Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
  2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Zoals die laatste is ook weer wat voor jannie! Die andere ook erg leuk maar niet voor kleine mensen helaas.. Ben benieuwd hoe ze bij jouw staan mini

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mag ik trouwens vragen waar je accountname op gebaseerd is? Minim? Hihi want eerst had je wat anders he? Wil je dat al uitleggen?wordt steeds nieuwsgieriger hoelanger we kletsen hier. (bewust je eerste naam nog niet vermeld)

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ kirsten; succes bij de dokter!! :) zal aan je denken! Xx

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel stampertje! Over een uurtje moet ik er zijn.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben heel benieuwd kirsten, succes!

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Inderdaad succes Kirsten!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik had dat doen al verteld maar de reden was dat ik pas kort zwanger was en mn zus ook op zp zit(kwam ik toen achter) en ik niet wilde dat zij hier las dat ze tante zou worden. Dus toen mn naam gewijzigd.
    Wilde eigenlijk Mini M&M, omdat wij allebei met een M beginnen;), maar die was al bezet of ging niet ofzo, dus toen MiniM.

Succes bij de dokter.

Ff ego, heb al 2 dagen last van mn buik. Of dat nu harde buiken zijn of banden pijn, ik heb geen idee. Wordt er wel onzeker van en ga daarom toch ff de vk bellen of dit normaal is. Denk eigenlijk van wel, maar wil graag ff de bevestiging.
    Heb donderdag controle maar merk dat ik maar mee in mn hoofd blijf zitten. Dus ff bellen, misschien dat ze me gerust kunnen stellen en kan ik weer verder genieten.

9. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ minim: snap dat je je zorgen maakt, maar is heel normaal.. Ik heb t ook! Af en toe steken en af en toe trekkende (soort spier-) pijn. Voel jij t zelfde ongeveer?? Ik heb t vooral als ik (te)veel gedaan heb! Xx

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, s6 bij de HA. ben benieuwd..
    miniM, hoort er idd bij.. als het met een warme kruik niet minder word, dan moet je aan de bel trekken...

hier heerlijk geslapen.. zo blij dat ik weer in mijn eigen bedje lig..
    vanmiddag met de katten naar de dierenarts. de rest van de dag in huis aan de gang.. de was is nog niet weg.. en moet ook nog gestreken worden.. tjeerd gaat de zolder opruimen.. gaan een hoop naar grofvuil brengen.. ruimte maken voor de kleine....

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, ik heb er de ene dag ook meer last van als de andere. Warme kruik idd, of echt een dag heel goed rustig aan doen. Maar als aller belangrijkste je eigen gevoel volgen. Vertrouw je het niet altijd even je vk bellen.

@kirsten, ben benieuwd wat je ha heeft gezegd meid.

@Nino, spannend weer morgen. Hoop dat ze dan groot genoeg zijn. Wat is dan de volgende stap als je eiblaasjes groot genoeg zijn?

Hier nog steeds.. Bleh...:(. Gezicht zit ook helemaal onder de rode eczeem vlekken. Heb ik snel als er iets niet lekker zit in me lijf. Onze hulp is vandaag in huis bezig. Ze weet dat ik boven lig te slapen. Maar als ze merkt dat ik wakker ben kom ik er niet meer vanaf. T is een best vrouwtje, maar heel vermoeiend. Dus ik ben een soort van verstoppertje aan het spelen in me slaapkamer hahahaha.. Het is heel triest, ik weet het. Maar heb er ff geen puf voor.

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja dat was ook zo ja.., MiniM is dan wel heel leuk bedacht., ik dat meer aan mini me haha dus vandaar.,
    Wat vervelend dat steeds zo'n last hebt van je buik, snap je zorgen.

Wen: He bah, wat vervelend dat je je nog niet goed voelt.,

HA: Nou hij vond het wel vreemd maar heeft me wel gezegd dat ik rekening moet houden dat de ongi nog kon komen., heb hem ook verteld dat ik steeds zo moe ben heb dus bloed laten prikken op :
    Suiker, HCG, Foliumzuur, Schildklier, B12 en nog het één en ander. Kan er pas vrijdag voor bellen!! Maar goed we zullen zien.,
    Mijn tempgrafiek vond hij er wel oke uit zien, hij schommelt inderdaad aardig zei hij maar..,: hij geeft een duidelijk verschil aan tussen schommelen beneden de 36,5 en rond de 37 dus hij zegt dat dat goed is.
    Als er niks uitkomt maar weer verder kijken, misschien dan manliefs zaad laten testen., ben zo blij met mijn huisarts!

13. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hm.. In ieder geval n bloedtest, das fijn!! We wachten t af dan ;) xx

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Kirsten, fijn dat je ha het zo serieus neemt. Ben benieuwd vrijdag.

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nu is het wachten indd., de krampjes worden steeds erger en beginnen meer op ongikrampen te lijken :( helaas., Deze maand gelukkig veel leuke dingen in het vooruitzicht., al baal ik echt, half okt. ben ik jarig, had dan graag met een zwangerschap willen pronken! Ach ja dames., niet alles is te plannen in het leven..,

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Kirsten: Wat fijn dat de huisarts zo goed reageerde. Hopelijk heb je komende vrijdag al wat meer duidelijkheid. :)

Wen: Hè bah...eczeem. Blijf maar lekker verstoppertje spelen hoor! Ziek het maar lekker uit in je bedje.

Minim: Al gebeld met de vk?

Jeetje meiden...der zijn er aardig wat aan de sukkel de laatste tijd...spugen, ziek, doktersbezoek, gynbezoek...das niet zo best hè!
    En ik vind dat het weer hoog dringend tijd word voor een roze testster!
    Wie bijt de spits nogmaals af? *zoekt nodlijstje nogmaals op*

NOD lijst:

30 juli
    - Kirsten87 (gegokt op 35 dgn, ronde 7, 1e kindje, 23 jaar)
    11 augustus
    - Uiltje (28 dagen, 5e ronde, 1ste kindje, 29 jaar)
    15 augustus
    - Tina85 (gegokt op 28dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar)
    22 augustus
    - Kwiebje (31 dagen, 7e ronde, 1e kindje, 31 jaar)
    25 augustus
    -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar)

26 augustus
    - Nino (gegokt op 28 dgn, jan.gestop me pil, 1e kindje, 26 jaar)
    1 september
    - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    7 september
    - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling!
    - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)

Zo te zien is Uiltje aan de beurt! :D Zet 'em op meid! En daarna Kirsten met een positieve bloedtest! Ja...vind ik een prima idee zo!
    Ikzelf sta op de 15de...maar aangezien ik geen positieve ovutest gehad heb, zal ik ook geen positieve zwangerschapstest moeten verwachten denk ik... Ach ja...ik gok voor mezelf op een positief gesprek bij de gyn volgende week :) Nog 8 keer slapen :D

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Das ook een hele goede Tina., stapje voor stapje komen we er wel.., komt vast goed bij de gyn!

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,
    Nou ik had gebeld vanmorgen en het zijn waarschijnlijk mn banden, zeker nu mn buik zo hard groeit de laatste weken.
    Ik hoef me geen zorgen te maken (gelukkig!) en donderdagochtend heb ik een controle.
    Jannie ,ze adviseerde inderdaad een warme kruik.
    En ze zei ook rustig aan doen. Dat vind k wel moeilijk maar mijn pc op het werk hielp mij goed; systeem ligt eruit dus ben nu thuis aan het werk...

Vanmorgen in de auto de kleine gevoeld! Ik zat gewoon rustig en voelde opeens een soort plopje... Dus dacht nog, wat was dat? En daarna nog een keer dus dat is geweldig!

Wen, beterschapp!

Kirsten, fijn dat je huisarts je zo serieus neemt! Nu duimen voor vrijdag.

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wauw wat goed dat je de kleine gevoeld hebt.,!! Super zeg..,
    Nou rustig aan doen en fijn dat je nu lekker thuis bent., thnq stomme computerss!! Haha

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja ik dacht mijn beschermengeltje vind dat ik rustig aan moet doen en gooit er mooi een storing in.
    Dus joggingbroek aan en met laptopje op de bank. Dat is toch een stuk relaxter dan op het werk he!

Deel Deze Pagina