Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Lekker rustig aan doen dan! En ondertussen genieten van die kleine in je buik en de plopjes die je voelt :D

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, :) dat we ooit nog zo gelukkig konden worden van plopjes in hè buik. Geweldig hè...:) geniet ervan, doe ik ook.
    En werkt een niet al te warme kruik echt heel goed. Hoop bij jou ook.
    Goed dat je de vk heb gebeld.

@uiltje, heb je al een testdag in gedachte die je met ons wilt delen..;);)

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Fijn Kirsten dat je een bloedtest hebt gedaan. Ben benieuwd naar vrijdag! En idd erg fijn dat hij je serieus nam.

Minim: Wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld! Geniet er lekker van en van je dagje thuis.

Tina: Er zijn er idd een hoop niet lekker. Hier ook nog steeds niet opgeknapt. Heel mn lijf doet zeer. Nog één slaapdienst en dan heb ik vakantie, dus vandaag en morgen nog ff door zien te komen.
    Spannend voor jou, nog 8 dagen en dan naar de gyn. Zit je inmiddels al op de -10?

Wen: Ik moet morgen voor een echo en dan vrijdag weer. Dan kijken ze of ze groeien en kunnen we ook gericht klussen. Dan weet ik niet precies wat ze gaan doen. Ik denk dat ik gewoon steeds terug moet komen voor echo's. Als ze niet doorgroeien dan word waarschijnlijk de clomid verhoogd. Groeien ze wel door dan over 2 weken testen?

Heb net vliegtickets gekocht!!! Ga begin september met mijn ouders naar mijn oom en tante die in Spanje wonen. Mijn ouders vliegen voor het eerst. Ze zijn echt doodsbang (ze hebben allebei claustrofobie en mn moeder ook nog hoogtevrees). Echt zielig, maar ik heb ze toch overgehaald hehe! Ik ben ook geen vliegheld, maar vorige keer is het zo goed gegaan... Hoop niet dat ze hysterisch gaan doen en niet in willen stappen. Ben echt benieuwd. Heb er wel zin in! Mannetje blijft thuis met de hondjes. :D

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nino: nee ik geraak steeds niet op die -10 :D Telkens als ik der bijna ben ga ik zondigen! :) Erg hè :D Maar ik blijf vechten tegen de weegschaal! Vandaag weer paar honderd grammen bijgekomen, morgen moeten die er weer vanaf! Het is zwaar! But I will get there! Ik moet gewoon doorbijten!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Oow, wat lekker. Even weg. Jammer dat je manneke thuis blijft, maar wel leuk en ook gezellig dat je met je ouders gaat. Zelf heb ik nog nooit gevlogen, dus begrijp de spanning van je ouders wel!

Tina: Meis, wat jammer dat die -10 steeds niet wil lukken... Kom op, je kan het!!! Ik weet het zeker :D Knuffel voor jou!!!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier helemaal gesloopt van het werk. Duidelijk weer veel te druk geweest. Sinds gisteren veel buikpijn, voelt ook hard. (ben nogal hardleers) Morgen dus echt rustiger doen. Gelukkig ook laatste dag. Daarna lekker 2,5 week vakantie. Dus even twee dagen thuis flink aan de gang en dan zaterdag lekker naar de camping.

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Idd, hardleers! Wel goed voor jezelf zorgen en opletten dat je genoeg rust neemt!!! Is zowel goed voor jezelf als voor de kleine :D Lekker hoor, op vakantie. Nog even de laatste dag doorkomen en dan lekker uitrusten ;) Genieten he meid!!!

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Nino, ben heel benieuwd morgen. Spannend hoor. Zet jij de kaarsjes en de massageolie maar vast klaar in de slaapkamer..;)

@vaddie, rustig aan hè meid! Lekker warme kruik tegen je buik en even liggen. Doet echt wonderen. Bij mij zakt het gelijk met wat warmte ertegen.

Hier nog steeds bleh...bah.. Bleh...:x:(. Ik heb zo hekel aan me zo voelen. Puff....

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    beterschap wen!

hier ook brak en misselijk, maar met andere reden.. wssl gewoon te druk geweest... in de vakantie heerlijk rustig aan gedaan en daardoor wssl niet misselijk geweest..
    lig nu heerlijk met laptop en boek op bed.. afstandsbediening binnen hand bereik...

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    o dames., we gaan niet zo lekker hier he? Hopelijk morgen een betere dag voor de zwangeren onder ons.,

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahaha dit was ik nog vergeten te vertellen. Mijn mannetje lief zaagt complete bossen om in bed. Ik vraag al jaren een paar keer per nacht. Lieverd, ga even op je zij liggen. Je ligt te snurken. Dan is het over namelijk.
    Hier vanacht weer hetzelfde, lief ga aub even op je zij liggen, je snurkt.
    Waarop ik voor het eerst het antwoord kreeg; jij ook:$!!
    Ik lig al uren half wakker, maar wilde je niet wakker maken omdat je niet lekker bent. Hahahaha, ik heb nooit gesnurkt, en ok, ben nu gieperig. Maar zeker niet verkouden of wat dan ook.
    Dus vrees dat deze op het lijstje met zwkwaaltjes erbij kan.

Meiden truste, ik ga lekker zagen..:p (arme man van mij)

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha Erg is dat he? Ja ik heb altijd gesnurkt vind het echt heel erg, maar doe er niks aan.,
    Maar mijn vent is echt heel erg! Dus ja die verkoop ik ook wel eens wat duwtjes en woorden haha.,

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, herkenbaar verhaal...ook mijn man snurk al jaren.. en ik dus ook als ik zwanger ben (ben dan ook standaard wat verkouden)
    dus als hij er later als mij inligt.. merkt tie hoe slecht je in slaap komt als er iemand naast je ligt te snurken....

