Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nou ik ben terug :)

Gyn was heel tevreden over mijn gewichtsverlies. BMI van 34 word als max aangehouden door het ziekenhuis, en daar zit ik met mijn 32-33 dus mooi onder.
    Ik heb trouwens niets gezegd van mijn positieve test vanmorgen :) Was zo bang dat ze me naar huis zou sturen... dus heb gewoon gezegd dat ik al een tijdje niet meer had getest omdat mn testen toch nooit positief werden. Manlief wou dat er een echo werd gemaakt. Hij wou zien of je dat eitje zag zitten ;) dus met het excuus "zouden de cystes op mijn eierstokken al minder zijn door mijn gewichtsverlies" een echo gehad. :D En........

.....wou houden de spanning erin :p:D.......

de cystes op mijn eierstokken waren weg! :D:D:D:D En er was 1 duidelijke follikel te zien aan op de linkereierstok. Gyn zei dat mijn pcos-beeld op de eierstokken verdwenen was, en dat die ene follikel in de komende tijd zou gaan springen :D:D:D:D:D:D:D:D
    Ben zo blij!:D:D:D:D
    Heb toen gezegd dat ik schrik had voor een terugval in mn pcos. Ze zei dat de kans klein was. Als ik nu ongesteld word moet ik bellen met het zh en dan krijg ik vanaf dag 10 follikelmetingen. Zo gaan ze me volgende cyclus volgen. Zijn er dan weer problemen met het doorgroeien van eitjes, dan krijg ik de cyclus erna medicatie voorgeschreven. Advies voor de komende tijd...lekker vrijen! :) en over twee weken een zwangerschapstestje proberen. Als ongi doorkomt even bellen voor monitoring.

Dus goed nieuws hier. Ik heb met manlief afgesproken dat ik gewoon rustig doorga met afvallen. 2 modifast maaltijden en 1 normale maaltijd per dag. En klussen!

Mira en Nino: meiden, laat de koolhydraten zoveel mogelijk staan! Zoals jullie bij mij zien zijn zo de kilos eraf en de kralenkrans-cystes op mn eierstokken zijn verdwenen :) Even doorzetten dus. Je ziet dat het bij mij geholpen heeft! En verder positief denken!

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Ah nino...ik lees nu pas dat je follikelmeting niet goed was :(
    Wat balen zeg! Hoopte zo dat ze mooi zouden doorgroeien.

Nou, ik hoop dat een koolhydraat-arm dieet en de volgende kuur betere uitkomst geeft! Moed niet laten zakken meis! Ik weet dat het kan! Hoop dat ik een voorbeeld voor je kan zijn :) *geeft nino een hele dikke knuffel* Kom op meid...wij sleuren je naar die positieve test!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Wat een goed nieuws meid!!! Lekker hoor, kralenkrans weg en onder de hoogste BMI :D Nou, lekker klussen met dat mooie eitje van je en dan snel naar een roze test (nu we toch in de positieve vibe zitten :p) :D

Bedankt voor jullie mening over programma van de GYN of eetpatroon 'Grip op koolhydraten'. Misschien, zat ik te denken na jullie reacties te lezen, kan ik beide wel combineren. Dus het programma van de GYN volgen en daarbij, met de diëtiste die in dat programma zit, bespreken of dit eetpatroon niet iets is, aangezien ik met reguliere middelen niet af val. Eventueel kan ik de map die ik van de vorige diëtist heb gekregen, met al mijn weegmomenten erin, meenemen als bewijs. Bij de GYN eens bespreken of dat mss iets is!

4. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Yesss Tina! Wat super goed nieuws! Klus er maar lekker op los, dit ei moet je goed gebruiken... En fijn dat ze je in de gaten gaan houden met follikelmetingen. Moet je dan ook om de dag komen voor een echo?

Dankjewel Tina voor je positiviteit. Doet me goed. Hele dikke knuffel terug.

Hoop alleen niet dat ik heel erg af ga vallen door koolhydraatarm te eten. Ben eigenlijk best tevreden met mn 1.71 m en 63 kg. Dan mag ik af en toe best eens een lekker frikandelletje speciaal hmmm!!! Ook niet verkeerd.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Tina, wat super!!! zal zeker een goed gevoel geven... lekker klussen dus :D en geniet ervan!!!

