Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Wat super leuk dat je man er ook zo mee bezig is. Schattig zijn die mannen op zo'n moment he?
    Die boobies van jou zijn echt gevoelig als ik dat hier zo lees. Heb je geen last van je kleding, een BH die net niet goed zit bijvoorbeeld?
    Ik hoop echt super super super erg dat ze gewoon een zwangerschap betekenen! Op naar roze :D:D

Ik doe af en toe een ovutestje als ik zin heb om te testen en heb met manlief afgesproken dat ik op de 31 augustus (eigenlijk 1 dag voor NOD) een zwangerschapstest mag doen als ik nog niet ongi ben omdat ik die dag naar de GYN moet. Dus ik wacht nog 8 dagen af, maar hier totaal geen zin om te testen...

2. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Wen: Had je veel jongensspullen gekocht?

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Whahaha Wen hilarisch!!! :D:D:D Een meid! Leuk hoor! Hopelijk kun je de kleertjes nog ruilen hahaha

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    jep...:)

Nou zitten overal de kaartje nog aan, dus hopelijk kan ik het ruilen.
    Heb ook een hoop besteld bij Mcgregor en Gant, omdat wij die merken in onze winkel verkopen. Dus dat moet geen probleem zijn om om te ruilen..
    Heb ook een hoop gekregen, dus even de fam en vrienden inlichten om te ruilen.
    hahahahahah ohh meiden, ik moet even omschakelen hoor. Kan het nog niet helemaal beseffen..

Maar ben zo blij echt!! Een meid, ook helemaal leuk!!

5. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Haha ja dat snap ik :D Dat je om moet schakelen, als ik woensdag hoor t is een meid zou t al omschakelen zijn omdat ik de hele tijd denk dat t een jongen is :p Laat staan als je zeker denkt te weten dat t een jongen is hahaha.

@ Wen: Wacht anders ff tot na woensdag, dan ga ik mee shoppen hahaha, misschien ook wel roze ;)

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    whahahaa, snap dat je om moet schakelen hoor!!! hopelijk kan je het nog omruilen!!
    wij moeten nog 2 weken wachten...

over 3dpo en klachten... kan hoor!!! je gaat hcg aanmaken vanaf de samensmelting... zelf had ik rond die periode ook al klachten bij sjoerd... was elke ochtend weeïg.. moest eten voor ik opstond,,,nou das toch echt een zw.kwaal...
    en mijn man moest mij vertellen dat ik zwanger was... had ik zo snel op mijn ei niet verwacht... maar kan dus echt!!!! hoop het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo..... kom maar op dat die roze strepen....

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jannie: zo kan ik toch niet met mijn voetjes op de grond blijven hè :) Oh god... *steeks snel tentharingen in de grond om zich aan vast te binden* :p

Mira: Ik heb momenteel mijn "big-cup-bh" aan. Cup is wat groter omdat ik deze normaal strapless draag. Vraag me niet welke cupmaat ik heb :D ik kan dat nooit onthouden :D maar kan wel zeggen dat ik een aardige voorbumper heb :p:D mn collega's grappen er altijd mee :) maar ik lach er zelf ook wel om. Laatst zeiden ze nog dat ze de deuren moesten verbreden als ik zwanger zou worden, omdat mn tieten er anders niet door zouden kunnen :D (Heb toen besloten dat...als het zover is...ik het aankondig met een zaag in de hand..."tijd om te verbouwen mannen!" :D:D:D) Maar om terug te komen op de bh :p Hij is verder lekker zacht, dus zolang ik nergens tegenaanstoot gaat alles goed. :) Hoewel ik moet zeggen dat ze aan de zijkant (waar de bandjes ingehaakt zitten) wel zitten te schuren. Ik draag em nu niet strappless... maar zit eraan te denken om dadelijk op het wc toch maar de bandjes eraf te halen. ;)

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik kan geen bh's meer aan en 's nachts zonder versteviging is ook geen optie..
    zat altijd op 75E.. en dat bij 1m61....
    heb nu een nep ahhbra (die van de reclame op rtl7) en dat bevalt prima.. geen knellende bandjes, geen geknel onder de armen.. heerlijk... alleen voor netjes draag ik mijn sapf-bh's nog.. want onder een net jurkje kan je echt geen topje dragen...

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, tina, testen heeft nu ook nog geen zin hoor ;) maar 1 positief ding is dat je iig weet dat je eitje zo mooi was :) daarna was de beurt aan je mannetje :) dus als die zijn best heeft gedaan sta jij binnenkort op roze :D

kan je nog wachten met testen of sta je al voor de KV??? :p ;)

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kruidvatdoosjes liggen al in de la :):):) :D

Testen...volgende week woensdag op zn vroegst! :D We moeten een beetje realistisch blijven he ;):D

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, oohh wat spannend meid. Ik hoop het zoooooo........

hier ff me dochter spammen..:D
    Foto's zijn niet zo duidelijk als de vorige keer, ze lag een beetje ver weg.

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    op die rechter strooit ze HCG uit voor alle testdames die eraan komen...;)

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik vind het nu al een supermeid Wen! Laat haar maar lekker strooien :D

14. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Leuk hoor wen :D Supertof!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Ze is nog niet geboren, maar ik vind haar nu al een super lieve meid :D Dat ze nu al aan anderen denkt, goed opgevoed meis ;):p

Tina: Helemaal mee eens, het is een schatje!!!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Het is gewoon een superlief, eigenwijs topwijffie!!
    Ben helemaal om hoor meiden, tot over me oren verliefd nu op me kleine meid!!

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gelukkig wen....
    tina, hoop zo dat je er een hoop tekenen voor een posi test bij krijgt..
    mooie echo's wen!

hier begonnen met de strijk, maar kreeg last van mijn buik, dus ff lunchen (de jongens zijn aan het picknicken) en daarna weer verder...

18. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ wen: Een meid kun je van die leuke roze spulletjes voor kopen, en haarspeldjes enzoooo :D Ook heeeel leuk! En jurkjes en leggings :D Met hoeveel weken zw.schap hadden jullie die geslachtsbepaling laten doen??

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    volgens mij was ik toen 16 wkn3dgn.

Dit is 1 van de echofotos waarop ze toen dachten dat het een jongentje was. Op de dvd van de echo, hoor je haar ook steeds, ja hoor het is een jongen. Kan niet missen. Kijk maar hier zie je het nog een keer. hahahaha NOT!!:D

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Ik blijf het een grappig verhaal vinden. Je dacht een jongen te krijgen, blijkt het toch een meid :D Fijn dat je al helemaal om bent ;) Als ze geboren is lekker tutten met haar: haartjes doen, leuke jurkjes en shirtjes kopen... Heerlijk.
    En alle dingen die je al gekocht had kun je ook met wat accesoires wat meer meisjesachtig maken. Dat komt vast wel goed!!!

Mijn moeder heeft eens gezegd toen we kleertjes gingen kopen voor mijn peetkindje "Als jullie kinderen krijgen wil ik wel een meid hoor, dan kan ik zo lekker met haar tutten, leuke jurkjes kopen... Maar mam, als het nu een jongen is, dan kan je er toch ook leuk mee spelen en kleertjes voor kopen? Jaaaa, maar een meid is toch leuker om aan te kleden! Nou, ik zal aan Mira-man vragen of hij zijn best doet rond die tijd, oke ;)". Ach, eerst maar een zwanger raken, maar met de HCG van Wen haar dochtertje zal dat vast wel gaan lukken ;):p

Deel Deze Pagina