@ tina, wat een goed nieuws zeg. Een mooie smile op de test. Nou laat de muren maar weer trillen dan. @ stampertje, Ik kan daar zo kwaad op worden dat collega's zo reageren. Denk dan wel eens je moet het zelf maar eens voelen. Ik heb dat ooit met een collega gehad die ook zo raar kon reageren als ik last van mijn rug had. Nu heeft ze zelf een hernia gehad en nu krabbelt ze terug. Kijk echt goed uit met je rug he. Je hebt er maar eentje en die moet je hele leven lang mee. Je hebt een zwaar beroep dus probeer wat rustiger aan te doen. En anders je ziek melden. Dan heb je zeker je rust. Misschien dat de fysio wel rust wilt voorschrijven.
@Stampertje: wat een *piep* collega's! @Uiltje: wat jammer zeg!!! Ik snap dat je teleurgesteld was! Je eigen bedrijf zit er trouwens wel mooi uit! @Tina: jaaaaaaaaaaaaa, wat een super nieuws! Ik ben zo blij voor je! Natuurlijk gun ik het iedereen hier, maar jij bent altijd zo positief en zo lief voor iedereen, dat ik er helemaal blij van wordt voor jou! Ik hoop zo dat je dit ei kunt benutten!!! En anders gaan ze je in de gaten houden en komt het daarna alsnog helemaal goed! Op naar een Tina en Tinaman wonder!!!
Tina: Hoe was je nacht? Eitje goed benut Stampertje: Hoe onbeschoft kun je zijn als collega... Nog even volhouden en dan ben je weg, geen stomme collega's meer, maar leuke, gezellige, nieuwe collega's!!! Uiltje: Wat jammer meid! Op naar een nieuwe ronde, met nieuwe kansen Om 8.30 uur stond de huisbaas al weer aan de deur om weer wat te schilderen. Die dacht dat ik nog sliep, dus durfde niet aan te bellen. Maar ik had net gedouched, dus alle gordijnen zaten nog dicht Hij is nog bezig, maar hoop dat hij toch wel zo klaar is. Ik kan niet lekker mijn gang gaan als er iemand hier rond loopt...
criminal minds.. wel afgezien, maar ben het alweer kwijt... oeps... mira, die was er lekker vroeg bij... vaddie, lekker dat het waterprobleem is opgelost... tina, genoten van elkaar gisteren? hoop dat het een mooi resultaat mag hebben hier mannetje al vroeg op pad.. moest naar brussel vandaag.. kids waren weer vroeg, maar moeten zich tot 9.00 maar lekker zelf vermaken... hebben nu net broodje op en zitten lekker filmpje te kijken. zo nog ff aankleden... vandaag behalve huishouden geen plannen,.. heerlijk... hopelijk komt de zon straks nog door.. zou redelijk warm worden, dus wilde badje neerzetten....
@Mira: dat is dan zeker aan de vroeg kant ja, haha. Maar ik snap je wel hoor, als er mensen in je huis zijn, is het toch anders, ook al beweren ze dat je gewoon je gang kunt gaan. Had ik ook heel sterk met de verbouwing van de badkamer...
Jannie en Dutch: Klopt, behoorlijk vroeg. We hadden geen tijd afgesproken toen we elkaar gisteren spraken. Had hem verwacht rond een uurtje of 9, mss zelfs half 10 pas, maar ik ben al blij dat ik net uit de douche was en aangekleed Hij is er nog steeds, vermoed dat hij vandaag zeker tot rond lunchtijd hier is, dus nog een paar uur
Eerst en vooral bedankt voor alle leuke reacties en aanmoedigingen voor mn ei Jullie zijn superlief! Hmmmzzzz! Ik ben kapot! WAT EEN NACHT! Als we dat ei maar niet aan flarden geschoten hebben! Vanmorgen nog een testje gedaan... ...dus vanavond nog maar eens gezellie doen Stampertje: wat een rotte opmerkingen van je collega's... Ik kan me der wel iets bij voorstellen. Ik krijg soms ook wel eens van die opmerkingen (heb vaak last van migraine) Ik probeer me er niets van aan te trekken. Als het me teveel word zeg ik ook wel eens "ik kan ook gewoon naar huis gaan en jullie laten zitten hoor!:x" In jou geval zou ik het zware werk echt gewoon laten staan. Moet iemand anders maar doen! Jij moet echt aan jezelf en de beeb denken! En anders echt naar de dokter en gewoon rust laten voorschrijven! Laat die collega's dan maar gaarkoken in hun eigen vet als ze geen sympthie voor je situatie kunnen opbrengen...laat ze dan maar lekker in de str*nt zakken! Die mensen zijn het echt niet waard dat jij zo pijn lijdt! Ik hoop dat je nieuwe collega's bij overplaatsing meer respect hebben voor je. Minim: nog zo een gevalletje gaan!gaan!gaan! Goed van je dat je volgende week kortere dagen werkt! alle zwangere meiden: Ik begrijp dat jullie nog zoveel mogelijk willen doen; thuis en op het werk; maar weet wel dat dat kleine wondertje in jullie buik heel veel energie vraagt! Dus bij deze schrijf ik jullie allemaal extra rust voor! Rustig aan dus! Het heeft geen zin om jezelf voorbij te lopen Dus vanaf nu allemaal op tijd naar bed, extra rustmomenten gedurende de dag, en een verplichte avondmassage van manlief! Zo...nog een "dokterskrabbel" van mij eronder... Klaar! Ik zie net dat jannie goed bezig is! Hoop dat het zonnetje straks doorbreekt voor je! Wen: Oooh wat leuk! Je nieuwe auto! Nieuwe auto's ruiken altijd zo lekker! Nu nog een hippe autostoel en je bent der helemaal klaar voor meis! Vaddie: Hoe is het afgelopen met de auto? Meiden ik ga weer aan het werk! Laatste dagje voor deze week Morgen vrijaf voor een bruiloft, en ga ook nog bij mn ouders op visite. Ow en moet ook naar de ha voor bloeddrukcontrole. Pfew...druk druk druk! Maarja...ik mag dat...ben tenslotte (nog) niet zwanger Toedelodoki! Tina
Tina: Ha, onze positieviteitsgoeroe is ook weer wakker Tuurlijk steunen we bij je ei. Dat moet toch gevierd worden *Haalt de slingers en de ballonnen uit de opbergbox om alles te versieren* Haha. Fijn dat je goed gebruik van je ei hebt gemaakt. Vanavond nog een keertje en dan moet het helemaal goed komen Vanavond je manneke nog een keer verleiden!!! Oow, ik ben nu al benieuwd naar je gevoel en een eventuele test die je over 2 weken mag gaan doen!!! Ik gun het je allemaal meis!
