Hey wat een gekwebbel weer hier hihi! Mira: Jeetje wat rot zeg PCOS. Fijn dat je positief kunt blijven. Echt niet gek hoor dat je er toch even van wakker hebt gelegen. Het is ook niet niks. Probeer lekker te genieten van je weekendje. Daarna gewoon die 7 kg kwijt in 4 weken. Gaat je lukken meid! Dikke knuffel voor jou. Kirsten!!! Jeejjj! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd, maar t kan haast niet anders! Ben benieuwd naar je test morgen. Gelijk een foto plaatsen he!? Minim: Leuk wiegje! Inderdaad wel heel bijzonder zo'n familiewieg. De familie van mijn vriend hebben ook een familiewieg. Nou naast dat ie spuuglelijk is, zou ik niet eens willen dat ons kindje daar in ligt. Heb niet zo'n goede band met hen. Met de broer van mn vriend hebben we al zeker 2 jaar haast geen contact meer. Heel verschrikkelijk natuurlijk. Hij heeft ons echt een rotstreek geleverd. Hij heeft een schuld van 5000 euro op mijn vriend zijn naam gemaakt. Ja dat kan zomaar hier in Nederland! Wij hebben daarvoor op moeten draaien. Daarom zijn we ook pas later begonnen met proberen een beebje te krijgen. Neem hen dus veel kwalijk. Sorry dat ik dit nu zo vertel, maar moest het ff kwijt. Daarom vind ik het vaak ook zo moeilijk positief te blijven, want ik voel me met vlagen zooo kwaad! Als hun dit niet hadden geflikt, had ik ook eerder achter PCOS gekomen en misschien al wel een beebje gehad. Maar ja het is nu eenmaal zo. Kom hen dus wel eens tegen en dan draait mn maag echt om. Zij hebben dus al wel 2 kindjes. 2 maanden geleden is ze bevallen van de 2de. Hebben echt niks te bieden, maar ze is zomaar OOPS 2 keer per ongeluk zwanger geworden, grr! :x Hopelijk begrijpen jullie me een beetje. Sorry hoor voor mn egobericht.
@nino, nou begrijp heel goed dat je woest bent. Is hij nou ook diegene, waarvan ze het laatste kindje naar jou vriend hebben vernoemd. Oohh wat een klote streek van dat geld. Maar er bestaat zoiets als karma hoor, dit krijgen ze ooit dubbel zo hard terug. Echt!!!
Ja klopt! Haha inderdaad! Soms komt die boosheid ineens op. Zal nu ook wel door de hormonen komen haha.
Hallo meiden! Eindelijk kan ik weer eens een keer meelezen vanaf de laptop in plaats van de telefoon (Lang leve mannetje die iets anders te doen had dan laptoppen!), want reageren via telefoon is nou niet je van het! @Mira: wat een kl*tenieuws!!! Knap hoor dat je er zo mee om kunt gaan! Ik kan alleen maar voor je duiden dat je toch snel een positieve test in handen hebt! Voor nu vooral een fijne vakantie! @Tina: hier een soortgelijk verhaal. Niet dat ik nu aan het modifasten ben, maar ik eet niet te veel en gezond en heb altijd veel gesport en ben toch veel te zwaar. Inmiddels sport ik wat minder, zodat ik ook tijd overhou voor andere dingen (merkte dat ik daar behoefte aan had), maar ook toen ik veel sportte viel ik niet af. Hoe frustrerend is dat! Ik werd echt verdrietig van iedereen die wist hoe ik kon afvallen! Ik heb al zoveel geprobeerd...De afgelopen twee weken is mannetje thuis, dus niet echt streng gedaan ofzo, maar ik was voor zijn vakantie een kilo of 2 aangekomen en in zijn vakantie 3,5 eraf (ik vind het een raadsel, maar ik heb er geen problemen mee hoor *bedenkt zich dat het misschien vocht is...maar vind het nog steeds leuk *). Als mannetje maandag weer gaat werken, wil ik overdag gaan modifasten en dan 's avonds een lichte maaltijd mee-eten. (ik weet niet of jij dat ook doet, maar ik vind koken voor manlief en dan zelf niet mogen mee-eten behoorlijk moeilijk ) Ik vind het echt super goed om te horen dat het jou zo goed afgaat, dus op naar die -10!!! @Nino: groot gelijk dat je boos bent! En zet het hier maar gewoon neer hoor! Niet twijfelen! Wij zijn er ook als het om nare dingen gaat! @MiniM: wat geweldig zo'n familiewieg!!! Wil ik ook!!! Echt heel speciaal! En je buikje ziet er ook mooi uit hoor! Hier gaan we langzaam maar zeker naar de volgende eisprong. Ik hoop zo dat het raak gaat zijn! Ik heb er bij vlagen veel vertrouwen in, maar soms bekruipt me ineens het gevoel dat we uiteindelijk in de mmm zullen belanden en nog heeeeeeel lang op een wondertje moeten wachten...pfff, ik maak mezelf af en toe echt gek hoor. Ik ga maar zorgen dat we het ei zo goed mogelijk benutten dan overwint misschien het gevoel met vertrouwen! Zo, ik ben weer een beetje bij...voor zolang als het duurt want ik ga zo naar een vriendinnetje en kom pas morgenavond weer terug. Als ik daar wifi heb, kom ik morgen met mijn telefoon toch even spieken voor Kirsten en anders moet dat maar tot 's avonds wachten.
@stamertje, ik heb de tas ook niet gekregen van MvM. Nou vind ik het al 1 groot kado dat ik niet meer in die kannen hoef te pie.... Heb het met alle liefde gedaan, maar ik was het goed zat op het eind. Jeetje meid wat gaat het snel opeens, al in ondertrouw. gefeliciteerd. Kan je hier al een tipje van de sluier oplichten over wat jullie allemaal gaan doen. Suc6 in ieder geval meid met alle voorbereidingen..
