Heeeeey meiden!!!! Sorry dat jullie ff nix gehoord hebben. Zit zo met m'n hoofd in de wolken hihi. Heb trouwens nog nooit zo'n volle inbox gehad met al julle nieuwschierige berichtjes, echt geweldig Echo was echt heel mooi en leuk. Verloskundige (hoe noem je die als t een man is?) was heel sympatiek en legde alles heel duidelijk en uitgebreidt uit.. helemaal top! We zijn heel erg opgelucht dat er geen aandoeningen te zien zijn Ben nu echt aan t shoppen op marktplaats zo heb ik daarnet een woezel en pip-tissuedoosje gekocht voor de vochtige billendoekkies echt leuk... Ben zo verliefd op w&p! Vind dat echt geweldig.. mn zus gaat ook een wandbeschildering van woezel en pip hier doen Echt leuk! Hoeist met jullie?
Hihi wat grappig! Ik lees heel af en toe een willekeurige pagina omdat ik super nieuwsgierig ben hoe het met jullie gaat., en nu lees ik van nino dat ze me een beetje mist.., Danku danku!! Ik jullie ook.., maar ik vind het wel heerlijk er niet zo mee bezig te zijn, weet niet op welke dag ik zit en ook totaal geen zin om mee bezig te houden., overmorgen gaan we (kylie, ik en onze mannen) op vakantie om lekker te ontspannen, Ook voor kylie erg goed! Zal der goed doen., Verder hebben we een dorpsfeest achter de rug waar we beiden lekker een paar drankjes hebben genuttigd en behoorlijk uit ons dak zijn gegaan, 3 dagen lang! Heerlijk!! Hihihi., Ik lees dat er al wat geslachten bekend zijn!! Wat leukkkk Wen een meid., wat leuuukkkk en verder heb ik niet echt iets gelezen, en houdt ik me weer afzijdig, maar toen ik nino's berichtje las vond ik dat ik even wat van me moest laten horen! Hihi.., Nu lekker een week op vakantie en dan zal ik me met 1 a 2 week weer melden hoor., hihi Trouwens we zijn bezig met een koophuis! Vandaag bod gedaan.., er moet een nieuwe badkamer in, nieuwe keuken, nieuwe vloer en nieuwe ketel, maar daar houden we rekening mee in ons budget maar dan wordt het wel echt van ons naar onze smaak echt superrr!! Maar ook dat horen jullie nog.., Veel liefs en hopelijk veel roze de komende tijd!! Kom op he.., klussen met die handel, stilzitten kan na een roze test he.,!!! Hihihi
Stampertje: Fijn dat jullie zo genoten hebben van de echo en dat alles goed is. Hele opluchting Jah... een mannelijke verloskundige, uhm hoe gaan we die noemen... Ik denk ook gewoon verloskundige...? Je inbox zal idd wel vol zijn geweest met al die nieuwsgierige dames hier Het is ook zo leuk om te weten wat het wordt, daar sturen we graag een PBtje voor Woezel en pip, leuk leuk leuk!!! Oow, wat gaaf, een wandschildering. Wat lief van je zus dat ze dat voor je wil maken Ik ben helemaal gek van rupsje nooitgenoeg (laatst bij kruidvat al zwemband, strandbal en zwemvleugeltjes van gekocht ) Hier alles goed hoor Naar de koopavond geweest, cadeautje voor mijn zusje gekocht (die is bijna jarig ) en verder nieuwe schoenen (afgeprijsd en zitten heerlijk!). Nu nog even tv-kijken en dan bedje opzoeken en klussen
Kirsten: Meid, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat (ook met Kylie natuurlijk ). Geniet van de vakantie, lekker ontspannen en van elkaar genieten Oow, spannend, een huis kopen. Klinkt goed meid! Lekker nieuwe dingen erin en helemaal naar jullie smaak, heerlijk Klussen komt goed hoor Nu nog hopen dat de zaadjes en het eitje elkaar vinden (als ik al een eitje heb gehad...) en dan gaan we naar een roze test
@kirst.. jaaa we missen je hoor!!! maar zie aan je bericht al dat het je goed doet zo!! houden zo meid!!! en wat goed zeg voor je huisje.. spannend!!! hopelijk gaat het precies zo als jullie willen.. lekker je huisje doen enzoo.. de rest komt wel! veel plezier op vakantie meis!!! ook voor kylie natuurlijk.. geniet ervan!! @stampertje.. ohhh meis woezel en pip is zooooo leuk!!!! vind het echt voor babies! anders ga je al gauw naar cars of dora ofzo.. maar w en p is echt voor de kleinste! leuk hoor een muur schildering.. zag er hier al 1 voorbij komen int topic babykamers.. erg mooi! ben benieuwd!! @mira... lekker bezig meid!!! lekker shoppen hoor
Mams, mooi hoor je collage! Stampertje, het leven is mooi he op die wolk! Kirsten, fijne vakantie! De rest, sorry dat ik jullie niet genoemd heb, mn ogen vallen dicht... Welterusten!
