Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden,

ik heb inmiddels alles bijgelezen na een weekendje weg vanwege het feit dat we afgelopen zaterdag een jaar getrouwd waren. Het weekend was echt perfect!

Er was maar 1 minpuntje (oke, minPUNT), ik ben gisteren ongie geworden (Me had het dus goed gezien!) Vanmorgen heb ik meteen de huisarts gebeld omdat ik anders bang was dat ik niet meer zou durven, en ik heb een afspraak voor donderdag.

Maar genoeg over mij!

@Kwiebje: JAAAAAAAAAAAAAAAA wat een super nieuws! Gefeliciteerd!!!!! Wat een heerlijk duidelijke testen!

@Wen: toch een meid, wat een grap! Nou ja, je kunt in ieder geval nu echt op ROZE!

@Deesjedees: dat is zeker even schrikken, maar probeer nog niet te wanhopen meid, er is een verhoogde kans, maar misschien wijst de volgende test wel uit dat er niks aan de hand is!

@Stampertje: mooi buikje zeg! En wat een leuke collage! (*Stiekem wat jaloers, ik geef het toe!*)

@Me: jij moet wel op roze hoor, hoe voel je je?

@Tina: oh, ik hoop zo dat het een teken is, het is je zo gegund!!!

@Bandlid: ik heb sinds twee jaar saxofoonles, dus als de partijen niet te moeilijk zijn, kan ik misschien een bijdrage leveren ;).

@???: moest ik nou nog meer reageren??? Ik weet het niet meer... Nou ja, dan duik ik mijn bedje maar eens in!

Trusten meiden!

2. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ dutch diva: we maken een deal.. Als je op roze gaat maak ik n collage voor je ;)

@ hier: zucht.. Moet weer gaan werken! Is toch vreselijk als je er zo tegenop ziet om te gaan werken :s maar ja.. Incl. Vandaag nog 5 diensten..morgen vrij, do-vrijdag werken, dan de ma-di nog.. Dan vrijjjjjjjjj (1 dagje) en dan begin ik op die nieuwe locatie :)
    Heb ook echt heel beroerd geslapen, ging hier flink onweren rond half 12.. Sliep toen net :s dus meteen weer wakker.. Vannacht denk ik wel 4x wakker gelegen, voor niks!
    Had gisteravond trouwens iets heel grappigs/raars.. Ik lag op mn rug en voelde aan m'n buikje, toen voelde ik ineens echt een heel hard stukje in m'n baarmoeder.. Volgens mij zat ik dus gewoon met m'n hand tegen de beeb aan te duwen :D weet niet of dat ook kan????? Was heel apart!

@ miniM; oooooh spannend, today is the day!! Ben zo benieuwd he :D alvast veel plezier/geluk/succes vanaaf ;) ik moet morgen trouwens om 15.00 in r'dam zijn, erasmuszkh. Xx

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dutchdiva balen van je ongi maar heel goed dat je een afpraak hebt gemaakt. Spannend hoor!

Me duimen draaien hier overuren...:)

Minim spannend de 20 weken echo. Alles is vast goed!

Hier weinig nieuws. Alles gaat zijn gangetje. Deze week nog 36 uur werken en volgende week iets minder...

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Meiden die een echo hebben vandaag. Veel plezier!! Hopelijk is alles goed.

Dutch balen meid. Heel goed dat je de huisarts hebt gebeld. Ik ben benieuwd.

Stampertje succes vandaag. Hopelijk kunnen ze vandaag een beetje begrip hebben voor jou.

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me mijn duimen hebben motortjes eraan, zodat ze blijven draaien terwijl ik slaap. Ik strooi gelijk hcg jou kant op.

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, mooie echo hoor. Moet er nog steeds om lachen dat ze nu een meid denken. Zou idd nog een geslachtsbepaling laten doen.

@ tina, Tja die tepels komt me wel bekent voor. Nu nog proberen te wachten totdat je 14 dpo bent.

@ hier. Gisteren gebeld door het ziekenhuis. Ik mag vandaag al komen. Ze maken eerst een echo. als de placenta goed ligt doen ze een vlokkentest. ik weet alleen niet wanneer we daar de uitslag van krijgen. Moet als het gelukt is vandaag en morgen heel erg rustig aan doen.

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Heel veel succes Deesjedees!

8. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ dees: good luck!! Hoe laat moet je? X

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Succes Dees.

Hier vandaag ein-de-lijk de 20 weken echo!
    Vind t spannend!

Wel slecht geslapen, vreemd gedroomd en dan ook nog onweer erbij en daardoor een hysterische hond... Heerlijk....

Maar goed, vanmiddag op tijd naar huis van het werk en dan nog een uurtje plat voordat we de echo hebben.

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Wij moeten om 10:25 in het ziekenhuis zijn.

@ minim, veel succes en plezier bij de 20 weken echo.

