Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zie in je handtekening dat Hanah1974 de pendel goed had. Was bij mij ook!:D

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Stampertje: je valt me helemaal niet af hoor :) ieder zijn mening toch? :) ben blij dat sommigen hier goede ervaringen hebben met down-mensjes :) het is inderdaad net als bij "normale" kinderen...leuke en vervelende exemplaren ;)

Zo meiden...hier begint het te onweren!!!

WOW KWIEBJE!!!! DAS EEN KNALLER!!!! GEFELICITEERD!! :D
    Eindelijk weer wat roze. Hoop dat ik over twee weken mag volgen :)

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow, kwiebje.. super meis.... gefeliciteerd!!!
    (de een maakt meer hcg aan als een ander.. en die waardes zijn heeeeeeel verschillend)

deesjedees, meis.. phoe, schikken meis.. tja, uitslagen.. heb idd mensen gehoord met een slechte uitslag en een gezond kindje.. maar ook andersom.. een hele goede uitslag en dan toch een grote afwijking... (die onzekerheid voor ons de reden om er niet op te laten testen)

vroeg merken dat je hcg aanmaakt... ja!!!!!!!!!!!!!!!!! kan zeker... ik reageerde er bij de zwangerschap van sjoerd ook al heel vroeg op... wist het al een week zeker, terwijl ik de week erna pas kon testen.. en ik reageerde zo erg erop, dat zelfs mijn man het zei.. volgens mij ben je zwanger.... maar helaas... als je het zo vroeg al voelt... voel je het dus ook als het fout gaat, terwijl een ander pas later test en niet weet dat het mis is gegaan..

hmm, oja, stampertje... heel naar zulke collega's.. gelukkig is het echt aftellen meis.. hoeveel diensten moet je nog??

moest ff bijlezen.. hopelijk niemand vergeten.. en anders moet je maar ff melden.. dan wil ik er met alle liefde nog op reageren..

gister mannetje jarig, dus niet meer online geweest.. laatste ging om 0.30 weg, dus viel mee.. hebben alles binnen gezet, maar moet nu nog opruimen.. gelukkig zij tjeerd al dat hij dat straks wel wilde doen... ben echt gebroken... vandaag maar ff een dagje rustig..
    word nog wat als ikzelf jarig ben in november... denk dat ik die maar ff oversla... kleine 2 weken erna word sjoerd 5 en moet er ook een kinderfeestje geviert worden :D idd erg , leuk, maar kost ook zoveel energie :(

ga ff lekker bammetje eten en douchen... kijken of buikje een beetje soepel wil worden..

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Kwiebje is zwanger!!

Oohh meid wat ben ik bij voor jullie. En wat een knaltest..:$
    Geweldig!!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mijn mannetje loopt als een kip zonder kop rond haha.
    Ik had er zo niet op gerekend. Ik was mezelf zelfs aan het voorbereiden dat het niet ging lukken. Vanmorgen kreeg ik ongi klachten en daarom dacht ik van we doen even een test om te zien dat het niet zo is. En kijk!!!! Oehhhhh We gaan het vanmiddag aan mijn moeder vertellen. Ik heb alleen geen cadeau ofzo in huis. Dat durfde ik niet.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meis, pas je gelijk de lijst ff aan??? dat roze staat zo leuk :D
    ennuh, weet niet of je een kleurenprinter hebt??? test ff afdrukken of mooi inpakken en als klein kadootje geven :D

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina ik duim voor jou en tegelijkertijd strooi ik mijn hcg uit. Ik heb genoeg:p.

Hanna1974 is onze forum pendelaar! Gelukkig maar, haha

Hier ontweert het ook en regen kwam net recht naar beneden! Maar het kan mij niks schelen.

Ik ga effe mijn banner aanpassen!!:D En de lijst aanpassen.

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh wat leuk! De cb test blijft 24 uur staan. Je kan die ook inpakken. Super leuk!! :D
    Zit helemaal met je mee te stuiteren, dit moment is zo geweldig.

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    NOD lijst:

25 augustus
    -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar)

26 augustus
    - Nino (gegokt op 28 dgn, jan.gestop me pil, 1e kindje, 26 jaar)
    - DutchDiva (35 dagen, 9e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    1 september
    - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    - Tina85 (46dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar)
    7 september
    - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling!
    - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk
    - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde.

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)

Zooo staat me goed dat roze:D. Ik heb de uitgerekende datum aangehouden van de calculator. Het is de verjaardag van mijn zus!! Ik ben zelf de 18e jarig.

Me ik geef het stokje door aan jou.

