Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    5000 berichten per onderwerp

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Fijn dat hun je wel serieus hebben genomen, en hopelijk knap je straks een eind op na de spuit.
    Misschien heb je anders een lieve vriendin ofzo die even met je mee wilt gaan.

3. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    hey dames :)

Zie ik t nou goed dat Me nog nix heeft gepost vandaag??

@ Wen: Nog een paar minuutjes, dan heb je lekker weekend :D

@ jongens/meiden-lijstje: Ik had m ook ingevuld, maar zie dat ik r niet bij sta Misschien de verkeerde lijst ge-quote... ach jaaaaa.. jammer dan;)

@ Tina/Mira; hoop t zooooo voor jullie!

@ Raar dromen: Ja, ik heb van de week gedroomd dat ik mn vriend zn ex ging vermoorden ook best apart?!?!?!

@ Jannie: Balen idd van die huisarts :( Succes!

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @stampertje, was het maar waar..morgen gewoon weer werken. Dan weekend!

indd nog niks van me gehoord. Ben benieuwd.

Vanavond onverwacht lekker thuis, heerlijk op de bank hangen.
    Vanmorgen nog even een nieuwe foto gemaakt, man wat gaat het hard opeens met de toeter..:)
    Ik vind hem wel heel erg mooi nu...:)

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie, dan zal ik eens gaan zoeken. Das maar goed ook dat eerst het kind alles pakt en dan pas de moeder. Maar gelukkig dat je nou wel al een spuit krijgt en verder mag gaan.

@ wen, Mooie buik hoor. Mooi rond ook. Lekker van gaan genieten. Hier is nog niet super veel te zien. heel klein beetje. Merk dat niet alle broeken meer lekker zitten.

@ berichten, Dan mogen we niet meer te veel kletsen. anders heeft tina geen kans om haar mooie test te laten zien.

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Wen, mooie buik!

@Jannie, goed dat je je mond hebt open gedaan! Hoop dat je snel geholpen kan worden met het gewenste resultaat.

@Dees, nou ik mag hopen dat Tina wel eerder van 700 berichten een positieve test heeft!

@Me?? Waar ben je??? Nog getest??

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen mooie buik!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, mooie buik meis..

net ff met mijn mannetje erover gehad.. (hem ff de mailwisseling laten lezen).
    gaan eea uitprinten met een brief erbij welke afspraak ik heb gemaakt bij dr. auwerda met het verzoek hem te contacten dat ik een afspraak heb en wat zij tot die tijd het beste kan doen. en met het verzoek voor de verwijsbrief die ik nodig heb om hem te bezoeken...
    gelukkig staat mannetje helemaal achter me en als ze hierop niet reageerd gaat hij met haar contacten..

dit alles geeft me een hoop rust... zondag maar ff eea uitprinten..

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie goed dat je zo vasthoudend bent. Ik vind het ook heel raar van ha! Maar je hebt het nu zo goed regeld!

Mira spannend meid! Ik duim voor je hoor!

Deesje Ik duim ook heersten hard voor jou!!

Kirsten fijn dat het goed met je gaat! Ik hoop je snel weer terug te zien! Dan strooi ik gelijk een hele zak voor hcg naar je.
    Tina *gooit een vuiliszak hcg in Tina's richting* heb je hier genoeg aan? Ik hoop het voor je meid. Je hebt er zo je best voor gedaan.

Wen mooie buik zeg!! Jaloers!!

Stampertje en minim ik ben ook nieuwsgierig!!!! Pb please!!!

Vaddie leuk dat je frummel voelt. Vanaf hoeveel weken had je dat??

Hier alles prima. Ik zit ook alleen op de bank. Manlief heeft alleen de laptop meegenomen. Ik dus op mijn iPhone te pielen. Irritant!
    Ik heb woensdag weer een test gedaan, omdat ik zo weinig voelde. Nou de teststreep wat no donkerder dan de controle streep. Dus ik ben gerustgesteld. Woensdagavond hebben we het tegen mijn vader en zijn gezin gezegd. Die reageerden heel enthousiast! Heel leuk.
    Qua symtomen valt het allemaal reuze mee. Alleen mijn boobies binnen gevoelig te worden als ik eraan voel. Ik hoop dat het zo blijft!

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kwiebje, je bent echt zwanger hoor meid..:) ik heb geloof ik wel een stuk of 5 testen gedaan, en iedere keer weer spannend. Leuk hè het tegen iedereen vertellen.
    Ga je nog meedoen aan moeders voor moeders?
    En die buik, wacht maar af. Voor je het weet heb je ook zo toeter.
    Gevoelige boobs, volgens mij ben ik een uitzondering. Heb dus nog totaal geen pijn aan ze gehad.

