Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben zo blij, ben zo blij... mijn dwarsfluit is besteld.. na 20 jaar eindelijk een nieuwe...
    wilde mijn oude laten repareren, maar manlief hefet gezegt dat ik maar een nieuwe en betere moest bestellen...
    had nog een beginnersfluit... krijg er nu 1 voor beginners en gevorderden...
    kan ik na de vakantie eindelijk les gaan geven :D

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Gaaf hoor!!! Weer lekker fluiten :D Alvast veel plezier met spelen. Is echt super fijn om een goed, nieuw instrument te kopen :D Zou zelf ook graag dwarsfluit leren spelen. Zusje had er eens een geleend van de harmonie waar ze bij speelt (klarinet) en toen heb ik ook een geprobeerd. Ging al redelijk goed, kon er zelfs al geluid uit krijgen en een kort liedje op spelen :D Mss over een aantal jaar ook eens aan beginnen ;)
    Ik speel zelf al 16 jaar viool, 2 jaar geleden een hele goede gekregen van mijn moeder (speciaal gemaakt voor mij, die vioolbouwer werkt alleen op aanvraag en daarbij een nieuwe strijkstok gekocht bij iemand anders). Mijn lerares heeft ook een viool van hem, dus is helemaal top :D Hiervoor had ik een wat mindere, goedkopere viool waar ik 'uit gegroeid' was. Met de nieuwe viool klinkt alles een stukje beter ;)

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mijn fluit was in de hoge tonen niet zuiver en dat is als je een gemeente begeleid toch wel erg vervelend.. daarnaast ga ik na de vakantie een meisje van 17 lesgeven.. haar vader heeft bij mij in de straat accordionles, dus combineren ze dat, anders is het zo'n gereis.. en het is wekelijks gewoon 7,50 in de pokket!

zelf zou ik wel graag op zangles of pianoles willen.. maar ja.. dan zal ik eerst weer moeten gaan werken en dan heb ik meteen ook geen geld meer... misschien ooit.. als de kinders groot zijn...

4. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mooie foto's Wen...
    En bedacht me net..... Had ik toch gelijk!!! :D:D:D Ik had namelijk een meid ingevuld bij jou op t lijstje hihi!

Jannie: Leuk hoor dat je dwarsfluit speelt. Wilde ik als klein meisje ook altijd al. Veel plezier ermee.

Vandaag en morgen nog primolut slikken dan heb ik 7 dagen gehad. Laat dan de ongi maar komen...
    Blij dat het er weer op zit word s nachts vaak misselijk wakker. Overdag gaat het goed en kan gelukkig gewoon goed eten. Ben nu een week bezig met koolhydraatarm eten. Eet nu s morgens fruit en een gekookt eitje en heb net een soepje op. Alleen nog eens verzinnen wat vanavond te eten. Je mist toch best een belangrijk onderdeel. Geen aardappels, rijst, brood of pasta... Jullie ideetjes?

Liefs

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lekkere wokschotel of lekkere bak sla. vullen met alles wat je lekker vind en wel mag.. en een heerlijk stuk vlees erbij... voor mij voldoende.. misschien dat ik dat ook eens ga proberen als de kleine er is...

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nino, mijn ouders hadden vroeger vaak concerten aan staan op de tv.. nou, ik haalde als meisje van 3 de dwarsfluit er al uit (qua geluid) en riep dan altijd mooi mama...
    dus toen ik oud genoeg was en mijn armen lang genoeg gelijk op dwarsfluitles gegaan (was 9, voor die tijd muziekles en daarna blokfluitles gedaan) dus is altijd mijn droom geweest.. samen met kapster zijn... had ik die laatste droom niet gehad, was ik naar de muziekhavo gegaan en dan conservatorium gedaan.. is een echte passie :D

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Crackers! En dan liefst volkoren :)
    En in vlees en vis zitten ook koolhydraten...

Ik doe meestal 's avonds een soepje en sla. Daarbij een crackertje. En dan door de sla doe ik wel eens garnaaltjes, stukjes vis of kip. Ham erdoorheen is ook wel eens lekker.

Jaaaa nino....beetje creatief zijn hè ;)

En zoals jannie zegt: wokken vind ik ook superlekker!

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    We kunnen wel een forum-band beginnen haha. Ik zing namelijk veel.. Ook met wat betaalde optredens af en toe :)

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Wat vervelend dat je nog zoveel last hebt van je primolut... Hopelijk ga je na deze ronde op roze en is het niet meer nodig ;)
    Goed bezig!!! Mss een lekkere roerbakschotel/wokschotel met veel groenten en stukjes kip, gehakt (voor de mexicaanse kant op ;)), gyros/shoarma vlees of zoiets. Een bak sla met vanalles erin is ook lekker. Of een lekker stuk vis (liefst zonder korstje vanwege de koolhydraten in het deeg) met wat gestoomde groenten?
    Een ovenschotel is ook lekker. Vanavond ga ik een ovenschotel met broccoli uitproberen uit het kookboek dat ik heb gekocht bij dat koolhydraten eetpatroon dat ik laatst tegen kwam. Hopelijk is het lekker ;)