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed bezig kwiebje!
    Ja je zou de test inderdaad in kunnen pakken, wel leuk als verrassing toch?
    En snap dat je het meteen gaat vertellen, deed ik ook:D

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Oow, ik ben zo ontzettend blij voor je, voel de traantjes in mijn ogen prikken *veeg, snik, veeg, glimlach* Wat een mooie test meid! Je manneke zal vast helemaal gelukkig zijn.
    Wat betreft een cadeautje, gewoon die foto's printen en in een leuk lijstje stoppen (desnoods even een foto die je in een lijst heb staan eruit halen) en die mooie foto's erin doen voor je moeder.
    Kom op met de banner meid! Laten zien dat je zwanger bent :D Lekker met HCG strooien *pakt het vangnet alvast ;)* en genieten! Kwiebje op roze :D

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    We gaan het niet tegen iedereen zeggen. Alleen ouders, broer en zus en waarschijnlijk mijn beste vriendin. Mijn schoonouders zijn alleen vandaag op vakantie gegaan. Maar die blijven in nederland, dus ik denk dat we binnenkort even 'spontaan' langs' gaan.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Lekker op bezoek gaan bij je schoonouders hoor ;) Tuurlijk niet meteen iedereen zeggen, maar de mensen die dicht bij je staan wel! Zoals je al zegt, ouder(s), broers, zussen enz. Veel plezier straks bij je moeder :D

14. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ kwiebje: weet ff niet meer waar je woont.. Maar wat je ook kan doen is bij de supermarkt een leuke 'in verwachting' kaart halen, en daar iets leuks inschrijven.. Zo had ik bij ons 1..2 en dat is 3!.. Ingezet omdat ze voor de 3e keer opa en oma werden :D hoop voor je dat t ergens in de buurt koopzondag is of ofdat je n supermarkt hebt die zondags open is!! Xx

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    stampertje hier gaat de supermarkt pas om 4 uur open op zondag. Maar misschien wel bij een benzinepomp! Ik zal het eens voorleggen aan mijn hubbie. Die is nu sporten en zou er ook over nadenken. Een printer hebben we trouwens niet.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    't is dat je zo verweg woont, anders had je hier kunnen printen.. maar ja, hier is alles op zondag open, dus zou je ook naar de super kunnen gaan... geloof dat de andere winkels deze zondag dicht zijn.. (1x per maand is stad open en 1x per maand buiten)

hier de boel toch maar aan kant gemaakt... had gister een grote pan soep gemaakt, dus hoef ook niet meer te koken... zo maar ff lekker buiten zitten.. is met vlagen wel bewolkt en is benauwd.. maar nog wel droog...

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    waahhhh!!! Geweldig Kwiebje! Gefeliciteerd. En wat een knaltest!
    Wist je moeder dat jullie bezig waren voor een beebje?
    Ik zou ook lekker de test zelf inpakken of een leeg fotolijstje geven voor aankomend kleinkind.

Dees: Jeetje wat heftig meis! Moeilijke tijd voor jullie zo. Ik hoop zo dat de verdere testen gewoon goed zijn. Hele dikke knuffel.

Stampertje: Werkze. Doe rustig aan he meis, pas op met je rug. Word in ieder geval al lekker aftellen die laatste diensten. Hier schijnt ook de zon, maar ik woon ook bij jou in de buurt ;)

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    als je googled kan je idd erg leuke gedichtjes vinden voor in lijstjes :D

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    WAAAAA KWIEBJE GEFELICITEERD MEISSSS!!!!!! Wat een giga knaltest!!!! 3+ zoals op de CB zou betekenen dat je idd al minimaal op 5 weken zit?! Maar kan me voorstellen dat die termijnen niet helemaal kloppen. SUPER LEUK MEID! ENJOYYYYY!!

Stampertje, jeeetjee zeg! Dat een collega het zo voor je kan verpesten op je werk. En juist nu je het zo hard nodig heeft dat iemand het 'stokje' langzaam aan van je gaar overnemen!

Dees, wat een bericht! Ik denk dat ik het ook niet aan zou kunnen om voor een Downer te zorgen, maar of ik daarvoor de zw af zou kunnen laten breken weet ik ook weer niet. Heb zelf al 2 jaar een jongetje op mn groep met downsyndroom, dat ik dit nu wel zeker weet. Hij is inmiddels 6 jaar, zit nog in de luiers en loopt weg als je de deur per ongeluk open laat staan. Ben me op t werk al een paar keer kapot geschrokken, dat ik daar thuis full-time zeg maar, wel gek van zou worden. Verder is het wel echt een schat van een kind, ontzettend lieffff!!! Maar het lijkt me ZOOO zwaar. Ik wens je heel veel wijsheid bij je beslissingen!

Meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties hier en op hyves! Ben gisteren 23 geworden! Voel me niet ouder ineens, maar het klinkt wel weer een stuk mooier om maar meteen deze maand zwanger te worden op mn 23e!
    Kan aan mn borsten voelen dat mn eisprong eraan zit te komen, dus vandaag maar beginnen aan de klusweek. Eisprong zal iets eerder zijn dan mn banner, dus zal die ff aanpassen, net als mn NOD..

20. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ skaya: nog gefeliciteerd!! :)

Jouw pendels staan wel gericht op sept he :D jij bent vast de volgende officiele pink-l!! :D

Deel Deze Pagina