@Nino Lief dat je vraagt. Mond gaat gelukkig wel iets beter. Tot mijn tanden er weer in zitten blijft het gevoelig en eet ik niet echt voor los. Gelukkig minder speeksel en de echte pijn is weg. @Mira: 1x is genoeg. Wij hadden ook maar 1x geklust rond mijn ei en dat heeft meteen resultaat. (dat krijg ik dus ook de rest van leven te horen, dat het niet vaak en veel hoeft) Hier nog steeds niet klaar met poetsen. @MiniM: gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik ben ook een actieve hyver maar heb wel veel mensen van hier erbij staan.
Minim: Ik kan het begrijpen dat je dat liever niet wil. Vanwege mijn opleiding ken ik mensen uit het hele land en heb ik deze ook op hyves, dus een paar extra mensen uit alle uithoeken van het land valt bij mij niet op Idd, mss eens een ontmoeting, over een tijdje als iedereen zwanger of bevallen is
Vaddie; Oowja, nu weet ik het weer, die ene keer dat je man wel wilde klussen en gelijk zwanger. Dan ga ik ook maar hopen dat het bij ons ook zo zal zijn
Ja hier ook. Ik mag 2 dagen eerder dan jij. Ik had de vk nog gebeld of ik niet voor het weekend mocht komen, maar dat wilde ze toch liever niet. Echt pas na 10 weken omdat ze dan ook alle metingen goed kunnen doen.... Jammer Met vlagen ook weer misselijk en erg moe, maaar nog een week of 3 en dan komt het goed (hoop ik)
Ik ga zo even bellen met mijn Studieloopbaanbegeleider over het afronden van de opleiding en mijn stage. Ik hoop op goed nieuws...
MiniM begrijp het ook wel hor!! Heb t zelf ook wel een beetje, maar meer met kinderen die bij mij op de BSO zitten en hun ouders. Die heb ik er laatst allemaal afgehaald. Heb regelmatig foto's die niet voor kinderogen geschikt zijn. Leuk ok een keertje af te spreken, wil dan wel minimaal zwanger tegen die tijd. Jaaaaaaa nieuwe buikfoto's!!! Ik vind ze geweldig steeds dus kom maar op! Vaddie, ik heb deze ronde rond mn ei ook 1x geklust....hopelijk is het bij mij ook op zn Vaddies!
@ Wen: Sorry late reactie maar mijn vriend vind t ook zo raar dat 'forumgedoe' Hij snapt echt niet waarom ik daar iets aan denk te hebben whahaha. @ Hier: Ik zag bij het teruglezen dat er ook dames zijn die elkaar in t echt zien! Waar komen jullie eigenlijk vandaan? Als iemand het niet wil zeggen is het ook prima Ik woon zelf in de buurt bij Breda...
Stampertje, je bent nog niet lid van onze gemeenschappelijke hyve? Wil je je bewust niet aanmelden of wist je het nog niet? Daar hebben we een topic met alle woonplaatsen dacht ik. De hyve is geheel veilig...niks wordt op je openbare hyve gezet.
Tja mn geduld is nu toch wel aardig op hoor meiden, maar ja wat moet je eraan doen he? Lekker hier erover praten vind ik wel heel fijn. Tina: Ja ik heb een verwijzing naar de gynaecoloog. Afspraak staat op 19 juli. Duurt nog erg lang. Verder heb ik natuurlijk een maandje terug al een echo gehad waar niets verontrustends op te zien was. Uitslag van mn bloed was ook goed... Niet in de overgang whahaha! Schoot wel in de lach toen ze dat zei. Maar blijkbaar komt dat dus ook wel voor bij jonge vrouwen. Ik raak gelukkig niet zo snel in paniek, maar de angst dat het bij ons niet gaat lukken slaat zo nu en dan wel erg toe hoor. Het rare is ook dat ik op een of andere manier altijd heb gedacht dat ik onvruchtbaar zou zijn ofzo... Zou echt ten einde raad zijn als dat zo was. Fijn Vaddie dat het wat beter gaat met je gebit. Nog een week en dan gelukkig weer al je tanden. Ik zou ook wel willen afspreken met ons cluppie! Lijkt me leuk jullie in levende lijve te zien. Maar idd Skaya ik wil dat ook alleen als ik zwanger ben eerlijk gezegd. Mira ik duim voor je voor goed nieuws! Stampertje: Ik woon ook niet zo heel ver van Breda. Ben benieuwd hoe Juultje het heeft op vakantie...
NOD lijst: 14 juni - Skaya (43 dgn?, 4e ronde, 1e kindje, 22jaar) 17 juni - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar) 21 juni - Uiltje (32? dagen, ronde 3, 1e kindje, 29jaar) - Mira85 (??? dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni - Kwiebje (33 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar) 24 juni - Deesjedees(34 dagen, ronde 1 na 2mk, 1e kindje1 25jaar) 28 Juni - Me83 (27 dagen, ronde 3 , 1e kindje, 27 jaar) - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) 5 juli - Tina85 (in optimistische bui +/- 41 dgn, 3e ronde na BBZ, 1e kindje, 26 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) Vlindertjes -Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, nu vmk 4wk? Mn NOD een dagje later gezet. Niet helemaal goed berekent denk ik...volgens mn banner is het 1 dag later...dus vandaar!
Oh haha ja ik woon nu ook weer niet zo dichtbij... Ik woon dichter bij Roosendaal. Daar werk ik ook, dus moet nu gaan rijden anders ben ik te laat!
@ Jannie: Wil je me aub toelaten bij de groepshyves?? thanks.. @ Wen: Ik ben geboren aan de andere kant van de brug Eiland tholen, niet tholen zelf hoor..
hahaha ja is vlakbij, ik ben dus van 'Hoe dichter bij Do..., hoe rotter het wordt' hahaha. Ik niet hoor, ben heeellll leuk..