Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hihi ja ze ligt een beetje met dr hoofdje gebogen naar voren, en dan de handjes en armpjes ernaast.

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, leuk een meid..

voor de meiden op de wachtbank
    *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*

kom vanmiddag nog ff opnieuw strooien!!!

me, waar blijf je????

slecht slapen.. hmm, kan ik helaas over meepraten.. sinds ik zwanger ben slaap ik zo verschikkelijk slecht :(

stampertje, s6 vandaag.. hoop ook voor jou op een mooie duidelijke echo zonder afwijkingen!

dees, doe je lekker rustig aan... laat je lekker verwennen meis.

mams, balen dat je nu ineens zo misselijk bent... misschien wat gekruider gegeten de laatste dagen?

hier, vanaaf komt mijn mannetje weer thuis.. heb hem wel gemist... en hij ons ook... hij lijkt echt op zijn moeder... heeft ook last van heimwee... 2 nachtjes uit logeren geweest en 2 avonden pet.. alleen maar huilen dat hij naar huis wil...

en volgende week gaat tie weer 2x een nachtje uit logeren...
    komt mij wel goed uit, want zijn precies de nachten dat tjeerd ook weg is voor zijn werk.. moet tie naar brugge.. iets te ver om heen en weer te rijden..

vanmiddag weer naar de VK.. eens kijken wat zij zeggen over mijn vit.B tekort... en wssl zullen ze mijn ijzer en suiker ook prikken.. en anders de volgende keer.. ijzer was nl wat laag en suiker omdat mijn mams zwangerschapsdiabetes heeft gehad..

zo ff de laatste dingen strijken en dan zijn mijn 2 manden eindelijk leeg...

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    NOD lijst:

25 augustus
    -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar)

26 augustus
    - Nino (gegokt op 28 dgn, jan.gestop me pil, 1e kindje, 26 jaar)
    - DutchDiva (35 dagen, 9e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    1 september
    - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    - Tina85 (46dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar)
    7 september
    - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling!
    - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk
    - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. 9 september eerste echo vk

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen en MiniM, meiden wat fijn dat alles goed gaat met jullie kleinee!!!! Mooie echo-foto's!!!
    Wen wat leuk een dochter!! En dan krijg MiniM vast een knul!;)

Me, heb je al getest? Ben benieuwd meidd!!

Mams, wat vervelend dat je moet overgeven, hoop dat het snel weer over gaat!

Stampertje, succes bij de echo vandaag!!!

Hier sluit ik aan op het wachtbankje! Had via een ander topic digitale ovutesten van cb opgestuurd gekregen en die gaven gisteren en eergisteren een smiley, dus flink geklust en weer afwachten. Nod is toch rond de 7 september, dus lijst weer ff aangepast.

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: goed bezig! Maarre...heb jij alweer viavia testjes gekregen? En nogwel van cb digitaal! Jij ben ook een geluksvogeltje hè :D

6. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Pfff... al m'n nagels worden gebeten en was zo trots dat ik al meer dan n jaar niet nagelbijt :S Moet r echt mee stoppen!
    Kijk ook ieder kwartier op de klok whaha.
    Mn beste vriendin gaat ook mee, die komt expres strax al, zodat ik wat afleiding heb!

Mijn 'man' was vandaag al om 6.45 wakker, dat istie noooooit! Dus vroeg ik oftie zenuwachtig was.. neeee zei tie.. krijg ik net n sms dattie toch wel zenuwachtig is hoor hahaha. Hoezo stoere mannenpraat? ;)

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    oohh meid het is ook zo spannend. Snap het zo goed. Hele opluchting straks als het goed is en je loopt weer naar buiten. Ik moest vanmorgen opeens weer huilen tijdens de echo, toen ze het beeld omzette naar 3d, en ik zo dat koppie zag en die knuisjes naast d'r gezichtje. Toen werd moeders ff emo..:) Het liefst had ik d'r zo uit dat beeld willen pakken om te kroelen..

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend stampertje.. en ja.. ook voor mannen is het spannend.. jij voelt vaak een hoop aan je lijf.. maar voor mannen is het in het begin echt een ver van hun bed show..

hier straks toch ff langs de HA voor een afspraak.. klachten worden erger voor mijn gevoel en het zit me niet lekker.. b12tekort kan groeiachterstand geven, maar ook openruggetje veroorzaken... grr. word gek van mezelf...

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @jannie, he gadsie, nou groot gelijk meid. Even langs de ha. Liever 10x voor niks, als 1 x te weinig.