Mams mooie buik hoor! Me ben ben benieuwd naar je testje. Hoop dat het alsnog zo mag zijn voor je. Wat denkt iedereen dat kwiebje krijgt een jongen of een meisje? Ik denk een jongen. Moet eigenlijk ff dat lijstje weer na voren halen maar ben te lui. Foto shoot. Ik weet het nog niet. Het is natuurlijk wel leuk om te hebben. Alleen ben niet zo'n grote fan van mezelf op de foto. Kirsten leuk om weer iets van je lezen meid. Hier gaat het goed. Overgeven nog maar 3 a 4 keer per week. Gewoon maar geaccepteerd dat het erbij hoort. Verder zegt de één van goh wat is je buik al groot en de ander van wat is je buik nog klein. Haha, dus kan er weinig mee. En sinds kort voel ik de baby echt goed. Dus dat is wel heel erg leuk. Vooral als ik in saaie vergadering zit of zo...
Effe heel snel voor ik opsta temp blijft stijgen en net gedroomd dat ik een posi zw-test had 2 knalroze streepjes *zucht* wil het zo graag
Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya meisje:kirsten, vaddie, Wen Stampertje: jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen Jannie1980 jongen: vaddie, MiniM meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya Kwiebje Jongen: Juultje Meisje:
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje MiniM (blijft een verrassing ) jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya meisje:kirsten, vaddie, Wen Stampertje (blijft een verrassing ) jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen Jannie1980 jongen: vaddie, MiniM meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya Kwiebje Jongen: Juultje Meisje: Mira85, Zo, lijstje verder ingevuld. Vind het lastig bij Kwiebje, mijn gevoel zei nog niets duidelijks, maar denk voor nu een meid Tina: Duimen draaien nog voor je hoor. Hopelijk komt de droom uit! Was het een knaller of een tuurstreep? Oow, vannacht super slecht geslapen (veel wakker geworden), en voel me nu dus belabberd... Bah
Mira: ow, het was een knallertje hoor! Dus fingers crossed! Kreeg gisteren trouwens een "compliment" van manlief...zit ik lekker op de bank ik boekjes te bladeren...zegt ie opeens...'schat vanavond gaan we op tijd naar bed'. Dus ik: ow, ben je moe dan? Hij: 'Nee maar jij ziet er niet heel fris uit. Je hebt wallen.' *stilte* 'nou...dank je...' Ik dacht dat ik van de bank afviel! Jeetjemiena! En ik was helemaal niet moe!!!! :x Wat een...grrrrrr Ik kon er naderhand nog wel mee lachen...maar had echtzoiets van...huh??? En toen...lekker dan! Mannen! jeetje, het gaat heel dadelijk heeeeel hard ontweren. De lucht is zooo donker...is de laatste tijd wel vaak hè, die onweers... Brrr het begint al te donderen... Nou ik ga er weer aan beginnen... nog een paar uur en dan is het weekend Whoehoe! Dadelijk ook maar een shakie naarbinnen werken. Voel me beetje misselijk...maar kan ook door mn lege maag komen ooh gadsie...daar is de eerste bliksem al!
