtend).., aaaaahhhhhh je wil niet weten hoe ik me voel.., geweldig!! Denk ECHT dat ik zw ben., tranen in mijn ogen, trillende handjes en kriebels in mijn buik!!

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Meis vaak weet je het al. Dat had ik ook voor de test en MiniM en Wen hadden hadden dat ook. Datzelfde gevoel had jij al dagen. Je bent alleen bang voor teleurstelling. En nu lijkt je gevoel bevestigd! Dat is supermooi!

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Je verwoord het precies zoals ik het voel idd., zo bang dat het wééér niet zo is., maar je voelt je anders., gelukkig geen pijn aan mijn borsten daar was ik bang voor ben al wat zwaarder van boven, maar verder heb ik geloof ik alle klachten! Hahaha

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Komt goed Kirsten je zult zien dat je test van zaterdag heel mooi is!

Mira veel succes vandaag bij de gynaecoloog.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Waaaaah Kirsten! Voorzichtig gefeliciteerd! Een streep is een streep!
    Ik heb geloof ik 7 testen gedaan, elke keer om de dag en werd steeds donkerder, dus dat komt goed hoor!

Envertrouw op je gevoel!

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Danku danku!! Komt goed.., heb ook echt een grijns van oor tot oor..,
    En mijn broeken zaten de laatste week al strakker enzo., NU AL!
    Het kan gewoon niet anders dames..,!!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten ,een streep is een streep meid! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier sluit ik me bij aan, ook ik voelde het al!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    En ik moet me nu op t werk gedragen alsof er niks aan de hand is! Dat is lastig.., ze zullen gwek worden als ze t horen., 1tje vandaag 40weken 1tje 8weken en dan ik ook nog! Hahaha ach boeiend gaat mij niet aan.., whaaaa ben helemaal hyperrrr

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Wat leuk meis :D Ik zeg vast gefeliciteerd, want zaterdag (dat is de dag dat jij die vette streep op de KV te zien krijgt ;)) ben ik op vakantie! Oow, meis... Echt super leuk :D

Juultje: Bedankt, ik ben me toch een partij zenuwachtig... Enerzijds vermoed ik dat hij (gezien mijn cyclussen die snel korter worden) me even onderzoekt en dan weg stuurt, maar anderzijds wil ik ook graag even horen of ik PCOS heb of niet, daarom ben ik eigenlijk ook doorverwezen door de HA. Hopelijk hebben we een aardige GYN, ik weet alleen de naam op dit moment. Vanmiddag om 13.45 uur hebben we een afspraak, maar we gaan wat eerder daar zijn. Spannend!

Hier is mijn ongi echt bijna verdwenen, een verschil als dag en nacht met de eerste 2 dagen van mijn ongi (voelde me net een kraan die ik niet uit kon zetten :(), nu is het echt minimaal (wat dan weer goed uitkomt voor onze GYN-afspraak ;)). Volgende stap op de halte: Ei zoeken!!!

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Hopelijk valt het mee mira en had je cyclus gewoon wat opstart problemen. Spannend. laat je weten hoe het was?

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ff snel: YEAH KIRSTEN :D streep is een streep. Op naar die knaller en alvast gefeliciteerd meid!

Kom straks ff uitgebreid alles terug lezen. Doei!!

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Kirsten: whaaaaaaaa! :D oooh wat leuk!!!! :D Probeer toch maar een foto te maken van je test...ik wil graag even streepjes turen :) Goh meis...wat leuk voor je!

Mira: ik ga superhard voor je duimen vandaag. Gewoon je verhaal vertellen bij de gyn en benadrukken dat je jezelf ongerust maakt. Ik kom in de namiddag nog wel even checken hoe het geweest is :)

Hier afvalrace weer opgepakt sinds gisteren. Was ongeveer 1.5 kg bijgekomen tijdens mijn vrije daagjes. Nu alweer een halve kilo der af. Ben der ook achter gekomen dat ik ietsie groter ben dan ik dacht...dus bmi zit momenteel rond de 32.6 :) Helemaal geweldig! Nog 2 weken te gaan en goed te lijnen en dan mag ik ook naar de gyn...
    Gisteren en vandaag trouwens heel veel afscheiding...wit, maar wel waterig en slijmerig...ovutesten negatief...gekke lichaam van mij ook ;) Maar we blijven vrolijk doortesten :)

Moet rennen dames. Moet me nog aankleden en moet zo vertrekken naar het werk.

Deel Deze Pagina