Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya en Uiltje: Bedankt! Komt vast helemaal goed. Afvallen ga ik echt pas mee beginnen maandag (we gaan morgen een weekendje weg, dus dan is het lastig beginnen), maar probeer al op mijn eten te letten!

Kon niet slapen. Toch een beetje aan het piekeren geslagen vermoed ik. Er gaat vanalles door mijn hoofd en ik probeer zo positief als mogelijk te blijven. Ik merk aan mijn man dat hij nog moet wennen aan het idee dat het mss eens lastig zou kunnen worden om zwanger te worden. Zijn zus is ontzettend snel zwanger (de oudste 2 kids zijn in de eerste ronde geboren voor zover ik weet, heel snel in ieder geval en de 3e was een soort van oeps aangezien mijn zwager maar geen afspraak voor een 'snip-snip' wilde maken). Dat zal bij hem ook wel meespelen. Pfff, wat komt er toch veel op je af als je een 'diagnose' krijgt. Nooit bij stil gestaan, maar net wel bij stil gelegen in bed ;)

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ahhh arme mira en ma! Ik snap het echt wel., wij stonden ook gek te kijken dat t om je heen zo gebeurt en vooral de mensen die er nog niet mee bezig zijn en dan krijgen jullie ook nog zo'n diagnose.. Maar komop meid err is een kans! Sommige mensen lhebben helemaal geen kans meer.,

hier temp weer gestegen, ziet er dus hoopvol uit!! (sorry rare combi bericht voor je mira..,)

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Auw! Mijn rugg!!!
    Vorige bericht was vanuit bed, ondertussen een was opgehangen die ik gister glad vergeten was en gedouched maar pfff wat een pijn in mijn rug., no idea waar dat vandaan komt.., zw hopelijk! Hahaha Dan is het ergens goed voor.., zo maar weer aan het werk en dan vnaaf nieuwe testjes kopen voor morgenochtend.., spannneeennnddddddd :D

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Haha ik bedoel Mira & Man wat stom, te snel getikt., hihi.., sorry!

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Kirsten, ga je morgenochtend de cb doen of de kv5. Ik heb de cb pas wat later gedaan, die meet pas vanaf een bepaalde hoogte. Dat durfde ik steeds niet. Zag liever een streepje die steeds donkerder werd.

Ik lag gister al om 20.45 in bed en te slapen, die moeheid eind van de week.puff....
    Heb 11 uur geslapen maar wil er nog wel 11.
    Merk dat moeheid in de ochtend (normaal dan ;)) stuk beter is. Maar begin van de avond ben ik echt een wrak. Ik val gewoon in slaap....

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,

Allereerst bedankt voor alle felicitaties! We zijn echt blij met ons huisje! Na al die jaren in een appartement en met een kleine op komst is dat een heerlijk vooruitzicht!

Gisteren echt helemaal op dus vandaar dat ik niet meer gereageerd had. Huizen kopen en verkopen kost veel energie;)

Vanavond gaan we samen lekker uit eten om het te vieren!

@Skaya, geniet an je vakantie!

@Kirsten, spannend morgen!

@Wen, ik herken wat je zegt hoor. Hier aan het eind vd week ook erg moe. Gelukkig is het eind voor mij altijd op donderdag. Dan heb ik weer 3 dagen om te herstellen;)

@Mira, een vriedin van ons heeft ook pcos, maar is inmiddels 20 weken zwanger! Zij had veel baat bij voetreflex therapie. Baat t niet dan schaad t niet zou ik zeggen.

Fijne dag allemaal!

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    energie: merk hier ook dat ik echt wel minder energie heb dan normaal. Ben gelukkig niet meer zo extreem moe maar heb de weekenden echt nodig om bij te tanken. Zo blij dat we nog lekker twee weken op vakantie gaan.

@Mira: dat afvallen komt helemaal goed! Zou je echt laten ondersteunen door het team van het ziekenhuis. Wil niet lullig doen (ook niet naar tina natuurlijk) maar over het algemeen zorgt modifast niet voor blijven gewichtsverlies. (zodra je dus weer gewoon gaat eten kom je weer aan) Bij mij heeft de dieetste er toen toch voor gezorgd dat ik bijna 10 kilo afviel.
    Gezond eten + veel sporten/ bewegen en het komt zeker goed.

