Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Vaddie ik herken mezelf hier helemaal in :( weet ook niet goed wat ik er mee aan moet!! Xx

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    aangeven bij je bedrijfsarts met een voorstel hoe het wel zo kunnen!
    Heb ik gisteren ook gedaan en nu al eeen akkoord!

Vandaag lekker met mn neefje naar de dierentuin!

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ben wel minder productief en kan veel thuis werken. Ik kijk gewoon hoelang ik het volhou. En ze zijn heel erg begripvol op mijn werk.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Fijn dat het nu goed gaat met je reuma zonder medicijnen, fijn hoor.

Merk het nog niet, ben di en wo ziek thuis geweest. gister, vandaag en morgen werk ik nog gewoon volle dagen. Daarna ga ik minderen.
    Maar het probleem is hier ook, ga ik 2 uur eerder weg. Moet er wel een vervanging komen, en niemand komt voor 2 uurtjes werken de komende maanden, terecht.
    Ze zouden me van de week nog even bellen van de arbo, en dan even kijken wat hun advies hierin is.
    De ene dag kan ik wel 2 uurtjes eerder weg, maar als het druk is. Zal er wel iemand in die plaats moeten komen.
    Dus het is nog wat lastig. Maar dat het minder moet worden, staat vast en voorop.
    Hier werk ik nu ook officieel 40 uur, maar dat zijn er altijd meer. Ik moet af en toe wat dingen achter de computer doen. Maar 90% van de tijd is het rennen, vliegen, tillen, sjouwen, en constant staan. En hier ook nog eens 100x per dag een trap op en af.

Stampertje & Vaddie, het is geen aanstellen. Heb ik ook lang gedacht. Maar je leest het hier van alle zwangere vrouwen. We lopen allemaal tegen hetzelfde aan.
    Maar het zit niet in je systeem om minder te werken, en rustiger aan te doen. Daarom is het zo wennen.

@jannie, leuk dat je zo goed geslaagd bent. We ff fototje showen hier in je outfit he, als de dag van de bruiloft is.

Hier vanmorgen even foto gemaakt van de buik, lekker in slaapshirt. Maar man, wat gaat het hard opeens. Zie de buik nu bijna met de dag groeien..

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hihihi ook lekker charmant met die plee op de achtergrond..:p

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina gefeliciteerd met je -10 mijlpaal. Goed hoor!!!

Jannie fijn dat je geslaagd bent. Het is altij lastig om wat leuks te vinden voor een bruiloft. Vooral als je lichaamsverhoudingen niet standaard zijn. Ik ben gisteren op pad geweest voor kleding voor een bruiloft. Ik heb een peerfiguur, dus een slanke taille, maar wel brede heupen. Daarnaast ben ik ook nog eens niet zo groot. Het is echt waardeloos voor broeken. Heb een zwarte stoere, maar nette broek gekocht met een zwart doorschijnend blouse erop. Daar ga ik opvallende schoenen en een riem bij kopen. Ik kan geen link plaatsen op mijn iPhone. Als jullie het willen zien dan moet je bij bandolera kijken.

Juultje wat lastig is dat als je ivm je reuma altijd op moet letten hoeveel je doet. Heb je daar zonder medicijnen veel meer last van?

Uiltje wanneer ga je testen????

Vaddie een hele fijne vakantie!!!! Wij duimen voor in ieder geval droog weer!!

Minder werken: fijn dat een aantal dat al heeft kunnen regelen!! Geeft lekker rust volgens mij. Ik snap dat dat eng is om aan te kaarten bij je werkgever. Mijn jaarcontract loopt december af. Daar maak ik me nu ook druk om.

7. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Wen; mooooooi :) xx

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Een je hebt al een flinke toeter!!! Mooi!!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kwiebje: weet je nog niet of je mag blijven? Misschien anders al eens voorzichtig navragen of ze al iets weten, anders heb je ook nog een flinke tijd om iets anders te zoeken.

@Stampertje: en het probleem bij mij is ook nog eens: je ziet niks. Ik heb nog helemaal geen buik en het zou ook nog best eens even kunnen duren voor je het ziek vanwege de speklaag.
    Denk ook niet dat mijn collega's doorhebben hoe zwaar ik een werkdag nu vind. En afgelopen tijd natuurlijk ook veel til werk gedaan. Is gelukkig geen normaal werk voor mij. Ik zie dus wel hoe het gaat na mijn vakantie. Blijf ik zo moe dan zal ik het zeker aankaarten.

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Vaddie als ik wil mag ik blijven, dus dat scheelt. Ik hoop alleen niet dat zij zich terugtrekken. Dat is natuurlijk balen. Maar ik probeer er niet te veel aan te denken. Dat veroorzaakt alleen maar stress. En dat kan ik nu niet gebruiken, haha.

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kwiebje ik ben een poos met medicatie gestopt voordat we voor een baby gingen. Wad best zwaar. Ben heel blij dat het relatief snel gelukt is om zwanger te raken.

Vaddie blijft lastig hè. Goed je grenzen bewaken en toch blijven doen wat je wilt doen.

