Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Dat is idd een goed idee, maar ik heb al eerder een jaar bij de diëtist gelopen en mijn eetpatroon aangepast heb. Tijdens die tijd hebben we veel veranderd aan mijn eetpatroon (was slecht, dat wist ik) en heb ik ook een boekje van het voedingscentrum meegekregen met aanbevolen hoeveelheden, nog meer info over op gewicht komen en productkeuze. Helaas hebben we (tussendoor eigenlijk ook al) na een jaar moeten concluderen dat ik gewoon niet af viel!!! Zelfs het aantal kcal teruggeschroefd van 2000 naar 1700 en 1500, maar dat hielp ook niets. Schildklier is gecontroleerd en daar kwam ook niks uit. Zelfs de diëtiste wist op een gegeven moment niet meer waarom ik niet afviel aangezien mijn eetpatroon en bewegingspatroon veel veranderd zijn. Daarom hebben we besloten te stoppen met consulten (aangezien het allemaal een beetje duur werd) en gewoon door te gaan met een gezond eetpatroon.
    Bij PCOS kan het zijn dat je lastig afvalt en dat heb ik meegemaakt! Daarom sta ik ook wat sceptisch tegenover een nieuw diëtistenbezoek die bij het programma/cursus van de GYN. Dan wordt alles onderhanden genomen (diëtist voor eetpatroon, fysio voor bewegingspatroon en psycholoog voor gedachtenpatroon in heden en verleden), dus ik ben benieuwd (en zoals ik al zei, verwacht ik ook dat dit weer eens een mislukkig zal zijn gezien mijn eerdere ervaring met een diëtist).
    Maar... ik vind het super fijn dat je met me mee denkt. Bedankt :D

Dutch: Fijn dat de HA je serieus nam en een onderzoek begonnen is. Nu je manneke nog even laten testen en dan op naar duidelijkheid. Ik ben benieuwd wat de uitslag is!!!

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Nou snap ik wel dat je vraagtekens hebt bij het dieet als ik je verhaal zo lees. Je zou idd denken dat er iets met je schildklier is. Maar die is dus zo te lezen getest. Wilde me er niet mee bemoeien, maar dacht misschien heb je wel iets aan mijn ervaring met dat boekje. Ben benieuwd of dat dieet van het ziekenhuis wel gaat werken.

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Je bemoeit je ook niet, je wilt goede raad geven ;) Je hebt goede bedoelingen :D
    Ik ben ook benieuwd wat het dieet van dat fysiotherapiecentrum (die het programma aanbieden) precies is. Mochten ze hetzelfde proberen als bij de diëtist, dan zal ik dit aangeven. Ik heb mijn behandelmap van de diëtist nog hier liggen met alle weegmomenten enz, dus die kan ik altijd als referentie meenemen ;)
    Mijn schildklier is tijdens mijn behandelingen bij de diëtist geprikt en volgens mij had de GYN dat ook weer aangekruisd op zijn lijstje (uiteindelijk 3 pagina's meegekregen ;)) voor het bloedprikken van begin augustus. Dus waarschijnlijk krijg ik daar komende woensdag de uitslag van! We zijn benieuwd ;)

4. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. ja moet wel met een korte lf.. kan dan niet te vroeg zijn.. al heb ik net testjes gehaald en het kriebelt wel hoor om te testen..

@dutch.. wat goed dat je bent gegaan! hopelijk snel meer duidelijkheid en is er niks mis met je! snap dat het vermoeiend is.. je loopt jezelf helemaal emotioneel leeg te drainen! lekker opladen meis!! chillmodus dus!!;)

@wen.. ja kan me voorstellen dat je zo gewend al was aant idee dat het een jongen werd..nu nog even wennen aan een meisje.. maar zeker allebei super welkom!

@tina.. ohhhh wat leuk dat je het kan zien op je kaartje!!! spannend hoor meis!!!

me duimen maken hier overuren voor iedereen!!

hier nog steeds af en toe gerommel in de buik.. geen ongi pijnen iig.. meer dat de huid vn me buik gevoelig is.. of aanvoeld.. en soms beetje hoofdpijntjes.. en jeukerig overal maar vooral de buik.. rare stoelgang..en vanacht opgestaan om te piesen en broodje kaas te eten met glas melk.. voelde me al echt een zwangere nachtzwerver die stiekem in de nacht de koelkast leegvreet haahahah.. hopelijk is het ook zo.. ;)

5. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. ohh van wie kreeg je je pendel? hopelijk komt ie uit hoor!!!:D

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Mijn duimen draaien ook overuren om alles en iedereen te steunen. Je wil niet weten, ze hebben geen seconde rust ;) Ook voor jou natuurlijk.
    Hopelijk krijg je nog meer van die zwangere nachtzwerf aanvallen de komende 8 maanden :p Voel je jezelf al zwanger of probeer je nog een beetje aan de grond te bijven?

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: De pendel was van charity2010. Ik hoop het ook, zou leuk zijn :D

8. me83

me83 Niet meer actief

voel vanalles maar ja.. das geen garantie om zwanger te zijn.. dat weten we allemaal maar al te goed hier... of voor een plakbeebje.. dus probeer wel zo nuchter mogelijk te blijven, iig tot ik een knaltest heb!