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Voel me zo kut. Geen idee waarom. Loop al vanaf 7 uur te janken. Geen dus waarom. En word genegerd door mijn man. (die weet niet echt hoe hij er mee om moet gaan) Is er dus niet beter op geworden. Zucht.........

Vind het verschrikkelijk om mezelf zo kwijt te raken. (al eerder depressief geweest en voel me nu weer zo kut)Bah

Moet het even kwijt hoor. Sorry voor mijn gezeur vandaag

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O vaddie dat klinkt niet best., verlies jezelf niet meid! Jankbuien mag., al is het de hele dag maar probeer zonnige kanten te zien.,
    Je hebt een nieuw leven in jouw groeien!! Helemaal fantastisch toch??

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Snurken: Hier nog eentje, manlief kan ook hele bossen omzagen, hoewel het hier wel eens meer op kreunen lijkt :( Laatst ook weer wat geduwd en geroepen, maar manlief wordt dan niet wakker dus moet regelmatig hier wat langer roepen en duwen voor er iets veranderd ;)

Vaddie: Meis toch... Mannen kunnen op momenten (en sommige altijd) zo afzijdig blijven. Alsof ze emotioneel niet mee willen of kunnen werken. Daarin verschillen vrouwen en mannen heel erg van elkaar. Je geeft zelf al aan dat je denkt dat hij even niet weer hoe hij ermee om moet gaan. Ik denk dat je dit goed hebt. Praat met hem, leg hem uit dat het even heel erg belangrijk voor je is dat hij naar je gaat luisteren en vertel hem alles wat je kwijt aan hem wil (hoe je jezelf voelt, wat zijn gedrag ten opzichte van jou met jou doet, ga zo maar door...).
    En wat Kirsten ook al zegt, probeer zelf toch iets positiefs te zien! Het eerste is dat je zwanger bent en er een mooi klein leven in je groeit. Kijk ook eens naar andere dingen die je al bereikt hebt, alleen en met je man samen. Ik heb ook eens tegen een depressie aangezeten een aantal jaar geleden dus weet hoe je jezelf voelt op dit moment.
    En als laatste: Je zeurt hier NOOIT!!! We luisteren graag naar je en willen dat ook blijven doen! Kop op meid!!! En als er iets is, we zijn er altijd voor je :D

17. me83

me83 Niet meer actief

hahaha hier ook een snurkert!!vraag ook altijd of hij opzij wil liggen net als wen.. hahahah.. hij luistert ook nog..:D

@vaddie.. geeft niks meis!!! we hebbenallemaal wel wat dipjes!! komt helemaal goed met jou hoor!.. hopelijk is manlief wel beetje lief voor je!

hier nog zo druk gehad voor afspraak te maken met dermatoloog enzo... dus nog niet aan toe gekomen.. vind het ook rot om onder werktijd naar hier ziekenhuis te meoten om ze weg te laten snijden.. maar zal er toch aan moeten geloven denk ik.

@kirst.. spannend meis.. hopelijk vrijdag meer duidelijkheid!!

@uiltje... kom op meis!! jij bent de eerst volgende op de nod lijst he!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou de spanning is er wel zo'n beetje af hier., althans wat zw betreft, temp is naar beneden gekelderd! van 36.9 naar 36.5 zo laag heb ik de afgelopen anderhalve week niet gehad :( dus.., op naar de ongi., laat maar losbarsten dan! Zal wel weer een pijnlijke menstruatie worden na al die dagen :S

Ergens in mijn lichaam heb ik nog genoeg spanning.,! Mijn schouders en bovenrug zit compleet vast, te vast geslapen vrees ik !! AUW!! Kan niet veel.., en pas dinsdag naar de fysio

@Snurken: HElpt het bij jullie dan ook echt als hij op zijn zij gaat liggen? Bij mij niet namelijk, gaat niet net zo hard verder., ik heb volgens mij een allround snurker in tha house! Hahaha Ach het wend, behalve als je zelf echt NIET in slaap komt daardoor..,

Ik ga maar eens een crackertje maken en dan omkleden, er moet weer gewerkt worden vandaag .., geen zin, maarja nog anderhalve week en dan ff lekker 3 weken vakantie!!!

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kirsten, ik heb echt het geluk dat die als die eenmaal op z'n zij ligt niet meer snurkt. Ik kan bijna alleen maar op me rug slapen, dus ga dan als een soort blok tegen hem aanliggen dat die niet terug kan draaien. :p

Aahh balen van je temp. Wat er misschien ook mee te maken kan hebben. Ik merkte altijd dat als ik spanning had of als we een lange vlieg vakantie hadden gehad me ongi later kwam, en vaak ontregeld was. Je heb in zo emotionele achtbaan gezeten, misschien dat daarom je ongi ook iets van slag is.
    Hoop dat je er straks niet al te veel last van heb meid!

@vaddie, gaat het beetje beter vandaag? Niet gelijk het ergste denken hoor meid. Snap het wel, maar er gebeurt nu zoveel in je lijf. Ik loop sinds ik zwanger ben ook wel eens een dag te janken. Heel normaal volgens mij vk, heeft gewoon met zwanger zijn en hormonen te maken.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    VAddie ,kop op meid! Het zonnetje schijnt ,er groeit een nieuw leven in je...dat is toch schitterend! Lekker janken als je daar behoefte aan hebt. Emoties horen er nou eenmaal bij!

Kirsten, vind het echt balen voor je! hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op je ongi.

Hier weinig te melden eigelijk hahaha.
    Weinig kwaaltjes meer, vermoeidheid word minder, eetlust word beter.
    Mn buikje groeit lekker, voelt af en toe wel gespannen aan maar dat zal er wel bij horen.

Deel Deze Pagina