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb de test gefilmd en heb hem al heel vaak teruggekeken, haha! Nu hoef ik geen nieuwe testen te halen. Lekker voordelig.
    Bij moeders voor moeders moet je kannen buiten zetten en dat lijkt mij hier bij ons appartementengebouw niet handig. Dus dat ga ik niet doen.
    Volgens mij is mijn taille al met 1 cm toegenomen. Mijn darmen zijn volgens mij een stuk opgeschoven. Ik kon het gewoon horen, haha. Mijn gewicht is hetzelfde.
    We gaan het morgenavond ook nog aan vrienden van ons vertellen. Ik heb er nu al zin in!
    Volgens mij krijgt iedereen een eigen pakket aan symptomen uitgedeeld. De ene heeft dit en de andere dat. Ik ben in ieder geval blij dag ik niet misselijk ben. Ik kan ook alles eten en drinken.

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kwiebje, dat is wat lastig dan met die flessen. Ik had ook zo last van me darmen in het begin, wat was me buik dan dik. Vooral in de avond. Die zwol helemaal op. En ik liet boeren, echt niet normaal..:p
    Leuk morgen aan vrienden vertellen, geniet ervan!

Ik lig nu op de bank, mevrouw is bezig voor haar zwarte band karate. Man wat gaat ze tekeer. Zo leuk!

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ja dat heb ik ook. Mijn buik is helemaal opgeblazen. Net of ik veel te veel gegeten heb. Het lijkt me toch zo bijzonder om je kindje te voelen! Zal bij mij nog wel even duren. Moet mijn eerste echo nog krijgen haha.
    Ik lig lekker in mijn mandje. Heerlijk. Ik lig normaal nooit zo vroeg op bed, maar ik kon aan niks anders meer denken dan lekker liggen.

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kwiebje: gisteren de beeb voor het eerst gevoeld. Dus met 16 weken en 6 dagen. :)

15. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ kwiebje; ik voelde mn beebje zelfs al bij 12 weken :D zeer uitzonderlijk maar niet onmogelijk :) stuur trouwens ff n privebericht dan reply ik je het geslacht. Krijg met m'n blackberry geen privebericht beginnen.. X

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kwiebje: zou ik ook hebben hoor, dat ik bevestiging wil met een nieuwe test... Wel super dat jullie het al aan het vertellen zijn, heerlijk! Geniet ervan!

@Wen: karate hahaha, geniet er maar van!

Wat een mooie buikjes komen er voorbij meiden, en ook allemaal van die mooie slanke lijntjes *zucht, alweer wat jaloers*

Ik weet na zo veel pagina's niet meer wie het vroeg, sorry, maar de reden dat mijn huisarts begon over mijn gewicht is dat overgewicht vaak een oorzaak kan zijn van moeilijk zwanger worden, ook al heb ik wel een redelijk normale cyclus.

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wen
    Jongen:
    Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten

Juultje
    Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83
    Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees

Mams136
    jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya, Deesjedees
    meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje

vaddie
    jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya
    meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees

MiniM (blijft een verrassing ;))
    jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    meisje:kirsten, vaddie, Wen, Deesjedees

Stampertje (blijft een verrassing ;))
    jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees
    meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen

Jannie1980
    jongen: vaddie, MiniM, Deesjedees, Nino
    meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya

Kwiebje
    Jongen: Juultje, Deesjedees, jannie1980, Nino, vaddie
    Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva

Deesjedees
    Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva
    Meisje: Juultje, jannie1980, Nino

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje, je kunt de flessen vaak ook naar een inleverpunt brengen.
    Hier nog 2 weekjes en dan ben ik klaar met mvm.

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik heb ook meegedaan met MVM. Nu hoorde we van de week van een buurvrouw ik wit al heel lang dat je zwanger was door je melkflessen :DIk ben nu klaar maar heb de tas meteen weggegooid.

Misselijkheid kan nog komen kwiebje. Wil je niet bang maken. Maar heeft te maken met HCG dat zich verveelvoudigd.

Gisteravond weer de maag uit mijn lijf gekotst. Nu heb ik allemaal lichte puntjes in mijn gezicht. Behalve een laag make-up erover wat kan ik er aan doen? Iemand tips?

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Slim om een filmpje te maken van je test :D Scheelt weer wat testen om te kopen.

Juultje: Wat vervelend dat je nog steeds moet overgeven. Lijkt me zo erg. Hopelijk gaat het nu snel minder worden.

Zo, net wakker geworden (voel me weer belabberd :(). Straks weer richting scouting met daarna een vergadering, dus ik ben weer tot vanavond weg... Mijn gevoel zegt nog niets over een zwangerschap, alleen dat er iets anders is, maar dat zal wel mijn eetpatroon zijn. Nou, ik ga me voorbereiden voor straks, wat spullen pakken! Tot vanavond meiden :D

Deel Deze Pagina