Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: succes morgen bij de ha

@Juultje: sterkte! Hopelijk nu snel minder en kan je ook gaan genieten.

@Mira: Mooi! Jij kan er weer even tegenaan dus na al dat genieten.

Hier: hele drukke dag gehad op het werk. Morgen en woensdag ook nog. Donderdag extra vrijgenomen. Dan heb ik wat meer tijd om in te pakken. Vanaf zaterdag lekker vakantie.
    Hier nu helemaal gesloopt.

2. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Vaddie al wel eerder gezegd maar goed op jezelf passen hè! Goed van je dat je donderdag al extra vrij hebt genomen.

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    grrr, op zoek naar leuke kleding voor de bluiloft.. manlief gaat in pak en ook voor de jongens heb ik stropdasjes en bloesjes.. nu ikzlef nog..
    moet in de kleuren wit/grijs aquablauw... kan niets leuks vinden :( iemand tips?????? grrrr, woprd gek van mezelf.. wil er ook gewoon leuk uitzien en niet als een tientonner :(

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik heb 2 jurkjes besteld voor een bruiloft van mamalicious op de site van otto.
    Misschien dat daar iets staat?

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    had daar ook een jurkje van mamalisious besteld maar voelde me er echt een 10tonner in :(

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Nog even een reactie van mij. Ik vind het echt zo vervelend dat je testen licht bleven en dat je nu ook krampen begint te krijgen. Ik blijf duimen voor goed nieuws en ben benieuwd wat de HA morgen zal zeggen.
    Ja, vakantie was geweldig, maar nu terug naar het echte leven. Komt helemaal goed ;)

Vaddie: Pas goed op jezelf meid, let op wat je doet en neem je rust. Veel plezier alvast op vakantie. Genieten meis, dat is alles wat je dan moet doen :D
    Mijn stress is weer wat verminderd en ik voel me ook wat beter, maar het zal een moeilijke tijd gaan worden, dus deze 'break' was wel even nodig na de afspraak met de GYN!

Jannie: Nog even reactie op je foto. Wat een mooi buikje meid! Ennuh, jij een tientonner? Dat kan niet hoor! Wees trots op je mooie buik.
    Echtte tips voor een outfit heb ik niet. Heb je toevallig niet al een basis-kledingstuk in de kast liggen in een van die kleuren? Mss kun je daar dan op doorgaan. Bijvoorbeeld een witte of grijze broek met een wit of grijs truitje die je dan aanvult met aquablauwe accesoires? Mss een blauw riempje onder of boven je buik om die te accentueren? Ik roep maar wat hoor meid ;) Mss breng ik je op een idee waar je zelf nog niet aan gedacht hebt! Mss eens in een winkel gaan kijken waar je anders niet zou gaan kijken? Verders geen ideeën meid...

Edit: Even wat geknipt en geplakt, had weer iets te enthousiast lopen tikken en dus dingen bij de verkeerde persoon gezet. Nu staat het goed ;)

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nou geloof me.. was echt geen pan hoor...
    maar wil alles nieuw.. heb 2 bruiloften na elkaar en bij beide is 1 van de jongens bruidsjonker en dus echt strak in pak.. zo schattig.. ma ja.. dan blijft mijn probleem... is altijd al een crisis.. maar nu helemaal...
    in nood word het een witte tregging met 2 buikbanden van buikbanden.com.. maar blijf het simpeltjes vinden :( zeikerd als ik ben :(

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ff ego. Lig heel de dag bijna al op me bed. Krijg griepje denk ik. Heel me lijf is stijf, doet zeer. Voel me lamlendig en steeds warm en koud.
    Bah... Bleh.. :(
    Dus ik ga weer lekker verder slapen, lees morgen op me gemak even alles terug. Truste meiden!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    beterschap meis!

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel Mira, we zullen zien..,
    Wen: Beterschap!

Jannie: Zo'n model is voor kleinere dames (ben ik ook) En dan een dikke buik niet mooi., je kan beter iets als dit pakken Jurk, Mama Licious - OTTO online shop en ik snap dat je niet in het zwart wilt., maar probeer een model voor je te vinden wat beter is.

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Met een leuk kort jasje of bolerotje met pofmouw., leuke legging (kuit) mooie hakje eronder!.., zoiets?

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Lastig he... De een staat iets erg leuk en de ander dan weer totaal niet. Altijd een uitdaging om iets leuks te vinden, dat heb ik ook ;) Ik denk dat ik je eigenlijk niet zo goed kan helpen, ben zelf redelijk lang en fors gebouwd, dus geen kijk op jou proporties, denk ik... Sorry!

Wen: Beterschap meissie. Lekker in bed blijven hoor! En natuurlijk je mannetje je lekker laten verwennen ;) :p

Hier zo lekker naar bed. Eigen bedje blijft toch het lekkerste liggen ;)

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
  15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Goed bezig meid! Als we kledingcrisis hebben moeten we jou even PB-en merk ik :p

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Haha thnx.., paar jaar in de kleding gewerkt :D

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zoiets als die eerste idd :D maar dan in het grijs :D
    wil er, voor deze keer idd een mooie hoge hak onder doen.. meestal heb ik een hakje van 3 cm, maar wil nu richting de 5/6
    had ook nog een jurk gezien bij de prenetal, maar die moet ik echt ff in het echt zien..
    site doet het niet :( maar is met bloemen.. grijs/blauw/wit

ga donderdag de stad maar ff in.. wie weet wat ik in de gewone winkel nog tegen kom..( geen positie)

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    die laatste heb ik op een levend model gezien en vond hem toen ineens niet leuk meer..
    qua webshops inmiddels een aardig bestand opgebouwd..

(geld maakt nu niet uit.. is voor 2 trouwerijen.. verschillende mensen, dus kan hetzelfde aan :) )

iig bedankt voor het meedenken meis.. misschien dat ik die eerste nog wel ff bestel om te passen :D

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    hihi is goed hoor., vind het leuk om te doen! :D hihi

Deel Deze Pagina