Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Spannend Tina en Kwiebje!!!

Hier al twee dagen heel licht bruin bloedverlies (gisteren alleen met vegen, vandaag ook een beetje in mijn inlegkruisje). Zou dat dan toch een innesteling zijn??? *nee, DutchDiva, je gaat je niet te veel verbeelden, misschien is het nog steeds gewoon je ongie!*

Welterusten meiden!

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Slaap zacht iedereen! Tina jij nog even niet. Doe je best.

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Dames... ik kom even checken of de zwangeren al op stok zijn...
    * kijkt even rond*
    Euhm daarachter! lichtjes uit en naar bed!
    *loopt streng door de ruimte*

:D:D:D:D

Truste dames! Wij gaan ook naar de slaapkamer nu :p ;)

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kiekeboe! Kan niet slapen, dus kom nog maar even hier spieken. Iedereen al lekker in bed, goed zo dames :D

Tina: Goed zo, stuur ze maar naar bed ;) Steeds tot laat opblijven, die zwangeren van tegenwoordig *afkeurende blik* ;) :p

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi ladies,

Het is vandaag dag 29 van mijn 31 daagde cyclus. Vanmorgen is mijn temp iets gestegen! Verder heb ik nog niet het gebruikelijke bruin dat mijn ongi aankondigd. Ik heb hoop!!

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik duim voor je Kwiebje!

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Ik duim ook voor je. We blijven positief :D (Geen bloed geeft moed!!!)

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend Kwiebje!

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kwiebje, spannend meis.... blijf voor je duimen!!! ziet er iig goed uit!!!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    tina, nu officieel op de wachtbank... heb voor de dames een roze pluche bank neer gezet.... een sofa ging me iets te ver.. dan zitten jullie te lekker en komen jullie er niet vanaf...

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier de jongens vanacht lopen spoken, maar gelukkig hebben ze daardoor beide een uur langer geslapen :D

straks beneden ff de boel aan kant maken en vanaaf de boodschappen.. dan morgen alleen de vlaaien halen (zijn al besteld) en de tuin.. kunnen we daarna feesten :D

verder lekker rustig aan doen... en genieten van het weer en de kids...

las trouwens ook ergens iets over lowlands... mijn broertje draait er al jaren in de beveiliging mee... dat lijkt me pas easy geld verdienen.. en in de avonden, als ze vrij hebben, drinken ze van de gasten.. die zo dom waren drank mee te nemen :p
    zou zelf ook wel een keer willen, maar das echt niets voor mijn mannetje...

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vandaag alweer 18 weken... kreeg net weer een mooi bericht van babyopkomst in mijn mail... zeker interresant voor meiden die hun eerste kindje verwachten :D... met 18 weken is de kleine incl. benen ong 22 cm en 200 gram.. en de baarmoeder rond de navel... zo leuk om elke 2 weken te lezen...

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Leuk he Jannie! Ik krijg ook van die mailtjes van verschillende sites. Vind t erg leuk om te lezen wat er gebeurd.

En jij alweer 18 weken! Gefeliciteerd!
    Hier al ruim 19. Komende dinsdag de (langverwachte) 20 weken echo!

Vind het wel spannnend! Ga er van uit dat alles goed is maar toch ff spannend tot je de bevestiging krijgt. En natuurlijk nog ff spannend tot we weten of het een jongen of meisje is. Mijn gevoel zegt een jongen, maar vannacht droomde ik dat het een meisje was. We zullen zien:)

Dit weekend ga ik echt rustig aan doen. Die autoritten van afgelopen dagen hebben er goed ingehakt. Ben erg moe en goed last van mn rug. Dus vandaag mn poets/ boodschappendag alles maar een beetje rustig aan. Vriendlief doet de zware dingen (pakken melk, flessen frisdrank enz en het stofzuigen en dweilen.) Das fijn!

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier doe ik meestal de boodschappen, maar pak de krat in de auto in en tjeerd haalt de kar dan uit de auto.. maar ff kijken hoe ik me vanavond voel als ik beneden alles heb gedaan.. misschien dat ik hem gewoon stuur... moeten echt weekboodschappen gedaan worden, want heb geen auto door de weeks..
    hoef trouwens ook niet te dweilen.. mag tjeerd mooi vanavond doen... dus alleen ff beneden soppen vandaag.... en misschien alvast het badje neerzetten voor de jongens.. kunnen ze er morgen al lekker vroeg in,..

