heb ik nu dus ook.. je merkt het zo goed wanneer je zwanger bent.. buiten dat ik ook overtijd ga.. als ik test op nod is ie wel licht.. maar komt ook door een korte lf .. dus dan heeft je lichaam nog net minder dagen hcg aanmaak gehad... dus of ik nu wel of niet test.. ik voel het toch en ga ook overtijd, dan liever weten dat ik gelijk dan dan overtijd gaan terwijl er niks aan de hand is. weet ik gelijk waar het aan ligt.en niet dat het nog ontpillen is.. hiervooor trouwens altijd omowitte testen
hier me eitje in aantocht.. en wat een pijn zeg! dit is zeker een hele rijpe ahahhaha.. zo maar eens manlief onder de douche vandaan rukken.. truste allemaal! mooie echo mams! en fijn dat alles goed is! ook voor jou dees!!
Zo mijn eerste werkdag heb ik er weer op zitten. Was blij dat het gisteren 20:30 was. Vandaag lekker dagje vrij. Zwangere meiden slapen jullie ook zo slecht? Ik dacht eerst dat het door de spanning kwam van de echo. Maar vanacht weer slecht geslapen. Ben iedere keer wakker. Gek word ik er van. Mams jij hebt een prachtige echo. Ik zal ze hier vanmiddag ook eens inscannen.
Deesjedees, dankjewel! Ben benieuwd naar jou echo! Ik slaap ook heel slecht. Of heel licht en steeds wakker ,of heel diep en kort. En dan wakker worden met knallende koppijn. Gisteravond mn eerste solo tupperwareparty gehad. Helaas veel afzeggers maar al met al toch aardig verkocht. Erg leuk en leerzaam. Nu nog in bed met mn boeffie. Ik heb echt onwijze koppijn en moet om half 12 weer werken...net nu het mooi weer gaat worden is de vakantie voorbij! Beetje jammer hahahaha
goede morgen dames... hier gisteravond weer mijn eerste klantjes gehad, dus was afgedraait toen ik thuis kwam... moest eigenlijk nog op visite (een vriend heeft het zaakje waar hij werkte overgenomen en was gister officieel), maar ben thuis gebleven en met een warme kruik mijn bedje ingegaan.. buik was helemaal hard slapen... ik heb vooral dat ik erg heftig droom.. en als ik te laat naar bed ga slaap ik idd slechter.. vandaag mannetje weer aan het werk, dus weer alleen met de jongens.. geeft ook wel weer rust.. de jongens waren zo blij dat papa vrij was dat ze er helemaal hyper van waren... zo grappig.. was gister mijn buik aan het masseren (lekker soepel houden.. goed tegen strië.) voel ik de kleine zo wegschieten.. was zo'n apart gevoel
@MiniM: wat een goed huizennieuws!!! @Jannie: dat moet inderdaad een apart gevoel zijn zeg! En trouwens slim dat je dan lekker met een kruik je bedje in duikt hoor! Hier weer volop de twijfels of ik iets voel en zo ja of dat iets betekent... het bewijs is er, ik zit op het wachtbankje
Hier ook weer aan het werk Heb wel last van mn keel, dus ik vreet strepsils maar verder gaat het best wel goed. Morgen weer een dagje vrij, dan donderdag weer werken en vrijdag ook weer vrij voor een bruiloft. Wel lekker weekje zo. Alleen is het suuuuperdruk op het werk... Heeft iemand trouwens iets van uiltje gehoord? Die kon toch al testen??? UITLJE!!!! MELDEN!!!! Minim: leuk nieuws over je huis. Wij hebben gisteren ons eerste bod gehad 25000euro onder de vraagprijs!!!! Euh ja tuurlijk! :x :x Dan blijven we nog liever met dubbele lasten zitten! Makelaar heeft ook meteen gezegd dat dit geen serieus bod is. Die man is geeneens bij ons binnen geweest. Had gewoon de makelaar gebeld en bod neergelegd... Vandaag komen weer nieuwe kijkers. Ze waren in het weekend ook al even langsgelopen omdat ze zo nieuwsgierig waren maar zijn niet verder gekomen dan de hal Tja, dat kan helaas niet...wij hebben ook een afspraak met de makelaar (+huis was echt een bende ). Dat begrepen ze wel, maar ze waren al super-enthousiast over de hal dus heb ik wel een goed voorgevoel bij We zien wel weer.
@tina, oohh spannend meid. Hou ons op de hoogte, en fijn dat het weer ietsie beter gaat. @uiltje, jeetje meid wat hou je het spannend voor ons.... @dutchdiva, ik duim nog steeds voor je.. @jannie, ik smeer me hier ook een ongeluk, en scrub 2 x per week. Ben als de dood voor striae. Het zit er bij ons in de familie, en heb het vroeger ook gehad. die zijn nu helemaal licht en bijna weg. Maar ben bang dat ik het nu wel ga krijgen. Heb al 3 ienemienie rode steepjes gespot. Zou het echt vreselijk vinden, als ik zo pantervel straks ga krijgen...
