Okee... heb ik weer! ga ik naar de gyn omdat ik al zo lang geen eisprong heb gehad... Check onderstaande foto is van 10min geleden.... Begrijp me niet verkeerd...ik ben superblij. Maar wat als dit weer eenmalig is? Jeetje mina... hier moet ik toch even van bekomen...
Hahaahah Tina, wat toevallig!!! Zul je altijd zien. Aan de klus dus maar. Net bij de VK geweest, hartje geluisterd. Klonk echt nog maar heeeel zachtjes, maar wel een sneltreintje. Het kindje was wakker want je hoorde het een paar keer wegdraaien *woesjj* hahahahahaha Verder alles prima in orde, uitslagen van bloedprikken de vorige keer waren ook allemaal prima, dus helemaal APK.
Tina: Klussen meid! Dat hoor je toch wel vaker, als er eenmaal een afspraak met de GYN gepland staat gaan alle eitjes springen die al maanden niet gesprongen zijn, wordt je ongi terwijl je daar al maanden op zit te wachten of blijk je gewoon al zwanger te zijn... Geniet van deze eisprong en klus tot je erbij neer valt en dan lekker op de wachtbank meis Mams: Fijn dat je echo goed was. Leuk dat je het hartje gehoord hebt en de kleine wakker was. Op naar nog meer mooie echo's
Tina: Inmiddels ben je op je afspraak, nogmaals veel succes. Hopelijk om je met goed nieuws thuis! Zo, de ramen zijn hier deels weer gelapt, de rest komt morgen. Net even wat info doorgenomen over de belastingdiens en een bedrijf starten. Ik zie door de bomen het bos niet meer, maar zal er toch aan moeten geloven Verder nog wat info doorgenomen over een bepaald eetpatroon wat bij PCOS-ers (en mensen met andere klachten) goed aan schijnt te slaan. Er zijn goede berichten over te lezen op internet en op het eerste gezicht heb ik het idee dat dit wel eens zou gaan werken. Sinds gisteren ook begonnen met het drinken van koolzuurhoudend bronwater. Normaal water krijg ik niet weg (vind ik echt niet lekker), dus nu maar dit geprobeerd omdat dit toch iets van een 'smaakje' heeft. Gisteren toch al 1,5 liter van op, dus werkt nog goed Huisbaas is nu aan het schuren en schilderen (een van de 2 poorten moest nodig geschilderd worden), dus af en toe wordt ik gestoord met een vraag of opmerking Net gehoord dat er komend voorjaar een paar nieuwe poorten komen (deur van de schuur en poort vanuit de schuur naar een van de brandgangen). Hopelijk zijn we dan al bezig met het kopen van een huis zodat we kunnen verhuizen. Dit is een leuk huisje, maar met alleen enkel glas op de bovenverdieping wel ontzettend koud in de winter
Grrr heb al 2 keer een heel stuk getypt en als ik dan op versturen klik loopt mn pc vast... Dan maar stukje voor stukje... Moet nog steeds een nieuwe aanschaffen. Minim: Fijn dat het allemaal rond is. En dat je de sleutel eerder krijgt. Kun je lekker aan de slag met de babykamer, leuk!!!! Wen: Fijn dat het beter gaat met je. Heb je nog wel een zalfje voor die rode plekken? Heb je dat wel eens vaker gehad of is het een zwangerschapskwaaltje? Hopelijk trekt het snel weg...
Nino: Vervelend he? Heb ik ook wel eens, hele lap tekst en dan opeens weg of valt de laptop uit Vooral met die van mij heb ik dat, dus daarom vaker met die van manlief hier kijken
Tina: Woww!!! Das toevallig! Hopelijk is het een ei in aantocht. Dat zullen ze dan toch meteen wel kunnen zien... Wil je niet ontmoedigen hoor, maar had wel eens ergens gelezen dat de meeste vrouwen met PCOS vals positief ovu testen... Ik ga voor je duimen dat het gewoon een mooi rijpe eitje is. Ben heel benieuwd, kom straks weer ff lezen hoe het gegaan is. Stampertje: Balen dat je zo'n last van je rug hebt. Wanneer moet je naar de fysio?
So echt mega irri! Zit echt te vloeken en te tieren op die rotpc. De andere laptop was voor de vakantie al gecrasht. Zit niet echt mee. Ik heb ook van alles gelezen over PCOS en voeding. Ik las ergens dat je zo min mogelijk koolhydraten moet eten met PCOS.