Tina: Jaah, dat zou mooi zijn en lekker duidelijke test *duim, duim, duim, duim * Nou zeg, lekkere complimentjes geef die man van jou... Mss was het gewoon een smoesje om lekker met jou in bed te liggen Net op weeronline gekeken en er komt idd een onweersfront over NL getrokken. Volgens weeronline zou de strook tegen 9.00 uur hier zijn. Het is idd al wat donker, maar nog niet zoals laatst (toen het ook zo aan het onweren was overdag). We wachten af... De was moet eigenlijk buiten opgehangen worden, maar ik vermoed dat ik daar snel even een ander plekje voor moet vinden... Net even gedouched: Ik werd wakker en voelde me ontzettend beroerd (ik ben we vaker misselijk in de ochtend, maar dit was niet geweldig in de combi met slecht geslapen te hebben ), dus even snel hier kijken en daarna lekker ontspannen gedouched... Heerlijk
Mira: we maken het wel spannend hè En wat betreft het onweer...het heeft hier net heeeel lelijk gedaan! En ik zit in mn eentje op kantoor :-s Ach ja, het is nu nog steeds donker en het regent ook nog, maar de donder is alweer veel minder. Af en toe nog een flitsje door de lucht. Maar denk dat we het ergste wel gehad hebben Nu weer echt aan het werk... Heb nog een hoop te doen dat vandaag ECHT af moet! Dus probeer me vandaag een beetje afzijdig te houden hier...met nadruk op probeer! Me ging toch nog een testje wagen???
Tina: Jaaah, we houden het zeker spannend Mijn stemmetje in mijn hoofd (dat is mijn gevoel of intuïtie het is maar hoe je het noemt), gaat steeds meer richting 'zwanger', maar ik probeer dat weg te drukken... Dat heeft die wel vaker gedaan, met als gevolg veel teleurstelling De 31e ga ik testen! Hier net een buitje gevallen, op naar het onweer Ik weet het even niet meer of Me nog ging testen... Als ze gaat testen is het vandaag of morgen! We zijn benieuwd (eerder nieuwsgierig ) Zo, en nu aan het werk meid!!! Shoe, shoe *stuurt Tina naar haar bureau om te werken* Lekker doorwerken, dan mag je straks nog even komen spieken
Goedemorgen, Nou Tina en Mira, ik duim voor jullie hoor! Hier alles oke, lig nog ff te luieren en zo naar de kapper. Vanmiddag komt mn moeder, komt de kleertjes bekijken die ik heb gekocht. Mn moeder, of wel ons mam hier in Brabant, weet als enige wat het is! Daar ben ik heel blij mee! Ze was dinsdag nog in Singapore toen we de echo hadden maar is vanmorgen thuis gekomen.
grrr, wat een geklets.. hier in afwachting van een belletje van de HA.. ondertussen enorm donker, maar het rommelt alleen aan de andere kant van het water (denk dat alles lekker boven amsterdam zit...) vandaag alleen ff oodschappenlijstje maken (tjeerd gaat lekker de boodschappen doen) en beneden aan kant maken.. heb morgen een huis vol nl..
Minim: Leuk dat jullie mam (jaja, ook uit Brabant he ) het als enige weet. Dat zal ze vast een eer vinden Heb je leuke dingen kunnen vinden? Kwiebje: Tot vanavond Fijn even wat van je gehoord te hebben Jannie: Ja meid, we kletsen wat af he Ik ben benieuwd wat de HA gaat zeggen! Lekker laten sjouwen die man van je En dan straks lekker het huis aan kant en met de voetjes omhoog
mira, zit nog steeds in badjas... oeps... doe het echt lekker rustig aan.. morgen gelukkig niet een heel actief vrijgezellenfeest, dus dat scheelt.. de week erop nl nog 1 en die is erg actief... hoop dat de HA wil gaan spuiten.. en hopelijk knap ik dan ook zo op, als wat mijn mams ook had.. dan heb ik weer energie voor 2!