Minim ,wat leuk van die vriendin! Hier in de omgeving erg veel meiden zwanger en uitgeteld in de 1 3maanden van volgend jaar. Niet vriendinnen ofzo, maar toch leuk. Wendy een ringsling is een draagdoek ipv een zak. Daar kun je ze van geboorte tot een jaar of 2 in dragen. Eerst in foetushouding en later zittend op je heup. Google maar eens! Vaddie, lekkere bende daar dus!
Vaddie ahhh niet de geweldige start van de vakantie. Kan nu alleen nog maar beter worden! MiniM super leuk dat je samen zwanger kunt zijn.
*teken van leven uit de ziekenboeg* Ik heb echt de buikgriep...don't come to close! Buik is steeds onrustig dus blijf lekker op bed liggen. Gelukkig heb ik een tablet! dus kan hier wel komen spieken. Afvallen gaat fantastisch zo -11 kg aangetikt al voelt het wel als cheaten Maar ben er niet rouwig om. Ga nog even rondsurfen. Tot strakjes!
Tina: Beterschap meis! Zo gaat het afvallen wel makkelijk ja, maar had beter 'gewoon' kunnen gaan! Lekker onder de wol en uitzieken Vaddie: Wat jammer van je eerste dag vakantie dat je gelijk zoiets krijgt. Slecht slapen door feest en dan ook nog eens dat weer erbij... Hopelijk komt er snel beter weer en minder herrie! Vandaag toch niet mee naar dorpsfeest in de buurt gegaan. Slecht weer hier en heb geen in om daar een hele dag in te moeten staan en niks te kunnen doen. Dus manlief is alleen gegaan Vanmorgen weer op de weegschaal gestapt en de kilo van ons vakantieweekend is er weer af Dus van de 8 kilo die eraf moesten na de vakantie al op -1 kilo Ben er erg blij mee, maar ik moet zeggen dat ik wel vaker een kilo of 2 heen en weer schommel op de weegschaal
@tina.. niet schrikken he als je weerbeter bent dat je dan waarschijnlijk wat aankomt.. is ook vocht! @mira.. joohooe al 1 kilo!!! @all.gisteravond buikpijntjes en sinds vanochtend gevoelige tepels..dus me eitje komt eraan! of is gesprongen, de eerste lading ligt al klaar.. vanavond manlief even van de bank rukken voor extra lading hahahah
Hey dames Hoop t zooo voor uiltje.. @ minim en jannie: leuke jurkjes @ wen: ben je al weer n beetje opgeknapt? @ vaddie: balen hoop dat t weer opknapt!! @ slapen: ik slaap ook heel anders dan voorheen! Soms wordt ik wakker snachts en dan ben ik nog hartstikke moe en toch kan ik dan niet verder slapen :s @ schopjes: echt zoooo lief, t schopt heel dit weekend al heel erg veel vooral als ik savonds lekker op bed lig.. Begin er ook nu al mee om iedere avond het woezel en pip muziekje tegen mijn buik af te spelen.. Daarna is t ook helemaal rustig, heel grappig
jaa echt stil.. iedereen hoopt denk ik op een zonnestraaltje.. nou nog even een paar daagjes wachten hoor ladies.. kunnen we nog even bakken hahah
Jeetje me83.. Als pendels de waarheid zeggen moet je deze ronde toch bijna wel zwanger worden?? Maar ja aan de andere kant.. Ik had t geslacht gevraagd via de pendel, toen kwam er 2x n meid uit en 2x n jongen! Dus ja.. Moeten we de pendels dan wel geloven?? hoop t hoor, begrijp me niet verkeerd
hoop het ook.. meeste hebben steeds wel goed bij mij.. het zwanger worden is denk het probleem ook niet.. maar ben zeker wel benieuwd naar het geslacht..als er hier iemand is die alle keren bij iedereen goed raad. hebben we een eigen waarzegsterop het topic hahahha
Het is idd erg rustig hier! Ik kom even buurten, omdat mijn mannetje sport zit te kijken. Dan is het even een uurtje zijn tijd. Morgen moet ik voor het eerst weer werken na mijn vakantie. Ik heb er best zin in. Vaddie wat balen van het weer! Is het nu wel weer een beetje droog? Tina beterschap meis! Mira het begin is er! Vooral doorgaan!! Hier sinds gisteren weer bruin verlies. Dit had ik vorige ronde ook, maar toen begon het eerder. Ik ga er nu maar vanuit dat het niet raak is, want volgens mij kan dat niet. Verder ook geen klachten die ik niet eerder heb gehad. We hebben deze ronde nog wel zo goed geklust! Ik snap er niks meer van. Ik begin toch te denken dat er ergens iets niet goed zit.
Ga je iets vragen maar bedoel t niet lullig.. Zou t niet kunnen zijn dat je rond je ongi gewoon n net iets hoger hcg-gehalte hebt maar dan niet zwanger bent? Want t waren wel tuurtesten toch? Hoop dat je t niet verkeerd opvat, want dat is t laatste wat ik wil, bedoel t niet kwetsend ofzo..
Me volgens mij heeft Hannah het in dit topic vaak goed gehad. Ik hoop dat dit ook voor mij geldt. Ik weet niet wat ze voor jou heeft gependeld.
Juultje mijn banner klopt. Vorige ronde heb ik dat 5 dagen gehad tussen mijn ei en voor het bruinverlies dat ik altijd heb voor mijn ongi. Ik hoop niet dat het nu weer zo lang blijft. Dan heb ik in een cyclus meer dagen bloedverlies dan niet!
hier lag het probleem ook niet bij het zwanger worden, maar bij de innestelling... wssl door b12 tekort... is 2x misgegaan met 4w3d.. en geen knaltesten... maar om een streepje te zien te krijgen moet je toch echt wel hcg aanmaken en dat gebeurt toch alleen als je bevrucht bent??? ben toch wel benieuwd... ga er maar eens op googlen...
HCG tijdens een zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap en op deze site staat ook ergens dat een ingenesteld eitje hcg aanmaakt.. pas 1 week na de eisprong stijgt je hcg, dus dan ben je wel degelijk zwanger, maar is het al vroeg misgegaan.. werd gewoon zelf onzeker ervan.. dus vandaar dat ik toch ff ben gaan zoeken... hcgstijging tijdens de menstruatie kon ik niets over terugvinden... (in de link staat een overzicht met een hcgtabel)