Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    thanx jannie :)

Hihi, heb net BMI berekend... is 32.95 :D whoehoe!
    *doet vreugdedansje*

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gaat goed meis!!!
    zat net naar je cyclussen te kijken..
    lijkt wel of je cyclus zich hersteld nu je zoveel kilo's kwijt bent!!!
    goed hoor!!!

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: wow.

@MiniM: gefeliciteerd. (met het tekenen) En voor de energie: mocht je vk goede tips hebben, ik hoor het graag. Hier hetzelfde probleem.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff tot dusver geen fraaie dag. Knallende koppijn en kleine man aan het overgeven. De arme boef.

Tina wat goed!!

Kwiebje, goed bezig geweest lees is.

Uiltje, morgen testdag of niet??

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mams: Beterschap voor jou en je kleine ventje.

Kirsten: Heel begrijpelijk dat je even afstand neemt. Even rust voor jezelf. Ben wel benieuwd of je je nieuwsgierigheid kan bedwingen ;) Het is misschien wel even fijn al is het maar een week om ff aan andere dingen te denken.
    We denken in ieder geval aan je meis. En wij zijn er hier voor je. Succes en hopelijk toch tot snel.

Wen: Hoe is het vandaag met je? Gaat het al beter?

Minim: Ben benieuwd wat de vk zegt. Voor jou inderdaad een spannende dag ook met tekenen. Leuk hoor! Succes.

6. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    ****Trompetgeschal****

Go Tinaaa!!!! Goed gedaan meid!

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed man!

***tromgeroffel***
    Bij de verloskundige stond er +6 op de weegschaal...:):):)
    Ik schrok ervan maar hoefde me volgens haar niet druk te maken. Deze 2 a 3 weken ging het snel, daarna zou t weer even gelijk blijven. Nou daar hoop ik dan maar op!

Verder was alles oke!
    vanmorgen eea besproken met de vk. Ze gaf aan dat er zoveel gebeurd in je lijf en je rust moet proberen te pakken en alles een tandje rustiger te doen en ik wacht nu op een telefoontje van de bedrijfsarts om iets kortere dagen te gaan werken.

Hartje klopte weer schitterend! Heb t opgenomen met mn telefoon, kan ik het lekker vaak luisteren!

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: sterkte met de kleine.

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Minim: Goed zo! Gewoon een stapje terug nemen.
    En super dat je het hartje hebt opgenomen! Idd lekker vaak naar luisteren. :D

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik ben er weer even. Net hele dag weg geweest, komen we terug ligt een van onze cavia's dood in de kooi. Natuurlijk janken, maar gelijk begraven en de andere in een noodkooi gezet zodat we de groote kooi goed schoon kunnen maken (de dode cavia daarvan is niet zeker waaraan hij overleden is, dus toch maar even schoonmaken alles...). Ons duo Quick en Flupke is nu een solist geworden :( Zelfs manlief is ontzettend aangedaan... Het leven gaat door, dus...

Tina: *doet een vreugdedansje* Super goed meid! Go Tina, go Tina :D

Minim: Fijn dat het bij de VK goed was. Altijd mooi om goed bericht te krijgen :D

Mams: Beterschap met de kleine man, vervelend als een kind zich niet lekker voelt!

Hier gisteren een leuke en informatieve avond gehad. Komt een hele hoop op mij af en ik moet het allemaal even laten bezinken. Verder druk geweest met naar het Zkh gaan voor manlief zijn 'onderzoekje', dus alles is weer ingeleverd ;) en daarna door naar mijn schoonouders en nog even langs mijn moeder. En de rest... Ja, nu dus geen eetlust meer :( en manlief knallende koppijn :(

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tina knap hoor -10!!! *Doet een vreugdedansje*

Fijn MiniM dat alle weer in orde was. En over die kilo's niet druk maken hoor.

Mira wat jammer van je cavia. Kan me voorstellen dat jullie aangedaan zijn. Is nooit leuk.

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden.. ff snel.. heb visite... ben geslaagt voor kleding.. heb een leuk jurkje bij de sting.. een kort jasje bij vera moda en leuke esprit sandaaltjes met hak.. bij passende sieraden.. kortom... geslaagt :D
    zelfs schoenen voor de jongens (kleding had ik al).
    nu voor manlief nog een overhemd en evt. een strop..

ga gauw weer naar de visite.. zijn weer binnen van roken...

