NOD lijst: 25 augustus -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 26 augustus - Nino (gegokt op 28 dgn, jan.gestop me pil, 1e kindje, 26 jaar) - DutchDiva (35 dagen, 9e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 1 september - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (46dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) 4 september - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling! - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. 9 september eerste echo vk Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) Even de datum van de afspraak bij de vk erbij gezet. Vaddie fijn dat je ernaar vraagt. Je bent volgens mijn een van de weinigen die mijn verhaal gelezen heeft. Je wilt toch je verhaal kwijt, maar ja er gebeurt ook zoveel hier. Om een antwoord op je vraag te geven. Niemand had het eigenlijk verwacht. Ze dachten dat we er nog niet klaar voor waren. Nou we waren er inmiddels meer dan klaar voor!!! Andere reacties zet ik even in een nieuwe, anders wordt deze zo lang.
@ kwiebje: nu jullie t er over hebben dacht ik r ineens weer aan! Ik had t wel gelezen maar was aan t werk dus heb niet overal op gereageerd sorry.. Raar dat je schoonouders t moesten laten bezinken!? Is toch juist geweldig!! Niet teveel van aantrekken hoor! Xx
Kwiebje: Sorry, ik had ook meerdere dingen gelezen en ik denk dat ik vergeten ben te reageren op je (we kletsen veel te veel). Ik vind het, net als Stampertje, raar dat je schoonouders het moesten laten bezinken. Ik denk idd dat dit te maken heeft met het 'nog niet verwachten' van een zwangerschap bij jullie. Ik denk dat, als je eenmaal een echo hebt gehad en ze die zien, ze snel bij zullen draaien hoor! Dus gewoon lekker ervan genieten
oh, meis.. helemaal overheen gelezen.. ergens wel raar.. weet niet of ze altijd zo zijn?? bij ons in de familie is het nuchterheid.. en reageren nooit heel enthousiast.. hier net ff een lange hete douche genomen.. vandat uurtje in de stad wandelen een mega harde buik gekregen die niet weg wilde.. dus dan maar met warmte... nu ff NCIS kijken..
Ik snap het hoor! Ik kan ook lang niet alles bijbenen. Maar dit vond ik zo'n bijzonder moment. Mijn schoonmoeder kan in dit soort dingen heel onhandig zijn en dat weten we. Dus dat scheelt. Gisteren zei ze dat het is bezonken en dat ze het nu alleen maar leuk vindt. Ik vind het prima. Weten jullie of je met bijna 8 weken al een hartje kan horen? Dan heb ik namelijk de echo. Volgens mij hebben jullie het er wel over gehad, maar ik heb het niet onthouden. Terug zoeken is mij een iets te groot karwei. Nu effies de anders doornemen. Ff kijken wat was het ook alweer.... Wen handig zo'n meeneem bijzet tafeltje, hahaha. Flinke buik trouwens al!! Ik dacht hetzelfde als je mannetje(volgens mij) dat het er weleens twee kunnen zijn en dat die zich achter elkaar verstoppen HELP!! Minim hoe is het gegaan bij de vk?? Je houdt ons in spanning. Vaddie balen dat het weer zo geregend heeft. Heb je ook een kanaal om je tent gegraven? Ik zie dat altijd bij die nieuwsberichten als er ergens een camping in verregend. Mira wat lief dat je mannetje zo goed rekening met je houdt! Je boft maar. Hopelijk klopt de theorie en dan ben je heel goed bezig en vooral doorgaan!! En tot slot nog even: Hoi hellie!!
Hoi, Hier een smile van oor tot oor! Alles was helemaal goed met de kleine! Heerlijk om onze 'frits' weer te zien! En ja, we weten wat het is! Kwiebje, niets van aantrekken van je schoonouders. Draaien vast nog wel bij! Wen, mooi tafeltje, ik ga dat ook eens proberen Dees, hoe was het bij jou?
Kwiebje: Ik weet natuurlijk eigenlijk nog niets van echo's, maar ik dacht dat je vanaf 7 weken kans hebt op een hartje te zien. Vaak nog super klein in beeld Minim: Hoe was het? Ik ben erg benieuwd (of nieuwsgierig, dat kan ook ) Nou, we zullen zo wel richting bed gaan om ons goede gedrag voort te zetten Tot morgen!!!
Minim fijn dat alles goed is. Superrrrr. Tja naar het geslacht mag ik niet vragen, maar ik ben wel errug nieuwsgierig!!! Ohhh dan hoop ik dat we het hartje te zien krijgen!!!
Kwiebje bij mij luisterde ze niet naar het hartje maar je kon het wel zien kloppen op de echo. Weet ook niet of ze dit standaard doen hoor dat luisteren. Minim fijn dat alles goed is! Ik ben ook erg nieuwsgierig. PB'tje ?
*smelt smelt* mooie plaatje!!! hartactie was bij mij met 7w1d al te horen en te zien ik ga weer.. was ff beniewd naar de echo
hoi hellie gezellig dat je meeleest @dutch.. nog gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum!!! @minim.. wat fijn dat alles goed was! jullie zullen zeker hebben genoten van het mooie uitzicht.. mooie echo hoor! @hier morgen ochtend miss een testje wagen.. maar weet het nog niet zeker.. wel steeds met vlagen weet menstruatie pijntjes maar wel een beter gevoel als de vorige keren.. raar maar waar.. nou tot morgen ladies!
Yeah minim, ben zo blij voor jullie! heerlijk gevoel hè!! Maar kom maar door met je pb, of op Hyves. Ik hou het niet meer... @kwiebje, ooh meis. Ik schrok me kapot toen ik je berichtje las. Was zo niet de bedoeling. Maar ik vergeet het ook zo vaak. Weet dat het niet bewust is! Knuf! ik weet heel eerlijk niet meer wanneer ze het hartje lieten horen, volgens mij pas tijdens de eerste echo.
@kwiebje ik had met echo van 7 weken een kloppend hartje. Ik heb het niet gehoord alleen gezien @ vlokkentest is me reuze meegevallen Nu nog 1 dag niks doen. Kans is anders groter dat ik een miskraam krijg. Beweeg dus bijna niet. Word nu lekker verwend door mijn man.
Deesje: Ik ga duimen voor positieve berichten! Laat je maar lekker verwennen door je manneke hoor Manlief had zich een heel uur verslapen (schrok wakker toen hij eigenlijk zijn fiets uit de schuur had moeten pakken om weg te rijden :S). Dus als een gek aangekleed en mijn auto meegenomen (zijn auto heeft een lege accu ) Waarschijnlijk was nog net op tijd. Maar het gevolg is dat ik al ruim 1,5 uur wakker ben en niet kan slapen Zo maar lekker douchen en dan aan de slag!
Erg hè zo vroeg wakker zijn. Ik ben vanaf 5 uur wakker ben toen niet meer in slaap gevallen. Nu tv aan en lekker op bed tv kijken. Komt alleen niet veel op
Deesje: Idd, weinig op, dus vandaar maar meteen gaan douchen Net klaar, dus nu toch nog maar even wat tv kijken en dan lekker op de computer aan de slag, mss nog even over de markt en langs een paar winkels