@Kirsten: niet te veel grijnzen he? Anders gaat die grote glimlach na het weekend niet meer van je gezicht af. hahahaha Blijf duimen maar een zeer duidelijke test. Maar denk echt dat je zwanger bent. Bij mij was rugpijn de eerste kwaal. (2 dagen na testen begonnen)

Hier: vandaag al weer gesport, boodschappen gedaan. Nu even relaxen op de bank en zo even met de hondjes op stap.

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, oohh lekker hoor 3 dgn bijtanken. Ben jaloers...:)
    Volgende week ga ik even met me ouders om de tafel. Kan echt alles met ze bespreken, dus daar ligt het gelukkig niet aan.
    Maar ben toch blij dat de vk bevestigde dat ik ook rustiger aan moet gaan doen.
    Nog even weekje wachten, mijn moeder heeft gister een operatie gehad, dus die ligt nog even paar dagen plat.
    1 weekje doorwerken kan er dan ook nog wel bij.

@skaya, fijne vakantie meid! Was je gister in Dordt op de krispijnseweg of bij de kartbaan aan het wokken??

@vaddie, ik vind het zo knap dat je het sporten zo vol kunt houden nu je zwanger bent. Ik heb er echt geen puf meer voor.
    Misschien als ik straks iets minder uren per dag ga werken, ik het ook weer wat op kan pakken.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie van mijn kant ook een hoop respect hoor! :D

Wen, was bij de vreetschuur Fame bij de kartbaan! Was wel lekker doordeweekse dag, stuk rustiger en beter te doen zo! Ga je daar ook welles?

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nou heel eerlijk, ben er een paar jaar geleden geweest. En echt gezworen er nooit meer te komen..:p Dat is nou echt precies zoals je schrijft een vreetschuur. Wij waren toen in het weekend. Niet normaal zo vreselijk druk. Je kon echt over de koppen lopen toen.
    Die ander op de krispijnseweg is namelijk echt 1 min bij ons huis vandaan.. Dan had ik even naar je kunnen zwaaien..;):)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, die op krispijnseweg ken ik helemaal niet? Als we niet naar de Fame gaan, gaan we in zwijndrecht waar eerst de vd valk zat. Wilde eigenlijk nog een ijsje halen bij La Venetia :p ZO LEKKER!
    Woon je in krispijn? Hoe is het daar nu? Weet nog uit mn tienerjaren dat al het uitschot qua jongeren uit krispijn kwam hahaha :p

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Gister hebben we onze familiewieg opgehaald.
    Al 60 jaar oud!
    Mn tantes, mn moeder, al mn neven en nichten, mn zus en mn neefjes en ikzelf hebben er in gelegen en nu is ons kindje aan de beurt.

Ik vind het heel bijzonder!

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    en mn buik met 17 weken

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Jeetje Vaddie! Wat ben jij lullig zeg!!! ;):D:D:D:D Nee grapje... je hebt misschien wel gelijk dat het geen blijvend gewichtverlies is met modifast. Daar kan ik nu nog niet over oordelen aangezien ik nog steeds bezig ben. Ik ben tot nu toe in ieder geval wel tevreden over modifast. Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan, en die zegt bijna -10 kg :D Dus de kilootjes van mijn "vakantie" zijn er weer vanaf :) Nu nog even goed volhouden en kijken of ik er nog wat extra afkrijg. Elke grammetje minder is er ééntje! Nog 2 weken volhouden en dan kijken wat de gyn zegt.

Ik ben ook totaal anti-crashdieeten...maar ik ben bijna 10 kg kwijt over een periode van ongeveer 4-5 maanden...dat noem ik niet crashen. Ik weet nu dat mijn lichaam (mede door mijn pcos) heel moeilijk koolhydraten kan "verteren". Daar moet ik vanaf nu dus rekening mee gaan houden. Ik zie het een beetje als iemand met suikerziekte...die moet oppassen met suiker...nou, ik met koolhydraten...