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier gisteren lekker op tijd naar bed gegaan.
    Lig ik op bed kan ik niet in slaap komen. :(
    Viel om 2 uur pas in slaap. Wekker ging om 7:45.
    Moest namelijk nuchter bloed laten prikken voor zwangerschapssuiker. Mijn vader heeft suikerziekte.
    Denk dat ik zo nog even plat ga. Ben nog zo moe.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, leukk!!! Ga je het met ons delen wat het gaat worden? Ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft of je droom!
    Je mag mee hor volgende maand als we naar Turkije gaan! Moet je wel een week lang met hcg voor me strooien :p

Tina, meid wat een goed nieuwsss!!!! Heeft je harde werk met afvallen toch zn vruchten afgeworpen!! Fijn hoor! Geniet van het wachtbankje :D

Uiltje, wat ontzettend balen weer!

Jannie alweer 18 weken, idd leuk om te lezen zulke berichtjes!

Wen, nee lowlands lijkt me idd niet zo een goed idee nu haha. Dan had je een maand nodig gehad om bij te komen. Misschien volgend jaar weer als je je kleine zo lang kan missen.

Hier een beetje aan het aclimatiseren, maar heb behoorlijk heimwee en nog steeds het gevoel alsof ik nu juist harder aan vakantie toe ben dan ervoor. Ben er letterlijk een beetje ziek van, krijg geen hap door mn keel. Gaat wel weer over, maar ben wel aant kijken of ik samen met moeders een klein weekje terug kan.
    Volgende week mn eisprong als het goed is en dan gaan we ons nieuwe trucje uitproberen....de pre-seed!

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zo, al weer lekker geklets dames ;)

Hier is de huisbaas weer aan het schilderen, hij had gisteren gezegd "vroeg te komen, zodat hij nog iets aan zijn dag had". Hij is hier net begonnen, dat noem ik niet vroeg!!! Speciaal voor hem er weer super vroeg uit, uurtje of 3 zitten wachten op meneer... :(
    Ik zit nu rond mij eisprong (volgens de banner), maar heb geen idee of dat ook zo is. Eigenlijk nooit klachten rond mijn ei, dus zonder ovutesten weet ik niks. We blijven lekker klussen ;)

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Haha nieuwsgierige meisjes zijn jullie... Ik ook hoor!
    Maar ik ga het hier niet vertelllen want mn zus zit ook op zp. Wie weet op hyves maar dan mogen jullie er echt niets over zeggen hier!

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    daar kan ik idd wel inkomen meis...
    ik weet, dat als ik weet wat wij krijgen, ik mijn mond echt niet kan houden.. dus schoonouders hebben pech.. zij willen het nl niet weten... nou.. zij hebben bij hun 3 kinderen kunnen doen wat zij wilden... wij doen nu ook wat wij willen...

hier trouwens het ergste werkje van vandaag gedaan.. de houten jaloeziën en de ramen zijn klaar... nu ff zitten, eten en de jongste op bed.. ga ik zelf ff op de bank en vanmiddag de rest van de kamer maar ff doen..

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Tuurlijk zeggen we niks!!! We kunnen wel een geheimpje bewaren hoor ;)

Jannie: Goed bezig meid! De rotste klus is al weer gedaan ;) Straks een wel verdiend dutje doen :D

Hier net komkommertjes geplukt (hadden van mijn schoonouders een komkommerplant gekregen waaraan van die snackkomkommers groeien). Schoonvader wilde graag komkommers in het zuur maken, dus vorige week al een lading (zeker 6 stuks) meegegeven en nu weer 7 eraf kunnen halen. Daar is hij vast erg blij mee :D
    Straks nog wat schoonmaken in de keuken en badkamer (alles lekker soppen en dweilen) zodat dat deel van het huis ook weer schoon is en daarna nog ff wat boodschapjes doen. In een kookboek 2 recepten gezien die ik graag vanavond wil proberen te maken. Dus wordt nog even twijfelen welke ik zal gaan maken ;) en verder zelf nog gedroogde tomaatjes maken in de oven en daarvoor nog de tomaatjes halen ;)

Deel Deze Pagina