10. me83

me83 Niet meer actief

ik ben hier:p hahaha,.. wel een testje gewaagd.. een schaduwtje was het.. maar zit eigelijk pas ook 9 a 10 dpo..dus overmorgen weer testen zolang er geen bloed is.. heb geen ongi pijn iig.. wel wat gerommel en orkestgeluiden hahah..

@minim.. gefeli!! op de helft!:D

11. me83

me83 Niet meer actief

staat me banner nou gewoon raar? morgen is nod? dan is het toch nog 1 dag tot testen? hmmm.. vaag. nou ik gaat weer arbeiten.. tot vanaaf!!

geniet van de regen:(

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Ha, eindelijk, daar ben je :D Nou meis, ik ga hopen op een mooie duidelijke streep morgen!!! Duimen draaien weer volop ;)

Jannie: Idd, even langs de HA kan geen kwaad!!!

Ben gedroogde tomaatjes aan het maken om n olijfolie te zetten. Afgelopen week met cherrytomaatjes geprobeerd en net een grote zak tomaatjes gekocht (voor een euro, dus dat was geweldig :D) en de helft zit nu in de oven :D Ze zijn al goed aan het uitdrogen, dus over een uurtje of 2/2,5 zijn ze klaar ;)

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me, oohhh spannend!!! ik zeg op naar die knaltest!!

@mira, heerlijk zelfgemaakte zongedroogde tomaten. Maakt me vader ook eens in de zoveel tijd. Ik vind het ook heerlijk, op een stokbroodje met kaas, en dan die tomatjes ertussen. MMMMM.... lekker...:p

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Ik vind ze ook echt super lekker. Vooral bij een broodje geitenkaas, daarop rucola en dan nog die tomaatjes erbij :D Super lekker, daar kan je me voor wakker maken hoor ;)
    Ik heb nu een hele bakplaat vol tomaatjes, doe ze straks in een wekpot met olijfolie en wat italiaanse kruiden en dan een paar dagen (weken, maanden) laten intrekken :D

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    oohh heerlijk!! maak me gek..:p Ik ga gelijk eten! hahahaha
    Geitenkaas is ook zo lekker.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Inmiddels zit ik in een geitenkaas-fase. Ik heb altijd eet-fases. Dus iedere zoveel weken, staat niet echt vast wanneer dat is, veranderd mijn smaak en dan heb ik opeens ontzettend zin in een bepaald product. Nu dus al bijna 2 maanden helemaal gek op geitenkaas en sinds kort de zongedroogde tomaatjes ontdekt ;) Geitenkaas mag je toch wel tijdens de zwangerschap? Anders eet ik de komende week wel een broodje met geitenkaas en zelf gedroogde tomaatjes voor jou :p

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ik eet het gewoon. Maar wel als ik het zelf heb gekocht. En weet dat het goed is. mijn favo is een salade met walnoten, piloze druiven en uitgebakken spekjes. Dan een stokbroodje afbakken in de oven, en daarop de geitenkaas mee laten smelten...met een beetje honging eroverheen...:D:D:D:D:D

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Je brengt me op goede ideeën! Ga ik komende week eens proberen (geitenkaas is helaas op :(). Heb net een salade met zalm, komkommer, tomaat en verschillende pitten en zaden op met daarover een klein scheutje olijfolie, maar krijg van jou salade spontaan weer honger...

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    net terug van de vk.. alles was goed, kleine ligt netjes op schema...
    alleen hartje was moeilijk te vinden.. kleine schoot elke keer weg.. gelukkig wel gehoord!

daarna ff bij de assistente langs.. ff gevraagt wat mijn b12 waarde was.. die was dus 119... echt veel te laag, dus snap niet dat ze dat met tabletjes wilde oplossen.. heb vrijdag een belafspraak met haar.. klinkt raar, maar hoop dat ze wil gaan spuiten en dat ik me dan weer een stuk beter ga voelen.. zou wel lekker zijn, zo de 2de helft van mijn zwangerschap in te gaan... (de vk zei wel.. oke, dat zou wel je hogere mcv waarde en lagere hb verklaren..dus die waardes zal ik de HA ook ff meedelen..)

kortom.. weer afwachten tot vrijdag...

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Fijn dat de kleine goed groeit. Beweeglijk zo te lezen ;)
    Ik zou ook gewoon injecties vragen hoor. Scheelt weer een hoop gedoe met tabletjes en werkt prima (volgens de mensen die ik erover gehoord heb ;))

Deel Deze Pagina