Ik krijg uit mijn omgeving ook vaak tegenwind (modifast is slecht, eet nou maar gewoon gezond, ga meer sporten, eet 6 keer per dag kleine beetje,blablabla) en daar kan ik mij soms zo boos over maken. Ik at best gezond en absoluut niet veel, ben ook een hele periode gaan sporten enzo, maar ik kwam alleen maar bij. En op het moment dat je dan iets hebt gevonden waar je echt gewicht mee verliest, kraken heel veel mensen het af. Daarom probeer ik nu "selectief doof" te zijn voor die opmerkingen ;) Ik heb iets gevonden waarmee ik afval...en ookal is het dieet op zich misschien niet gezond...mijn overgewicht is ook niet gezond... dus....lalalalala...zei iemand iets over modifast? ;):D;) (Verder niet lullig bedoeld hoor naar anti-modifasters toe :) Respect voor ieders mening:))

Euhm...waar was ik?

Oh ja, vaddie...ik vind het knap dat je het sporten zo volhoud tijdens je zwangerschap! Wat doe je eigenlijk qua sporten? Ik zag vorig jaar een zwangere vrouw in de sportschool (suuuuperdikke buik...denk dat ze niet zo heel lang meer moest) en die stond dus te lopen op de loopband...had ik echt respect voor!

Mira: Piekeren mag hoor! Doe ik ook vaak :) Ik struin ook bijna wekelijks het internet af naar natuurlijke producten die een eisprong zouden kunnen opwekken...(ben het wachten soms zo beu) maar ik weet stiekem ook wel dat mijn eisprong alleen maar met hormonen opgewekt kan worden. Meestal heb ik die "buien" na een familiebezoek of iets dergelijks. Sommige mensen kunnen zo domme opmerkingen geven! En in gedachten geef ik daar dan hele "giftige" antwoorden op... ik zeg het (bijna) nooit hardop hoor :) daar ben ik te verlegen voor. Maar als mensen gedachten zouden kunnen lezen ;):D

Kirsten: jee, ben zo benieuwd naar een foto van je test! Maar ik ben het met de rest hier eens...jij bent gewoon zwanger. Daar hoeven we geen testjes meer voor te zien :D Ben superblij voor je meid!

Zo ik ga weer aan het werk hoor! heerlijk vanavond alweer weekend! :) Maar eerst nog wat dingetjes afwerken hier...

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Ooooh wat byzonder! Heel mooi hoor!

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Minim: dit is toch je eerste kindje hè? Ik zie op de achtergrond dat je al een uitzet bijeen aan het sparen bent :D

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hahaha ja die kant van krispijn is er helaas ook, wel al stuk minder gelukkig. Maar er is ook een mooie kant, als je de zwijndrechtse brug afrijdt, Dordt in. Rij je tegen een rotonde aan. Zou je recht over die rotonde doorrijden lig je in het water..:) Daar aan die kant wonen wij. Daar staan allemaal jaren 30 huizen met erkers. Misschien herken je het nu.

En La Venetia.. oohh zo lekker. In de stad zit ook Talamini, bijna nog lekkerder...:p

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    oohh wat een mooi wiegje minim, super!! wiegje hebben wij niet meer helaas. Heb wel een heel oud mini schommelstoeltje waar me oma ook nog in heeft gezeten. Zo leuk al die spulletje.

En meid wat gaat je buik opeens hard, mooi! Leuk he, hier ook. Ik vind het heerlijk!!! (nog wel..:))

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Mooie wieg meis! Echt super speciaal dat je daar zelf nog in gelegen hebt. En die buik... Wauw! Die gaat ook al mooi en duidelijk worden :D Leuk om te zien hoor!!!

Dames, ik ga jullie bijna verlaten om op vakantie te gaan, de laatste spullen zijn we aan het inpakken, de cavia's zitten in hun logeerkooi en gaan zo richting mijn moeder en de laatste boodschappen zijn gedaan. Ik ga jullie missen meiden!!! Tot maandag, zodra ik thuis ben kom ik hier alles lezen :D Alvast een knuffel voor diegene die hem kunnen gebruik het komende weekend (mocht er iets vervelends gebeuren ;)) en vast een super gefeliciteerd voor onze Kirsten die een mooie test met 2 duidelijk roze strepen gaat krijgen morgen :D

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mira, fijne vakantie meid! lekker genieten. Gewoon lekker samen met je mannetje alleen maar leuke dingen doen.

Deel Deze Pagina