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Vandaag en lange autorit zeg... 220 km erop zitten... Geen aanrader:(
    Maar buiten dat gaat t goed.

Ik ga even terug lezen en proberen te reageren!

@Tina, ik zie je foto! Wauw! Goed nieuwe toch? En altijd als je een afspraka hebt bijv bij de dokter voor rugpijn is de pijn aan je rug over. Zo ook nu bij jou met de gyn. Maar een ei! Ei ei ei en we zijn zo blij! Fijn dat het goed was!

Mams136, fijn dat je weer goedgekeurd bent;)

Nino, balen meis maar wel positief blijven he! Zwanger worden is echt schitterend, dan maar met een beetje hulp!

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nino:yep, vanaf dag 10 in de nieuwe cyclus (als die er komt;)) zou ik dan om de dag ongeveer langs moeten komen. Volgens de gyn wel een intensieve bezigheid, maar dat is de enige manier dat ze zicht krijgen op mijn cyclus.
    Manlief was ook wel blij dat ze me eerst zo een cyclus willen monitoren vooraleer ze medicatie voorschrijven. (denk dat het risico op een meerling hem beetje heeft afgeschrikt ;) :D)
    Ach ja, we zullen dit ei eens eerst goed benutten :) en kijken wat de tijd ons brengt :)

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Haha, een meerling, daar begon mijn moeder ook al over nadat ik had vertelt dat ik PCOS heb: "Maar zonder hulp is altijd beter, je hebt met die medicijnen namelijk kans op een meerling wist je dat?!?!" Die ziet me al aankomen met een echo "Gefeliciteerd dubbel-oma!!!" :D Ik had al tegen haar gezegd dat het mij niet uit zou maken als het zo zou zijn. Dan maar een meerling hoor, zolang ik zwanger raak is alles prima!!!
    Dus, klussen meis! Manlief het bed in sleuren en klussen tot je erbij neer valt ;)

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Nino, ik zou gewoon het vertellen hoor als jullie daar behoefte aan hebben. Denk dat het zo opluchting voor je is, als je er met hun over kunt praten. Logisch dat daar dan bezorgdheid bij komt. Maar ze houden van je. Dus dat kan niet anders, maar wil niet zeggen dat je dan altijd maar je mond moet houden. Denk dat het heel goed voor je is, als ze je zo dierbaar zijn om er juist over te praten. Knuffel meid!

@Tina, zo heb jij ff een topdag! Wat een super mooi nieuws! Ben zo blij voor je! Lekker klussen vanavond jullie..:p

@Mira, ik zou zelf ook het advies van de gyn aanhouden. Dat is er niet voor niks toch.

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina wat een fantastisch nieuws zeg!!! Wat zal jij blij zijn.

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    heeey dames :)

Vandaag om 14.15 naar de fysio geweest..

Okt. 2010 ben ik toen ook bij hem geweest, toen stond mijn bekken gekanteld.. Na een paar keer flink duwen en trekken *en dus pijn lijden* is t wel verbeterd toen..

Nu is er dus t zelfde aan de hand, alleen is mijn rug wat holler geworden door de zwangerschap.. Het advies: Rustiger aan doen op t werk, niet bukken/tillen, extra rustmomenten (zitten) inlassen op mijn werk..

Jammer genoeg namen ze mij gisteren al niet serieus op m'n werk dus er zal toch wel geen rekening met mij gehouden worden :( Er werd 2x tussen neus en lippen door overkapt gezegd dat ik me aanstelde.. Fijn he, zulke collega's!!! Grrr...

Gelukkig vandaag en morgen vrij, dan vrijdag,za,zo weer werken.. bah!

Sorry voor t ego-bericht..

@ Tina: Supergoed ej :D ben blij voor je !

@ Nino: Balen meis.. :( sterkte..

Ps. Wen: vanavond ben ik in jouw woonplaats :p Bij vrienden van ons op visite :)

12. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. eindelijk een eitje in zicht!!!! klussen maarrrrrr!!! dat worden weer aardschokken hoor!!