heerlijk he... die positiviteit van tina.. meis het is jullie zo gegunt!!!!! en je hebt er hard voor gevochten!!! -10kilo is niet niks hoor!!! we gaan weer 2 spannende weken in op het wachtbankje!! ben blij dat ik dat gehad heb
NOD lijst: 22 augustus - Kwiebje (31 dagen, 7e ronde, 1e kindje, 31 jaar) 25 augustus -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 26 augustus - Nino (gegokt op 28 dgn, jan.gestop me pil, 1e kindje, 26 jaar) 1 september - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (46dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) 7 september - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling! - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) Ta-ta-ta-ta-taaaaa! Deze maand zit ik echt echt op het wachtbankje en niet zoals vorige maanden er net naast Feeling good! Tralalala! *zet feesthoef van mira op*
Hey dames! Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar ik wel en niet op heb gereageerd, sorry dames @ Uiltje: Erg jammer Hopelijk de volgende ronde beter! @ Wen: Verdorie, wij heel de stad rondgereden en gezwaaid, was je weg Heb wel je man door t huis zien lopen, leuke vent hoor hahaha. @Rugproblemen: Thanks allemaal voor jullie support/lieve berichtjes Doet me goed!! En ik ga me op mn werk gewoon heeeeel afhankelijk op stellen Met mij valt niet te sollen @ Vergeetachtigheid: AAAAAALLEMACHTIG! Sta ik net in de c1000, moest ik er gewoon moeite voor doen om te bedenken hoe die ene soort brood heet *met zo'n tijgervelletje duuuuuuuuuuh tijgerbrood kneus!!!!* Echt te beschamend voor woorden :S @ Buikje: Niemand snapt dat ik al op 18 weken zit als ze mijn buikje zien Mooi zo hoor, dan hoeft er ook veel minder af na de bevalling Houwe zooooo @ Vanmiddag weer entertainen! Moet in Bergen op Zoom een opdracht doen.. Spelen in een speeltuin met allemaal kiddo's En die moeten dan als prins of prinses naar de speeltuin komen whaha. Ben benieuwd En hoop dat t droog blijft :S
Stampertje: Nee, niks meer gehoord van Leilani. Mss komt ze weer langs als de mirena verwijderd is... Tina: He, gezellig samen met mij op 1 september Kunnen we samen feesten *pakt ook een feesthoedje* al weet ik niet zeker of ik mijn ei heb gehad. Deze ronde eens zonder ovutesten om er minder mee bezig te zijn. We klussen gewoon regelmatig en hopen er het beste van...
mira, lekker ff er minder mee bezig zijn.. hopelijk merkt eitje het en laat eitje zich lekker bevruchten gaan we er weer een mooie roze maand van maken ??? het word steeds rozer straks alleen nog maar roze
Jannie: Ik hoop ook dat het eitje het merkt, maar met de PCOS van mij weet je maar nooit natuurlijk. Ondertussen geen ovutesten, proberen af te vallen en regelmatig klussen tot in ongi wordt Op naar roze, roze en nog eens roze
Dankjewel voor jullie lieve reacties. Vanavond nog maar ff met mn mannetje over hebben. Gistermiddag kwam mijn beste dinnetje langs en die vroeg wanneer wij nu eens met de pil gingen stoppen... Ga t binnekort toch maar aan mn ouders en vriendin vertellen. Hier inmiddels al op dag 2 van primolut. Valt tot nu toe nog mee met de bijwerkingen. Hou alleen geen haar meer over, maar schijnt door PCOS te komen las ik ergens. Heb echt nog maar een fluttig dun staartje. Er komen echt lokken tegelijk uit. Heb jij hier misschien ook last van Mira? Hier nog geen zon te zien... Tis zelfs aan t regenen. Wil ook nog ff lekker een stukkie fietsen met mn hondje (heb een mandje hihi) Stampertje: Haha ik woon vlakbij Bergen op Zoom. Heb er eergister nog lekker geluncht op t terras. Veel plezier met alle prinsjes en princessen. Wen: Leeeuuuk je nieuwe auto! Wat een cadeau he! Geniet er lekker van. Tina: Goed bezig!!! Dat worden 2 lange maar spannende weken. Ga heel hard voor je duimen. Liefs
Me: Ramen zemen om half 10 ? Jij bent goed bezig. Ik zou toch eens bij de ha informeren over die tussentijdse bloeding. Uiltje: He wat balen zeg! Op naar de volgende ronde. Volgende ronde moet iedereen op ROZE!!!