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hier een piano/keybord-speelster...
    Al moet ik zeggen dat het al jaaaaren geleden is :)
    Maar heb mn keybord nog! Maar als kind/puber 4 jaar muziekacademie gedaan. 4 jaar blokfluit, 3 jaar orgel/piano en 3 jaar keybordlessen gehad... En toen was ik het helemaal beu! :D

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    betaalde optredens zijn helemaal lekker... hier speel ik voornamelijk opwekking.. maar dat komt door de omgeving waar ik speel.. vind andere soorten ook leuk om te doen en heb ook in het schoolorkest meegespeeld.. nu speel ik voornamelijk met piano en gitaren en dan meestal ook nog 2 zangers erbij en af en toen wat andere instrumenten..
    en zingen... dat doe ik thuis, met de kinderen... die zijn ook dol op muziek!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nou, als we die meeting hebben moeten we geen achtergrondmuziek meer regelen ;) We hebben onze eigen band al :p Jannie met de dwarsfluit, Tina met haar keyboard, Stampertje aan het zingen en ik met mijn viool :D Nog meer muzikale onder ons???

Ik ben pas op mijn 10e begonnen met muziek maken, het jaar daarvoor AMV gehad (Algemene Muzikale Vorming) waarbij je alvast noten leert lezen, ritmes leer lezen enz. In dat jaar ook een oriëntatiedag gehad en toen getwijfeld tussen dwarsfluit en viool. Uiteindelijk voor de viool gekozen omdat ik de juf daar zo aardig bij vond en die van de dwarsfluit was wat strenger ;) Waar je als kind al niet op let om een goede keuze te maken hahaha!
    Mama speelt op het orgel, heeft een sopraan en alt blokfluit, een djembe en een gitaar staan en mijn zusje speelt klarinet en wil nu ook sax gaan spelen en daarna nog eens een keer met dwarsfluit beginnen ;)

13. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Muziek: Nee helaas... Ben als kind niet verder gekomen als wat lesjes blokfluit. Zong wel in het schoolkoor vaak een solo.
    Zou heel graag pianoles willen. Heb ook lange pianovingers. Maar ja wil nog zoveel... Dansles lijkt me ook leuk, vooral salsa enzo. Allerlei sporten die ik leuk vind. Maar allemaal geen tijd voor.

Dankje dames voor de tips. Tina crackers vind ik ook lekker, maar dat zijn juist koolhydraten. Alleen vis/vlees (ongepanneerd) en groenten dus. Ga lekker voor een maaltijdsalade met kipshoarma (van de liddle die is heeeerlijk) en veel champignons

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @nino, lekker zelf een soepje makan. Brocollisoep met uitgebakken spekjes. Of gevulde paprika met lekker gehakt.

uuhh ik kan niet zingen, kan niet dansen en ben alles behalve muzikaal.. dan ben ik wel gewoon fan!!:)

15. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ wen: Wil jij niet onze roadie zijn?? ;)

16. me83

me83 Niet meer actief

hmm muziek,, nee geen aanleg voor.. dansen vind ik wel erg leuk:D

@wen... ohhh meis wat is ze nu al lekker bijdehand zeg!!! supergaaf! wat vind je man ervan? mannen zijn vaak zo trots op een knul!

als het maar gezond is!!wn niet alle blauw wegdoen he.. wat je niet meer kan ruilen toch maar even houden tot ze er is? just in case? ohh toch een little miss J !!:D

@tina.. ik heb het ook steeds al ongeveer 2 dagen na me ei dat ik dingen voelde hoor!dus hoeft niet raar te zijn ...

hier nog gevoelige tepels en rommelende buik.gister even een kwartiertje hevige menstruatie wee pijn hahahha.. kan niet anders uitleggen.. hopelijk een innesteling.. blijft spannend hier.. nog een paar daagjes..

17. me83

me83 Niet meer actief

als we dan toch een bandje starten.. worden de mannen dan de groupies???:D:p

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Fans hebben we natuurlijk ook nodig ;) Heb je nog verzoeknummertjes voor tijdens de meeting? Dan kunnen we vast gaan oefenen, haha!

Muzikale dames: Wanneer gaan we repeteren voor de meeting? Vanaf komende zaterdag ben ik weer iedere week op scouting te vinden, dus dan heb ik geen tijd hoor ;):p

Oow, volgens mij ben ik weer in een super melige bui. Manlief zal wel helemaal gek worden als hij vanavond thuis komt, heb nu al medelijden met hem...

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Haha, groupies. Ja, als een echte band moeten we die ook hebben natuurlijk ;)
    Ben zo benieuwd naar jou testen meis! Hoop echt op nog meer roze. De 2e grote roze golf is al ingezet door Kwiebje, dus nu gaan alle dames op de wachtbank ook op roze hoor!

20. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ wen: hoe lang duurde de echo eigenlijk??

Deel Deze Pagina