@nino.. meis wat vervelend allemaal.. nou ja gewoon k*t!
    als je de steun van je ouders nodig hebt en je bent al heel hecht zou ik het wel vertellen.. wat vind je lief ervan? wil die het vertellen?

denk ook niet dat je ouders je erop aankijken als je het voor de reis zou vertellen want daar denken ze echt niet bij na.. vertel het wanneer je het voor jezelf een goed moment vind zonder gestoord te worden door vrienden of kennissen die er niks van hoeven te weten.

dikke knuf meis!! hopelijk ook voor jou snel een eitje.. en ps.. probeer je dieet te veranderen zonder af te vallen want dat is echt niet nodig!(ik heb zelfde gewicht en lengte en ik word als te slank gezien!)

13. me83

me83 Niet meer actief

@stampertje.. wat een stel ongevoelige ****************

hopelijk kan je meer je ei kwijt en steun krijgen bij je leidinggevende oid!

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @stampertje, lekkere collega's heb jij zeg. Daar ben je mooi klaar mee. Maar wel fijn dat de fysio de ergste druk er even af heeft kunnen halen. En laat je niet gek maken. Er is er maar 1 (nou ja, 2 dus :p) die nu dab belangrijk zijn. En dat ben jij en die kleine frummel. Aan jezelf denken hoor meid!
    Zal vanavond een stoel voor het raam zetten, ga ik heel de avond zwaaien, stel dat je langs komt..;):p

15. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. ik heb me ook afgevraagd waarom ik steeds 1 week voor me ei bruinverlies had.. soms is het ook gewoon normaal.. ik heb het al sinds ik stopte met de pil en schijnbaar hoort het bij mij...

het hoeft niet perse aan iets te liggen al kan je altijd je ha contacten erover als je er mee zit

heb jij het altijd al gehad na het stoppen of sinds een paar keer pas?

16. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ me: whahhaha nee, die leidinggevende is gewoon een van die #*+@$! Ze zei; jaaaa zwanger zijn is n gezonde ziekte met af en toe een PIJNTjE!! Stom wijf.. Voor een pijntje twijfel ik niet om me ziek te melden!! :s

@ wen: das goed :D weet niet hoe groot het daar is maar wie weet rijden we langs :p
    Zou t wel leuk vinden om ns te meeten :)

17. me83

me83 Niet meer actief

@stampertje.. ohh lekker dan.. heeft ze zelf geen kindjes dan? hahahaha ga lachen als ze strax zwanger is en lekker kotsent boven de plee hangt!(sorry moest even:p)

18. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Haha ja zou ik ook lachen vinden, maar ze is 40 en heeft volgens mij wel kids..
    Zij is gewoon raar, je mag alleen ziek melden als je meer dan 40 graden koorts hebt, anders moet je gewoon komen..raar he! Ach jaaa.. Nog even, vanaf 1 sept ga ik overstappen! X

19. me83

me83 Niet meer actief

ohhh nog eventjes volhouden! het is al bijna hoor ,,,aftellen mag!!!!

waarsch. is ze vergeten hoe haar eigen zw schap ookal weer was.dat gebeurt nog wel eens als ze zich met de pijntjes ed van andere bemoeien!

advies: vooral even nog bij haar langsgaan mocht je een keer buikgriep oid krijgen.. jij beroerd ,dan zij ook:p

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff meiden effe ego want ik ben helemaal kapot.
    Vanmorgen dus vk geweest en daarna in de voortuin bezig geweest.
    Plantjes potten,graven,harken...de hele ratteplan. Het was 1 grote zandbult en nu en netjes tuintje.(ben van 10 tot 14:30 bezig geweest)
    Nog 4 machines was weggewerkt,uitgebreid gekookt..
    Maar ik heb zo'n onwijze pijn aan mn rechterheup :( Kan amper lopen, zo'n pijn doet het.
    Zal wel veeeel te veel gedaan hebben vandaag maarja het moet wel gebeuren..
    Dus ik ga nu maar lekker lang en heet douchen terwijl de kleine man een dvdtje van Brum kijkt op mijn bed.
    En dan daarna fijn op de bank ploffen en helemaal niks meer doen!
    Heerlijk, zo'n vrije dag :p

Deel Deze Pagina