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Oh leuk! en jaloers! Ik had vandaag mn jurkjes binne... Leek net een tent man met die dingen aan... Verschrikkelijk!
    Dus toch maar eens gaan shoppen! Dan maar de stad in!

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahahaha ok, ben nu thuis. Zie ik dat me berichtje van vanmiddag helemaal niet is doorgekomen. Pufff... Ik weet niet meer wat het allemaal was. :)

Nino, weet ik nog wel. Wat klote zeg dat je eitjes niet waren gegroeid. Morgen weer een echo meid, ik duim voor je. En dan ook nog eens zo'n klote bekeuring.

Tina, Joehoe! - 10! Goed zo!!

Vaddie, fijne vakantie meid!

De rest weet ik niet meer, haak gewoon weer in.:)
    Voel me stuk beter, maar me gezicht ziet er nog steeds niet uit. Klotezooi, zie er niet uit. Fijn die hormonen...

Oh ja juultje, jeetje meid dat is niet niks reuma. Heb je daar nu minder last van sinds je zwanger bent. Dat hoor je vaak toch? En beetje beter op jezelf gaan passen hoor. Onze grens is nu eenmaal eerder bereikt. Ons lijf werkt voor 2. Ik merk dat ik meer rust heb nu de knoop doorgehakt is om rustiger aan te doen. En heb me er bij neergelegd en aan toe gegeven. Het is niet makkelijk, maar wel beter.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    heb een jurkje/tuniekje bij de sting vandaan... die accentueerd juist mijn buik... en hij is grijs :D
    sting was de eerste winkel :D had in een topic hier ook leuke jurkjes gezien(niet mijn smaak qua stijl voor een bruiloft, maar wel leuk) das dus een goede stap geweest..
    prenetal had weinig leuks voor warm weer..
    ik ben gewoon voor strakke rekbare jurkjes gegaan.. en dat voelde echt super... (meerdere aangehad...)

ff house verder kijken en dan klaarmaken voor de sauna voor morgen...
    dus ik zeg.. tot zaterdag :D

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Lekker dat je geslaagd bent meid! Altijd een goed gevoel dat je dat niet meer hoeft te doen de laatste dagen voor de bruiloft(en). Nu lekker genieten ;)

17. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Goedemorgen!

@ jannie: veel plezier bij de sauna! Zwaluwhoeve??

@ tina: you go girl, erg goed van je!!

@ wen: goed dat je die stap hebt genomen, zou t ook wel willen maar durf t niet goed.. Bang dat ze denken dat ik me aanstel ofzo :( ga per 1 sept ergens anders werken, misschien dat t daar beter gaat!!

@ uiltje: vandaag n test? :D

@ de rest; sorry, weet niet meer waar ik op wou reageren..

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Reuma gaat heel goed. Dus voor mij gaat het echt op.Ik ben natuurlijk gestopt met medicatie omdat ik geen risico wilde lopen.

Kun je het al merken dat die twee uur per dag minder helpt? Ik doe mijn best om goed op te passen. Werk iets vaker thuis. Maar probeer wel die 40 uur nog te maken. Buiten dat het af en toe zwaar is is mijn werk ook gewoon super leuk!

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja Uiltje, ik ben ook benieuwd! Al getest?

Juultje, knap dat je 40 uur volhoudt. Ik vind mn werk ook superleuk en zou willen dat ik het volhield, maar toch maar aan mezelf en de beeb denken!

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook al moeite met de volle werkdagen. Maar zoals ik eerder eens zei. Ik had echt niet verwacht dat je al vroeg in de zwangerschap lichamelijk minder kan. En ik vind het dus ook erg moeilijk om dat op mijn werk aan te geven omdat ik ook niet wil dat ze denken dat ik me aanstel. Want ja, ik ben 'pas' 15 weken zwanger.
    Daarentegen is er bijna niemand op mijn werk die denkt dat ik het tot mijn verlof vol ga houden. 8 uur werken + 3 uur reistijd is nogal lang. (denk zelf ook van niet hoor)

Voor vandaag: weer verder met poetsen en inpakken van de caravan. Einde van de middag komt mijn zusje Lief zijn auto ophalen. Anders staat het ding hier ook maar twee weken te staan. Nu kan zij er gebruik van maken. En lekker uit eten, als begin van de vakantie.

Deel Deze Pagina