Hele mooie buik Wen! Ben jaloers :)

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mooie plee en prachtige toeter Wen. Hihi!
    Je hebt echt een mooie buik hoor, hier ook jaloers ;)

Juultje: Is jou buik al aan t groeien? Foto... :D

Hier vanmorgen weer een echo gehad, maar helaas nog steeds niets gegroeid. Was ff flink verdrietig. Weer zitten vechten tegen de tranen in de auto.
    Weet dat ik nog maar net in de MMM zit, maar het vergt zoveel van je. Om de dag naar het ziekenhuis. Je lichaam vol met pillen proppen en uiteindelijk niets geholpen. Je lichaam die al faalt. Voel me een waardeloze vrouw... Dit was niet hoe ik me voorgesteld had om zwanger te worden.
    Leuke vakantie ook zo, bleghhh! Ik ga maar is flink poetsen. Doe ik altijd als ik me gefrustreerd voel, dat helpt en is meteen nuttig.
    Genoeg geklaag voor vandaag :D

Liefs

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Meid wat vind ik dit vervelend voor je. Weet dat ik, waarschijnlijk, ook die kant nog op zal moeten gaan met clomidjes en echo's om alles te controleren en te bekijken. Ik begrijp goed dat dit niet is zoals je zwanger wilde worden, hier zitten manlief en ik ook in die fase. Waarom niet gewoon zwanger zoals anderen? Waarom wij? Ga zo maar door. Reageer maar lekker af met poetsen hoor (Goed idee trouwens ;)) en gewoon hier blijven kletsen over alles wat je voelt!!! Knuffel voor jou meis :D

14. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Nino wat kl*te zeg.

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Nino wat k**** zeg!!! Reageer je maar flink af op je meubels. Die zijn heel geduldig.

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    aaaah, Nino wat kl*te voor je! Vind het zo sneu :( Had zo gehoopt dat ze gegroeid waren. Heeft de gyn al iets gezegd van de dosis verhogen? Ik snap dat je je dit niet zo had voorgesteld. (Ik ook niet hoor) Ik leef echt met je mee... Ik hoop dat je je frustraties kwijt kan tijdens het poetsen. En dan maar hopen dat je eitjes bij de volgende meting wel gegroeid zijn. Ik duim voor je meid!

Wen: Whaahaaa! Wat een komische foto ja, die plee op de achtergrond :D:D:D Maar je hebt absoluut een prachtige buik! Ik ben der ook helemaal jaloers op!

Hier: gisteren een kort gesprekje gehad met manlief over onze 'toekomst in de mmm'. We stonden op een ijsje te wachten bij de mac ;) gekke plek hè om zo een gesprek te hebben :D Maar we zijn dus beide benieuwd naar wat de gyn woensdag gaat zeggen. Ik dacht alvast voorzichtig aan te brengen dat zijn zaad misschien ook gecheckt zou worden...zegt ie heel nuchter..."Ow is goed hoor! Geen probleem!"...ik::$:$:$......:D:D:D:D:D Dat was zo een opluchting voor mij! Heb nog wel gezegd tegen hem dat 'ons' probleem bij mij lag, maar hij had er dus absoluut geen moeite mee om zijn zaad te laten controleren. 'Doet ie wel effe' zei die :D Ik reed dus weg bij de Mac met een grote smile op mn face...en niet vanwege mn ijsje :D (wat overigens wel heerlijk smaakte! Ben trouwens weer afgevallen! 10.1 kg :p:D)
    Had ik trouwens al gezegd dat ik al een dag of 3-4 echt superveel witte glibberige, natte, slijmerige afscheiding heb? Ik vind het echt zo raar...heb uit verwarring ook een zwangerschapstest gedaan :) ja, je gaat aan alles twijfelen...maar test was spierwit. Dus die illusie is ook weer weg ;) Maar het is echt opvallend. Heb ik normaal nooit last van. (behalve met mn bbz dan...vandaar ook de twijfels) Ovutestje van gisteren had een licht streepje. En nu zijn mn testjes dus op...:(en ben vergeten bij te bestellen :x heb nog wel CB digitaal liggen, maar die vind ik zooooo duur...dus ik weet nog niet wat ik ga doen dit weekend...ik zie wel.

Zo, ga nog even mn shakie oplurken en dan weer aan het werk!

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Nino, aahh shitzooi! Klote eitjes ook. Hoopte zo dat ze op springen zouden staan nu. Wat zegt de gyn erover? Ik zou zeggen, lekker poetsen. Heerlijke boodschappen halen, huisje gezellig, lekker koken voor jou en je mannetje, en samen op de bank kruipen. Knuffel voor jou!

Lief dat jullie allemaal me buik zo mooi vinden, ik ook..:)
    En juultje, het komt opeens, de laatse 2,5 week maakt die echt een sprint me buik.

@tina, fijn zo gesprek met je mannetje. Je kan die dingen altijd maar beter op voorhand bespreken. Was je bang dat hij dit niet zou willen doen?

Hier weer plat op bed,:x vanmorgen ging het goed. Maar opeens weer zo slap als een vaatdoek, en helemaal niet lekker. Dus ik lig weer in me mandje, gewoon slapen. Werkt het beste.

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Wen: ik wist eigenlijk niet hoe manlief zou reageren op een zaadonderzoek. Maar zo te zien heb ik er meer problemen mee dan hem :)
    Ik ben dus echt van mening dat zijn zwemmertjes goed zijn en ik het probleem ben. Het is misschien ook schrik van mijn kant...stel dat zijn zwemmers ook niet goed zijn...hoe groot of betergezegd hoe klein is dan de kans op een zwangerschap... Maar ik wil niet vooruitlopen op de zaken. Eerst naar de gyn! ;):D

Slaap ze! Ben trots op je dat je goed luistert naar je lichaam. Hup in je mandje en knorren maar!

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: truste

@Nino: digiknuffel. Hopelijk gaan de eitjes snel groeien

@Tina: zoals je zelf al zegt: niet vooruit lopen op de zaken. Eerst gesprek met de gyn afwachten.

20. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen beterschap meis.

Tina komt goed. Je man is ook bereid alles te doen. Super toch dat gevoel. Vergeet ook niet dat je wel al zwanger bent geweest. Dus mannetjes zaad doet het zeker.

Deel Deze Pagina