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goodmorning girls! :)

Hoor ns...ik zit erover te denken om mn naam in "tietaaaaaaaaaah" te veranderen...man man man... ik kan door de grond gaan! Wat een pijnlijke bedoening is dit zeg! Ik moet er niet aan denken dat ik zo 9 maanden moet rondlopen! :D Volgens manlief waren gisteren mn (.)(.) ook groter... Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken ;)
    Heb wel heerlijk geslapen vannacht... ik werd alleen vanmorgen wakker met één van mn kussens in mn armen. Heb schijnbaar de hele nacht zitten knuffelen en kroelen met een kussen :(:(:(:D:D:D Wat ben ik toch een muts hè :D

Deesjedees: heel veel succes vandaag! Na een vlokkentest moet inderdaad een paar dagen rust gehouden worden. En de uitslag duurt wel even hoor...ik dacht iets van 2 weken. Collegaatje van mij heeft hetzelfde gehad. Zijn echt verschrikkelijke wachtweken...

DutchDiva: Hè verdorie meid...wederom ongi geworden :( Goed dat je een afspraak met de ha hebt gemaakt! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Gefeliciteerd trouwens met je huwelijksverjaardag :)

Stampertje: Kom op meid, nog eventjes doorbijten en dan ben je van die bitches af! Wat erg zeg dat je met zo tegenzin moet gaan werken... Ik hoop voor je dat de tijd omvliegt! Op naar je nieuwe plekkie!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dutch: Neeee! Wat super jammer zeg. Ik moet zeggen, wel heel erg goed van je dat je meteen een afspraak bij de HA hebt gemaakt.
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijksverjaardag :D

Deesje: Wel fijn dat je vandaag voor de test kan. Ik wil je super veel succes wensen vandaag. Daarna een paar dagen rustig aan doen. Hopelijk duurt het wachten niet lang of gaat de tijd snel!

Stampertje: Bijna klaar bij die irritante mensen!!! Hopelijk gaan jou diensten ook lekker snel voorbij!

Minim: Eindelijk is het dan zover meid, de 20-weken echo :D Super veel plezier, lekker genieten van die kleine en daarna wat fototjes spammen want ik ben super nieuwsgierig ;)

Tina: Oow, die boobies van jou... Ik blijf duimen en hopen op goede berichten over een paar dagen ;)

Net hier een super regenbui overgekomen. Van onweer vannacht niets gehoord (of gewoon te vast geslapen om dat te horen ;)). Vandaag dus maar een dagje binnen aan de slag met al de regen.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dutch, heel veel sterkte.. en idd na de test moet je heel rustig aan doen..

miniM, heel veel plezier bij de echo, duim voor een mooie duidelijke echo zonder problemen meis.

dutch, neee, dat meen je niet... *dikke knuf* goed dat je de HA gebeld hebt meis..

me en tina, spannend meiden... zou wel mooi zijn 2x roze erbij

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zie je, toch nog wat vergeten...
    dutch, nog gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag!

hier, sjoerd is er nit, dus een beetje stil in huis... beetje jammer van alle regen.. wilde eigenlijk de stad in.. maar ff kijken of ik daar wel zin in heb... heb nl wel zin in mac.. en die is in de stad...

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden.

Heb niks teruggelezen..was gister heel beroerd en voel me vandaag nog niet heel veel beter.
    Manlief is gister voor zn werk naar Turkije vertrokken en komt zaterdag pas weer om maandag weer naar Italie te gaan tot vrijdag... PFffff moet er wel weer ff aan wennen zo na de vakantie.

Dees, veel succes en hou je rustig meid!!

Minim, jij ook veel succes met de 20 weken echo...Doe je mij ook een PB met het geslacht?

Vanmiddag weer werken en ik heb uiteraard geen bal zin!! hahahahaha Maargoed, dat gaat wel over als ik er eenmaal ben ;)

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik vind het knap dat je het kan mams...
    loop hier al te mopperen als manlief zegt 1 of 2 nachten naar belgië te moeten.. en dan is dat nog niet eens zeker.. vind het altijd erg fijn de kids 's avonds ff samen te kunnen doen...

hier ff douchen en dan toch maar met regen de stad in.. morgen is ook niet handig.. moet dan om 13.30 bij de VK zijn...

17. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Mac-tip; nieuwe milkshake! Passievrucht mango! Hmmmmm...

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja ik vind dat ook wel prettig hoor als hij er is om het samen te doen, maargoed ik heb er nu nog maar 1 he.
    Straks als de 2e er is dan is hij als het goed is meer thuis 'savonds.

In het begin had ik er erg veel moeite mee dat hij zoveel weg is maar dat word met de tijd beter. Al is het na de vakantie altijd wel weer ff moeilijk :(

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    BLUUUUUH hahahahaha
    Ik vind em viehieees:p

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010