Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee joh gekkie! Dat wijst toch overduidelijk op een eisprong., je kan toch geen LH-piek hebben zonder eisprong? Lijkt mij sterk hoor..,
    Ga er maar lekker vanuit dat je eisprong is geweest en dat je over 14 dgn kan testen (of ongi wordt, wat we niet hopen natuurlijk).

Wat balen van het weer zeg.,! Kan ik me goed voorstellen., maarja zolang het niet regend kan je er nog heel wat van maken hoor!!

@vaddie: Lekker rustig aan doen, daar is het je vrije dag voor toch?

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Oohh wat heb ik lang geslapen, ben nu pas wakker..:) heb me vanmorgen wel even ziek gemeld. Heb heel de nacht nog liggen zweten. Maat temp is nu 37.2. Dus dat is ok, is hoger dan dat ik normaal heb maar dat komt denk ik door de zwangerschap. Lekker rustig aan doen vandaag.

@ kirsten, fijn dat je weer wat beter bent!!

@ Dees, de laatste keer was ook zo raar met mijn eisprong. Ik had toen 7 april me laatste ongi, rond ik geloof de 18e had ik een pos ovutest en vruchtbaar slijm. Dacht heilig dat toen me ei was. Toen kreeg ik opeens vanaf 21 april krampen, heb toen weer getest. En had toen 2 dagen echt een knal maar dan ook knal positieve test. Maar kon toen echt totaal geen vruchtbaar slijm ontdekken. 2 mei had ik een positieve zw test in handen.
    Dus ja, ook raar. Ben ook heel benieuwd of ze straks kunnen terug halen
    Waar me ei nou precies is gesprongen. Is het rond de 21,22 april. Dan is vruchtbaar slijm bij mij dus ook geen graatmeter geweest.
    Dus ja meid, ons lijf kan ons goed voor de gek houden, lekker zo veel mogelijk klussen dan mis je hem nooit. Maar het is zo fijn om een beetje zekerheid over je lijf te hebben.

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden!

@MiniM: jaaaa, eindelijk een echo, wat fijn! En ik hoop dat je gelijk krijgt wat betreft die innesteling...heb zelf het gevoel dat het niet raak kan zijn, maar ik wil wel blij verrast worden hoor :). Hoe lang na de eisprong is ongeveer je innesteling?

@Kwiebje: lief dat je wilt duimen, wie weet helpt het!

@Wen: goed dat je je hebt ziek gemeld! Beter even een dagje uitzieken dan koste wat kost aan het werk blijven. Beterschap!

4. me83

me83 Niet meer actief

beterschap voor de nog beetje zieken hier.. tis echt baaldag vandaag geloof ik.. hier buikpijn en net met afvegen weer bloed.. pfff tis elke keer hier zo.. vaag..

maar gelukkig is het hier mooi weer buiten.. zon, blauwe lucht en 20 graden.. beter als vanochtend iig..

nu ff wat te kanen zoeken hahaha.. heb trek

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Lekker weer? Nou hier is het grauw en heeft het vanmiddag geonweerd en gehageld! Niet normaal..,
    Dus ja baaldagje., heb een dipje vandaag., vanavond bert visscher op tv., dat vrolijkt ons vast wel op!! Manlief is ook nog moe en stilletjes., ach morgen nog ff uitslapen en bijtanken en dan lekker in de tuin werken, want morgen wordt het wel lekker weer als het goed is..,
    Straks maar is koken..,

Me: Hopelijk zet je ongi door, dan weet je waar je aan toe bent.,
    Of het is natuurlijk oud bloed en je test over een aantal dagen posi!! Dat zou nog mooier zijn!!!

6. me83

me83 Niet meer actief

@kirsten.. ben vorige week al ongi geweest dus dat kan het niet zijn.heb nu steeds een cyclus van 27dg. maar ik heb steeds een week na me ongi dat ik een paar dagen steeds oud bloed verlies.. denk dat het met me ei te maken heeft.. miss is me baarmoeder nog ff extra aan cleanen voor een eitje hoop ik..als het goed is heb k donderdag me ei.. op de verjaardag van me lief.. dus ben benieuwd... nu iig wel ovu testjes in huis haha.. hier net lekker buiten gewandeld met de hond.. heerlijk.. je kan zonder jas naar buiten. tis best warm hier.. heb zowaar nog 2 nieuwe truitjes gekocht.. heb de zomer in me bol hahah

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, wel raar idd, zou het nog een btje ontpillen kunnen zijn?

Wen goed dat je je ziek gemeld hebt! Zeker nu je zwanger bent gewoon maar wat eerder aan de rem trekken. Je hebt lekker lang geslapen zie ik, daar is een hoop voor te zeggen al!

MiniM jeetje 6 dagen voor nod al een positieve test!! Bijna je echo!!! Spannendd en leukkk!!! Ben benieuwd of ze iets kunnen zeggen of de bevruchting iets eerder is geweest dan.

Dutchdiva Innesteling is tussen 7 en 9 dgn na eisprong als het goed is. Het duurt 5 -7 dagen voor de bevruchte eicel om af te reizen naar baarmoeder en daar blijf tie nog 1-2 dagen zweven voor die zich in de baarmoederwand boort. Jaaaa je leert nog wat hier :p heb me er pas nog helemaal in verdiept!
    Ben benieuwd! Nog een weekje kan je testen!

Gisteravond hier dus rare steken in me onderbuik. Merkte vandaag dat mn urine heel sterk ruikt en niet donker is van kleur. (Wen, moest gelijk aan jou denken, niet rot bedoelt hahaha:p) Ben ook ontzettend moe en prikkelbaar. Nog steeds niet echt testdrang...me lichaam is de afgelopen maanden de leukste thuis dusz ik wacht het rustig af.

8. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. heb geen idee waardoor het komt.. maar volgens mij is er ergens een topic waar meer meiden dit hebben.. maar naar mijn idee werkt alles gewoon zo alshet hoort dus ik ga niet de ha belln.. missidd ontpillen nog of hoort de spotting gewoon bij mij..

vind het echt spannend voor je!! ik blijf voor je duimen!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O ja dat is ook zo! Al die namen je haalt het allemaal door elkaar, en had ook niet naar je banner gekeken., sorry hoor..,
    Vreemd inderdaad maar goed het hoeft niks verkeerds te zijn inderdaad.

Spannend Skaya!! Hoop voor je dat het raak is.., DUIMEN DRAAIEN!!

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, ja meid ik blijf nog steeds volhouden dat jij deze ronde zwanger raakt :D. Alleen was mij urine naast sterk ruiken juist wel donker. Of was het een typfoutje van je.. ;)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, nee was geen typfoutje, maar juist idd iets wat wel weer afwijkt van wat jij toen had. Drink ook wel genoeg...viel me op na het sporten...juist dan drink ik me altijd scheel. Wie weet een naderende blaasontsteking ;)
    Hoop heel erg dat je gevoel gelijk heeft!
    Hoe voel je je nu? Weer beetje opgeknapt na een dagje rustig aan gedaan te hebben?

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend Skaya, ik ben ook heel benieuwd! Mijn duimen draaien!

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Spannend Skaya

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    viel me vandaag op dat er veel mensen binnenkort een echo krijgen. Wel spannend hoor. en natuurlijk wel showen.

Hier gisteren bbq gehad. Was erg gezellie en gelukkig droog. Hadden wel een partytent staan. Mannetje ligt nu nog op ben. Maar was klaar wakker

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Weet je he, als je het hebt over of je voor kinderen wil gaan worden er allerlei argumenten genoemd en 1 klein puntje is dan wel dat je de komende 15 jaar niet meer kunt uitslapen... Wist alleen niet dat dat al begon tijdens je zwangerschap:p

Skaya, hoe is het? Al testdrang, ik wel voor jou:D
    Bij de echo kunnen ze ien wanneer ik ben uitgerekend dus dan weet ik ook ongeveer of het een paar dagen eerder was.

Wen, weer fris en fruitig?

Nog plannen vandaag?

Hier niet echt. We wilden misschien naar defilm en een hapje eten maarvriendlief was vanacht om 3.30 uur thuis van een feestje, dus weet niet in welke staat hij is :cool:

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou MiniM dat uitslapen is bij mij al gebeurd sinds ik fulltime werk.., het lukt me echt een hele enkele keer zoals laatst dat ik echt ben opgebrand maar ik ben eigenlijk altijd vroeg wakker..,

Hier zijn de plannen de tijd aanpakken., vandaag is het mooi weer dus er moet echt ff gewerkt worden, was van plan het gister te doen maar toen kwam de onweersbui en hagelbui enz. enz. dus ja dat ging niet door..,
    Straks even heggenschaar en verticuteermachine ophalen bij mijn ouders (zonde om te kopen als het ook zo kan dacht ik, haha) en even goed aan de gang..,
    Morgen niet zoveel en dinsdag lekker shoppen!!Oooo naar welke plaats zal ik gaan?? Ik weet het nog niet.., Denk dat ik maar weer eens naar zwolle ga.., leuk stadje, leuke winkeltjes.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nou hier geen probleem met uitslapen. Ben nu net weer wakker, en lag om half 11 op bed. Heerlijk...:)
    Manlief was hier ook pas ergens met een 4 op de wekker thuis vanacht.
    Die gaat straks golfen met een vriend. Ik ga zo lunchen met een vriendin. Manlief is vanavond weg, ik denk vanavond maar lekker liggen op de bank.

Voel me weer beter gelukkig. Misselijk en moeheid blijft wel, maar dat nemen we voor lief. Volgens mij zei jij dat ook van de week minim, van die benen hebben als beton...

Kirsten, lekker romellen in de tuin. Heerlijk. Wij gaan het volgende maand doen als me schoonouders terug zijn van vakantie. Alles eruit en opnieuw bestraten en aankleden.

Skaya, nou net als minim heb ik ook testdrang voor jou... Nog een paar dagen...:p

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Uitslapen is waarschijnlijk het ding wat ik meeste zal missen. Ik hou ervan!

Ik ging vanochtend naar de wc en had een heel klein beetje bloed bij het afvegen?! Dat kan toch geen ongi zijn? Ik ben volgens mij pas 3 dpo. Eerder een innesteling, maar dat is ook erg vroeg. En we hebben rond mijn ei niet kunnen klussen. Wel vier dagen ervoor. Mmm vreemd

Sjahs mijn duimen draaien nog steeds voor jou! Draai, draai , draai...

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kwiebje, hhuummm :( Zou het ook niet weten. Maar zie wel dat je je banner op 34 dagen heb staan. Weet niet meer of jij nou ook ovutestjes gebruikte. Maar misschien heb je wel een kortere cyclus en is je ei eerder geweest dan kan het nu wel een innestelling zijn..
    Oohh die onzekerheid iedere maand...

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook net de klok rond geslapen. En heb dan nog niet het idee uitgeslapen te zijn. Vandaag lekker thuis een beetje rommelen. En mijn man is ook zowaar thuis. hihi

Deel Deze Pagina