Ja Stampertje, veel geregel he! Maar proficiat met jullie ondertrouw!!! Wanneer is de grote dag? (Of heb ik iets gemist?)
Gefeliciteerd met de ondertrouw! Jeetje, jullie laten der geen gras over groeien Das snel! Hebben jullie al een datum voor het huwelijk? Die ondertrouw is maar een bepaalde tijd geldig hè...
Oh gelukkig, jij weet ook geen datum, dan zal ik wel niet zo veel gemist hebben... Maar ondertrouw is maximaal een jaar geldig en moet minstens drie weken van te voren (maar dat is dan weer afhankelijk van de gemeente, kan ook twee of zelfs zes weken zijn)...
Meiden ff blij ego, ik voel de kleine zo goed sinds een paar dagen. Zo vreselijk leuk! Het is zo intiem en bijzonder. Zo blij... Kan er wel van janken..
@ de moedersvoormoeders-dames: Ik vind dat jullie prachtig werk verrichten! Door mijn PCOS kom ik waarschijnlijk ook in de MMM terecht...en dan kan ik misschien dankzij jullie "bijdrage" zwanger worden Ik hoop natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen...maar dit zullen we dus nog moeten afwachten...
*geeft een zakdoekje aan Wen* Meid wat leuk! Ik heb nog even een vraagje...moet er eigenlijk zelf om lachen... Volgens mijn banner en FF heb ik binnenkort een eisprong. Nu is het al 2 dagen wat vochtiger daarvanonder... en nu hebben we vanmorgen lekker geklust. Net op het wc was het slijm vrij draderig en rekbaar...maar ik twijfel nu dus of dit vruchtbaar slijm is of manliefs bijdrage ... iemand een idee hoe ik het verschil zie???
ik vind het ook een super goed doel. Hoop dat het niet zo ver gaat komen voor jullie meis. Als ze nog langer de urine hadden kunnen gebruiken had ik het ook gedaan. Maar de afdruk van die witte kan staat nog steeds in me kont na 10 wkn in witte kannen piesen...
snotter, snotter, dank je!! en uuhh ja, lastig puntje. Ga ff vies doen nu. Het is lastig, maar als ik vruchtbaarslijm spotte, was dit veel dunner. En heel doorzichtig. Nou niet dat het kwakje van manlief groen of geel is. Maar toch iets minder helder en ook dikker. Maar hoe dan ook, vruchtbaar slijm in combi met kwakje. Maakt het er niet frisser op daar beneden. Ik ben trouwens geen voorstander meer van vruchtbaar slijm spotten, aangezien ik tijdens de laatste het was toen raak eisprong. Geen enkele aanwijzing op iets slijmerigs of wat dan ook had daar beneden. Was eerder kurkdroog. Misschien toch ff een ovutestje ertegen aan gooien??
Whaahaaa, een groen of geel kwakje! Hoewel het wel een stuk handiger zou zijn als der een kleurtje aan zou zitten...blauw ofzo...lijkt me wel mooi Tja, ovutesten...doe ik nog steeds hoor...maar afgelopen 2 dagen zo absurd veel gedronken (om af te vallen) dat die urine niet geconcentreerd genoeg was en de testen dus ook vrij witjes waren. Ga vandaag ietsje minder drinken en dan straks nog maar eens proberen. Die ovulatietestfabrikanten verdienen nogal geld aan mij...hoeveel witte ovulatietesten ik al niet heb weggegooid!!! ik mag er niet over nadenken!
Wat is het hier stil... Dacht eerst dan mijn directe-emailnotificatie op dit topic niet meer werkte... maar der wordt gewoon niks gezegd... Waar zitten jullie??? *kijkt om zich heen* Nog tot 18u te gaan en dan heb ik ook weekend... Zit eigenlijk te wachten op een belletje van de garage... auto kreeg grote beurt en APK... is elk jaar weer spannend vind ik
@Tina, ja klopt die spulllen op de achtergrond Krijgen al zo veel en kunnen het nergens kwijt.... Dus dan maar in de kamer tot we gaan verhuizen. @Wen, ja ik vind het nu ook nog heerlijk die buik. En men zegt dat ik naar voren draag, dat zou duiden op een jongetje. Nog 2,5 week, dan weten we het! Mira, fijne vakantie! Stampertje, ik kreeg de tas van de week binnen. 1,5 week na t inleveren van mn laatste voorraad haha. En gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Nu op naar het echte werk! Wen, ik wil de kleine ook voelen. Soms voel ik een kriebeltje maar weet niet of dat de kleine is of niet. Ik wacht nog maar even af!
@stampertje.. gefeliciteerd met jullie ondertrouw! @wen.. gefeli met het voelen van je kleine man!!! super! @mira.. fijne vakantie meis!!! @skaya.. jeeejj vakantie!!! en zwanger terug komen strax he.. @alle afvallers(op wat voor manier dan ook) supergoed meiden!!! houd vol! ik al bijna 4 weken gestopt met roken happy happy! verder niks te melden haahaha
@tina, sorry was in slaap gevallen..man, man, man.. zou niks liever willen. BEN KAPOT. *klaag, klaag, klaag * Vanavond even naar manlief op de zaak, me auto is vandaag binnengekomen.. Morgen eerst weer werken, en dan eten met vriendinnen bij de Thai. oohhh.. het water loopt al in me mond. Tom Ka Kai soep, heerlijk. Kan er liters van op.. Hier moet je het ff mee doen Tina, heb verder weinig nuttig te vertellen. Jij??