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hallo!

Tina, fijn van je ei!

Jannie, neem alle tips aan he. Ook rust en tijd voor jezelf is belangrijk.

Wen ik snap dat je moet omschakelen. Als wij volgende echo zouden horen dat het het andere geslacht is dan is het in eerste instantie misschien om te lachen, te twijfelen en niet te begrijpen maar je moet toch echt ff omschakelen!
    Komt goed hoor!

Nino, je bent goed bezig! Zoals mn vriend zou zeggen: alles voor het kind!

Mira, ik hoop dat je pendel klopt!

Dutch, goed dat je naar de ha bent geweest. Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn!

Hier alles oke. Weer weekend. Net boodschappen gedaan maar toch te zwaar gesjouwd. Dat doe ik niet meer.

10. me83

me83 Niet meer actief

hier net stiekem even getest.. nou volgens mij is het negatief hoor.. zie wel een soort van schaduwtje net als eerst.. maar miss blijf ik die standaard houden nu.. de test is niet veranderd met gister ochtend dus denk niet dat het wat word..

nou maar wachten op een ongi dan:(

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Nee, dat toch niet he?!?!?! Verdorie, dat is een tegenvaller. Hopelijk heb je gewoon een laat ei of late innesteling en moet je gewoon nog even wachten. En mocht je echt niet zwanger zijn, dan maar snel ongi en op naar de volgende ronde, maar ik hoop het eerste :D Knuffel!!!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Ik hoop ook dat de pendel klopt! Heb er 4 voor deze maand ;)
    Meid, je moet wel op jezelf letten hoor. Lekker je manneke laten sjouwen ;) vooral die zware tassen en kratten van de boodschappen! Nu maar lekker met de voetjes omhoog en een avondje rusten :D

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb ook ffies een collage geknutseld :)
    De laatste is van vandaag dus heb em 14 weken genoemd ;)

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Mooi hoor :D Dat buikje van jou groeit ook al goed! Foto's blijven maken hoor, ik vind het veel te leuk om te zien :D

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jaja dr zit een stijgende (bollende ;)) lijn in de groei hahahaha :D
    Ik blijf ook zeker foto's maken!!

Gaan jullie nog een fotoshoot doen met een dikke buik??
    zwangere dames met name, maar ook de dames die NOG niet zwanger zijn??

Wij hebben van Tygho wel een shoot, toen was ik 36 weken onderweg.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Jaaah! Dat wil ik hoor :D Lijkt me zo gaaf om een fotoshoot te doen. Ik denk dat de nicht van manlief dat wel wil doen (ze heeft ook onze bruidsfoto's gemaakt :D). En dan als de kleine wat groter is een babyshoot met ons. En, als wij daarna nog kinderen mogen krijgen, volgende kids ook hoor! Dan zwangerschapsfoto's met de grote broer of zus erbij en met manlief, mss nog met attributen :D Vind ik altijd zo ontzettend mooi!!!
    Ga jij bij deze zwangerschap weer foto's laten maken? En met de grote broer bij de buik?

17. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. jaaa shoot zeker wel.. hou er vanom mooie foto's te hebben.. vooral zwart wit ;)

@ mira .. ja hoop ook snel duidelijkheid.. de test is nu meer droog geworden dus lijkt duidelijker als je em op ze kant zet ipv plat laat liggen.. maar heb nu ook wat meer krampjes achtige dingen in me rug.. als ik niet zwanger ben ben ik morgen zowiezo ongi.. daar kan je de klok op gelijk zetten..

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Ik blijf duimen hoor!!! Op naar roze :D

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben ik weer :D
    lesje was leuk :D ze doet al een jaar les, maar kon haar al een hoop leren... houding was niet goed en stand van mondstuk niet.. zo leuk :D en we hebben een doel... opwekking mee kunnen spelen :D dus dat word flink oefenen..

nu lekker bankhangen...
    morgenmiddag weer alleen met de jongste.. oudste gaat met beppe en neefje mee naar "de kemphaan" hier in almere.. erg leuk... dus kan ik lekker plat tussen de middag.. wat een luxe..

me, kan je een foto maken van je test???? ben wel erg benieuwd! ik heb hem ook gekanteld op de foto gezet.. een beetje met de standen en flitser en omgevingslicht spelen.. maar ben zo benieuwd!!!! hoop dat je ongi de komende 9 maanden wegblijft!

buikfoto's.. mooie collage... hoe doen jullie dat???
    en een fotoreportage.. zou wel willen, maar kost weer een flinke duit.. dus gaat hem niet worden... laptop word ook slecht en ook mijn mobieltje is aan vervanging toe :(

20. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. daar was ik al de hele avond mee bezig hahaha.. kreeg het er niet goed op. of hij flitste weer en dan weerkaatst dat op die witte testen hoes.. dus ging niet lekker...

ik bewaar em zowiezo.. miss morgen bij daglicht dat het lukt..of miss een betere test in handen!

zoword je nog een prof fotograaf met al die experimenten met dat ding ahahha

Deel Deze Pagina