Oke next! Hahaha Skaya: Welkom terug meis. Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. En idd een week is idd erg kort... Gewoon lekker doen, nog een weekje over een maand! Ik heb er ook altijd last van als ik weer naar huis moet. Ben er gewoon altijd een beetje ziek van, erg he!? Moet altijd weer helemaal aclimatiseren in het 'gewone' leven... Haha! Kwiebje: Kan zijn dat je deze keer geen klachten hebt en het juist wel raak is. Ik duim voor je meid! Sorry als ik iemand vergeten ben hoor... Heb ook al 2 dagen niet gereageerd, dus was weer moeilijk alles terug te halen... Hier vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. Word er nu al gek van om de dag naar dat ziekenhuis sjeezen... Er was één eitje ietsiepietsie groter 10,4 mm... Nog niet groot genoeg dus en zit nu officieel in de volgende ronde. Heb weer primolut meegekregen... Deze keer voor 10 dagen ipv 7. Ze zei dat dit verschilt per gyn. De ene schrijft 5 voor de andere 7 of 10... Maakt allemaal niet zoveel uit. Er was nu een andere gyn dan ik vorige keer had, dus vandaar. Baal er wel van, want die 7 werkte ook bij mij en ik word zo beroerd van primolut. Ennn dan ben ik ook ongi als ik naar Spanje ga. Ik denk dat ik er toch zelf 7 van maak. Dat werkte vorige keer en ik ga me niet nog eens 3 dagen langer ellendig voelen.
zit er wel in.. hmm... heb voor de avond dagravit met alles erin.. ook alle vit b., en voor de ochtend apart vit b complex.. ook met alles .. anders toch de huisarts bellen? heb geen idee maar me ei is dus al geweest dus weet niet of het zin heeft om nu alles weer te veranderen
Nino: Meid, wat vervelend dat je eitje niet gegroeid is en je weer aan de primolut moet. En dan ook nog eens 3 dagen langer... Pfff, waarom zijn er geen richtlijnen over het aantal dagen. Als de een 5 dagen voorschijft, dan zal dat toch ook wel werken? En als je vorige keer al 7 hebt gehad en toen alles prima ging, dan is dat voor deze keer toch ook goed? Raar hoor, die GYN's Hopelijk kan je in Spanje toch genieten van alles. Even de gedachten verzetten! Idd, heb nu een eetpatroon 'Grip op koolhydraten' gevonden waarbij je koolhydraatarm gaat eten en 1x per dag 1 uur lang koolhydraten mag eten. Het schijnt dat je juist door het magere en 'light' eten aankomt of niet af kunt vallen! Ik zit nog te twijfelen of ik daaraan moet beginnen of toch het programma dat de GYN me heeft gegeven ga volgen... Lastig!!!
Idd raar he! Nou ja ik doe gewoon 7 dagen. Komt veel beter uit. Heb ook geen zin om daar dus 5 van de 7 dagen clomid te moeten slikken. Gaat ook wel opvallen... Hopelijk kan ik idd wel lekker genieten. Ga naar mn oom en tante die daar wonen. Ga met mijn ouders. Dus twijfel of ik het misschien niet toch maar moet gaan vertellen... Dit zijn ook de oom en tante die ongewenst kinderloos zijn gebleven. Zou wel de uitgelezen kans zijn om te vragen of ze weten hoe dit kwam. Lastig idd om een keuze te maken in een dieet. Mijn eerste ingeving zou zijn die van de GYN. Die zal toch wel weten wat het beste is in jou situatie. En is bij hem de bereidheid actie te gaan ondernemen groter als je hem volgt... Je moet gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt en wat voor jou het makkelijkste vol te houden is. Ik vermijd zoveel mogelijk koolhydraten nu.. Niet omdat ik af moet vallen, maar gewoon het idee dat dit niet goed is voor PCOS.
balen nino... krijg je nu ook andere dosis? of zit daar geen verschil in? me, wat je nog zou kunnen doen is komende 4 weken ff niets slikken.. dan krijg je geen b11 binnen, wat de b12 tegenwerkt.. en dan als je 6 weken zwanger zou zijn pas weer gaan slikken.. lees ook eens de pagina over vit.b12 (google maar op vitb12 tekort en symptomen). als je er veel uit herkent gewoon de HA bellen en vragen om bloed te prikken..
mira, denk dat ik ook in eerste instantie het van de gyn zou volgen.. het enigste wat hier werkte, zonder daarna weer als een gek aan te komen was weightwathers..
hier net ff boven aan de slag geweest.. zolderkamer omgegooit en gesopt.. kamer van de jongste speelgoed uitgezocht en gesopt.. alle ramen gedaan.. nu nog ff zuigen, dan de jongste in bed en als hij slaapt ff dweilen.. is boven alles klaar.. morgen douche/bad en de strijk en dan vrijdag beneden.. zaterdag boodschappen en de tuin.. kunnen we 's middags gaan feesten
Goed bezig Jannie! Hihi, ik heb ook altijd zo´n poetsschema als we een feestje hebben... Nu ga ik echt weer wat doen... Moet ff met de hond naar de dierenarts (alweer! ) Dan boodschappen doen en vanavond komen mn ouders, mijn broer en zijn vriendin te eten. Ben in twijfel om het te gaan vertellen... Aan de ene kant heb ik zoveel behoefte aan hun steun en wil mn verdriet kwijt. Ben gewoon mezelf niet op het moment. Aan de andere kant wil ik niet dat ze zich zorgen gaan maken. We zijn heel hecht en weet gewoon dat ze verdrietig zullen zijn voor ons. Gun hun eigenlijk een zorgeloze vakantie als we naar Spanje gaan... Misschien pas daarna vertellen. Iemand advies?