@Kwiebje: ik broekeloer vrolijk mee hihi en duim ondertussen dat het beetje bruin bloed dat ik de afgelopen drie dagen heb gezien van een innesteling komt, hoewel ik het zelf moeilijk kan geloven hoor. Maar mijn duimen draaien ook voor jou!
@dutchdiva.. spannend meis!! maar sta jij niet op de nod lijst? dacht dat alleen kwiebje voor me stond? @kwiebje... oeeehhh zo spannend!!! hier al wel kriebels in de buik en meer afscheiding.. maar miss denk ik het maar.. pfff.. wachten duurt lang!
Zwangere kippetjes wel rustig doen allemaal!! Je lichaam is nu een broedplaats voor je jong! Dat kost heel veel energie. Mira ik weet het zelf niet meer. Ik vertrouw er niet op dat ik het goed kan beoordelen. Ik heb in ieder geval geen duidelijke symptomen. Dutchdiva gezellig dat we samen kunnen broekeloeren! Ik had ook bruinverlies, maar dat is over. Hopen dat dat bij jou ook gebeurd en dat het een innesteling is. Mijn duimen draaien in ieder geval!
@Me: ik heb gisteren de lijst aangevuld maar ik heb net de allerlaatste terug gezocht en daar ben ik inderdaad vanaf Klopt de lijst verder wel want dan zal ik hem weer even aanvullen.
volgens mij klopt de rest wel.. kon me niet herrineren dat je op de nod lijst stond dus vandaar.. als je jezelf er net pas op heb gezet ben ik het weer vergeten hahaha..
Ik herken dit gevoel zo goed. Had het ook heel erg. Maar nu ik er aan toe heb gegeven, gaat het zoveel beter met me. Het is maar 9 mnd zwangerschap, waarvan nu nog maar ongeveer 6 mnd. Het is niet dat je voor je leven lang een stapje terug moet doen. Echt meid, geloof me alsjeblief. En doe een stapje terug. Je bent er niet zwak door, je bent super sterk! Vooral jij, je loop al zo lang met je misselijkheid. Ik hoop dan zo van harte dat het dan wat beter me je gaat, en je meer van je zwangerschap kan gaan genieten. Knuf!
Haha nu had ik zelf over mijn naam heen gelezen want ik sta wel op de laatste lijst...oeps. Ga van 26 augustus uit gezien mijn ei van een week geleden. We zullen zien...
@dutchdiva... das 1 dag na mij! spannend!!! @wen.. ik hoop het wel hoor!! zou leuk zijn .. zo allemaal roze het hele nod lijstje af!
NOD lijst: 22 augustus - Kwiebje (31 dagen, 7e ronde, 1e kindje, 31 jaar) 25 augustus -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 26 augustus - Nino (gegokt op 28 dgn, jan.gestop me pil, 1e kindje, 26 jaar) - DutchDiva (35 dagen, 9e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 1 september - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (46dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) 7 september - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling! - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) zo weer even naar voren gehaald
@Tina: koffie staat warm hoor. Verder niet terug gelezen. Zo veel gekletst hier. Internetverbinding lag eruit. Enorm heftig weer gehad afgelopen nacht. Vandaag gelukkig weer mooi weer.
@ gewicht; ik ben zelf 2 kg aangekomen, en dacht dat dat heel weinig was, maar valt dus mee Ik ga slapen, ben heel moe. Veel pijn in m'n rug, bah.. Xx
Goedemorgen, @stampertje, ik wist wel dat ik was aangekomen maar schrok er wel van. Vk zei dat t wel normaal was dus daar ga ikmaarvan uit. Vannacht weer over de kleine gedroomd. Komt denk ik omdat de 20 weken echo eraan komt
Deze keer was het een... Baby... Was net geboren en er waren zoveel mensen?? Toen ik wakker werd dacht ik, zo gaan we dat dus niet doen! Lichten de ouders en zus en brer in en dan de dag erna pas de rest ofzo.
Ook leuk, gewoon een baby whahaha. Toen ik die notificatie kreeg dat jij n bericht had geplaatst dacht ik yes, er is n pink-l wakker Ik ben al vanaf kwart voor 7 aan t werken.. Bah!! Sta weer met die k*tcollega (sorry, beetje grof maar er komt geen andere beschrijving in mij op) en die deed weer zoooo lullig! Rotmens, bah.. Zal zooooo blij zijn als ik weg ben hier, ben t spuugzat! Xx
Stampertje: Jammer dat je weer met die collega moet werken... Tot hoe laat moet je? Hopelijk een korte dienst zodat je lekker snel weer naar huis kan! En anders, lekker een beetje overdrijven Laat haar maar hollen... Waaahaahaaa, wraak is zoet! Hier vertrekken we zo richting schoonouders, dagje daar zijn en daar eten Doen we eigenlijk iedere zaterdag, met het hele gezin (behalve mijn oudste schoonzus en haar zwager omdat die op ongeveer 45 min wonen en vaak op zaterdag moeten werken) eten en bijkletsen Kan ik meteen mijn peetkindje de fles geven en lekker spelen met mijn neefje en nichtje Tot vanavond meiden!!!
Minim jij zag door de mensen je baby niet meer? Haha zo heb je wat geleerd door je droom. Grappig!! Stampertje wat moeten jouw dag lang duren zeg! Gelukkig kan je hier je ei kwijt. Wanneer begint je nieuwe baan? Hier vanmorgen weer een hoge temp en nog geen ongi of bruin in zicht. Dat zou vandaag toch wel moeten beginnen. Dat wordt weer heel de dag broekeloeren! Me en dutch hoe is het bij jullie?