Wen: Succes met de het vermeiden van een pantervelletje! Is er eigenlijk iets aan te doen om het te vermeiden? Veel smeren ofzo? Tina: Fijn dat er wat kijkers zijn voor het huis. Hopelijk zijn ze over de rest van het huis net zo enthousiast als over de hal. En dat bod... Ach, er zijn altijd mensen die denken dat ze zo aan een huis kunnen komen. Uiltje: We zijn toch allemaal behoorlijk benieuwd hoe het met je is!!!
Jep girls, heb t nu toch echt officieel verkloot Werd vanochtend wakker met extreme rugpijn, kon m'n bed nauwelijks uit! Toch gewoon gaan werken (ja eigenwijs ik weet t) en heb aangezien dat ik eerder weg wilde. Dit kon, wel pas om 1 uur. Ik hou t echt niet meer, zoveel pijn in m'n onderrug. Ben als de dood voor bekkeninstabiliteit ofzo.. Morgen 14.15 naar de fysio.. We zullen zien! voel me zooo kut..! Xx
Stampertje: Oow, meis toch!!! Let, aub, goed op jezelf! Morgen bespreken met de fysio of die een oplossing heeft. Mss een extra kussen ergens of, net als Vaddie, met een voedingskussen slapen? Vraag maar na bij de fysio, die weet vast wel wat te doen! Knuffel *geeft een voorzichtige knuffel om je rug niet nog meer te bezeren*
@ tina, das wel veel onder de vraagprijs. hopelijk zijn de kijkers van vandaag wel serieuze mensen met een goed bod. @ wen, kun je aan die striemen iets doen? @ stampertje, Ik weet er alles van om rugpijn te hebben. Hopelijk is het geen bekkeninstabiliteit. Ben benieuwd wat de fysio morgen zegt. @ uiltje, je maakt ons erg nieuwsgierig. Ben benieuwd of je al getest hebt. Wanneer is de datum van je bruiloft?
striemen... je kunt alleen de huid soepel en vet houden... die dure zalfjes geloof ik niet in.. gewoon baby of massage olie werkt super.. en veel blijven bewegen.. bij sjoerd kreeg ik pas bij 36 weken een paar strepen.. bij jelle zijn die strepen ietsje pietsje erger geworden, maar voor de buiken die ik gehad heb ben ik nog trots op mijn huid... UILTJE.... WAAR BEN JE???? HOE GAAT HET MET JE???
tina, hoop dat de kijkers wel serieus zijn! stampertje, balen meis... ik slaap zelf nu op mijn zij, met een kussen tussen mijn knieën.. wen, srubben is idd ook wel een goed plan.. ff kijken waar ik lekkere scrub kan vinden...
@ jannie, bedankt voor de tip. Leer hier veel nieuwe dingen. Heb me er eigenlijk nooit in verdiept. Kwartje is vanmorgen pas gevallen dat het echt zo is dat we een kindje krijgen.
Slapen, als ik er op tijd in lig dan slaap ik wel goed en droom ook wel veel. Als ik te laat naar bed ga dan slaap ik ook slechter en onrustig... Striemen, hoe vervelend ook, je kunt er niks tegen doen. Smeren is goed maar houdt t ook niet tegen. Hoop dat ik de dans ontspring maar ben er ook een beetje bang voor. Tot nu toe heb ik alleen zo'n donkerdere zwangerschapsstreep. Stampertje, take care en denk goed aan jezelf! Uiltje????
@minim, dat is best snel toch, nu al een zwangerschapssteeep. Deze trekt geloof ik wel weg na de bevalling. Hier slaap buiten het vele dromen om eigenlijk wel goed. Heb alleen wel veel last van slaaphanden snachts. Dan moet ik eerst een tijdje schudden voordat ik weer verder kan slapen. Ben ook beetje aan het oefenen om op me zij te slapen, ben echt een rugslaper namelijk. En ben bang dat dat straks opeens niet meer lukt. Buik groeit echt als kool hier de laatste week. Zie mezlf met de dag beetje dikker worden..
Pffff...kijkers zijn langsgeweest...raar verhaal vind ikzelf... De man van het koppel is 5 minuutjes binnengeweest met de makelaar. Blijkt dat hij al een bod gedaan heeft op een ander huis, en dat dit waarschijnlijk geaccepteerd word. Tja, dan vraag ik mij af waarom ze afgelopen zaterdagvoormiddag bij ons voor de deur stonden om al te kijken terwijl de afspraak voor vandaag al stond??? Bah...ik hoop voor hun dat dat huis doorgaat, want ik weet niet of ik ons appartement nog aan hun WIL verkopen. :x Jullie zullen wel denken dat ik nu overreageer maar ik vind het niet netjes van die mensen. Eerst op zaterdagvoormiddag aan de deur opdringen of ze binnen mogen komen kijken, en op het moment dat ze dan een bezichtigingsafspraak hebben binnen 5 minuten weer buitenstaan... Ach ja...het is een kopersmarkt...ik weet het. Op naar de volgende. Hopelijk komt het eerste koppeltje nog langs voor een tweede bezichtiging. Die waren erg geïnteresseerd, maar de afspraak voor de 2de bezichtiging kon wegens privé-omstandigheden niet doorgaan...dus we wachten af... We hebben ook nog een jaar de tijd om te verkopen geen paniek!