Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik weet t goed gemaakt, ik vertel het op de meeting! Dus plannen maar!:D

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, kom maar op met die datum en plaats!!!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Hahaha, dat is goed! Hopelijk ben ik snel zwanger en kan ik zwanger naar de meeting (zou ik toch leuker vinden ;)).

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja meeting..:DMaar snap het ook zo goed als de niet zwangere nog even willen wachten, duim me duimen rot voor meer roze hier....

@jannie, is altijd beetje dubbel lowlands. Overdag is het echt geweldig, 1 groot feest. Met een hele grote groep vrienden gaan we er altijd heen. En mijn beste vriendin is de rechterhand van Erik van Eerdenburg. De directeur van Lowlands. Haar werk is gewoon Lowlands, heel het jaar door.
    Dus vind het ook super leuk om te zien, waar ze weer heel het jaar mee bezig is geweest.
    Maar dat kamperen is 1 grote nachtmerrie voor mij. Wat een elende en armoede. puff.. maar ja, overdag met lekker weer maakt dat het dan weer goed.
    Leuk voor je broertje, geef ze groot gelijk! *proost* ;)

@kwiebje, dat klinkt goed meid! Zet jij weer even de toon voor een hoop roze!!

@minim, je hoef niks te zeggen hoor straks, het is gewoon een jongen...:p
    En Jannie een meid, weet ik ook zeker..:p:)

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oh ja, sinds ik vorige week een weekje ziek ben geweest. En ik nu 2 uurtjes per dag minder werk. Gaat het stuk beter. di en do, ga ik 2 uur eerder weg. En wo, vr en za begin ik 2 uur later.
    Maar ik heb zoveel meer energie. Nou had ik van de week heel erg de behoefte om te sporten..:$ (snap het nog steeds niet :()
    Moet me er al heel me leven toe zetten, en nu heb ik er opeens zin in. :$:(
    Nou heb ik al heel de week iedere dag, 30 min thuis op de crosstrainer gestaan. Niet een al te gek tempo, maar gewoon stevig doorbewegen.
    Zolang ik hier geen last van heb, kan ik dit toch gewoon doen?

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ohhw ik ben alweer heel de dag ieder uur aan het broekeloeren, haha.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :D hahahah oh ja, broekeloeren. Prachtig...

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Hahaha, broekeloeren? Komt goed hoor meis! Wat zegt je gevoel trouwens? Of weet je het even niet meer?

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Wat super fijn dat je jezelf zo veel beter voelt nu een stapje terug gedaan hebt. Heel erg goed dat je het aangegeven hebt en vooral prettig dat het ook echt goed helpt!!!

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, wat raar joh ahahha dat je opeens zoveel energie hebt en elke dag zo goed bezig bent op de crosstrainer!! Respect hoor! Zolang je je er goed bij voelt kan het volgens mij geen kwaad! Lekker blijven doen.

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Heeeey meisjes :D

Heb alles bijgelezen hoor :)

@ Kwiebje: Succes met de test (alvast)!

@ Wen: Wat heerlijk dat je je beter voelt!

@ Zwangere dames: Hoeveel zijn jullie al aangekomen? En op de hoeveelste week heb je toen gewogen? Ben ik benieuwd naar :p

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kwiebje, spannend meis...

hier nu 1 kilo aangekomen... maar ben bang dat dat ook nog van de vakantie is.. was na de vakantie nl 2 kilo aangekomen, waarvan ik er alweer 1 kwijt ben...

energie is hier helaas ver te zoeken...
    zwanger zijn is toch nog steeds niet mijn ding:(

wen, lekker wat minder stress qua werk.. en ja, dan hou je energie over, maar die kan je nu inzetten wanneer jij dat wilt!

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @stampertje, ik sta gewoon af en toe eens op de weegschaal. Wel in de ochtend. Savond ben ik wel paar kilo zwaarder. Maar ben denk ik nu ongeveer een kilo of 3 aangekomen.

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @juultje, hoe is het met jou meid?

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Valt nog mee met de kilo's dus!

Jannie, had gehoopt dat je je wel wat beter zou gaan voelen de afgelopen weken...misschien komt het nog?!

Dit topic gaat trouwens hard!! Hebben m alweer voor 3/4 volgekletst :D

16. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Het gaat. Lees wel mee maar reageer even niet zoveel. Ik kan op het moment niet veel positiefs brengen naar jullie allemaal. Wel fijnte lezen dat het een stuk beter met je gaat!

@ stampertje ik zit qua kilo's nog -6. En dat is nu op 16 weken.

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen juultje..

stampertje... heb de ervaring van mijn vorige zwangerschappen.. en dat is dat mijn lijf er gewoon veel moeite mee heeft.. ben snel moe, snel harde buiken.. en helaas deze keer nog steeds met vlagen misselijk.. gelukkig niet heel erg, maar fijn is anders..
    zijn meiden die het missen als ze bevallen zijn, nou... als kiespijn.. 't is dat het nodig is om een wondertje van ons samen te krijgen en dat hij het niet kan doen...

juultje denk aan jezelf he meis!!

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @juultje, aahh gadsie meid. Snap zo dat je even niet meer weet waar je het moet zoeken als je nog steeds zo misselijk bent. Hoop echt zo voor je dat je nog een periode gaat krijgen, waarin je wel volop kunt genieten. Heb je al aangegeven minder te gaan werken?Zou willen dat ik wat voor je kon doen, hele dikke knuffel meid!

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Stampertje , hier de recordhouder! 6 kg aangekomen van week 5 t/m week 18....:)

20. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dank meiden. Jullie zijn lief. Wen ik heb vandaag inderdaad besproken op mijn werk dat ik minder ga werken. Gelukkig staan ze hier heel positief tegenover. Moet denk ik eerder de strijd met mezelf aan. Toegeven dat het niet gaat is misschien wel het moeilijkste. Ach komt goed :).

Deel Deze Pagina